Hermanos2 122 Geplaatst 8 april Rapport Share Geplaatst 8 april https://edmontonjournal.com/news/local-news/gracelife-church-shuttered-by-authorities-after-months-of-flouting-covid-19-rules Kerkgebouw gesloten door overheid. Ricky Tjin reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 522 Geplaatst 8 april Rapport Share Geplaatst 8 april 1 uur geleden zei Hermanos2: https://edmontonjournal.com/news/local-news/gracelife-church-shuttered-by-authorities-after-months-of-flouting-covid-19-rules Kerkgebouw gesloten door overheid. Als ik dat zo lees is het terecht en komt het niet uit de lucht vallen. Ze houden zich al maanden niet aan de regels die voor iedereen gelden. En kerken staan niet boven de wet. Er is al een boete uitgedeeld, de voorganger is al eens vast gezet. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 145 Geplaatst 7 uur geleden Rapport Share Geplaatst 7 uur geleden Dus de conclusie is dat als je je niet aan de wet- en regelgeving houdt er consequenties zijn. Niet verassend. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 522 Geplaatst 2 uur geleden Rapport Share Geplaatst 2 uur geleden 5 uur geleden zei Olorin: Dus de conclusie is dat als je je niet aan de wet- en regelgeving houdt er consequenties zijn. Niet verassend. Dat is een verkeerde conclusie. Kunnen zijn, klopt wel. Als niemand het ziet of merkt, zijn er geen consequenties. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fundamenteel 537 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden De overheid staat dan wel boven de grondwet? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 577 Geplaatst 1 uur geleden Rapport Share Geplaatst 1 uur geleden 24 minuten geleden zei Fundamenteel: De overheid staat dan wel boven de grondwet? In Noord Korea wel. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten