TTC 1.560 Geplaatst 29 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2023 5 minuten geleden zei Fundamenteel: Hoe zoude zelf zijn? Het is niet omdat wetenschappers simulaties bij de vleet kunnen maken, dat daarmee ook het filosofenprobleem in de informatica opgelost raakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 29 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2023 2 minuten geleden zei TTC: Het is niet omdat wetenschappers simulaties bij de vleet kunnen maken, dat daarmee ook het filosofenprobleem in de informatica opgelost raakt. En dat terwijl een mens de liefde bedrijft he. Een tijd later checken en alle hens aan dek op dat schermpje om de winst te verzegelen. Jandorie toch ... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2023 2 uur geleden zei Fundamenteel: Een tijd later checken en alle hens aan dek op dat schermpje om de winst te verzegelen. Laat ons goed blijven luisteren naar wat niet gezegd wordt, wat eenvoud vermag. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 29 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2023 14 minuten geleden zei TTC: Laat ons goed blijven luisteren naar wat niet gezegd wordt, wat eenvoud vermag. Als ik dat zelf eens zou weten... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 29 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Als ik dat zelf eens zou weten... Hoef je zelf niets voor te doen, dat is een voordeel. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 29 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 29 augustus 2023 15 minuten geleden zei TTC: Hoef je zelf niets voor te doen, dat is een voordeel. Ik denk dat de markt vandaag voor zichzelf sprak. Intussen een zotte move gedaan, TOMO. Als dat niet rendeert vandaag moet ik dat gewoon wat langer vasthouden. BTC vandaag: Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 9 uur geleden zei Fundamenteel: Ik denk dat de markt vandaag voor zichzelf sprak. Intussen een zotte move gedaan, TOMO. Als dat niet rendeert vandaag moet ik dat gewoon wat langer vasthouden. De achterkant van de voorkant zien we nooit, het is een bizar gegeven. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 Op 29-8-2023 om 09:03 zei Fundamenteel: Maar het is de Afrikaanse die ons de nek zal omdoen. Ervaring leert dat naargelang de input van informatie elaboratieprocessen verschillende richtingen kunnen opgaan, zodat relevante schema’s die principieel transparant zijn prompt ook vaag en mistig kunnen worden. In die zin kunnen we niet zeggen dat het ons ontbreekt aan nuttige informatie, dan wel kunnen we als onmachtig nietige ikjes slechts hopen op een fluweelzachte bejegening van het simpele in het complexe, wat veel vaker hypergevoelig ligt. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 30 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 1 uur geleden zei TTC: Ervaring leert dat naargelang de input van informatie elaboratieprocessen verschillende richtingen kunnen opgaan, zodat relevante schema’s die principieel transparant zijn prompt ook vaag en mistig kunnen worden. In die zin kunnen we niet zeggen dat het ons ontbreekt aan nuttige informatie, dan wel kunnen we als onmachtig nietige ikjes slechts hopen op een fluweelzachte bejegening van het simpele in het complexe, wat veel vaker hypergevoelig ligt. Ervaring leert dat ik gisteren de verkeerde gekocht heb en deze sneller en beter rendement had geweest. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 2 minuten geleden zei Fundamenteel: Ervaring leert dat ik gisteren de verkeerde gekocht heb en deze sneller en beter rendement had geweest. Kadert mooi binnen de Kondratiev-cyclus, zodat ook helder wordt wat niet gezegd wordt. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 30 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Kadert mooi binnen de Kondratiev-cyclus, zodat ook helder wordt wat niet gezegd wordt. 110% rendement had wel een goeiemorgen geweest. nu -3% maar op de weekbalans nog positief. Het is wachten om daar hopelijk nog 10% op te pakken deze week. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: 110% rendement had wel een goeiemorgen geweest. nu -3% maar op de weekbalans nog positief. Het is wachten om daar hopelijk nog 10% op te pakken deze week. Ja, als eigen aan niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, is dat een super resultaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 30 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Ja, als eigen aan niet-coöperatieve spelvormen met incomplete informatie, is dat een super resultaat. Allez om het volledig te maken: minus 0,05% transactiekosten om het te verkopen aan USDT. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Allez om het volledig te maken: minus 0,05% transactiekosten om het te verkopen aan USDT. Dom vraagje tussendoor, wie beheert die transactiekosten eigenlijk? Zijn dat de miners die oorspronkelijk die munten hebben opgehaald? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 30 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 3 minuten geleden zei TTC: Dom vraagje tussendoor, wie beheert die transactiekosten eigenlijk? Zijn dat de miners die oorspronkelijk die munten hebben opgehaald? De broker vaneigenst... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: De broker vaneigenst... Niet de miner? Of delen ze die pot misschien? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 30 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 1 minuut geleden zei TTC: Niet de miner? Of delen ze die pot misschien? Neen, die valideren dat wel door te minen, maar de broker bepaalt de transactiekost. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Neen, die valideren dat wel door te minen, maar de broker bepaalt de transactiekost. Dan hebben we dat weer verkeerd gelezen, alweer desinformatie wellicht? Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 30 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 31 minuten geleden zei TTC: Dan hebben we dat weer verkeerd gelezen, alweer desinformatie wellicht? Het beheren ervan zal dus door de miner kunnen gebeuren, maar dat verandert niets aan de rekening van uw verkoop via uw broker. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 1 minuut geleden zei Fundamenteel: Het beheren ervan zal dus door de miner kunnen gebeuren, maar dat verandert niets aan de rekening van uw verkoop via uw broker. Je bent dan ook geen miner en/of broker, enkel een speler die rijkelijk de vruchten plukt van het systeem. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 30 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Je bent dan ook geen miner en/of broker, enkel een speler die rijkelijk de vruchten plukt van het systeem. Met zo'n Raspberry Pi aan mekaar te verbinden zou je al aan goede mining kunnen doen. Maar het zal idd nooit iets voor mij zijn. Het rendement is pover nu hoor... maar het zit er in, gewoon wat langer wachten... Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Fundamenteel: Met zo'n Raspberry Pi aan mekaar te verbinden zou je al aan goede mining kunnen doen. Maar het zal idd nooit iets voor mij zijn. Het rendement is pover nu hoor... maar het zit er in, gewoon wat langer wachten... Kunnen we tussendoor toch al even recapituleren, om de draad niet te verliezen. iemand bouwt een virtuele mijn waarin munten verstopt zitten iemand haalt deze munten boven, dat is de miner de miner brengt deze munten in het openbaar, met de belofte dat er geld mee te verdienen valt de broker dient als tussenpersoon die voor z'n diensten transactiekosten aanrekent de speler is diegene die intekent op de belofte en met regulier geld cryptomunten aankoopt de speler rapporteert z'n resultaat in de hoop dat meer mensen intekenen op het systeem Zie dit als voorlopig, het is wellicht niet zo simpel dan het lijkt. 30 augustus 2023 bewerkt door TTC Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 30 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 2 minuten geleden zei TTC: Kunnen we tussendoor toch al even recapituleren, om de draad niet te verliezen. iemand bouwt een virtuele mijn waarin munten verstopt zitten iemand haalt deze munten boven, dat is de miner de miner brengt deze munten in het openbaar, met de belofte dat er geld mee te verdienen valt de broker dient als tussenpersoon die voor z'n diensten transactiekosten aanrekent de speler is diegene die intekent op de belofte en met regulier geld cryptomunten aankoopt de speler rapporteert z'n resultaat in de hoop dat meer mensen intekenen op het systeem, geen verplichting. Zie dit als voorlopig, het is wellicht niet zo simpel dan het lijkt. Er is een groot netwerk met miljoenen transacties per dag, de blockchain. Miners bieden hun servers aan om de transacties over die blockchain te laten verlopen. Ze halen die munten niet boven maar helpen de transacties van anderen over de blockchain verlopen. Dat vereist een goede pc, of wat raspberry pi's aan mekaar tot een supercomputer gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.560 Geplaatst 30 augustus 2023 Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 Zojuist zei Fundamenteel: Er is een groot netwerk met miljoenen transacties per dag, de blockchain. Miners bieden hun servers aan om de transacties over die blockchain te laten verlopen. Ze halen die munten niet boven maar helpen de transacties van anderen over de blockchain verlopen. Dat vereist een goede pc, of wat raspberry pi's aan mekaar tot een supercomputer gemaakt. Het gaat ons om de essentie, de rest zijn details van puur computertechnische aard. Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 1.012 Geplaatst 30 augustus 2023 Auteur Rapport Share Geplaatst 30 augustus 2023 Zojuist zei TTC: Het gaat ons om de essentie, de rest zijn details van puur computertechnische aard. De essentie is dus gewoon als handelaar: wat kost het mij als ik x naar y verplaats. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten