Hermanos2 412 Geplaatst 27 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 1 uur geleden zei Piebe: Dat mag zo zijn doch scheurde de Hogepriester zijn kleding om de enige juiste interpretatie. Ook dit is jouw interpretatie. Gezien de veelheid aan meningen en uitleggingen ben ik bijna geneigd ervan uit te mogen gaan dat het dus niet uitmaakt. Geloof schijnt doorslaggevend te zijn? Maar zelfs dan zullen er nog genoeg zijn die willen weten waaruit je geloof bestaat. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.518 Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 18 minuten geleden zei Hermanos2: Ook dit is jouw interpretatie. Gezien de veelheid aan meningen en uitleggingen ben ik bijna geneigd ervan uit te mogen gaan dat het dus niet uitmaakt. Geloof schijnt doorslaggevend te zijn? Maar zelfs dan zullen er nog genoeg zijn die willen weten waaruit je geloof bestaat. Daarom, geef ze een rekensom, veel transparanter. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 412 Geplaatst 27 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 34 minuten geleden zei TTC: Daarom, geef ze een rekensom, veel transparanter. Het gaat er hier meestal over waarin je nu moet geloven. Onderschatten we God's maatregelen na Jezus' wederkomst? Dan zal genezing en genade overvloedig zijn. Dan vindt de echte wedergeboorte plaats. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.518 Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 1 minuut geleden zei Hermanos2: Het gaat er hier meestal over waarin je nu moet geloven. Onderschatten we God's maatregelen na Jezus' wederkomst? Dan zal genezing en genade overvloedig zijn. Dan vindt de echte wedergeboorte plaats. Zijn alvast zeer benieuwd, en de dyade baart getallen die gewone mensen op een blad schrijven? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 412 Geplaatst 27 juli 2022 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 Zojuist zei TTC: Zijn alvast zeer benieuwd, en de dyade baart getallen die gewone mensen op een blad schrijven? Okee, dan ga ik maar. Excuus dat ik jullie tijd in beslag nam. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
TTC 1.518 Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 21 minuten geleden zei Hermanos2: Okee, dan ga ik maar. Excuus dat ik jullie tijd in beslag nam. De wereld wordt aangedreven door een set algoritmen die het maatschappelijk denken verduisteren op een manier dat we schijnbaar niet meer in staat zijn om zelfstandig te denken, zodat al wat non-lineair is als sociaal vreemd gepercipieerd wordt. Non-lineair staat hier voor tijdloos, als informatie die voor iedereen toegankelijk is, nooit anders geweest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Piebe 82 Geplaatst 27 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juli 2022 2 uur geleden zei Hermanos2: Ook dit is jouw interpretatie. Gezien de veelheid aan meningen en uitleggingen ben ik bijna geneigd ervan uit te mogen gaan dat het dus niet uitmaakt. Geloof schijnt doorslaggevend te zijn? Maar zelfs dan zullen er nog genoeg zijn die willen weten waaruit je geloof bestaat. Nee het staat gewoon in Mattheus. Maar goed, dit schiet niet op zo. Fijne avond nog. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten