Spring naar bijdragen

Hoe moeten wij omgaan met lgbq toestanden?


Aanbevolen berichten

14 minuten geleden zei neohumanist:

OFF-TOPIC: De mensen die echt de inhoudelijke discussie aangaan zijn nu juist de mensen die je benoemde. Ik zie daar echter zelden een inhoudelijke reactie van jou op terugkomen, wel veel geklaag en gesteun, afreageren op de moderator en het in twijfel trekken van de goede intenties. Als jij een forum kent waar mensen nog beter de inhoudelijke discussie aan kunnen gaan over de Weg die Jezus onderwees, dan hoor ik daar graag over, voor zover ik weet is die er niet.

Is er niet ergens een gereformeerd of rooms-katholiek of christelijk-evangelisch forum waar mensen zoals jijzelf zich meer op hun gemak voelen? Of anders een kerk met een gespreksgroep? Ik wil je zeker niet wegjagen, maar je zou ook kunnen overwegen om alleen te lezen in het specifiek op christenen gerichte deel van het forum? Want daar zijn mensen zoals ik niet welkom en daar sta ik volledig achter.

 

Klinkt allemaal zoet en mooi en verstandig. Maar ik prik daar makkelijk doorheen. Want jij komt naar dit forum en stelt Jezus beter te kennen dan het christendom. Je verheft je duidelijk boven de christenen die de bijbelse Jezus verkondigen. Volgens jou iemand die niet bestaat. Terwijl wij Christus hebben leren kennen na bestaand materiaal. Jouw hele kennis berust op aannames, vermoedens en veronderstellingen. En daarmee kom jij eeuwenlang christendom de les lezen. Figuren zoals jij en hopper zijn echt te belachelijk voor woorden. Die duisternis waar hopper voortdurend naar verwijst? Dan ben je zelf. Dat licht waar hopper voortdurend naar verwijst? Dat zijn jullie dus zeker niet. Jezus kwam met de bedoeling gekend en herkend te worden. En om God te doen kennen. De rest liet hij over aan God's geest die in het christendom doorwerkt. Voortdurend. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,2k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

@Fundamenteel  ik begrijp je worsteling met het onderwerp homoseksualiteit wel. Ik heb het voorrecht gehad om voordat ik tot geloof kwam, veel met homoseksuelen te maken te hebben gehad in familie, vr

Het is allemaal gebaseerd op interpretatie van teksten uit de Tenach. Citaat uit Leviticus 18:22 'Je mag niet het bed delen met een man zoals met een vrouw, dat is gruwelijk'. Het Hebreeuwse woord wat

De kinderen zullen er echt niet homo van worden, want dat is namelijk aangeboren. 

Posted Images

2 uur geleden zei Hermanos2:

Ik vraag me nog steeds af wat gasten zoals jij hopper dbi etc hier komen doen. Jullie zijn echt niet op zoek naar een discussie. Alleen maar uit op ontkrachten vd Schrift en christendom belachelijk maken. Zo diep gezonken tot riool nivo. Zoek daar je geestverwanten. 

Het is jammer dat ik de forumregels niet kan veranderen. Je zou kunnen opperen dat in theologie en Bijbelstudie geen atheïsten mogen komen, maar wel in levensbeschouwing. Ik vind het ook een stoorzender.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei sjako:

Het is jammer dat ik de forumregels niet kan veranderen. Je zou kunnen opperen dat in theologie en Bijbelstudie geen atheïsten mogen komen, maar wel in levensbeschouwing. Ik vind het ook een stoorzender.

Ik sta open voor iedere oplossing die jij kunt uitvoeren. Ik weet dat je beperkt wordt door de afwezigheid van de forum eigenaar. De negeerstand is wel handig maar onvolledig omdat je toch berichten blijft zien die anderen citeren. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Willempie:

Dus @sjako, je krijgt nu toch jouw zin.

Ik wil helemaal niet dat je hier weg gaat. Alleen vind ik het raar dat als ze op jou tenen gaan staan je zo fel reageert maar jij wel bij anderen op de tenen gaat staan op een niet zo nette manier. Jij reageert waarschijnlijk ook vanuit emotie. Iedereen zou eerst eens tot 10 moeten tellen alvorens te reageren. Jij hebt ook zeker waardevolle bijdragen.

Zojuist zei Hermanos2:

Ik sta open voor iedere oplossing die jij kunt uitvoeren. Ik weet dat je beperkt wordt door de afwezigheid van de forum eigenaar. De negeerstand is wel handig maar onvolledig omdat je toch berichten blijft zien die anderen citeren. 

We kunnen dit met elkaar afspreken misschien. Ik wil ook een oplossing want ik zie echt het probleem wel. Maar als eenling kan je niet zoveel. Je wordt al snel beschuldigd van sturing. Ik probeer zo neutraal mogelijk te blijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei sjako:

 

We kunnen dit met elkaar afspreken misschien. Ik wil ook een oplossing want ik zie echt het probleem wel. Maar als eenling kan je niet zoveel. Je wordt al snel beschuldigd van sturing. Ik probeer zo neutraal mogelijk te blijven.

Neutraal is natuurlijk prima. Maar als iemand zoals neo hier binnenstormt en meteen bij iedereen op de tenen gaat staan dan is neutraliteit al gepasseerd. We zijn in eerste instantie een christelijk forum. Voor de anderen bestaat gg, freethinker en misschien nog andere. Of zie ik dat verkeerd? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei sjako:

Het is jammer dat ik de forumregels niet kan veranderen. Je zou kunnen opperen dat in theologie en Bijbelstudie geen atheïsten mogen komen, maar wel in levensbeschouwing. Ik vind het ook een stoorzender.

Dat lijkt me wel een goede oplossing. Aangezien ik geen atheist ben en de Historische Jezus belijdt, kan ik dan voortaan ook in Theologie en Bijbelstudie meedoen. Ik hoop dat Hermanos2 en Willempie daarmee in kunnen stemmen? Hopper ook accoord hiermee?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei neohumanist:

Dat lijkt me wel een goede oplossing. Aangezien ik geen atheist ben en de Historische Jezus belijdt, kan ik dan voortaan ook in Theologie en Bijbelstudie meedoen. Ik hoop dat Hermanos2 en Willempie daarmee in kunnen stemmen? Hopper ook accoord hiermee?

Akkoord, ik ben ook geen atheïst , maar een volger van Jezus in het licht.  Daarbij volg ik ook de Evangeliën , ergo ik vind van mijzelf dat ik wel erg vaak de Evangeliën citeer.  Allemaal Bijbelstudie en (negatieve) theologie.

Verder vind ik dat de atheïsten op dit forum zich ook maar uit moeten spreken.  Ik ben niet iemand van de uitsluiting , anders zou ik me ook niet uitspreken tegen de discriminerende uitingen hier tegen de LHTB gemeenschap.

Terzijde voor hen die hier geëmotioneerd reageren, lees Rom. 12:2 eens.  Bij de nieuwe, geestelijke mens is er sprake van een vernieuwing uws gemoeds, opdat gij moogt beproeven, welke de goede, en welbehagelijke en volmaakte wil van God zij. (SV)

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hermanos2:

Klinkt allemaal zoet en mooi en verstandig. Maar ik prik daar makkelijk doorheen. Want jij komt naar dit forum en stelt Jezus beter te kennen dan het christendom. Je verheft je duidelijk boven de christenen die de bijbelse Jezus verkondigen. Volgens jou iemand die niet bestaat. Terwijl wij Christus hebben leren kennen na bestaand materiaal. Jouw hele kennis berust op aannames, vermoedens en veronderstellingen. En daarmee kom jij eeuwenlang christendom de les lezen. Figuren zoals jij en hopper zijn echt te belachelijk voor woorden. Die duisternis waar hopper voortdurend naar verwijst? Dan ben je zelf. Dat licht waar hopper voortdurend naar verwijst? Dat zijn jullie dus zeker niet. Jezus kwam met de bedoeling gekend en herkend te worden. En om God te doen kennen. De rest liet hij over aan God's geest die in het christendom doorwerkt. Voortdurend. 

Meneer Hermanos de Tweede, 

Ik lees hierin een stukje christelijke verkondiging, een stukje verketteren en u spreekt Hopper en ondergetekende aan als "figuren". Bent u in uw woonplaats ook altijd zo vriendelijk en gastvrij?

Op uw denigrerende toon zal ik maar verder niet ingaan, maar echt reclame maakt u zo niet voor uw manier van geloven. Voorts ben ik van mening dat discriminatie op grond van levensbeschouwing ongewenst is, zeker in dit onderdeel van het forum. Ook hindoes, moslims en boeddhisten zijn hier gewoon welkom en mogen er hun eigen vrije visie op na houden. We delen toch allemaal dezelfde planeet en zullen nader tot elkaar moeten zien te komen, zeker nu die praktisch in de fik staat.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei neohumanist:

Meneer Hermanos de Tweede, 

Ik lees hierin een stukje christelijke verkondiging, een stukje verketteren en u spreekt Hopper en ondergetekende aan als "figuren". Bent u in uw woonplaats ook altijd zo vriendelijk en gastvrij?

Op uw denigrerende toon zal ik maar verder niet ingaan, maar echt reclame maakt u zo niet voor uw manier van geloven. Voorts ben ik van mening dat discriminatie op grond van levensbeschouwing ongewenst is, zeker in dit onderdeel van het forum. Ook hindoes, moslims en boeddhisten zijn hier gewoon welkom en mogen er hun eigen vrije visie op na houden. We delen toch allemaal dezelfde planeet en zullen nader tot elkaar moeten zien te komen, zeker nu die praktisch in de fik staat.

De kunst van het 'weten' is weten wat te negeren.   Het Koninkrijk Gods sluit niemand uit, het zijn de mensen zelf die zichzelf uitsluiten.  Het Koninkrijk is tegenwoordig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei neohumanist:

Meneer Hermanos de Tweede, 

Ik lees hierin een stukje christelijke verkondiging, een stukje verketteren en u spreekt Hopper en ondergetekende aan als "figuren". Bent u in uw woonplaats ook altijd zo vriendelijk en gastvrij?

Op uw denigrerende toon zal ik maar verder niet ingaan, maar echt reclame maakt u zo niet voor uw manier van geloven. Voorts ben ik van mening dat discriminatie op grond van levensbeschouwing ongewenst is, zeker in dit onderdeel van het forum. Ook hindoes, moslims en boeddhisten zijn hier gewoon welkom en mogen er hun eigen vrije visie op na houden. We delen toch allemaal dezelfde planeet en zullen nader tot elkaar moeten zien te komen, zeker nu die praktisch in de fik staat.

Kom op zeg. Kijk nou eens gewoon naar alles wat je geschreven hebt. Je schrijft gewoon open en bloot dat christenen Jezus niet kennen en ernaast zitten. Jij beweert hem wel te kennen. Zelfs al zou dit waar zijn dan moet je nog beseffen dat je op die manier niet welkom bent. Je trapt christenen vol op hun hart. 

8 minuten geleden zei neohumanist:

Meneer Hermanos de Tweede, 

Ik lees hierin een stukje christelijke verkondiging, een stukje verketteren en u spreekt Hopper en ondergetekende aan als "figuren". Bent u in uw woonplaats ook altijd zo vriendelijk en gastvrij?

Op uw denigrerende toon zal ik maar verder niet ingaan, maar echt reclame maakt u zo niet voor uw manier van geloven. Voorts ben ik van mening dat discriminatie op grond van levensbeschouwing ongewenst is, zeker in dit onderdeel van het forum. Ook hindoes, moslims en boeddhisten zijn hier gewoon welkom en mogen er hun eigen vrije visie op na houden. We delen toch allemaal dezelfde planeet en zullen nader tot elkaar moeten zien te komen, zeker nu die praktisch in de fik staat.

Dit is een christelijk forum. Er bestaan ook moslim fora. Ik lees er zelfs op mee. Dus wat mij betreft zijn andersgelovigen hier niet welkom. Qua religie wil ik niet dat men nadert of vermengd. Dat wil de bijbel ook zeer zeker niet. Als medemens zijn ze zeker welkom. Vrede op aarde. 

10 minuten geleden zei Hopper:

De kunst van het 'weten' is weten wat te negeren.   Het Koninkrijk Gods sluit niemand uit, het zijn de mensen zelf die zichzelf uitsluiten.  Het Koninkrijk is tegenwoordig.

Uw rijk kome...

Link naar bericht
Deel via andere websites
45 minuten geleden zei neohumanist:

Dat lijkt me wel een goede oplossing. Aangezien ik geen atheist ben en de Historische Jezus belijdt, kan ik dan voortaan ook in Theologie en Bijbelstudie meedoen. Ik hoop dat Hermanos2 en Willempie daarmee in kunnen stemmen? Hopper ook accoord hiermee?

Dat is niet zo logisch zendeling  neohumanist.
Je zegt geen religie te hebben maar wel de historische Jezus 'te belijden'. Dat is dan toch ook een religie, of niet?
Als je alleen maar denkt dat Jezus werkelijk heeft bestaan, maar verder geen bijzondere rol had, en je gelooft verder niet in goden, dan ben je dus gewoon een atheïst. 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites

Een forum is geen democratie. Volgens mij is @sjakode enige moderator hier en ook hij is beperkt in zijn mogelijkheden. Ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt. Ik zie graag een forumdeel dat uitsluitend toegankelijk is voor christenen. De Bijbel wordt daar beschouwd als het woord van God. En dat gaat niemand ontkrachten. Wel onderzoeken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hermanos2:

Een forum is geen democratie. Volgens mij is @sjakode enige moderator hier en ook hij is beperkt in zijn mogelijkheden. Ik hoop dat er een oplossing gevonden wordt. Ik zie graag een forumdeel dat uitsluitend toegankelijk is voor christenen. De Bijbel wordt daar beschouwd als het woord van God. En dat gaat niemand ontkrachten. Wel onderzoeken. 

Dus je mag het wel onderzoeken, maar daarbij niet concluderen dat het niet klopt. Wat heeft dat onderzoek dan voor zin? In feite wil je dan dus alleen horen dat je geloof best wel goed klinkt.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is niet zo logisch zendeling  neohumanist.
Je zegt geen religie te hebben maar wel de historische Jezus 'te belijden'. Dat is dan toch ook een religie, of niet?
Als je alleen maar denkt dat Jezus werkelijk heeft bestaan, maar verder geen bijzondere rol had, en je gelooft verder niet in goden, dan ben je dus gewoon een atheïst. 

Kijk, hier doe je het weer. @sjakoheeft je er gisteren nog op gewezen dat je details over iemands identiteit niet publiek maakt. En prompt doe je het opnieuw. 

2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dus je mag het wel onderzoeken, maar daarbij niet concluderen dat het niet klopt. Wat heeft dat onderzoek dan voor zin? In feite wil je dan dus alleen horen dat je geloof best wel goed klinkt.  

Je mag wel degelijk concluderen dat iets niet klopt. Maar wat mij betreft komt hier niemand binnen met zijn eigen bijbel die alleen bestaat uit de evangeliën. 

12 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Dat is niet zo logisch zendeling  neohumanist.
Je zegt geen religie te hebben maar wel de historische Jezus 'te belijden'. Dat is dan toch ook een religie, of niet?
Als je alleen maar denkt dat Jezus werkelijk heeft bestaan, maar verder geen bijzondere rol had, en je gelooft verder niet in goden, dan ben je dus gewoon een atheïst. 

Nou, voor de verandering ben ik het met je eens. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hermanos2:

Kom op zeg. Kijk nou eens gewoon naar alles wat je geschreven hebt. Je schrijft gewoon open en bloot dat christenen Jezus niet kennen en ernaast zitten. Jij beweert hem wel te kennen. Zelfs al zou dit waar zijn dan moet je nog beseffen dat je op die manier niet welkom bent. Je trapt christenen vol op hun hart. 

Dit is een christelijk forum. Er bestaan ook moslim fora. Ik lees er zelfs op mee. Dus wat mij betreft zijn andersgelovigen hier niet welkom. Qua religie wil ik niet dat men nadert of vermengd. Dat wil de bijbel ook zeer zeker niet. Als medemens zijn ze zeker welkom. Vrede op aarde. 

Uw rijk kome...

Als u mij wilt quoten, dan moet u dat ook écht doen en niet zelf maar iets verzinnen, dat doet u voortdurend. U strijdt blijkbaar tegen uw eigen angsten en demonen. Dat is verder prima, maar houdt op die op mij te projecteren alstublieft.

Dit is een forum voor meest christenen, maar voor zover ik weet is er geen verbod op de aanwezigheid van andersdenkenden, met restricties voor bepaalde topics waar men liever onder elkaar wil zijn. Als u het exclusief voor fundamentalistische christenen zoals uzelf wilt maken, dan moet u dat aankaarten bij het beheer, wellicht valt dat dan te regelen.

Het opdelen van mensen in afzonderlijke religies is niet meer van deze tijd. Kijkt u eens op NieuwWij https://www.nieuwwij.nl , een prachtig platform voor dialoog tussen mensen met diverse levensbeschouwingen, geen forum helaas. Als u van dit forum een stilstaande zuurstofloze afgetakte stroom wilt maken, dan wens ik u daarbij succes. Misschien moeten de Mormonen en Jehova getuigen dan ook maar wegblijven?

In de Tweede Eeuw bestond er ook al een Bijbel, de allereerste en ongeveer de helft van alle christenen uit die dagen gebruikten haar als hun exclusieve Heilige Schrift. Dus weet waarmee u schermt, het is ook maar een selectie van een bepaalde groep christenen geweest.

https://www.youtube.com/watch?v=a6k5oVBsBWM

Misschien kan @sjako deze discussie afsplitsen naar een topic over uw wens om hier een fundamentalistisch forum van te maken?

 

 

bewerkt door neohumanist
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Hermanos2:
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is niet zo logisch zendeling  neohumanist.
Je zegt geen religie te hebben maar wel de historische Jezus 'te belijden'. Dat is dan toch ook een religie, of niet?
Als je alleen maar denkt dat Jezus werkelijk heeft bestaan, maar verder geen bijzondere rol had, en je gelooft verder niet in goden, dan ben je dus gewoon een atheïst. 

Kijk, hier doe je het weer. @sjakoheeft je er gisteren nog op gewezen dat je details over iemands identiteit niet publiek maakt. En prompt doe je het opnieuw. 

Ik ben niet verplicht mij te houden aan de adviezen van wie dan ook. Het is aan mij om dat te beslissen en niemand anders.
Overigens zal ik zal nooit iemands identiteit publiek maken als die geheim is. Maar als iemand zelf overal met naam en toenaam dingen op internet zet, zoals @Ron Veldhuizen dat doet, en ik noem die naam, dan is dat niet 'publiek maken'. Dat was waar Sjako gisteren van vond dat het 'publiek maken' was.

In het geval hierboven vermoed ik dat Neohumanist dezelfde persoon is als Zendeling. Vanwege hetzelfde taalgebruik en de obsessie door Q.  Vandaar dat ik Zendeling schreef. Dat was een woordgrapje.

1 uur geleden zei Hermanos2:
2 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is niet zo logisch zendeling  neohumanist.
Je zegt geen religie te hebben maar wel de historische Jezus 'te belijden'. Dat is dan toch ook een religie, of niet?
Als je alleen maar denkt dat Jezus werkelijk heeft bestaan, maar verder geen bijzondere rol had, en je gelooft verder niet in goden, dan ben je dus gewoon een atheïst. 

Nou, voor de verandering ben ik het met je eens.

We kunnen allebei best aardig logisch redeneren.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Dat beloof ik:

In het geval hierboven vermoed ik dat Neohumanist dezelfde persoon is als Zendeling. Vanwege hetzelfde taalgebruik en de obsessie door Q.  Vandaar dat ik Zendeling schreef. Dat was een woordgrapje.

We kunnen allebei best aardig logisch redeneren.

Dat klopt, ik kwam niet meer in het oude account en heb toen maar een nieuwe nick bedacht. Twee mensen met een "obsessie" voor de historische woorden van Jezus is niet erg waarschijnlijk in de Nederlandse context. De meeste mensen houden zich daar niet inhoudelijk mee bezit, behalve een internationale handvol theologen die een eigen reconstructie hebben gemaakt, maar er verder weinig van snappen. Leuk dat je je zendeling nog herinnert.

Overigens zeg je van de christenen hier ook niet dat ze een "obsessie" hebben met de christelijke Bijbel, terwijl daar veel voor te zeggen valt, een deel doet de vingers in de oren als er meer blijkt te zijn.

bewerkt door neohumanist
Link naar bericht
Deel via andere websites
39 minuten geleden zei Hopper:

Marcus 10:15

"Voorwaar zeg Ik u: Zo wie het Koninkrijk Gods niet ontvangt, gelijk een kindeken, die zal in hetzelve geenszins ingaan."

(SV)

Kindeken? Is dat een deken die tot aan je kin komt? 

Hetzelve? Zegt mij helemaal niets. 

8 minuten geleden zei Plankton:

Tja, en oplossingen worden de grond in geramt.

En daarom hoop ik dat jullie begrijpen wat ik hier geprobeert heb te doen. De bezem erdoorheen te halen. Maar de frustratie werd me de baas omdat de moderator niet meewerkt en er leden zijn, die nooit en dan ook echt nooit geschikt zijn om ook maar enige inbreng te hebben in streng moderatie beleid. Ze zijn te soft voor het moderatie beleid. Het forum had gered kunnen worden maar in plaats daarvan keerde iedereen zich tegen mijn plannen, en de niet Christelijke kliek wist mooi gelovigen aan hun kan te krijgen. Dit vooral omdat ik mijn geduld totaal verloor, hebben mijn plannen om dit forum een betere plek te maken verder verpest.

Was Jezus ook slecht toen hij de tempel schoonmaakte?

Moeten wij valse teachers op het podium in de kerk laten praten over hoe geweldig drag queens zijn en hen het geloof vermengen met de evolutie theorie? Natuurlijk niet. Leiders hebben de taak om alles in goede banen te leiden. Maar leiderschap bestaat tegenwoordig niet meer. Alles moet lief, woke en vooral heel aardig. Nooit op iemands tenen trappen, nooit de waarheid zeggen als het pijn doet. En zo vallen kerken dus uit elkaar, fora uit elkaar en wat niet meer. Anarchie is wat dit is. 

De softies laten hun community van binnenuit kapot gaan en maakt iemand die streng beleid wil uitvoeren uit voor een Hitler. Dat is heel normaal hier. Mag gewoon.

 

Je schrijft dat iedereen zich tegen jou keerde. Hoe kom je daarbij? 

De moderator is een gelovig christen. 

bewerkt door Hermanos2
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Plankton:

Niet de 100%, wel de harde kern. Als je om deze community geeft: maak mijn werk af. Expose deze leden voor wat het zijn, blijf het doen. Geef niet op. Je kan het. Laat je niet verleiden als ze af en toe wat moois zeggen om vervolgens weer sneacky het schrift aan te vallen. Jij hebt meer geduld met hen dan mij.

Vandaag werd hier al geopperd om atheïsten niet toe te laten in bijbelstudie en theologie. De moderatie onderkent het probleem. Nu verder kijken wat mogelijk is. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Plankton:

Er is geen admim aanwezig. De moderator kan doen wat hij wil, maar hij doet het gewoon niet. Hij wil het wel lees ik net, maar blijft bij de regels. Dit terwijl er al anarchie is ontstaan. Sjako is nu de baas. Dat is een feit, de oude regels doen er niet toe als de admin ervandoor gaat en zijn visie in de praktijk dus niet werkt. @sjako
je mag het doen, echt waar. Ik blijf hoop houden in je. Je red het forum hiermee. Daarom is het gerechtvaardigd. Je doet het voor het goed van deze Christelijke community.

Zoals ik het begrijp heeft ook de moderator beperkte rechten. Hij kan niet eens anderen benoemen tot mede moderator. En dbi wordt regelmatig terecht gewezen maar dat boeit 'm schijnbaar niet. Dus wat mij betreft geef ik je het advies om te blijven en mee te doen zodat christenen iig in de meerderheid blijven. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei Plankton:

Dat klopt, hij heeft beperkte rechten, maar hij heeft de volgende opties:

-Verwijderen van topics

-Verwijderen van comments

-Muten van leden

-Tijdelijk verbannen van leden

-Permanent verbannen van leden

Deze opties zijn krachtig genoeg.

 

Je raad mij aan om te blijven, maar ik ben hier niet welkom. Ik ben te hard voor hier. Alles moet lief en zacht tegenwoordig. Ik heb daar het geduld niet voor. Ik heb heel veel geduld, maar niet hiervoor. Het is tijd om hen die het zwaard tegen dit forum hebben opgenomen te veslaan.

Okee broeder, het ga je goed!

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Plankton:

Tja, en oplossingen worden de grond in geramt.

En daarom hoop ik dat jullie begrijpen wat ik hier geprobeert heb te doen. De bezem erdoorheen te halen. Maar de frustratie werd me de baas omdat de moderator niet meewerkt en er leden zijn, die nooit en dan ook echt nooit geschikt zijn om ook maar enige inbreng te hebben in streng moderatie beleid. Ze zijn te soft voor het moderatie beleid. Het forum had gered kunnen worden maar in plaats daarvan keerde iedereen zich tegen mijn plannen, en de niet Christelijke kliek wist mooi gelovigen aan hun kan te krijgen. Dit vooral omdat ik mijn geduld totaal verloor, hebben mijn plannen om dit forum een betere plek te maken verder verpest.

Was Jezus ook slecht toen hij de tempel schoonmaakte?

Moeten wij valse teachers op het podium in de kerk laten praten over hoe geweldig drag queens zijn en hen het geloof vermengen met de evolutie theorie? Natuurlijk niet. Leiders hebben de taak om alles in goede banen te leiden. Maar leiderschap bestaat tegenwoordig niet meer. Alles moet lief, woke en vooral heel aardig. Nooit op iemands tenen trappen, nooit de waarheid zeggen als het pijn doet. En zo vallen kerken dus uit elkaar, fora uit elkaar en wat niet meer. Anarchie is wat dit is. 

De softies laten hun community van binnenuit kapot gaan en maakt iemand die streng beleid wil uitvoeren uit voor een Hitler. Dat is heel normaal hier. Mag gewoon.

Er is geen admim aanwezig. De moderator kan doen wat hij wil, maar hij doet het gewoon niet. Hij wil het wel lees ik, maar blijft bij de regels.

 

Je bent gestopt als Willempie en gaat nu als Plankton verder? Waarom dat dan? 

19 minuten geleden zei neohumanist:

OFF-TOPIC Waar kwam jij eigenlijk ineens vandaan? Dit lijkt je eerste bericht te zijn, ben je misschien een troll die hier ruzie komt maken?

Zie hierboven....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid