X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 13 oktober 2006 16:26:43 schreef Gorthaur het volgende: [...] Och, UT is net lasergamen of paintballen. Maar dan goedkoper en minder vermoeiend. Maar bij UT kun je gemakkelijker campen of spamkillen. En dat is zo stupido. Dus tja, alles heeft zijn voordelen. Wie weet dat je bij UT 2007 heel leuke opties hebt. Maar al bij al, zie ik er geen problemen in om gewelddadige games speelt. Je speelt niet om te doden, maar om de punten. Als je die realiteit uit het oog verliest, moet je wel kappen, want dan wordt het gevaarlijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Eli7 0 Geplaatst 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 13 oktober 2006 17:30:38 schreef X_CyB3RmAsT3R het volgende: Maar al bij al, zie ik er geen problemen in om gewelddadige games speelt. Je speelt niet om te doden, maar om de punten. Als je die realiteit uit het oog verliest, moet je wel kappen, want dan wordt het gevaarlijk. En voor de punten dood je. Link naar bericht Deel via andere websites
X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 13 oktober 2006 17:32:01 schreef Eli7 het volgende: [...] En voor de punten dood je. Tja dat is waar. Maar wat is je doel: doden of punten? Ik denk toch dat gezonde mensen voor punten gaan. En daar zie ik de problemen niet van. Je wordt trouwens wel meer een teamplayer door deze games. En je strategisch inzicht zal ook vergroot worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Light Jr. 0 Geplaatst 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2006 Hmmm ik zou mijn kind geen UT laten spelen als het nog klein is. Voor volwassenen, oudere tieners enzo is het geen probleem, die zien het verschil wel tussen een pixelbergje (ok polygonen) en een echt mens. Als het echt ziek is, zoals Manhunt, waarbij mensen worden gemarteld enzo, gaat het me te ver. Imo is het niet goed als je dat soort games wilt spelen, enkel om het extreme geweld. Voor geestelijk gezonde mensen zijn shooters e.d. geen probleem, labiele personen kunnen door een gewelddadige game, film, of opruiende muziek over het randje gaan. Het echte probleem is dan niet die druppel maar de bijna volle emmer... Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 13 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2006 Blije games zijn cool! Vooral Animal Crossing en alles van Mario Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Ik heb een zwak voor platformers, en ook wel racespellen...Maar op zich is een spel als Mafia ook wel cool. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 13 oktober 2006 22:55:24 schreef SilverUnicorn het volgende: Blije games zijn cool! Vooral Animal Crossing en alles van Mario Jazeker, blije games zijn het helemaal. Ik heb alleen al jaren geen Nintendo-console meer gehad. Ik heb erover gedacht om een DS aan te schaffen maar tot nu toe is het er niet van gekomen. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Test Drive Unlimited lijkt mij een ongelooflijk cool spel...Zijn er nog meer mensen die het overwegen te kopen? Ik koop nooit zo vaak spellen maar denk dat ik toch mijn pc moet upgraden..... Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 14 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 14 oktober 2006 Quote: Op vrijdag 13 oktober 2006 22:55:24 schreef SilverUnicorn het volgende: Blije games zijn cool! Vooral Animal Crossing en alles van Mario Kijk! Iemand met verstand Animal Crossing is zooo stoer Link naar bericht Deel via andere websites
metalhead4christ 0 Geplaatst 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2006 Ik ben sinds al een aardig tijdje redelijk verslingerd aan....runescape ,weet het, heel slecht, maar het is gewoon een heel leuk spelletje om te doen terwijl je zit te credib'len Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2006 Dan is World of Warcraft stukken leuker. Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2006 Quote: Op zaterdag 14 oktober 2006 23:46:13 schreef Dante het volgende: [...] Kijk! Iemand met verstand Animal Crossing is zooo stoer Haha ja, cool spel hé! In mijn dorpje (Tortuga) is het nu Acorn Festival dus ik ben de hele dag bezig om eikeltjes te verzamelen. Ik krijg er allemaal paddestoelmeubilair voor terug, ik mag wel een aparte kamer bij laten bouwen om het in kwijt te kunnen Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2006 Maar WoW is niet web-based Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2006 Maakt dat wat uit dan??? Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2006 Quote: Op zondag 15 oktober 2006 11:31:01 schreef SilverUnicorn het volgende: [...] Haha ja, cool spel hé! In mijn dorpje (Tortuga) is het nu Acorn Festival dus ik ben de hele dag bezig om eikeltjes te verzamelen. Ik krijg er allemaal paddestoelmeubilair voor terug, ik mag wel een aparte kamer bij laten bouwen om het in kwijt te kunnen Ik heb laatst een shark (de grote ) gevangen, ik was zo blij ^^ Samengevoegde post 15-10-2006 11:48:23: Quote: Op zondag 15 oktober 2006 11:43:28 schreef SilverUnicorn het volgende: Maakt dat wat uit dan??? Ja, tijdens je werk kan je niet zomaar WoW opstarten toch? Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2006 Oh op die fiets. Dan neem je toch gewoon je DS mee? Doe ik wel tijdens colleges die erg saai zijn... Slecht hé Ik heb twee keer een haai gevangen, een hamerhaai en nog één, ik weet alleen niet meer hoe die heet. Heb jij al een tarantula? Ik word steeds gebeten door die beesten! Link naar bericht Deel via andere websites
Dante 0 Geplaatst 15 oktober 2006 Rapport Share Geplaatst 15 oktober 2006 Ik ook, ik ben altijd te laat, dan zie ik iets groots en dan sta ik te lang te kijken Of dan heb ik geen netje vast "-.- Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst 5 november 2006 Ik ga waarschijnlijk mijn pc upgraden(heb nu AMD Athlon 1,1ghz 512 mb ram, 64 mb videokaart) en DTM Race Driver 3 kopen! En wachten op de nieuwe Colin McRae. Link naar bericht Deel via andere websites
X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst 5 november 2006 Quote: Op zondag 05 november 2006 10:28:42 schreef Thijs het volgende: Ik ga waarschijnlijk mijn pc upgraden(heb nu AMD Athlon 1,1ghz 512 mb ram, 64 mb videokaart) en DTM Race Driver 3 kopen! En wachten op de nieuwe Colin McRae. Klinkt goed. Ik ga zelf binnenkort een PSP halen met enkele games Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 5 november 2006 Rapport Share Geplaatst 5 november 2006 Ik overwoog ook een psp te kopen, maar ik wil ook online kunnen racen, kan in principe met een psp(alleen niet bij alle racespellen) ook maar ik doe het toch liever op de pc. Ik ga van de week misschien Colin Mcrae Rally 2005 kopen, die trekt mijn pc nog net wel. Link naar bericht Deel via andere websites
Ann 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 kijk kijk Gamen tegen honger Kinderen via een game bewust maken van de honger in de wereld. Het is een idee van het Wereldvoedselprogramma (WVP) dat het eerste humanitaire game heeft uitgebracht. Food Force , zo heet het spel, kan gratis gedownload worden en is beschikbaar in het Frans, Engels, Italiaans, Pools en Japans. In het spelletje kom je op een eiland in volle oorlog terecht. In moeilijke omstandigheden moet je op zoek gaan naar mensen in nood. Het doel is om - met een beperkt budget - zoveel mogelijk mensen te eten te geven. De Engelse versie van Food Force , die begin dit jaar verscheen, had wereldwijd een enorm succes en werd al door 5 miljoen mensen in 189 landen gedownload. (dsa) www.food-force.com link Link naar bericht Deel via andere websites
thijssieboi 0 Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Thijs.. misschien moet je hier eens kijken? Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 6 december 2006 Rapport Share Geplaatst 6 december 2006 Ah inderdaad dat is een beter topic Samengevoegde post 06-12-2006 17:59:11: Om maar even ontopic te posten: de enige game die ik regelmatig speel is Fifa Street 2 Link naar bericht Deel via andere websites
X_CyB3RmAsT3R 0 Geplaatst 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst 8 december 2006 Quote: Op woensdag 06 december 2006 17:34:30 schreef Thijs het volgende: Ah inderdaad dat is een beter topic Samengevoegde post 06-12-2006 17:59:11: Om maar even ontopic te posten: de enige game die ik regelmatig speel is Fifa Street 2 Ik heb dat spel sinds kort ook voor de PSP. Wel lachen, alleen de psp-versie staat gelijk aan fifa street 1 voor de ps2. Link naar bericht Deel via andere websites
BookerT 0 Geplaatst 8 december 2006 Rapport Share Geplaatst 8 december 2006 Ik voor de PS2. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten