Spring naar bijdragen

verkiezingen, hallo?

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 242
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Misschien is het interessanter om bij een totalitaire samenleving eens verder te kijken dan overheden alleen. Zuid-Korea bijvoorbeeld is weliswaar een democratie, maar in de praktijk zijn er nog altij

Wat ik benoem, en waar jij niet op in gaat, is we hier mensen opvangen, die stellen  hun land uit te zijn gevlucht omdat het daar voor hun niet veilig is. Dat vind ik een goede reden om je land te o

Dat is voor mij veel minder een raadsel. Het hakenkruis en de nazigroet zijn o.a. uitingen van haat tegen Joden. Dat is van alle tijden. En dat heeft weinig tot niets met rechts of links te maken. Jod

https://nos.nl/artikel/2516980-onderhandelingen-formatie-weer-verder-asieldiscussie-op-scherp

Citaat

Gisteren vertrok Wilders voortijdig bij de formatiegesprekken. Op vragen van de NOS zei hij dat hij boos was weggelopen omdat het "voor geen meter liep bij asiel." Op X voegde hij eraan toe klaar te zijn met alleen maar concessies doen. "Ze moeten nu leveren."

BBB-leider Caroline van der Plas erkent vandaag dat de partijen "het heel hard hebben gespeeld" gisteren. Zij snapt de houding van Wilders en denkt niet dat hij is weggelopen om ook echt weg te blijven.

Het gaat helemaal prima zo, de regering regeert en Calimero doet "maar zij zijn groot en ik is klein".   Eigenlijk is het een kwestie van de formatie zo lang mogelijk rekken.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 6 months later...

En wat later nu:

Ooit hadden wij beleid dat migranten naar Nederland leidde. Nu heeft Nederland een beleid dat ze terug naar België (en anderen) leidt. 

Wat een ping pong spel met mensenlevens.

Wat is een Europese Unie waard als ze niet eens voldoende asielcentra aan haar grenzen kan voorzien om onze straten veilig te houden? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Fundamenteel:

En wat later nu:

Ooit hadden wij beleid dat migranten naar Nederland leidde. Nu heeft Nederland een beleid dat ze terug naar België (en anderen) leidt. 

Wat een ping pong spel met mensenlevens.

Wat is een Europese Unie waard als ze niet eens voldoende asielcentra aan haar grenzen kan voorzien om onze straten veilig te houden? 

je zegt dus dat asielzoekers de straten onveilig maken? 

Nederland heeft geen beleid hoor qua asielzoekerij. En qua zorg, en qua de rest. Ze doen maar wat..

WAAR IS RUTTE??!! WAAR IS PECHTOLD??!! 

De enige die goed is, vind is, is die vrouw van PVDD, Esther Ouwehand of zo. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Paulus888:

je zegt dus dat asielzoekers de straten onveilig maken? 

Nederland heeft geen beleid hoor qua asielzoekerij. En qua zorg, en qua de rest. Ze doen maar wat..

WAAR IS RUTTE??!! WAAR IS PECHTOLD??!! 

De enige die goed is, vind is, is die vrouw van PVDD, Esther Ouwehand of zo. 

Ik wil u gerust eens meenemen als het winter is wanneer het echt opvalt. Mensen zijn dat vandaag misschien gewoon geworden, maar ik herinner mij nog een ander land toen ik met mijn grootmoeder aan mijn hand dezelfde plaatsen passeerde. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik wil u gerust eens meenemen als het winter is wanneer het echt opvalt. Mensen zijn dat vandaag misschien gewoon geworden, maar ik herinner mij nog een ander land toen ik met mijn grootmoeder aan mijn hand dezelfde plaatsen passeerde. 

Het evangelie naar Matteüs 25:35-36

Want Ik heb honger geleden en gij hebt Mij te eten gegeven. Ik heb dorst geleden en gij hebt Mij te drinken gegeven, Ik ben een vreemdeling geweest en gij hebt Mij gehuisvest, naakt en gij hebt Mij gekleed, ziek en gij hebt Mij bezocht; Ik ben in de gevangenis geweest en gij zijt tot Mij gekomen.

Wie preludeert op Matteüs 25:35-36 begrijpt dat de vreemdeling welke aan onze grens staat Mij is.......

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Hopper:

Het evangelie naar Matteüs 25:35-36

Want Ik heb honger geleden en gij hebt Mij te eten gegeven. Ik heb dorst geleden en gij hebt Mij te drinken gegeven, Ik ben een vreemdeling geweest en gij hebt Mij gehuisvest, naakt en gij hebt Mij gekleed, ziek en gij hebt Mij bezocht; Ik ben in de gevangenis geweest en gij zijt tot Mij gekomen.

Wie preludeert op Matteüs 25:35-36 begrijpt dat de vreemdeling welke aan onze grens staat Mij is.......

Ja maar rechts wil ze ook huisvesten. In hun of rond hun eigen land en ze voor zichzelf laten zorgen aldaar. 

Kijk eens hoe Polen met migratie omgaat, christelijk toch niet naïef. Ze konden daardoor meteen enorm veel Oekraïners opvangen. 

En dat brengt me dan terug naar de vraag: kunnen we iedereen en onszelf straks nog wel helpen als dat daar buiten Oekraïne treedt en we niet op Amerika kunnen rekenen en dus oorlog in de EU treedt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ja maar rechts wil ze ook huisvesten. In hun of rond hun eigen land en ze voor zichzelf laten zorgen aldaar. 

Kijk eens hoe Polen met migratie omgaat, christelijk toch niet naïef. Ze konden daardoor meteen enorm veel Oekraïners opvangen. 

En dat brengt me dan terug naar de vraag: kunnen we iedereen en onszelf straks nog wel helpen als dat daar buiten Oekraïne treedt en we niet op Amerika kunnen rekenen en dus oorlog in de EU treedt. 

We stellen Jezus in twijfel als we de vreemdeling niet huisvesten.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Hopper:

Voeg daad bij woord en we zullen er enkele gaan zoeken om ze bij u in huis te nemen.

Als je een gast in huis neemt en die wordt te duur terwijl die zijn eigen land terug veilig is, mag je die gerust terugsturen hoor. 

Want ziet, daar komen weer miljoenen vluchtelingen. Die na de oorlog dan evenzeer terug kunnen. 

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Fundamenteel:

Als je de cijfers bekijkt dan worden de meeste zoekers al door landen in de buurt opgevangen. Dus ik snap het probleem niet zo.

app.nos.nl/op3/europa-in-cijfers/?thema=asiel

hier staat dat in vijf jaar tijd 145000 asielzoekers naar NL zijn gekomen. 63000 mochten blijven. 

als je dit zo leest, en dit zijn cijfers dan valt het allemaal extreem mee. Vooral omdat mensen vaak op buiten eu asielzoekers klagen die maar 11% van de emigranten zijn. Er komen veel meer uit Polen, Oekraine, Spanje zelfs. Maar daar hoor je de politici zelden over.  Daarom is het ook slecht dat de VVD het kabinet liet klappen op emigratie. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Paulus888:

Als je de cijfers bekijkt dan worden de meeste zoekers al door landen in de buurt opgevangen. Dus ik snap het probleem niet zo.

hier staat dat in vijf jaar tijd 145000 asielzoekers naar NL zijn gekomen. 63000 mochten blijven. 

als je dit zo leest, en dit zijn cijfers dan valt het allemaal extreem mee. Vooral omdat mensen vaak op buiten eu asielzoekers klagen die maar 11% van de emigranten zijn. Er komen veel meer uit Polen, Oekraine, Spanje zelfs. Maar daar hoor je de politici zelden over.  Daarom is het ook slecht dat de VVD het kabinet liet klappen op emigratie. 

Het probleem is dat ze niet terug gaan en onze zorg en infrastructuur daar niet op voorzien is. 

De vorige moeten dus weg om de nieuwe en onszelf beter te kunnen helpen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 28-10-2024 om 19:06 zei Fundamenteel:

Dan kun jij naar Marokko vluchten of naar Iran en daar asiel aanvragen. Misschien wel handig om je bitcoinmoney mee te nemen want men schijnt daar nogal corrupt te zijn. 

Straks is al gekomen, alleen wordt de burger langzaamaan wakker gemaakt.

https://www.nu.nl/312278/video/russische-bompakketten-door-europa-ramp-bij-toeval-voorkomen.html

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Flawless victory:

Dan kun jij naar Marokko vluchten of naar Iran en daar asiel aanvragen. Misschien wel handig om je bitcoinmoney mee te nemen want men schijnt daar nogal corrupt te zijn. 

https://www.nu.nl/312278/video/russische-bompakketten-door-europa-ramp-bij-toeval-voorkomen.html

De ijzeren vuist trekt een zijden handschoentje aan, maar zal uiteindelijk even vernietigend blijken te zijn. Dit neo communisme heeft zijn intrede al gedaan en brengt enkel schijnvrede.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Flawless victory:

Wat maakt u zo'n zuurpruim? Waarmee worstel je? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
47 minuten geleden zei Figulus:

De ijzeren vuist trekt een zijden handschoentje aan, maar zal uiteindelijk even vernietigend blijken te zijn. Dit neo communisme heeft zijn intrede al gedaan en brengt enkel schijnvrede.

Zo is dat. Onder de dekmantel van een “basisinkomen”. 😂

47 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik schrijf je de waarheid. Ik worstel niet, ik zie jou worstelen en steeds blinder worden. 

Op 28-10-2024 om 19:12 zei Hopper:

Wat gij wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander.  Hopelijk zullen in tijd van nood veel Nederlanders en Belgen een veilig onderkomen vinden in het buitenland.  Dan zijn de rollen omgekeerd.

48 minuten geleden zei Fundamenteel:

Hoeveel miljard had je ook alweer bij elkaar “getrade” op bitcoin?

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Flawless victory:

Hoeveel miljard had je ook alweer bij elkaar “getrade” op bitcoin?

Tegenwoordig doen API's dat. Automatisch kopen en verkopen. 

9 uur geleden zei Figulus:

De prijs van vrede en vrijheid is de dood. Kijk maar naar de oorlogsgraven. 

Als er geschreven staat dat er met een ijzeren scepter geregeerd zal worden, dan is dat uiteraard ten koste van vrijheid om het leven voorrang te geven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Paulus888:

Weliswaar is maar 11% van de immigranten asielzoeker van buiten de EU, maar het is wel de groep die blijft. De overigen zijn van plan om op termijn weer terug te gaan. Daarom is het wel te begrijpen dat de VVD het kabinet liet klappen op immigratie.

Link naar bericht
Deel via andere websites