Spring naar bijdragen

Leuke analyses over de acties van de linkse wereldverbeteraars.


Aanbevolen berichten

3 uur geleden zei HJW2:

Nee, dat zeg ik niet. Wel zeg ik dat er gekeken moet worden naar de mate van democratie ondermijnend gedrag. Op basis van de uitkomsten moet er dan beoordeeld worden of er iets moet gebeuren.

Ik beschouw D66 momenteel als de allergrootste bedreiging voor onze democratie. Ik zou het erg op prijs stellen als die partij verboden zou worden en om verlost te worden van de arrogante smoelwerken van die lui en hun wereldvreemde, van alle realiteit ontspeende en elitaire  geouwehoer. Ik zou de macht van van die lui in de staatsorganisaties graag verbroken zien. Maar ondanks dat alles blijf ik er toch op tegen politieke partijen te verbieden, Dat heeft namelijk onwenselijke consequenties. 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 157
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

wat een stemmingmakerij

Vroeger had je gilden waarbij de kinderen meegingen met de ouders en van hen het vak leerden. Het systeem begint  uit elkaar te vallen en vertrouwen op de maatschappij en de maatschappelijke functies

Ik heb een korte reactie gegeven, omdat ik geconfronteerd word met een politiek filmpje dat ik als stemmingmakerij beschouw. Ik kan er inhoudelijk wel op ingaan (dankzij de rationaliteit van onder mee

Posted Images

34 minuten geleden zei Willempie:

Ik beschouw D66 momenteel als de allergrootste bedreiging voor onze democratie. Ik zou het erg op prijs stellen als die partij verboden zou worden en om verlost te worden van de arrogante smoelwerken van die lui en hun wereldvreemde, van alle realiteit ontspeende en elitaire  geouwehoer. Ik zou de macht van van die lui in de staatsorganisaties graag verbroken zien. Maar ondanks dat alles blijf ik er toch op tegen politieke partijen te verbieden, Dat heeft namelijk onwenselijke consequenties. 

Ik weet dat je regelmatig problemen hebt met omgangsnormen en ik vind dat je hier weer eens stevig uit de bocht vliegt.

Doe even normaal, dit is toch geen sociaal taalgebruik.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Ik weet dat je regelmatig problemen hebt met omgangsnormen en ik vind dat je hier weer eens stevig uit de bocht vliegt.

Doe even normaal, dit is toch geen sociaal taalgebruik.

Ik ben tegen het verbieden van politieke partijen en voor vrijheid van het vormen van eigen meningen, zelfs als die ingaan tegen de waan van de dag, en het uiten daarvan. En dat heb ik in mijn bovenstaande reactie zo duidelijk mogelijk proberen aan te geven, zodat daar geen misverstanden over kunnen bestaan. Als je je daardoor gekwetst voelt is dat jammer voor je. Dat is dan, zoals we bij de marine zeiden, een typisch geval van jammer. En wie bepaalt trouwens wat sociaal geaccepteerd taalgebruik is. Jij?

En nu we toch bezig zijn: Wanneer ga je jouw volslagen belachelijke onderschrift eens aanpassen? Alle normale mensen weten namelijk wat er in frikandellen zit. Hugo de Jonge en jij zijn de enige uitzonderingen. En je kunt er zo gemakkelijk achter komen. Je hoeft alleen maar even te googelen. Je kunt het ook aan iedere willekeurige slager vragen. 

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Willempie:

Ik ben tegen het verbieden van politieke partijen

A juist, en eerder was het 

3 uur geleden zei Willempie:

Ik beschouw D66 momenteel als de allergrootste bedreiging voor onze democratie. Ik zou het erg op prijs stellen als die partij verboden zou worden

Heel duidelijk weer hoor, pffff.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Dat beloof ik:

A juist, en eerder was het 

Heel duidelijk weer hoor, pffff.

Ik schreef: "Maar ondanks dat alles blijf ik er toch op tegen politieke partijen te verbieden, Dat heeft namelijk onwenselijke consequenties." Ik probeerde een contrast te scheppen tussen wat ik zelf zou willen en wat goed is voor de democratie. In een democratie kunnen we niet onze eigen wil doordrijven of verwachten dat er precies gebeurt wat wij zouden wensen. 

Als wij mensen op ons eigenbelang uit zijn i.p.v. het belang van de ander is democratie zelfvernietigend. Democratie verdwijnt dan ook. De term blijft misschien wel bestaan maar die is dan hol en misleidend geworden. De meest totalitaire linkse staten noemen zich democratisch maar zijn dat nu juist helemaal niet. Het gebruik van die term is dan uiterst cynisch geworden. Zie bijvoorbeeld De Democratische Volksrepubliek van Korea. Dat is Noord-Korea.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Willempie:

Als wij mensen op ons eigenbelang uit zijn i.p.v. het belang van de ander is democratie zelfvernietigend

Die zaken staan los van elkaar. Iemand kan in een totalitair regime er van overtuigd zijn te handelen in het landsbelang, En iemand die handelt uit eigen belang kan dat heel goed doen binnen een democratie. Sterker,  dat is het systeem waar dat vaker gebeurt omdat iedereen daar toegang heeft tot de politiek. Dan kun je dus met je eigen probleem snel politiek aan de gang. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 uur geleden zei Willempie:

Ik beschouw D66 momenteel als de allergrootste bedreiging voor onze democratie. Ik zou het erg op prijs stellen als die partij verboden zou worden en om verlost te worden van de arrogante smoelwerken van die lui en hun wereldvreemde, van alle realiteit ontspeende en elitaire  geouwehoer. Ik zou de macht van van die lui in de staatsorganisaties graag verbroken zien. Maar ondanks dat alles blijf ik er toch op tegen politieke partijen te verbieden, Dat heeft namelijk onwenselijke consequenties. 

Anders dan DBI lees ik niet alles letterlijk en zie je punt, Groot verschil is wel tussen "ik beschouw" en indruisen tegen gemaakte afspraken. Wat jij en ik beschouwen is niet zo relevant. 

6 uur geleden zei Willempie:

Als wij mensen op ons eigenbelang uit zijn i.p.v. het belang van de ander is democratie zelfvernietigend.

Ik denk dat velen stemmen uit eigenbelang.

6 uur geleden zei Willempie:

De meest totalitaire linkse staten noemen zich democratisch maar zijn dat nu juist helemaal niet. Het gebruik van die term is dan uiterst cynisch geworden.

Dat is bij elke totalitaire staat het geval die dat zou doen. Daarin geen onderscheid tussen links en rechts.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei HJW2:

Ik denk dat velen stemmen uit eigenbelang.

En dat is de valkuil van democratie. De "vaders" van de huidige, westerse democratie, die begonnen is in Amerika, beseften maar al te goed hoe kwetsbaar een regering door het volk is en hebben hun uiterste best gedaan veiligheidsregels in te bouwen om te voorkomen dat de macht weer in handen zou komen van een bepaalde eliteklasse. Het recht op wapenbezit was daar één van. Het volk moest zich altijd kunnen blijven verdedigen tegen een tirannieke overheid en de overheid moest het gewone volk een beetje blijven vrezen en respecteren. Nu was het wel zo dat de meerderheid van de bevolking in die tijd christelijk was en dus aanspreekbaar was op bepaalde normen. Men ging ervan uit dat de mensen tenminste de tien geboden serieus namen. Ze konden niet de secularisatie voorzien van deze tijd waarin bijvoorbeeld particulier wapenbezit steeds gevaarlijker begint te worden. Het is levensgevaarlijk mensen die het "gij zult niet doden" niet serieus nemen met vuurwapens te laten rondlopen. Het democratische experiment is grotendeels beïnvloed door  Alexis de Tocqueville en deze grote denker legt feilloos bloot wat de gevaren en zwakheden van democratie zijn. Democratie is niet vanzelfsprekend en kan heel gemakkelijk om zeep worden geholpen. Het kost heel veel goede wil en inspanning om het zo lang mogelijk in stand te houden. Maar uiteindelijk zal democratie zelfvernietigend blijken te zijn. Het is een kwestie van perceptie in hoeverre dat proces al aan de gang is. Persoonlijk denk ik dat wij al in een schijndemocratie leven. 

32 minuten geleden zei HJW2:

Dat is bij elke totalitaire staat het geval die dat zou doen. Daarin geen onderscheid tussen links en rechts.

Maar ik ken geen rechtse totalitaire staten die zich democratisch noemen. Dat is toch iets van links.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Willempie:

Nu was het wel zo dat de meerderheid van de bevolking in die tijd christelijk was en dus aanspreekbaar was op bepaalde normen. Men ging ervan uit dat de mensen tenminste de tien geboden serieus namen. Ze konden niet de secularisatie voorzien van deze tijd waarin bijvoorbeeld particulier wapenbezit steeds gevaarlijker begint te worden. Het is levensgevaarlijk mensen die het "gij zult niet doden" niet serieus nemen met vuurwapens te laten rondlopen.

Niet alleen christenen zijn aanspreekbaar op normen en waarden. Ook in seculiere landen mag niet gestolen worden, mag niet gemoord worden. Het christendom is niet superieur. Jezus waarschuwt op meerdere plekken om je niet superieur aan anderen op te stellen. Bijvoorbeeld Lucas 18:10-14

10 Twee mensen gingen op in den tempel om te bidden, de een was een Farizeër, en de ander een tollenaar.

11 De Farizeër, staande, bad dit bij zichzelven: O God! ik dank U, dat ik niet ben gelijk de andere mensen, rovers, onrechtvaardigen, overspelers; of ook gelijk deze tollenaar.

12 Ik vast tweemaal per week; ik geef tienden van alles, wat ik bezit.

13 En de tollenaar, van verre staande, wilde ook zelfs de ogen niet opheffen naar den hemel, maar sloeg op zijn borst, zeggende: O God! wees mij zondaar genadig!

14 Ik zeg ulieden: Deze ging af gerechtvaardigd in zijn huis, meer dan die; want een ieder, die zichzelven verhoogt, zal vernederd worden, en die zichzelven vernedert, zal verhoogd worden.

 

Ook waarschuwt Jezus niet om vooraan aan tafel te gaan zitten en je dus meer te achten.

Daarnaast zijn het juist de christenen die particulier wapenbezit onder geen enkele voorwaarde aan banden willen leggen.

3 uur geleden zei Willempie:

Maar ik ken geen rechtse totalitaire staten die zich democratisch noemen. Dat is toch iets van links.

Hoeveel totalitaire regimes zijn er geweest en hoeveel daarvan noemden zich democratisch ?

bewerkt door HJW2
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei HJW2:

Niet alleen christenen zijn aanspreekbaar op normen en waarden. Ook in seculiere landen mag niet gestolen worden, mag niet gemoord worden.

Dat klopt wel maar het maakt een enorm verschil of de meerderheid van de mensheid zich vrijwillig aan een hogere norm onderwerpt of dat dit d.m.v. straffen moet worden afgedwongen. Het westerse strafrecht is grotendeels gebaseerd op normen uit de Bijbel. Dat wordt vaak vergeten en door atheïsten uiteraard hardnekkig ontkend maar blijft wel een aantoonbaar feit. Zodra mensen door middel van het strafrecht in toom moeten worden gehouden is het einde zoek omdat er dan nooit genoeg juridische capaciteit kan zijn om alle overtredingen aan te pakken. Behalve dan in een totalitaire politiestaat uiteraard. En daar bewegen we dan ook hard naar toe. Als je dit allemaal niet wilt of kunt geloven kun je kijken naar de steden en staten in de V.S. In die gebieden waar een linkse, seculiere overheid regeert is de misdaad het hoogste. In de nog conservatievere gebieden is de misdaad een stuk lager. Het is niet voor niets dat er momenteel zoveel Amerikanen naar Florida vluchten, vooral uit Californië. Ze voelen zich in Californië niet langer veilig. Winkelketens sluiten de deuren omdat er zoveel wordt gestolen dat ze niet langer winstgevend kunnen draaien. Straten liggen vol met daklozen. Sommige Amerikaanse steden zijn nu al gevaarlijker dan de grote steden in Afrika. Het aantal moorden is verbijsterend. Er worden per jaar honderden politieagenten overhoop geschoten. en ga zo maar door. Het loopt gewoon totaal uit de hand.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei HJW2:

Hoeveel totalitaire regimes zijn er geweest en hoeveel daarvan noemden zich democratisch ?

Er zijn al een heel aantal linkse dictaturen geweest en nu nog steeds zijn er meer dan je zou willen. in Zuid-Amerika, in Afrika en Azië en en allemaal noemen ze zich democratisch. Het is ironisch dat de eerste politieke partij die zich democratisch noemde, the Democratic Party, opgericht is door rijke slavenhouders en slavenhandelaren met als doel de afschaffing van de slavernij tegen te houden. Hun idee van democratie was dat het een democratisch recht was om slaven te houden. Het marxistische idee van democratie is een eenpartijstaat waar alle andere partijen zijn verboden. Ze zeggen dan dat het proletariaat regeert maar in werkelijkheid is dat natuurlijk niet zo. De realiteit is dat de sterksten en meest gewieksten de bevolking onderdrukken en uitbuiten. De top leeft in grote rijkdom en heeft allerlei privileges en de gewone mensen verarmen. Zodra dat het geval is moet er met alle mogelijke middelen worden voorkomen dat de gewone mensen in opstand komen en zijzelf worden berecht en daarom zijn er in die landen altijd draconische strafmaatregelen voor de ongehoorzamen.   

Link naar bericht
Deel via andere websites
34 minuten geleden zei Willempie:

Dat klopt wel maar het maakt een enorm verschil of de meerderheid van de mensheid zich vrijwillig aan een hogere norm onderwerpt of dat dit d.m.v. straffen moet worden afgedwongen. 

De christenen zijn afgedwongen gehoorzaam, want de straf van God zal niet mals zijn. Daar zijn de aardse wetten watjes bij. Als er dus afgedwongen wordt, dan zal dat bij het christendom veel meer spelen.

34 minuten geleden zei Willempie:

Zodra mensen door middel van het strafrecht in toom moeten worden gehouden is het einde zoek omdat er dan nooit genoeg juridische capaciteit kan zijn om alle overtredingen aan te pakken.

Integendeel. As ze door het strafrecht in toom gehouden worden is het einde niet zoek. Het einde is zoek als men niet meer in toom gehouden wordt. 

34 minuten geleden zei Willempie:

Als je dit allemaal niet wilt of kunt geloven kun je kijken naar de steden en staten in de V.S. In die gebieden waar een linkse, seculiere overheid regeert is de misdaad het hoogste. In de nog conservatievere gebieden is de misdaad een stuk lager. Het is niet voor niets dat er momenteel zoveel Amerikanen naar Florida vluchten, vooral uit Californië.

Een hoop rechtse propaganda, los staand van de realiteit. Mensen vertrekken uit California, in 2019 gingen er 1 miljoen mensen meer weg daar dan dat erbij kwamen. Reden is echter niet de onveiligheid maar de torenhoge prijzen. Rechtse propaganda wil graag mensen met iets anders hersenspoelen.

Daarnaast vertrekken ze niet naar Florida, wat rechtse propagandisten graag willen zien omdat daar de nieuwe god zit, maar ze vertrekken naar Texas, Arizona, Nevada en Oregon.

Als je los wilt gaan op links, zorg dan dat je je feiten op orde hebt.

Misdaad in California is gedaald, het aantal moorden stijgt wel. Als je kijkt naar de steden waar het aantal moorden het hardste stijgt, oa Milwaukee, Tulsa, Albuquerque, Memphis dan zie je een heel wat diverser beeld dan jij nu schetst.

Je bent zo verblind om alles wat links is neer te halen, dat je de de feiten niet meer op orde hebt.

Tenzij je natuurlijk bronnen hebt (geen rechts propagandistische, maar objectieve) die je verhaal ondersteunen.

16 minuten geleden zei Willempie:

Er zijn al een heel aantal linkse dictaturen geweest en nu nog steeds zijn er meer dan je zou willen. in Zuid-Amerika, in Afrika en Azië en en allemaal noemen ze zich democratisch.

Noem er eens een paar.....

16 minuten geleden zei Willempie:

the Democratic Party, opgericht is door rijke slavenhouders en slavenhandelaren met als doel de afschaffing van de slavernij tegen te houden. Hun idee van democratie was dat het een democratisch recht was om slaven te houden.

Dan maar 200 jaar terug om de democraten een sneer mee te geven. Tegenwoordig is het andersom en strijden de democraten voor gelijke rechten. Daar hoor ik je niet over.

16 minuten geleden zei Willempie:

De realiteit is dat de sterksten en meest gewieksten de bevolking onderdrukken en uitbuiten. De top leeft in grote rijkdom en heeft allerlei privileges en de gewone mensen verarmen.

Denk je dat er verschil tussen de republikeinen en democraten ? 

Wat je doet is heel veel (extreem-)rechtse propaganda plaatsen.

Is dat wat de bijbel je leert ? Is dat waartoe Jezus je oproept ?

bewerkt door HJW2
Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei HJW2:

De christenen zijn afgedwongen gehoorzaam, want de straf van God zal niet mals zijn. Daar zijn de aardse wetten watjes bij. Als er dus afgedwongen wordt, dan zal dat bij het christendom veel meer spelen.

Hoewel het natuurlijker veel beter is om uit liefde en vertrouwen gehoorzaam te zijn is angst voor het eindoordeel ook nog steeds een goede motivatie om niet over de schreef te gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Willempie:

Hoewel het natuurlijker veel beter is om uit liefde en vertrouwen gehoorzaam te zijn is angst voor het eindoordeel ook nog steeds een goede motivatie om niet over de schreef te gaan.

Het is natuurlijk veel beter om vanuit een eigen geweten niet over de schreef te gaan. Maar angst voor aardse wetten is ook nog steeds een goede motivatie.

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei HJW2:

Noem er eens een paar.....

https://nl.wikipedia.org/wiki/Volksrepubliek

2 minuten geleden zei HJW2:

Het is natuurlijk veel beter om vanuit een eigen geweten niet over de schreef te gaan. Maar angst voor aardse wetten is ook nog steeds een goede motivatie.

Het geweten. Wat is dat? Een van hogerhand ingegeven besef van goed en kwaad? En wat nu van de atheïstische opvatting dat goed en kwaad niet echt bestaan? Dat het slechts dingen zijn die we met elkaar afspreken? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
41 minuten geleden zei HJW2:

Dan maar 200 jaar terug om de democraten een sneer mee te geven. Tegenwoordig is het andersom en strijden de democraten voor gelijke rechten. Daar hoor ik je niet over.

Ze strijden voor gelijke rechten? Na de afschaffing van de slavernij spanden ze zich in om de segregatie in stand te houden. Gelijkheid was ze een doorn in het oog. J.F. Kennedy probeerde die trend te doorbreken en je weet wat er van hem is geworden. Zijn moordenaars hadden al een opvolger klaar staan. Om toekomstige afvalligen te ontmoedigen werd zijn broer ook vermoord. De straf voor ongehoorzaamheid is hoog. Nu worden zwarten vooral arm en in de slachtofferrol gehouden met allerlei snoepjes en loze beloftes omdat ze vooral als stemvee worden gezien. Houd ze afhankelijk zodat ze op je blijven stemmen. De Democratic Party is nog steeds de partij van de allerrijksten die vooral in de welvarende kuststreken woonachtig zijn, in gigantische villa's met hele hoge hekken en muren eromheen. En ze zien minachtend neer op de gewone mensen. Ik chargeer natuurlijk want er zitten uiteraard ook goede mensen bij. Ik zeg hiermee niet dat de republikeinse politici beter zijn want het gaat politici tegenwoordig bijna allemaal om macht en geld. De Bush familie bijvoorbeeld is aantoonbaar crimineel en alleen maar uit op eigen gewin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Willempie:

. Ik chargeer natuurlijk want er zitten uiteraard ook goede mensen bij. Ik zeg hiermee niet dat de republikeinse politici beter zijn want het gaat politici tegenwoordig bijna allemaal om macht en geld. 

Welk deel van de bijbel baseer jij je op om constant zo los te gaan op andersdenkenden ? Waar roept Jezus hiertoe op ?

Waar rechtvaardig jij het mee om dit soort constant superioriteitsdenken te uiten ?

Waar leert Jezus dat ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei HJW2:

Welk deel van de bijbel baseer jij je op om constant zo los te gaan op andersdenkenden ? Waar roept Jezus hiertoe op ?

Waar rechtvaardig jij het mee om dit soort constant superioriteitsdenken te uiten ?

Waar leert Jezus dat ?

Het gaat op het hoogste abstractieniveau over de strijd tussen goed en kwaad. Jezus leert ons op te komen voor armen en verdrukten. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Willempie:

Het gaat op het hoogste abstractieniveau over de strijd tussen goed en kwaad. Jezus leert ons op te komen voor armen en verdrukten. 

Ik snap je gedachten over de strijd. Dat Jezus die oproep doet klopt helemaal. 

Maar hoe gaat het superioriteitsdenken wat jij hier telkens neer zet helpen in de strijd ? Waar roept Jezus op om je zo op te stellen ?

Jezus roept op om bescheiden te zijn, de vijand lief te hebben. Hoe zie ik liefde in jouw gedachtengangen over heidenen, atheïsten, linksen ?

Hoe geef je dat vorm ?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei HJW2:

Ik twijfel ook aan het nut van mijn bijdragen. Discussies gaan telkens een andere kant op.

Wellicht dat ik weer eens afstand ga houden.

Even mijn eerlijke mening? Ik vind dat je teveel open vragen stelt die dus vragen om ellenlange antwoorden en veel typewerk. Dat past mijns inziens niet bij dit chatforum. Gewoon een mening zonder kwade opzet. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Hermanos2:

Even mijn eerlijke mening? Ik vind dat je teveel open vragen stelt die dus vragen om ellenlange antwoorden ... dat past mijns inziens niet bij dit chatforum.

"want het hart van dit forumvolk is vet geworden, en hun oren zijn hardhorend geworden, en hun ogen hebben zij toegesloten en dus is de tijd gekomen, dat ze de gezonde discussie niet meer verdragen, maar omdat hun gehoor verwend is, naar hun eigen begeerte zich (tal van) leraars zullen bijeenhalen, dat zij hun oor van de waarheid zullen afkeren en zich naar de verdichtsels keren."

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Hetairos:

"want het hart van dit forumvolk is vet geworden, en hun oren zijn hardhorend geworden, en hun ogen hebben zij toegesloten en dus is de tijd gekomen, dat ze de gezonde discussie niet meer verdragen, maar omdat hun gehoor verwend is, naar hun eigen begeerte zich (tal van) leraars zullen bijeenhalen, dat zij hun oor van de waarheid zullen afkeren en zich naar de verdichtsels keren."

Je hebt trouwens een mooi logo. Ik ken het van de kerk waar ik ben gedoopt. In het huidige gebruikte logo is de duif een stuk kleiner maar vroeger was die vrijwel identiek aan de jouwe.

https://www.hatfield.co.za/

Link naar bericht
Deel via andere websites
28 minuten geleden zei Hetairos:

"want het hart van dit forumvolk is vet geworden, en hun oren zijn hardhorend geworden, en hun ogen hebben zij toegesloten en dus is de tijd gekomen, dat ze de gezonde discussie niet meer verdragen, maar omdat hun gehoor verwend is, naar hun eigen begeerte zich (tal van) leraars zullen bijeenhalen, dat zij hun oor van de waarheid zullen afkeren en zich naar de verdichtsels keren."

Zeg makker, hoepel eens een end op. Kom je daarvoor even kijken af en toe? 

Ik heb je al vaker uitgelegd hoe dit forum werkt maar dat schijn jij niet te willen begrijpen. Jij zet nog steeds andermans post naar je hand door er naar lieve lust in te knippen en plakken en te verdelen in 1,2 en 3 en dan weer in a, b en c. En dat leg je voorts in andermans mond en gaat erop reageren. 

Jij waagt mij te beschuldigen van een vet hart? 

Een gezonde discussie verdraag ik altijd. Die voeren wij hier thuis. En dan zoals het hoort. Gezeten aan tafel, elkaar in de ogen kijkend, de Schrift op tafel. 

Dit vervuilde forum leent zich niet (meer) voor discussie. Jij neemt het mij kwalijk terwijl je zelf niet eens participeert en alleen maar schrijft op je eigen site. Zoals je zelf zegt. 

Ik verwacht echt wat meer nivo broeder. Leraren hebben we hier genoeg. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Het idee er achter is de manifestatie van de Vader (de zon), de Zoon (het bloedrode - lege - kruis) en de Heilige Geest die  beiden vertegenwoordigt. Omdat de Geest nu de Enige is, die 'zichtbaar' is, heb ik de Geest groot afgebeeld. In feite is het een manifestatie van de drie-eenheid, zoals ik die zie.

Ik heb nog en tweede logo gemaakt, dat het koningschap van Jezus weergeeft: Een wereldbol, met daarvoor een wereldomvattend rood kruis en daarvoor weer een gouden kroon.

982953786_LogoKoningJezus(vector)2.png.06e483d7ff3f825ce3bf66bb15634cb3.png

Ach ja, je bent wat van de straat.

bewerkt door Hetairos
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid