Spring naar bijdragen

ik ben vanaf heden een zwarte vrouw


Aanbevolen berichten

Zo mag ik dus het N-woord gebruiken zonder racistisch te zijn. Ik mag in vrouwentoiletten de bril omhoog laten.

Wie anders durft bewaren is transfoob en racist. Dus, noem me vanaf heden "big momma". Ik voel me vandaag zo. Gelieve mijn pronoun, geslachtsverandering en raciale verandering te respecteren.

Ik dank u!

Link naar bericht
Deel via andere websites
51 minuten geleden zei Fundamenteel:

Zo mag ik dus het N-woord gebruiken zonder racistisch te zijn. Ik mag in vrouwentoiletten de bril omhoog laten.

Wie anders durft bewaren is transfoob en racist. Dus, noem me vanaf heden "big momma". Ik voel me vandaag zo. Gelieve mijn pronoun, geslachtsverandering en raciale verandering te respecteren.

Ik dank u!

Ik ben vanaf nu ook een vrouw want ik wil voortaan overal zittend mogen plassen. :) Even een leuke anekdote tussendoor: In mijn woonplaats wonen twee oude mannen in een verzorgingstehuis. Ze zijn, geloof het of niet, al negentig jaar met elkaar bevriend. Ze hebben samen in Indië gediend en in Korea en zijn onafscheidelijk. Toen ze door de absurde coronabeperkingen niet meer bij elkaar mochten zitten zijn ze daarom met elkaar getrouwd. Het was krantennieuws en ik ken ze persoonlijk. Een lol dat die mannen met elkaar hebben! Het is uiteraard volledig idioot maar we leven dan ook in een idiote wereld en deze mannen stellen dat op een ludieke wijze aan de kaak. Ik vind het jammer dat ik niet bij de huwelijksplechtigheid aanwezig was want ik had heel graag gezien hoe de gemeenteambtenaar die het huwelijk moest voltrekken dat heeft gedaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Willempie:

Ik ben vanaf nu ook een vrouw want ik wil voortaan overal zittend mogen plassen. :) Even een leuke anekdote tussendoor: In mijn woonplaats wonen twee oude mannen in een verzorgingstehuis. Ze zijn, geloof het of niet, al negentig jaar met elkaar bevriend. Ze hebben samen in Indië gediend en in Korea en zijn onafscheidelijk. Toen ze door de absurde coronabeperkingen niet meer bij elkaar mochten zitten zijn ze daarom met elkaar getrouwd. Het was krantennieuws en ik ken ze persoonlijk. Een lol dat die mannen met elkaar hebben! Het is uiteraard volledig idioot maar we leven dan ook in een idiote wereld en deze mannen stellen dat op een ludieke wijze aan de kaak. Ik vind het jammer dat ik niet bij de huwelijksplechtigheid aanwezig was want ik had heel graag gezien hoe de gemeenteambtenaar die het huwelijk moest voltrekken dat heeft gedaan.

Lol goed omzeild daar!

En niet enkel zittend plassen, gefouilleerd worden door vrouwen, deelnemen in vrouwensporten, in vrouwelijke kleedkamers mogen van de gym, ...

In de kleedkamers van vrouwen komen is ons recht nu als vrouw. Ladies,  here we come.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ga mij een kleedje aandoen, krullenpruik, lippenstift en alle zichtbare lichaamsdelen zwart schminken.

Dan komen de kinderen en confronteer ik hen dat ik vanaf heden hun moeder ben. Een transraciale transgender waarvan ze mijn keuze moeten respecteren of ze zijn racist en transfoob.

Later lachen we ermee en zal de les hopelijk doordringen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Elke geest wordt in een verkeerd lichaam geboren, want het lichaam luistert niet naar de wil en begint eigenlijk gelijk al met afsterven. En dat zie je bij doodzieke mensen, van wie de geest leeft, of leven wil, maar van wie het lichaam gewoon het bijltje erbij neergooit.

Het zijn van mens, is in wezen het zijn van ziel of geest die wordt geplaatst en gebonden en veroordeeld met een lichaam en omstandigheden en afkomst en bestemming naar Gods keuze.

Die geest kan kiezen. Maar alleen Gods keuze respecteren en accepteren, brengt de mens in harmonie met de schepping. En zo met God.

Vrijheid om anders te doen dan wat is, die is er altijd al. In de geest is de geest altijd vrij om buiten de natuur en buiten de wet te gaan. En dat heet ook fantasierijk of onwettig of onnatuurlijk. Maar het geestelijke opleggen als iets fysieks, is een vorm van heerschappij en zelfs tirannie  van de geesten, over de werkelijkheid die zich anders manifesteert, of die door anderen anders wordt ervaren. En in de wereld van fysiekloos ervaren, is het fysieke geestelijk geduid, en verwordt de werkelijkheid tot absolute chaos. Want niets fysieks is meer wat het fysiek voorstelt. En op dat punt en dat moment, hebben de geesten gewonnen van de schepping; die is teruggedraaid en zinloos gemaakt.

bewerkt door Tomega
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Op 19-6-2023 om 10:57 zei Fundamenteel:

Zo mag ik dus het N-woord gebruiken zonder racistisch te zijn. Ik mag in vrouwentoiletten de bril omhoog laten.

Wie anders durft bewaren is transfoob en racist. Dus, noem me vanaf heden "big momma". Ik voel me vandaag zo. Gelieve mijn pronoun, geslachtsverandering en raciale verandering te respecteren.

Ik dank u!

Big Momma, wat zeur je vandaag. Weer ongesteld zeker? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ben al racist genoemd omdat ik me zwart voel. In wat voor tijden leven we.

Tijden waarin we vaak heel goed kunnen inschatten of iemand iets echt meent, of alleen de boel loopt op te kloten.
Jij loopt de boel op te kloten en verwacht dat iedereen denkt dat je het echt meent.
Ga toch kokosnoten rapen, gekke vrouw.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Tijden waarin we vaak heel goed kunnen inschatten of iemand iets echt meent, of alleen de boel loopt op te kloten.
Jij loopt de boel op te kloten en verwacht dat iedereen denkt dat je het echt meent.
Ga toch kokosnoten rapen, gekke vrouw.

Wat een racistische opmerking van jou. Raap uw kokosnoten zelf, slavendrijver.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat een racistische opmerking van jou. Raap uw kokosnoten zelf, slavendrijver.

Was jouw eigen idee. Wie kaatst...

Op 19-6-2023 om 10:57 zei Fundamenteel:

Dus, noem me vanaf heden "big momma". Ik voel me vandaag zo. Gelieve mijn pronoun, geslachtsverandering en raciale verandering te respecteren.

Ik dank u!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 2-7-2023 om 06:01 zei Fundamenteel:

Dus omdat ik een negerin ben geworden moet ik maar kokosnoten rapen? Waarom niet meteen bananen? Zie je zelf niet in hoe stereotype racistisch je opmerking is?

Zeker. Maar jij wilde zelf negerin worden. DR heeft als gevolg dat je wordt gediscrimineerd. Had je tevoren kunnen weten. Wat nog meer, ga je ook klagen over je dikke reet? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Dat beloof ik:

Zeker. Maar jij wilde zelf negerin worden. DR heeft als gevolg dat je wordt gediscrimineerd. Had je tevoren kunnen weten. Wat nog meer, ga je ook klagen over je dikke reet? 

Dus u gaat er van uit dat blanken mij gaan discrimineren? Racisme tegen blanken én zwarten. Ja goeiemorgen hoor.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Dus u gaat er van uit dat blanken mij gaan discrimineren? Racisme tegen blanken én zwarten. Ja goeiemorgen hoor.

Ik lach er alleen maar mee. Dit waren jouw woorden:

 

Op 20-6-2023 om 11:16 zei Fundamenteel:

Later lachen we ermee en zal de les hopelijk doordringen.

De les dringt bij jouzelf niet door?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 19-6-2023 om 10:57 zei Fundamenteel:

Zo mag ik dus het N-woord gebruiken zonder racistisch te zijn. Ik mag in vrouwentoiletten de bril omhoog laten.

Wie anders durft bewaren is transfoob en racist. Dus, noem me vanaf heden "big momma". Ik voel me vandaag zo. Gelieve mijn pronoun, geslachtsverandering en raciale verandering te respecteren.

Ik dank u!


lk vind het verschrikkelijk dat er een beweging gaande is in de wereld waarin transgenders de norm lijken te gaan bepalen voor de rest van de mensen. Maar wat jij doet vind ik net zo verschrikkelijk. Er zijn wel degelijk mensen die interseksueel zijn, dat noemden ze vroeger hermafrodiet. Zij zijn steeds genoodzaakt een keuze te maken, of die keuze is op jonge leeftijd al gemaakt door de ouders. Een enorme lijdensweg, een kruis dat ik niet graag van hen zou overnemen.  Dat jij daar op deze manier mee omgaat vind ik afschuwwekkend. Je maakt er een lachertje van. Van andermans lijdensweg.

bewerkt door Flawless victory
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Flawless victory:


lk vind het verschrikkelijk dat er een beweging gaande is in de wereld waarin transgenders de norm lijken te gaan bepalen voor de rest van de mensen. Maar wat jij doet vind ik net zo verschrikkelijk. Er zijn wel degelijk mensen die interseksueel zijn, dat noemden ze vroeger hermafrodiet. Zij zijn steeds genoodzaakt een keuze te maken, of die keuze is op jonge leeftijd al gemaakt door de ouders. Een enorme lijdensweg, een kruis dat ik niet graag van hen zou overnemen.  Dat jij daar op deze manier mee omgaat vind ik afschuwwekkend. Je maakt er een lachertje van. Van andermans lijdensweg.

Ah dus iedereen mag doen wat ze willen, tot er 1 transraciale lesbische vrouw in een behaard mannenlijf opstaat. Dat is afschuwelijk?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Eljah:

 

Kinderachtig natuurlijk. Dan had God mijn laptop al 40 keer vernietigd.
Maar dat is nooit gebeurd.

5 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ah dus iedereen mag doen wat ze willen, tot er 1 transraciale lesbische vrouw in een behaard mannenlijf opstaat. Dat is afschuwelijk?

Kom. Jij bent gewoon een blanke, ultrarechtse Vlaming. Hooguit homo wellicht, maar verder niet hoor. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 uur geleden zei Dat beloof ik:

Kinderachtig natuurlijk. Dan had God mijn laptop al 40 keer vernietigd.
Maar dat is nooit gebeurd.

Kom. Jij bent gewoon een blanke, ultrarechtse Vlaming. Hooguit homo wellicht, maar verder niet hoor. 

Ik ben een lebische zwarte vrouw, gevangen in een behaard mannenlichaam. Respecteer mijn keuze.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Ik ben een lebische zwarte vrouw, gevangen in een behaard mannenlichaam. Respecteer mijn keuze.

Vind je dat niet vreselijk ondankbaar? Om dat te eisen van de  mensen die je kennen en accepteren zoals je echt bent. Iedereen ziet gewoon een mannelijke blanke Vlaming waaraan je kunt zien dat we van de apen afstammen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
23 uur geleden zei Dat beloof ik:

Vind je dat niet vreselijk ondankbaar? Om dat te eisen van de  mensen die je kennen en accepteren zoals je echt bent. Iedereen ziet gewoon een mannelijke blanke Vlaming waaraan je kunt zien dat we van de apen afstammen. 

Neen ik vind het een zeer dankbare levensles. Tenslotte ben ik transphobic genoemd omdat ik niet geloof dat je van gender kunt veranderen. Ik vroeg hen: "waarom kan je van gender veranderen maar niet van ras?" Het antwoord was "gewoon".

Voorlopig blijf ik nog even in mijn rol.

Link naar bericht
Deel via andere websites
29 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen ik vind het een zeer dankbare levensles. Tenslotte ben ik transphobic genoemd omdat ik niet geloof dat je van gender kunt veranderen. Ik vroeg hen: "waarom kan je van gender veranderen maar niet van ras?" Het antwoord was "gewoon".

Voorlopig blijf ik nog even in mijn rol.

Het antwoord is ook gewoon, omdat het niet anders is.  Van geslacht veranderen kan geregeld worden, van ras is operatief niet mogelijk. Je kunt je operatief ook niet veranderen in een Ollander.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Het antwoord is ook gewoon, omdat het niet anders is.  Van geslacht veranderen kan geregeld worden, van ras is operatief niet mogelijk. Je kunt je operatief ook niet veranderen in een Ollander.

Dus je kan operatief de chromosomen van een mens veranderen? Je weet toch dat XX vrouwelijk is en XY mannelijk? Of gaan we ook al cherrypicken met wetenschappen om de waanzin van deze tijd te onderbouwen met pseudowetenschap?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Het antwoord is ook gewoon, omdat het niet anders is.  Van geslacht veranderen kan geregeld worden, van ras is operatief niet mogelijk. Je kunt je operatief ook niet veranderen in een Ollander.

Kan een transman dan kinderen verwekken? Kan een transvrouw dan kinderen baren? Naar mijn weten kunnen beiden dat niet, omdat beiden standaard onvruchtbaar zijn na de transitie. Een transvrouw ontvangt bijvoorbeeld ook geen baarmoeder. Er is dus mijns inziens sowieso geen sprake van een volledige verandering van geslacht. Je kan een trans alle lichamelijke kenmerken van het gewenste geslacht geven en volstoppen met hormonen om het lichaam te forceren zich naar het andere geslacht te gedragen, maar deze kenmerken zullen niet ten volle functioneren naar hun aard. Dat hoeft misschien geen probleem te zijn voor de trans en zijn of haar omgeving, maar een volledige transitie is het dus niet.

Wat @Fundamenteel hier schrijft is natuurlijk een karikatuur, maar toch is het een interessant gedachtenexperiment. Allereerst bestaan er al honderdduizenden jaren geen verschillende mensenrassen meer, dus je kunt inderdaad niet van ras veranderen zonder een totaal andere primaat te worden. Maar stel dat je als blanke van jongs af aan in een zwarte gemeenschap opgroeit, in hoeverre kun je je dan identificeren als zwarte? Je spreekt immers hun taal, bent volledig geïntegreerd in hun cultuur, hangt hun levensbeschouwing aan en wordt wellicht ook met de nek aangekeken door omringende blanke gemeenschappen, maar je hebt alleen geen zwarte huidskleur. Stel dat je vervolgens in de toekomst operatief je een zwarte huidskleur zou kunnen laten aanmeten, ben je dan alsnog een volledige transzwarte? En zou zo'n mogelijkheid gewenst zijn?

bewerkt door Robert Frans
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Dus je kan operatief de chromosomen van een mens veranderen? Je weet toch dat XX vrouwelijk is en XY mannelijk? Of gaan we ook al cherrypicken met wetenschappen om de waanzin van deze tijd te onderbouwen met pseudowetenschap?

Nee, dat gaat met pillen. Nu blijkt dat je weer eens praat over iets waarvan je niet weet hoe het werkt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid