Spring naar bijdragen

Jezus, één van God's Zonen.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Piebe:

Dat mag zo zijn doch scheurde de Hogepriester zijn kleding om de enige juiste interpretatie.

Ook dit is jouw interpretatie. 

Gezien de veelheid aan meningen en uitleggingen ben ik bijna geneigd ervan uit te mogen gaan dat het dus niet uitmaakt. Geloof schijnt doorslaggevend te zijn? Maar zelfs dan zullen er nog genoeg zijn die willen weten waaruit je geloof bestaat. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 181
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Even enkele teksten waaruit de hemelse roeping van alle kinderen van God blijkt en niet slechts voor een handjevol gelovigen die zijn verzameld in een kaste: 1 Cor 15:46-49 (NBG1951) Doch het gee

M.i zijn de Vader als de Zoon en de Heilige geest waarachtig God.  Ook al begrijp ik het niet perfect toch geloof ik dat deze drie als God bij het heilsplan betrokken zijn.  

En wat dacht je hiervan? Openbaring 21:1-5 (NBG1951) En ik zag een nieuwe hemel en een nieuwe aarde, want de eerste hemel en de eerste aarde waren voorbijgegaan, en de zee was niet meer. En ik

18 minuten geleden zei Hermanos2:

Ook dit is jouw interpretatie. Gezien de veelheid aan meningen en uitleggingen ben ik bijna geneigd ervan uit te mogen gaan dat het dus niet uitmaakt. Geloof schijnt doorslaggevend te zijn? Maar zelfs dan zullen er nog genoeg zijn die willen weten waaruit je geloof bestaat. 

Daarom, geef ze een rekensom, veel transparanter. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hermanos2:

Het gaat er hier meestal over waarin je nu moet geloven. Onderschatten we God's maatregelen na Jezus' wederkomst? Dan zal genezing en genade overvloedig zijn. Dan vindt de echte wedergeboorte plaats. 

Zijn alvast zeer benieuwd, en de dyade baart getallen die gewone mensen op een blad schrijven?

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Hermanos2:

Okee, dan ga ik maar. Excuus dat ik jullie tijd in beslag nam. 

De wereld wordt aangedreven door een set algoritmen die het maatschappelijk denken verduisteren op een manier dat we schijnbaar niet meer in staat zijn om zelfstandig te denken, zodat al wat non-lineair is als sociaal vreemd gepercipieerd wordt. Non-lineair staat hier voor tijdloos, als informatie die voor iedereen toegankelijk is, nooit anders geweest. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Hermanos2:

Ook dit is jouw interpretatie. 

Gezien de veelheid aan meningen en uitleggingen ben ik bijna geneigd ervan uit te mogen gaan dat het dus niet uitmaakt. Geloof schijnt doorslaggevend te zijn? Maar zelfs dan zullen er nog genoeg zijn die willen weten waaruit je geloof bestaat. 

Nee het staat gewoon in Mattheus. Maar goed, dit schiet niet op zo. Fijne avond nog.

Link naar bericht
Deel via andere websites