Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Verpatst.... Ok de winst is niet groot. Maar hij stond in het rood en heb verkocht in het rood. Die 1,62% is omdat er nog een bot op draait. Maar de winst is binnen. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Verpatst.... Ok de winst is niet groot. Maar hij stond in het rood en heb verkocht in het rood. Die 1,62% is omdat er nog een bot op draait. Maar de winst is binnen. Ergo, zoals je zei, als we allemaal inleggen zijn we binnenkort allemaal 50% rijker. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 5 minuten geleden zei TTC: Ergo, zoals je zei, als we allemaal inleggen zijn we binnenkort allemaal 50% rijker. Als je 30% op 1 dag kan halen soms.... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 22 minuten geleden zei Fundamenteel: Als je 30% op 1 dag kan halen soms.... Tegen 2027 bedoel ik, dat voorbeeld. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: Tegen 2027 bedoel ik, dat voorbeeld. Dan zal ik hopelijk al aan 6 nullen zitten hoor Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Dan zal ik hopelijk al aan 6 nullen zitten hoor Ja, dat ander voorbeeld is ook interessant. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 1 uur geleden zei TTC: Ja, dat ander voorbeeld is ook interessant. 20%. Nu ist wel gedaan met de crypto he Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: 20%. Nu ist wel gedaan met de crypto he Het ging om dat voorbeeld dat je eerder gaf, die reeks. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 14 minuten geleden zei TTC: Het ging om dat voorbeeld dat je eerder gaf, die reeks. Niet iedereen die inlegt zal het daarom goed doen vrees ik. Zie hem daarboven steken.... Zo verzadigend... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Niet iedereen die inlegt zal het daarom goed doen vrees ik. Zie hem daarboven steken.... Zo verzadigend... Dat klopt niet, iedereen zou winst boeken. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Zojuist zei TTC: Dat klopt niet, iedereen zou winst boeken. Als ge gewoon koopt en er tijd over laat gaan, mss wel ja. Als ge gaat handelen, zie ik daar niet iedereen winst in boeken. En die VTHO stond vanboven bij "top losers" he. Ik heb daar toch nog bijna 5% op gepakt... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 3 minuten geleden zei Fundamenteel: Als ge gewoon koopt en er tijd over laat gaan, mss wel ja. Als ge gaat handelen, zie ik daar niet iedereen winst in boeken. En die VTHO stond vanboven bij "top losers" he. Ik heb daar toch nog bijna 5% op gepakt... Het is allerminst misleidend of verwarrend, de ene keer is het wit, de andere keer zwart. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: Het is allerminst misleidend of verwarrend, de ene keer is het wit, de andere keer zwart. Hij stond -16% dat ik kocht en -11% als ik verkocht... Wat te vroeg was, mahja winst is winst... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Hij stond -16% dat ik kocht en -11% als ik verkocht... Wat te vroeg was, mahja winst is winst... Ik denk dat cijfers achter de komma veel meer de interesse geniet van reeds ingewijden, de essentie voor aandachtige lezers. En zo komen we wellicht tot quasi onbegrijpelijke stellingen dat verschillende brillen ook verschillende interpretaties toelaten, wat mogelijks tot enige verwarring kan leiden door het mengen van deze zaken. Kortom, hoe eenvoudig het ook is, niet simpel. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 2 minuten geleden zei TTC: Ik denk dat cijfers achter de komma veel meer de interesse geniet van reeds ingewijden, de essentie voor aandachtige lezers. En zo komen we wellicht tot quasi onbegrijpelijke stellingen dat verschillende brillen ook verschillende interpretaties toelaten, wat mogelijks tot enige verwarring kan leiden door het mengen van deze zaken. Kortom, hoe eenvoudig het ook is, niet simpel. Ahja zie die BLZ, op 0,155 verkocht, maar ging tot 0,166. Dat is bijna 6,5% verschil. Hoe hoger uw inzet, hoe groter dat verschil. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Ahja zie die BLZ, op 0,155 verkocht, maar ging tot 0,166. Dat is bijna 6,5% verschil. Hoe hoger uw inzet, hoe groter dat verschil. Reken daar nog bij dat bij een hogere inzet ook de transactiekosten voordeliger worden, hebben we er dus alle belang bij om zo hoog mogelijk te mikken. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 1 minuut geleden zei TTC: Reken daar nog bij dat bij een hogere inzet ook de transactiekosten voordeliger worden, hebben we er dus alle belang bij om zo hoog mogelijk te mikken. Ja daarom dat ik soms 100% op ene inzet. Maar soms ben ik te onzeker en zet ik maar 20% ofzo in. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 26 minuten geleden zei Fundamenteel: Ja daarom dat ik soms 100% op ene inzet. Maar soms ben ik te onzeker en zet ik maar 20% ofzo in. Ja, maar die zijn ook niet voor jou, of wel misschien? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 6 minuten geleden zei TTC: Ja, maar die zijn ook niet voor jou, of wel misschien? Ja 99,9% is voor mij. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Ja 99,9% is voor mij. Van die 0.25? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Zojuist zei TTC: Van die 0.25? Neen 99,9% van iedere handel is voor mij. Tis eigenlijk schandalig dat een mens hoopt dat alles rood kleurt. Maar BTC heeft iedereen omhoog getrokken. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 15 september 2023 Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 2 uur geleden zei Fundamenteel: Neen 99,9% van iedere handel is voor mij. Tis eigenlijk schandalig dat een mens hoopt dat alles rood kleurt. Maar BTC heeft iedereen omhoog getrokken. Ja, maar het ging even over de transactiekosten, binnen die reeksen. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 3 minuten geleden zei TTC: Ja, maar het ging even over de transactiekosten, binnen die reeksen. 0,05% bij aan en verkoop. Dus 99,9 is in totaal voor u. Maar dat is enkel bij Pionex zo goedkoop. Heb nu een bot die 1% per transactie haalt. 0,9% is dan voor mij, per transactie. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.017 Geplaatst 15 september 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 15 september 2023 Zie price range en de waarde (price) daarvan rechts. Vanaf die op 0,00128 springt, verkoopt hem. Als hem weer naar 0,001265 zakt, koopt ie. Terwijl ik slaap doet ie dat misschien 10 keer... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 16 september 2023 Rapport Share Geplaatst 16 september 2023 7 uur geleden zei Fundamenteel: 0,05% bij aan en verkoop. Dus 99,9 is in totaal voor u. Maar dat is enkel bij Pionex zo goedkoop. Heb nu een bot die 1% per transactie haalt. 0,9% is dan voor mij, per transactie. Zowel bij aan- als verkoop dan nog, dus ook wanneer jij je coins aan iemand anders zou verkopen? Maar is eigenlijk naast de kwestie met betrekking tot die reeksen, het gaat om de dynamieken die hiermee geïnduceerd worden. 7 uur geleden zei Fundamenteel: Zie price range en de waarde (price) daarvan rechts. Vanaf die op 0,00128 springt, verkoopt hem. Als hem weer naar 0,001265 zakt, koopt ie. Terwijl ik slaap doet ie dat misschien 10 keer... Een patroon bestaat uit een herhaling van eenvoudiger eenheden of ontstaat uit een herhaalde toepassing van dezelfde regels. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten