Spring naar bijdragen

ik moet nog veel leren


FIieko

Aanbevolen berichten

Na een gigantische rant en exploderende en vooral niet nederige woede moet ik toegeven dat ik een behoorlijk Karen ben geweest de afgelopen 3 dagen. Niet iets om met trots naar terug te kijken.
Ookal neem ik niet terug dat hier leden zitten met andere doelen, jullie kunnen er goed mee omgaan. Ik niet. Daarom hoor ik hier (nog) niet.

Ik heb respect voor iedereen van jullie, dat jullie zo nederig, respectvol en geduldig zijn. Ik moet nog veel leren. Het is fasinerend hoe jullie respectvol met iemand in discussie gaan zonder dat er een woordewisseling valt.

@sjako
bedankt dat je zo redelijk met mij bent geweest. Het doet me pijn om terug te lezen hoe ver ik was doorgeslagen. Ik hoop niet dat ik jou, of iemand hier pijn heb gedaan. Maar ik weet zeker dat ik dat wel heb gedaan.

 

Ookal is dit niet mijn forum en ben ik amper actief geweest, de angst en de obsessie dat dit zou eindigen  zoals Christelijke reddit pagina's steeg me helemaal naar het hoofd. Vooral omdat er binnen een uur op een heel sneaky manier op mijn eerste post werd getrolt 2 maanden terug. Fora en dat soort dingen zijn mischien niet echt mijn ding.
Ik doe liever wat anders, maar door de obsessie om dit aan te pakken dacht ik: ik ga hier heel veel tijd voor vrijmaken. Ik was doorgeslagen en zag het mischien niet helemaal helder meer. Langdurig slaapgebrek zal hier ook wel een rol in hebben gespeelt. Maar is geen excuus.

Ik kan me beter weer richten op houtbewerking met een bijbel studie koptelefoon op. ik moet nog veel leren.

@Flawless victory
je bent zo nederig en respectvol en geduldig. In één woord: wow!  @Barnabas
@Willempieen alle anderen, ik had jullie hier nooit in mogen sleuren. Ik heb getrolt en hard getrolt om bepaalde leden die ik achte als destructief, weg te krijgen. Dat was fout.

 

Flieko

bewerkt door FIieko
Link naar bericht
  • FIieko changed the title to ik moet nog veel leren
4 uur geleden zei FIieko:

Na een gigantische rant en exploderende en vooral niet nederige woede moet ik toegeven dat ik een behoorlijk Karen ben geweest de afgelopen 3 dagen. Niet iets om met trots naar terug te kijken.
Ookal neem ik niet terug dat hier leden zitten met andere doelen, jullie kunnen er goed mee omgaan. Ik niet. Daarom hoor ik hier (nog) niet.

Ik heb respect voor iedereen van jullie, dat jullie zo nederig, respectvol en geduldig zijn. Ik moet nog veel leren. Het is fasinerend hoe jullie respectvol met iemand in discussie gaan zonder dat er een woordewisseling valt.

@sjako
bedankt dat je zo redelijk met mij bent geweest. Het doet me pijn om terug te lezen hoe ver ik was doorgeslagen. Ik hoop niet dat ik jou, of iemand hier pijn heb gedaan. Maar ik weet zeker dat ik dat wel heb gedaan.

 

Ookal is dit niet mijn forum en ben ik amper actief geweest, de angst en de obsessie dat dit zou eindigen  zoals Christelijke reddit pagina's steeg me helemaal naar het hoofd. Vooral omdat er binnen een uur op een heel sneaky manier op mijn eerste post werd getrolt 2 maanden terug. Fora en dat soort dingen zijn mischien niet echt mijn ding.
Ik doe liever wat anders, maar door de obsessie om dit aan te pakken dacht ik: ik ga hier heel veel tijd voor vrijmaken. Ik was doorgeslagen en zag het mischien niet helemaal helder meer. Langdurig slaapgebrek zal hier ook wel een rol in hebben gespeelt. Maar is geen excuus.

Ik kan me beter weer richten op houtbewerking met een bijbel studie koptelefoon op. ik moet nog veel leren.

@Flawless victory
je bent zo nederig en respectvol en geduldig. In één woord: wow!  @Barnabas
@Willempieen alle anderen, ik had jullie hier nooit in mogen sleuren. Ik heb getrolt en hard getrolt om bepaalde leden die ik achte als destructief, weg te krijgen. Dat was fout.

 

Flieko

Een dappere en christelijke reactie van je. Mijn geestelijke vader zei vaak: "Een christen is niet iemand die nooit op z'n bek gaat maar iemand die telkens weer opstaat." Je hebt mij persoonlijk nergens in meegesleurd. Zelf sla ik ook af en toe door. Ik voel dan in mijn hart dat het niet goed zit en dat ik veel te veel vanuit mijn vlees reageer. Regelmatig vraag ik me af of dit forum wel goed is voor me en of het me niet op een verkeerde manier bezig houdt. Dan stop ik maar weer voor een tijdje. Dat stoppen wordt me trouwens door de moderator hier ook bijzonder gemakkelijk gemaakt als ik weer eens geschorst word. :) De afgelopen drie maanden was een heerlijke ontspannen tijd voor me, hoewel zeer frustrerend omdat ik me niet kon verweren tegen beschuldigingen die me zeer zwaar op mijn maag lagen. Als je Gods volk dankbaar bent voor alles wat ze ons heeft gegeven en lief hebt en dan wordt uitgemaakt voor Jodenhater, door de moderator nogal, zonder dat je er op kunt reageren, is dat niet zo gemakkelijk te verteren. 

Link naar bericht
5 uur geleden zei FIieko:

Na een gigantische rant en exploderende en vooral niet nederige woede moet ik toegeven dat ik een behoorlijk Karen ben geweest de afgelopen 3 dagen. Niet iets om met trots naar terug te kijken.
Ookal neem ik niet terug dat hier leden zitten met andere doelen, jullie kunnen er goed mee omgaan. Ik niet. Daarom hoor ik hier (nog) niet.

Ik heb respect voor iedereen van jullie, dat jullie zo nederig, respectvol en geduldig zijn. Ik moet nog veel leren. Het is fasinerend hoe jullie respectvol met iemand in discussie gaan zonder dat er een woordewisseling valt.

@sjako
bedankt dat je zo redelijk met mij bent geweest. Het doet me pijn om terug te lezen hoe ver ik was doorgeslagen. Ik hoop niet dat ik jou, of iemand hier pijn heb gedaan. Maar ik weet zeker dat ik dat wel heb gedaan.

 

Ookal is dit niet mijn forum en ben ik amper actief geweest, de angst en de obsessie dat dit zou eindigen  zoals Christelijke reddit pagina's steeg me helemaal naar het hoofd. Vooral omdat er binnen een uur op een heel sneaky manier op mijn eerste post werd getrolt 2 maanden terug. Fora en dat soort dingen zijn mischien niet echt mijn ding.
Ik doe liever wat anders, maar door de obsessie om dit aan te pakken dacht ik: ik ga hier heel veel tijd voor vrijmaken. Ik was doorgeslagen en zag het mischien niet helemaal helder meer. Langdurig slaapgebrek zal hier ook wel een rol in hebben gespeelt. Maar is geen excuus.

Ik kan me beter weer richten op houtbewerking met een bijbel studie koptelefoon op. ik moet nog veel leren.

@Flawless victory
je bent zo nederig en respectvol en geduldig. In één woord: wow!  @Barnabas
@Willempieen alle anderen, ik had jullie hier nooit in mogen sleuren. Ik heb getrolt en hard getrolt om bepaalde leden die ik achte als destructief, weg te krijgen. Dat was fout.

 

Flieko

Mocht je daadwerkelijk berouw hebben, toon ons dat dan en verdwijn van dit forum met meenemen van degenen die je hier hebt ingezet.

Link naar bericht
1 uur geleden zei Hopper:

Mocht je daadwerkelijk berouw hebben, toon ons dat dan en verdwijn van dit forum met meenemen van degenen die je hier hebt ingezet.

Hmmmm……. Dit is toch echt iemand de maat nemen. Jij mag blijven, hij moet vertrekken. Dat gaat verder dan “ een mening”.

Link naar bericht
7 uur geleden zei FIieko:

Ookal neem ik niet terug dat hier leden zitten met andere doelen, jullie kunnen er goed mee omgaan. Ik niet. Daarom hoor ik hier (nog) niet.

ik weet niet of je mijn getuigenis hebt gelezen maar ik heb in de psychiatrie gezeten en ik heb ook moeten leren omgaan met dit soort dsicussies. De wereld is hard en je moet leren incasseren. Overigens: @Hopper trolt ook maar wat.

 

Link naar bericht
4 uur geleden zei Hopper:

Mocht je daadwerkelijk berouw hebben, toon ons dat dan en verdwijn van dit forum met meenemen van degenen die je hier hebt ingezet.


In dit geval ben ik het met je eens. Dit omdat zelfs het account van @Dat beloof ik lijkt te zijn gehackt. Dat heeft waarschijnlijk niet iedereen meegekregen maar er verscheen een tweede account met exact diezelfde naam zonder de avatar van Dat beloof ik en onder dat account werd er een bericht geplaatst met een scheldkanonnade in de topic van Barnabas over zijn schizofrenie.  Hoe dat heeft kunnen plaatsvinden weet ik niet maar als er gerommeld is met de forum software dan is er sprake van computercriminaliteit oftewel een misdrijf.   Het betreffende bericht is verwijderd. Ik weet niet of @sjako het heeft verwijderd of de dader zelf.  
In het betreffende bericht maakte de tweede “Dat beloof ik”  Barnabas uit voor een “loser”. Het bericht is verwijderd maar als je met de zoekfunctie “loser” intikt en dan zoekt op auteur dan zie je dat tweede account zonder avatar er nog bij staan.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
25 minuten geleden zei Flawless victory:


In dit geval ben ik het met je eens. Dit omdat zelfs het account van @Dat beloof ik lijkt te zijn gehackt. Dat heeft waarschijnlijk niet iedereen meegekregen maar er verscheen een tweede account met exact diezelfde naam zonder de avatar van Dat beloof ik en onder dat account werd er een bericht geplaatst met een scheldkanonnade in de topic van Barnabas over zijn schizofrenie.  Hoe dat heeft kunnen plaatsvinden weet ik niet maar als er gerommeld is met de forum software dan is er sprake van computercriminaliteit oftewel een misdrijf.   Het betreffende bericht is verwijderd. Ik weet niet of @sjako het heeft verwijderd of de dader zelf.  

Bizar! Maar in welk licht moet ik dan de apologie (of toelichting) van @Dat beloof ik hierover zien?  

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
3 minuten geleden zei Flawless victory:


Waar heb je het over? Heb je een link?

Members

 707

10.642 berichten

Religie: Neem risico. Neem initiatief. Neem er nog ééntje. Maar niet voor lief.

Geplaatst 1 uur geleden (bewerkt)

  2 uur geleden zei sjako:

  3 uur geleden zei Yours:

Dag Sjako,

Zou je in dat geval aub ook kritisch willen zijn op Barnabas? Die noemde DBI recentelijk, op 18-06-2023 om 17.24 uur in het topic ‘Off topics’, opeens uit het niets: Moordenaar. 

Zou je een bericht dat volgens jou niet kan willen rapporteren via de juiste knop? Dan krijg ik automatisch een bericht. Dat doe je vis de 3 punten rechtsboven.

Expand  

 @Yours Ik heb dat al direct gerapporteerd op deze wijze.  Daar volgde niets op en, ik zal eerlijk zijn, dat was mede de oorzaak dat ik mijn mening gaf over Barnabas' getuigenis. Ik heb er begrip voor dat deze daar geventileerde mening van mij door sommigen als 'hier op dit forum niet gepast' wordt ervaren. En dan met name de zin "onlogische gedachten, geen wonder dat je bent gaan geloven". Het was beter geweest als ik dat anders had geformuleerd. Evenzo heb ik er begrip voor dat @sjako als moderator daar op ingrijpt. Op dat moment ging ik er echter van uit dat er niet meer werd gemodereerd. Gelukkig onterecht, zo blijkt nu.  Ik heb strafpunten, Mea culpa. Ik ga er van uit dat we op dit forum door kunnen gaan op een manier waarbij we respect voor elkaar kunnen opbrengen en niet vervallen in scheldkannonades en heksenjachten.

1 uur geleden bewerkt door Dat beloof ik

Link naar bericht

@Willempie  die “apologie” waar jij het over hebt gaat niet over het door mij bedoelde bericht.  Dat was enkel een scheldkanonnade en zoals gezegd van een nep-account met de naam “Dat beloof ik” zonder de avatar van iemand die met een vpn werkt. Dat was duidelijk bedoeld om Dat beloof ik te schaden.

Link naar bericht
Zojuist zei Flawless victory:

@Willempie  die “apologie” waar jij het over hebt gaat niet over het door mij bedoelde bericht.  Dat was enkel een scheldkanonnade en zoals gezegd van een nep-account met de naam “Dat beloof ik” zonder de avatar van iemand die met een vpn werkt. Dat was duidelijk bedoeld om Dat beloof ik te schaden.

O.K., die heb ik niet gezien. Het is wat allemaal!

Link naar bericht
54 minuten geleden zei Flawless victory:


In dit geval ben ik het met je eens. Dit omdat zelfs het account van @Dat beloof ik lijkt te zijn gehackt. Dat heeft waarschijnlijk niet iedereen meegekregen maar er verscheen een tweede account met exact diezelfde naam zonder de avatar van Dat beloof ik en onder dat account werd er een bericht geplaatst met een scheldkanonnade in de topic van Barnabas over zijn schizofrenie.  Hoe dat heeft kunnen plaatsvinden weet ik niet maar als er gerommeld is met de forum software dan is er sprake van computercriminaliteit oftewel een misdrijf.   Het betreffende bericht is verwijderd. Ik weet niet of @sjako het heeft verwijderd of de dader zelf.  
In het betreffende bericht maakte de tweede “Dat beloof ik”  Barnabas uit voor een “loser”. Het bericht is verwijderd maar als je met de zoekfunctie “loser” intikt en dan zoekt op auteur dan zie je dat tweede account zonder avatar er nog bij staan.

Sinds Flieko zich met dit forum bemoeit is het een komen en gaan van schaduw accounts, valse beschuldigingen, mensen tegen elkaar opzetten en andere criminaliteit.   Daarbij valt alles wat DBI ja/nee geschreven of gedaan zou hebben bij in het niet.

2 uur geleden zei Barnabas:

ik weet niet of je mijn getuigenis hebt gelezen maar ik heb in de psychiatrie gezeten en ik heb ook moeten leren omgaan met dit soort dsicussies. De wereld is hard en je moet leren incasseren. Overigens: @Hopper trolt ook maar wat.

 

Het moet maar weer duidelijk zijn dat ik weet waar je staat.

4 uur geleden zei HJW2:

Hmmmm……. Dit is toch echt iemand de maat nemen. Jij mag blijven, hij moet vertrekken. Dat gaat verder dan “ een mening”.

Flieko heeft zelf al beloofd te vertrekken, tot heden houdt hij zich niet aan die belofte.  We wachten af.

Link naar bericht
10 minuten geleden zei Hopper:

Wat je wilt, HJW.  Het wordt tijd om je maar weer eens een poosje te negeren.

Tja....dat was te verwachten. Je hebt grootse woorden en als blijkt dat je ze zelf niet waarmaakt en iemand wijst je daarop, dan ga je die persoon negeren,

Je zou ook enige zelfreflectie kunnen tonen.

Link naar bericht

Oke dit is werkelijk te triest voor woorden @Willempie@Barnabas
het account van DBI is niet gehackt zoals FV beweerd. Noch zou het forum gehackt zijn. FV moet echt eens een keer ophouden die trols te verdedigen omdat er één comment van één kopie account opspringt naar de mega slang DBI. Dat is niet hackibg, dat is de letter l veranderen in een hoofdletter i.

Hopper is een trol, en een hele nare trol om precies te zijn. Die persoon plaatst comments op zo'n manier om reacties uit te lokken. DBI is een grotere slang, nog sneakier. Echt een viespeuk dat mensen van het geloof wil afkicken.

FV aan de andere kant is zo blind als een mol en zou in de tuin van Eden niet alleen verleid worden door de slang, maar er zelfs mee dansen en een thee kransje mee houden. Zo nederig, zo blind en zwak is eigenlijk niet meer Christelijk, maar gewoon dom.


FV komt op mij over als iemand met een handicap. Niet dat dat erg is, maar het valt op. Mischien moet ik toch maar even blijven. Gaat leuk worden. :B  FV dansend met de slangen en ik de slangen pesten op de meest nare, onbeschofte en smerige manieren. Ik ga FV zijn theekransje met de slangen in de tuin van Eden verpesten. LOL. Zodra ik tijd heb gooi ik stenen, poep en wat niet meer naar dat thee kransje van hem. Trolling is fun! FV doe maar vast een regenpak aan, er gaat een giertank aan stront komen. En nee FV dit is geen vpn.:ph34r:

Link naar bericht

https://www.google.com/search?client=safari&rls=en&q=internet+trollen&ie=UTF-8&oe=UTF-8

Een trol is een persoon die berichten plaatst in een internetomgeving om voorspelbare emotionele reacties uit te lokken als woede, irritatie, verdriet of scheldpartijen - ook wel flames genoemd in internetjargon,[1] opzettelijk verkeerde informatie geeft of zich doelbewust anders voordoet.[2] Dit gebruik van het woord trol is afkomstig van de vroege uitsluitend Engelstalige internetgemeenschap op Usenet, fora of chatkanalen.

Een trol zaait onrust door op het internet mensen tegen de haren in te strijken met schokkende meningen of materiaal. Bijvoorbeeld door op een niet-rokers-forum telkens weer te beginnen over de geneugten van roken, op de fansite van een beroemdheid deze persoon zwart te maken of op een politiek forum tegengestelde, ongewenste, beledigende, domme of onzinnige meningen te verkondigen. De trol is een intrigant die vooral reacties wil uitlokken. Daarom is de beste reactie; geen enkele, en de trol dus negeren.

Het gebruik van een sokpop zorgt voor extra verwarring. Naast de kwestie reageren of schijnargumenten in de discussie brengen zijn strategieën om gebruikers binnen de gemeenschap doelbewust te frustreren. Een mening als feit presenteren kan provocerend overkomen zoals blijkt uit een voorbeeld als AIDS is Gods straf voor homoseksuelen. Ingebracht als slogan zonder verdere nuancering, is het voorspelbaar dat forumdeelnemers zich dan ergeren aan de uitgesponnen threads (conversatielijnen) die daarop volgen en de conversatie niet verrijken. Ook worden wel eens deelnemers persoonlijk, vrijwel zonder onderbouwing, aangevallen, bijvoorbeeld door op een (vaak goed onderbouwd en legitiem ingebracht) standpunt te reageren met een tekst als Wat een ongelooflijke onzin. Het is duidelijk dat je hier helemaal niets van weet! De inhoud van een trolbericht is van geen belang, een trol kan herkend worden aan de negatieve bedoeling. Eventuele reacties of pogingen de reactie op redelijke toon te weerleggen worden eveneens op provocerende wijze en vrijwel zonder argumenten weggezet door de trol, bijvoorbeeld met Klets maar lekker verder, het enige dat je hiermee laat zien is dat je er nog steeds niets van begrepen hebt. Het gaat immers niet om een constructieve discussie, de trol probeert een confrontatie uit te lokken.

Trollen kunnen verward worden met querulanten; vaak is een trol ook een querulant. Er is echter een belangrijk verschil. De trol gaat te werk met geen ander doel dan verstoren, treiteren; het trollen kan soms instrumenteel zijn om discussies te domineren en te beïnvloeden, maar voor de trol is dit slechts een bijzaak. De querulant daarentegen handelt met een doel voor ogen, terwijl trollen daarbij als middel wordt gehanteerd.[3]

Een trol maakt bij voorkeur gebruik van argumenten die door anderen zijn gebruikt en effectief zijn gebleken in het zaaien van onrust en onduidelijkheid. Hij zal daarbij niet vermelden dat een ander (min of meer) geciteerd wordt. Een trol keert zich nooit tegen een hele groep, behalve in een poging zichzelf als slachtoffer van een deel daarvan te presenteren. Door zich namelijk tegen een beperkt aantal personen te richten, tracht een trol die te isoleren en daarmee de aandacht af te leiden. Door tevens controleerbaar juiste uitspraken te doen of handelingen te verrichten, geeft een trol de indruk serieus bezig te zijn, terwijl het werkelijke doel van zijn acties gelegen is in het stoken van onrust en het opzetten van mensen tegen elkaar, kortom: in het zaaien van tweedracht, door middel van leugens en halve waarheden. Trollen houden van discussiëren, ook over trollen zelf, zonder inhoudelijk doel. Zodoende is het mogelijk dat een trol (met de truc van al wat je zegt, ben je zelf!) anderen van trollen beschuldigt.

Voor jou, @HJW2

Link naar bericht
34 minuten geleden zei FIieko:

Oke dit is werkelijk te triest voor woorden @Willempie@Barnabas
het account van DBI is niet gehackt zoals FV beweerd. Noch zou het forum gehackt zijn. FV moet echt eens een keer ophouden die trols te verdedigen omdat er één comment van één kopie account opspringt naar de mega slang DBI. Dat is niet hackibg, dat is de letter l veranderen in een hoofdletter i.

Hopper is een trol, en een hele nare trol om precies te zijn. Die persoon plaatst comments op zo'n manier om reacties uit te lokken. DBI is een grotere slang, nog sneakier. Echt een viespeuk dat mensen van het geloof wil afkicken.

FV aan de andere kant is zo blind als een mol en zou in de tuin van Eden niet alleen verleid worden door de slang, maar er zelfs mee dansen en een thee kransje mee houden. Zo nederig, zo blind en zwak is eigenlijk niet meer Christelijk, maar gewoon dom.


FV komt op mij over als iemand met een handicap. Niet dat dat erg is, maar het valt op. Mischien moet ik toch maar even blijven. Gaat leuk worden. :B  FV dansend met de slangen en ik de slangen pesten op de meest nare, onbeschofte en smerige manieren. Ik ga FV zijn theekransje met de slangen in de tuin van Eden verpesten. LOL. Zodra ik tijd heb gooi ik stenen, poep en wat niet meer naar dat thee kransje van hem. Trolling is fun! FV doe maar vast een regenpak aan, er gaat een giertank aan stront komen. En nee FV dit is geen vpn.:ph34r:

Wees een man en blijf formeel.

Link naar bericht
3 uur geleden zei Flawless victory:


In dit geval ben ik het met je eens. Dit omdat zelfs het account van @Dat beloof ik lijkt te zijn gehackt. Dat heeft waarschijnlijk niet iedereen meegekregen maar er verscheen een tweede account met exact diezelfde naam zonder de avatar van Dat beloof ik en onder dat account werd er een bericht geplaatst met een scheldkanonnade in de topic van Barnabas over zijn schizofrenie.  Hoe dat heeft kunnen plaatsvinden weet ik niet maar als er gerommeld is met de forum software dan is er sprake van computercriminaliteit oftewel een misdrijf.   Het betreffende bericht is verwijderd. Ik weet niet of @sjako het heeft verwijderd of de dader zelf.  
In het betreffende bericht maakte de tweede “Dat beloof ik”  Barnabas uit voor een “loser”. Het bericht is verwijderd maar als je met de zoekfunctie “loser” intikt en dan zoekt op auteur dan zie je dat tweede account zonder avatar er nog bij staan.

Ik heb niet het idee dat mijn account is gehackt, maar vermoed dat er een tweede account is aangemaakt met dezelfde naam. Er staan bij de nep account geen "L" maar een hoofdletter "i" en dat ziet er hetzelfde uit. Daar kwam ik achter toen ik deze gebruiker een berichtje wilde sturen en zijn naam verdween uit de opties na het intikken van de "L".
Alles in het kader van de heksenjacht op mij, vermoed ik zo. 

3 uur geleden zei Willempie:

Bizar! Maar in welk licht moet ik dan de apologie (of toelichting) van @Dat beloof ik hierover zien?  

Het is heel simpel.
Dit ben ik: @Dat beloof ik
Dit is de nep account: @Dat beIoof ik.....De 'L" is hier een "i". 

Link naar bericht

@Dat beIoof ik

 

Iedereen kan zien dat dit een nep-account is, recentelijk aangemaakt.   Of het verband heeft met de hetze die Flieko en zijn kornuiten voert tegen DBI valt niet te weten.   Dat mag de lezer zelf bepalen.   Het kan ook 'toeval' zijn, net zoals het 'toeval' kan zijn dat @Madeliefske hier sedert een paar dagen schrijft en als 'nieuweling' een hetze voert tegen DBI.....

Een goede internet-trol had ook de avatar van DBI gekopieerd , dus we hebben met een internettrol van doen die ook nog eens niet al te slim is.

Ik zie dat in de tijd dat ik dit bericht plaatste de berichten van de Fake DBI verdwenen zijn.

bewerkt door Hopper
Link naar bericht
16 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Ik heb niet het idee dat mijn account is gehackt, maar vermoed dat er een tweede account is aangemaakt met dezelfde naam. Er staan bij de nep account geen "L" maar een hoofdletter "i" en dat ziet er hetzelfde uit. Daar kwam ik achter toen ik deze gebruiker een berichtje wilde sturen en zijn naam verdween uit de opties na het intikken van de "L".
Alles in het kader van de heksenjacht op mij, vermoed ik zo. 

Het is heel simpel.
Dit ben ik: @Dat beloof ik
Dit is de nep account: @Dat beIoof ik.....De 'L" is hier een "i". 

Gullie bent toch wel 'n smerige smiecht, éh? 'n Vlauwe rotaddereke, da's wa gullie zijt. Zo'n zielige verliezer die doar rondscharrelt. Boerekneuske, allemachtig.

Link naar bericht
7 minuten geleden zei Jupiter:

Gullie bent toch wel 'n smerige smiecht, éh? 'n Vlauwe rotaddereke, da's wa gullie zijt. Zo'n zielige verliezer die doar rondscharrelt. Boerekneuske, allemachtig.

En weer een nieuwe gebruiker die begint met schelden en tieren. Het begint vervelend te worden, dit kleutergedrag @sjako.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid