Spring naar bijdragen

Het dwingen van een of het vaccin!?


Aanbevolen berichten

Op 24-11-2020 om 08:29 zei sjako:

Zover ik weet is het een klein deel inactief virus rna dat niks meer kan, maar waar wel het lichaam op gaat reageren door antistoffen te maken. Ze zijn niet achterlijk en de meeste forumdeelnemers ook niet. Dus ophouden met deze bangmakerij. 

Dit is nu desinformatie, @sjako !!! Voortkomend uit onwetendheid, dat geef je impliciet zelf ook al wel toe trouwens. Maar de propagandamachine nablaten is volgens mij niet zinvol. Je zou je best wat meer in de materie kunnen verdiepen voordat je zelf aan het verspreiden van desinformatie gaat doet. Indien je er zelf weinig tot niets over weet, onthoud je dan liever zelf ook van (pseudowetenschappelijk) commentaar. Met alle respect.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 361
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dit is nu desinformatie, @sjako !!! Voortkomend uit onwetendheid, dat geef je impliciet zelf ook al wel toe trouwens. Maar de propagandamachine nablaten is volgens mij niet zinvol. Je zou je best wat

Heldere, begrijpelijke en puur wetenschappelijke en verifieerbare (want zijn informatie komt gewoon van de officiële instanties zoals het RIVM) informatie van een Professor Doctor, hoogleraar besmetti

Laat je niet zo gek maken, joh! Ik heb niet gescholden en gewoon wetenschappelijke informatie gedeeld. Sterker nog: Kankertumoren worden zelfs uitsluitend veroorzaakt door schade (onjuiste mutat

Posted Images

Op 25-11-2020 om 09:31 zei Ricky Tjin:

Corona en de eindtijd
We leven in een tijd waarin een wereldwijd plan is uitgerold om de mensheid te reduceren. De Corona ziekte wordt daarvoor als middel ingezet (wat past in een Bijbelse context).
Bron: https://www.jair-bijbelstudies.nl/bijbelse-onderwerpen/corona-en-de-eindtijd-2

Ik zou dat obscure websites niet teveel vertrouwen. Het is niet de eerste keer dat er een pandemie is geweest. We hebben nu de technologie om die de kop in te drukken. Niemand is dood gegaan aan welk vaccin tegen corona dan ook. Het is een vrij eenvoudig vaccin. Lang niet zo moeilijk als tegen bijv Aids. Ophef over griepvaccins hoor je nauwelijks en dan zou een vergelijkbaar corona vaccin de wereldbevolking decimeren? Wat het teken van het beest betreft, dat teken wordt bewust aangenomen en wordt niet stiekem in een vaccin gedaan.

27 minuten geleden zei Willempie:

Dit is nu desinformatie, @sjako !!!

Nou, dit is van het rivm. 

DNA deoxyribonucleic acid - en RNA ribonucleic acid -vaccins voegen een nieuw stuk DNA of RNA toe aan bepaalde afweercellen in ons lichaam. Vaak zijn dat een speciaal soort afweercellen, die een virus of bacterie opnemen en afbreken. De afweercellen die een virus of bacterie hebben afgebroken, laten een stukje van het virus of de bacterie (subeenheid of antigeen genoemd) aan andere afweercellen zien om het antigeen te leren herkennen. Daarom heten deze afweercellen ook wel  antigeen-presenterende cellen. De cellen die het antigeen leren herkennen, heten lymfocyten.
DNA- en RNA-vaccins zorgen ervoor dat de antigeen-presenterende cellen een stukje van het virus kunnen laten zien zonder dat  de cel de levende versie van het virus of de bacterie eerst heeft moeten opnemen en afbreken. Als we daarna in de toekomst besmet worden door de levende versie van het virus of de bacterie, herkennen de lymfocyten het antigeen van het virus of bacterie al, neutraliseren het virus of de bacterie en worden we niet ziek.

Er zijn ook DNA- en RNA-vaccins die in plaats van afweercellen gebruikmaken van 'gewone' lichaamscellen. Ook deze cellen presenteren het antigeen aan ons afweersysteem wat ervoor zorgt dat we niet ziek worden als we echt besmet raken. 
Deze DNA- en RNA- technieken zijn nieuw, en voor nog geen enkele menselijke ziekte is een DNA- of RNA- vaccin goedgekeurd. Voor dieren is al wel een aantal DNA-vaccins met succes in gebruik

Trouw legt het als volgt uit

Moderna maakt net als Pfizer gebruik van een nieuwe techniek om het immuunsysteem te mobiliseren. Zij injecteren genetisch materiaal van het coronavirus in het lichaam. Cellen nemen dit op en gaan eiwitten van dat virus produceren. Het immuunsysteem valt deze onschuldige eiwitten aan, zodat het voortaan direct ­reageert als het Sars-Cov-2 signaleert. Deze techniek, mRNA genoemd, is geheel nieuw en dat levert extra uitdagingen op.

Er worden dus delen van het Corona genetisch materiaal ingespoten waarvan je niet ziek wordt. Cellen gaan daardoor nep Corona eiwitten produceren. Je immuunsysteem gaat daarop reageren en valt wanneer je echt Corona krijgt de eiwitten aan van het echte virus. Als je Corona krijgt gaan je cellen virus produceren doordat dna in je cellen wordt gemanipuleerd. Dus het lijkt een beetje op de manier waarop het echte virus het ook doet. Alleen wordt er geen virus geproduceerd maar nep eiwitten van het virus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Willempie:
Op 24-11-2020 om 10:54 zei sjako:

Daarom kan er ook wel over gepraat worden, maar geen complottheorieën. Het zou zich dan meer moeten toespitsen op medische bezwaren afkomstig uit controleerbare bronnen.

Bijvoorbeeld van wetenschappers die door jou virusgekkies worden genoemd?

https://profs.library.uu.nl/index.php/profrec/getprofdata/202/7/78/0

Het Emotionele DNA ~ Pierre Capel
Het wordt echter steeds duidelijker dat gevoelens verbonden zijn aan keiharde biochemie. Zij zijn niet alleen van invloed op het ontstaan en verloop van ziekten, maar ook bepalend voor de gezondheid en zelfs onze levensduur.

Pierre Capel legt aan de hand van uitgebreide studies op verbluffend heldere wijze uit hoe gevoelens onze gezondheid aansturen én hoe we dit kunnen beïnvloeden, waarmee we zelf onze levenskwaliteit kunnen verbeteren. In onze cultuur denken we dat we voornamelijk rationele wezens zijn, maar is dat wel zo?
Bron: Het Emotionele DNA, http://www.pierrecapel.nl/het-emotionele-dna/

Het is dus wetenschappelijk erkend dat onze gevoelens van grote invloed blijken te zijn op onze gezondheidstoestand; zowel het ontstaan van ziekten als het herstel daarvan. Deze wetenschap sluit mooi aan op diversen Bijbelteksten.

Spreuken 4:20-23
20. Mijn zoon, sla acht op mijn woorden,neig uw oor tot mijn uitspraken;
21. laat ze niet wijken uit uw ogen, bewaar ze diep in uw hart.
22. Want zij zijn leven voor wie ze vinden, genezing voor hun ganse lichaam.
23. Behoed uw hart boven al wat te bewaren is,want daaruit zijn de oorsprongen des levens.

Een vrolijk hart bevordert de genezing, maar een verslagen geest doet het gebeente verdorren (Spreuken 17:22).

Een langgerekt hopen maakt het hart ziek, maar een vervulde begeerte is een boom des levens (Spreuken 13:12).

Een zachtmoedig hart is leven voor het vlees, maar jaloersheid is vertering voor de beenderen (Spreuken 14:30).

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei sjako:

Deze DNA- en RNA- technieken zijn nieuw, en voor nog geen enkele menselijke ziekte is een DNA- of RNA- vaccin goedgekeurd. Voor dieren is al wel een aantal DNA-vaccins met succes in gebruik

Deze laatste zin is juist. Alles wat daarboven staat geldt voor "gewone" vaccins en nu juist niet voor de vaccins die momenteel worden ontwikkeld tegen Covid-19. Dat kun je met je gewone boerenverstand ook wel bedenken want als het zo eenvoudig zou zijn als jij blijkbaar denkt waren dat soort vaccins er jaren geleden al geweest. Luister maar eens naar Pierre Capel. En nee, dit is nu juist geen bangmakerij. De bangmakerij komt van de overheid en de media.

Vanaf 22.30 legt Capel uit dat "het" vaccin niet een gewoon vaccin is maar genetische modificat

Filmpje met desinformatie verwijderd mod sjako

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei Willempie:
Op 24-11-2020 om 08:29 zei sjako:

Zover ik weet is het een klein deel inactief virus rna dat niks meer kan, maar waar wel het lichaam op gaat reageren door antistoffen te maken. Ze zijn niet achterlijk en de meeste forumdeelnemers ook niet. Dus ophouden met deze bangmakerij. 

Dit is nu desinformatie, @sjako !!! Voortkomend uit onwetendheid, dat geef je impliciet zelf ook al wel toe trouwens. Maar de propagandamachine nablaten is volgens mij niet zinvol. Je zou je best wat meer in de materie kunnen verdiepen voordat je zelf aan het verspreiden van desinformatie gaat doet. Indien je er zelf weinig tot niets over weet, onthoud je dan liever zelf ook van (pseudowetenschappelijk) commentaar. Met alle respect.

Dat is gedrag van een virus gekkie. Scheldend reageren op een normale opmerking, zonder ook maar een fractie op de inhoud in te gaan. Hieraan herken je desinformatie.

15 minuten geleden zei Willempie:

De bangmakerij komt van de overheid en de media.

De bangmakerij komt van jou, door het posten van een video met de suggestieve titel "Apocalypse now?".

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
14 minuten geleden zei Dat beloof ik:
22 minuten geleden zei Willempie:

De bangmakerij komt van de overheid en de media.

De bangmakerij komt van jou, door het posten van een video met de suggestieve titel "Apocalypse now?".

Ik zie het zo, het ene is een gevolg van het ander.

Geen Apocalypse zonder bangmakerij van de media. Want zonder bangmakerij van de media, gaat het vaccinatieplan niet door. En zonder vaccinatie-uitvoering geen stop van de mensheid, want na vaccineren wordt de mens onvruchtbaar, en sterft uit.

En wanneer de beschaving niet z'n eind krijgt, kan er geen volgende beschaving komen.

Je ziet het al, deze wereld van oorzaak en gevolg stopt vanzelf doordat de oorzaak van deze wereld, de mens, zichzelf uitroeit.

Opgelost.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 25-11-2020 om 09:31 zei Ricky Tjin:

Als jij je wilt laten vaccineren met het risico het merk van het beest te laten implanteren, via vaccinatie, dan is het jou eigen keuze en verantwoording. Als jij er geen erg in hebt om het merk van het beest te ontvangen op je hand, met als consequentie gepijnigd te worden met vuur en zwavel ten aanschouwen van de heilige engelen en van het Lam, dan is het jou eigen zaak.

<knip>

We leven in een tijd waarin een wereldwijd plan is uitgerold om de mensheid te reduceren. De Corona ziekte wordt daarvoor als middel ingezet (wat past in een Bijbelse context).

Ik kan niet direct beoordelen of dit wat je schrijft cynisch bedoeld is of dat je het serieus meent.

In het laatste geval is het wellicht beter om je handtekening aan te passen?

21 minuten geleden zei thom:

Ik zie het zo, het ene is een gevolg van het ander.

Geen Apocalypse zonder bangmakerij van de media. Want zonder bangmakerij van de media, gaat het vaccinatieplan niet door. En zonder vaccinatie-uitvoering geen stop van de mensheid, want na vaccineren wordt de mens onvruchtbaar, en sterft uit.

En wanneer de beschaving niet z'n eind krijgt, kan er geen volgende beschaving komen.

Je ziet het al, deze wereld van oorzaak en gevolg stopt vanzelf doordat de oorzaak van deze wereld, de mens, zichzelf uitroeit.

Opgelost.

Ik val bij jullie van de ene verbazing in de andere. Is dat overeenkomstig het plan van God, dat de mensheid zichzelf uitroeit? Of heeft God, vanwege de bangmakerij van de samenzwerende media, het nakijken?

Of is jouw opmerking óók cynisch bedoeld?

Link naar bericht
Deel via andere websites
21 minuten geleden zei Jurriën Sr.:
39 minuten geleden zei thom:

Ik zie het zo, het ene is een gevolg van het ander.

Geen Apocalypse zonder bangmakerij van de media. Want zonder bangmakerij van de media, gaat het vaccinatieplan niet door. En zonder vaccinatie-uitvoering geen stop van de mensheid, want na vaccineren wordt de mens onvruchtbaar, en sterft uit.

En wanneer de beschaving niet z'n eind krijgt, kan er geen volgende beschaving komen.

Je ziet het al, deze wereld van oorzaak en gevolg stopt vanzelf doordat de oorzaak van deze wereld, de mens, zichzelf uitroeit.

Opgelost.

Expand  

Ik val bij jullie van de ene verbazing in de andere. Is dat overeenkomstig het plan van God, dat de mensheid zichzelf uitroeit? Of heeft God, vanwege de bangmakerij van de samenzwerende media, het nakijken?

Of is jouw opmerking óók cynisch bedoeld?

Denk je dat dit de 1e keer is dat de beschaving, de mensheid, uitgeroeid wordt? Het is een cyclus.

En het is bijzonder dat dit hoogtepunt, of de eindtijd, of de Apocalypse, onder je ogen zich uitvouwt, geheel volgens het boekje.

Dus wat is je verbazing hierin?

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei thom:

Denk je dat dit de 1e keer is dat de beschaving, de mensheid, uitgeroeid wordt? Het is een cyclus.

En het is bijzonder dat dit hoogtepunt, of de eindtijd, of de Apocalypse, onder je ogen zich uitvouwt, geheel volgens het boekje.

Dus wat is je verbazing hierin?

Een beschaving is niet 'de mensheid'. De mensheid is NOOIT uitgeroeid. Dat denk ik niet alleen, dat weet ik. Puur, omdat God een God van behoud is en niet van vernietiging. Daarnaast ben jij er toch ook nog?

Ten diepste deugt jouw Godsbeeld niet; jouw Godbeeld heeft meer weg van jezelf. 

Dat jij de Apocalypse ziet ontvouwen volgens het 'boekje', komt omdat je het 'boekje' anders interpreteert. Niet per definitie correct, overigens.

En mijn verbazing is alweer verdwenen; het is alleen dat we nu nog minder gemeenschappelijk hebben, als gelovigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Jurriën Sr.:
30 minuten geleden zei thom:

Denk je dat dit de 1e keer is dat de beschaving, de mensheid, uitgeroeid wordt? Het is een cyclus.

En het is bijzonder dat dit hoogtepunt, of de eindtijd, of de Apocalypse, onder je ogen zich uitvouwt, geheel volgens het boekje.

Dus wat is je verbazing hierin?

Een beschaving is niet 'de mensheid'. De mensheid is NOOIT uitgeroeid. Dat denk ik niet alleen, dat weet ik. Puur, omdat God een God van behoud is en niet van vernietiging. Daarnaast ben jij er toch ook nog?

Ten diepste deugt jouw Godsbeeld niet; jouw Godbeeld heeft meer weg van jezelf. 

Dat jij de Apocalypse ziet ontvouwen volgens het 'boekje', komt omdat je het 'boekje' anders interpreteert. Niet per definitie correct, overigens.

En mijn verbazing is alweer verdwenen; het is alleen dat we nu nog minder gemeenschappelijk hebben, als gelovigen.

Openbaring geeft wel een inkijk toch? Of zie je dat anders.

En wat betreft Noach?

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-11-2020 om 20:07 zei Thinkfree:

We worden zachtjes aan opgewarmd voor gedwongen vaccinaties, lijkt het naar mijn mening.

https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/minister-de-jonge-bepaalde-regels-gelden-wellicht-langer-voor-mensen-zonder-vaccinatie~a38416c8/

Kortom je moet als je normaal wil functioneren, hoe kijken jullie hier tegen aan? 

Jezus heeft alle ziektes op zich genomen. Hij genas mensen door hen te vergeven en de ziekte over te nemen. Hij werd zelf niet ziek omdat Hij niet zondigde en daarmee zijn lichaam in 100 % conditie hield. Vroeger ben  ik ingeënt tegen polio ed. Daar ben ik blij mee omdat ikzelf niet denk dat ik de ziekte had kunnen verslaan zoals Jezus dat deed. Wie zich niet wil laten inenten en niet ziek wil worden moet gehoorzaamheid aan Jezus tonen en niet zondigen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-11-2020 om 20:07 zei Thinkfree:

We worden zachtjes aan opgewarmd voor gedwongen vaccinaties, lijkt het naar mijn mening.

https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/minister-de-jonge-bepaalde-regels-gelden-wellicht-langer-voor-mensen-zonder-vaccinatie~a38416c8/

Kortom je moet als je normaal wil functioneren, hoe kijken jullie hier tegen aan? 

Er staat: "Als een koning tegen een andere koning ten strijde trekt en hij ziet dat hij de strijd niet kan winnen, dan vraagt hij naar de vredesvoorwaarden". Dus als als je kiest om je niet in te laten enten moet je de omstandigheden aankunnen, om kunnen gaan met de voorwaarden die de overheid stelt voor het geval je inenting weigert. Als je dat niet kunt kun je de strijd niet aan en is het beter met de overheid mee te gaan. Anders kom je in een soort isolement terecht en ben je volledig afhankelijk van God. Die kan wel voor je zorgen in die omstandigheden, maar dan zul je ook extreem gehoorzaam moeten zijn om de vijand te verslaan. Jezus kreeg ook te maken met mensen die hem probeerden te vermoorden, maar Hij kon dat aan omdat Hij volledig de stem van God volgde.

2 uur geleden zei Ricky Tjin:

Het Emotionele DNA ~ Pierre Capel
Het wordt echter steeds duidelijker dat gevoelens verbonden zijn aan keiharde biochemie. Zij zijn niet alleen van invloed op het ontstaan en verloop van ziekten, maar ook bepalend voor de gezondheid en zelfs onze levensduur.

Pierre Capel legt aan de hand van uitgebreide studies op verbluffend heldere wijze uit hoe gevoelens onze gezondheid aansturen én hoe we dit kunnen beïnvloeden, waarmee we zelf onze levenskwaliteit kunnen verbeteren. In onze cultuur denken we dat we voornamelijk rationele wezens zijn, maar is dat wel zo?
Bron: Het Emotionele DNA, http://www.pierrecapel.nl/het-emotionele-dna/

Het is dus wetenschappelijk erkend dat onze gevoelens van grote invloed blijken te zijn op onze gezondheidstoestand; zowel het ontstaan van ziekten als het herstel daarvan. Deze wetenschap sluit mooi aan op diversen Bijbelteksten.

Spreuken 4:20-23
20. Mijn zoon, sla acht op mijn woorden,neig uw oor tot mijn uitspraken;
21. laat ze niet wijken uit uw ogen, bewaar ze diep in uw hart.
22. Want zij zijn leven voor wie ze vinden, genezing voor hun ganse lichaam.
23. Behoed uw hart boven al wat te bewaren is,want daaruit zijn de oorsprongen des levens.

Een vrolijk hart bevordert de genezing, maar een verslagen geest doet het gebeente verdorren (Spreuken 17:22).

Een langgerekt hopen maakt het hart ziek, maar een vervulde begeerte is een boom des levens (Spreuken 13:12).

Een zachtmoedig hart is leven voor het vlees, maar jaloersheid is vertering voor de beenderen (Spreuken 14:30).

Interessant, goed om te horen. God heeft ons lichaam gemaakt uit stof en het is een technisch hoogstandje van God. Als we in gehoorzaamheid aan God wandelen, naar zijn woord zullen we gezonde gevoelens krijgen en zal dat bijdragen aan het verslaan van ziektes.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Misschien het vermelden waard. Ik kom net terug van het ziekenhuis. Daar vertelde de broeder me dat alle Corona patiënten die in het ziekenhuis belanden een vitamine D tekort blijken te hebben. Hijzelf en de hele medische staf slikken nu multivitamine plus extra vitamine D.

bewerkt door Maarten bode
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Maarten bode:

Misschien het vermelden waard. Ik kom net terug van het ziekenhuis. Daar vertelde de broeder me dat alle Corona patiënten die in het ziekenhuis belanden een vitamine D tekort blijken te hebben. Hijzelf en de hele medische staf slikken nu multivitamine plus extra vitamine D.

Welk ziekenhuis was dit? 

Het klinkt een beetje als het wél kloppende verhaal dat je bij een vitamine D-tekort minder snel herstelt.
Maar dan door de molen gehaald van virus gekkies.
Want de meeste mensen hoeven helemaal geen D te slikken omdat ze er geen tekort aan hebben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
30 minuten geleden zei thom:
38 minuten geleden zei thom:

Ten diepste deugt jouw Godsbeeld niet; jouw Godbeeld heeft meer weg van jezelf. 

Nee.. niet ik.

Het Godsbeeld is Ik.

En dat moet te denken zetten; wie ben ik, de afhankelijke van deze schepping.

Rom. 8sv

18 Want ik hou het daarvoor, dat het lijden dezes tegenwoordigen tijds niet is te waarderen tegen de heerlijkheid, die aan ons zal geopenbaard worden.

19 Want het schepsel, als met opgestoken hoofde, verwacht de openbaring der kinderen Gods.

20 Want het schepsel is der ijdelheid onderworpen, niet gewillig, maar om diens wil, die het der ijdelheid onderworpen heeft;

21 Op hoop, dat ook het schepsel zelf zal vrijgemaakt worden van de dienstbaarheid der verderfenis, tot de vrijheid der heerlijkheid der kinderen Gods.

22 Want wij weten, dat het ganse schepsel te zamen zucht, en te zamen als in barensnood is tot nu toe.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Ricky Tjin:

De onthutsende gelijkenis tussen Corona en de Mexicaanse griep!

De treffende overeenkomst met anders desinformatie.
Een zin met een suggestie en een uitroepteken, zonder dat je er ook maar iets wijzer van wordt.

8 minuten geleden zei Ricky Tjin:

De definitie van een  pandemie is in aangepast.

Misschien kun je de moeite nemen om uit te leggen in wat voor zin, en waarom dat is gebeurd.
Dan krijg je een discussie.
Nu kan ik er niet zo veel mee.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Welk ziekenhuis was dit? 

Het klinkt een beetje als het wél kloppende verhaal dat je bij een vitamine D-tekort minder snel herstelt.
Maar dan door de molen gehaald van virus gekkies.
Want de meeste mensen hoeven helemaal geen D te slikken omdat ze er geen tekort aan hebben.

Jij leeft in een waanwereld. Je verdraait steeds wat mensen zeggen en je bent doodsbang voor een griepvirus en voor ongevaccineerde mensen (zo weinig vertrouwen heb je in je eigen vaccinaties)  en iedere medicus die de waarheid spreekt beticht jij van leugens.  Welk ziekenhuis het is is irrelevant.  En hoe jij deze mensen wegzet komt voor jouw rekening. Er komt een dag dat jij van dit gedrag  rekenschap mag afleggen, dbi.  Je waant je nu groot en sterk en machtig, de mensen betichtend van leugens en wat dies meer zij, maar daar komt een keer een eind aan. Zoals aan elk tijdperk.

bewerkt door Maarten bode
Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 10-11-2020 om 20:07 zei Thinkfree:

We worden zachtjes aan opgewarmd voor gedwongen vaccinaties, lijkt het naar mijn mening.

https://www.ad.nl/dossier-coronavirus/minister-de-jonge-bepaalde-regels-gelden-wellicht-langer-voor-mensen-zonder-vaccinatie~a38416c8/

Kortom je moet als je normaal wil functioneren, hoe kijken jullie hier tegen aan? 

Als iemand gevaccineerd is, waarom zou hij dan nog bang moeten zijn voor iemand die niet gevaccineerd is? Dus dat zou geen reden moeten zijn om vaccinatie af te dwingen of beperkende maatregelen op te leggen voor degenen die niet willen vaccineren.

Wat ik zie is dat de overheid steeds verder gaat in het aannemen van wetten die tegen de wil van God ingaan. Hoe moeten we het bericht van minister de Jonge in dit licht zien?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ca. 40 procent van de wereldbevolking heeft een vitamine D tekort.  En alle Corona patiënten die ermee in het ziekenhuis belanden blijken een vitamine D tekort te hebbben.  Met deze informatie kun je je voordeel doen of je kunt het negeren.  De medici in ons ziekenhuis slikken extra D. En ik geef ze groot gelijk. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Maarten bode:

Ca. 40 procent van de wereldbevolking heeft een vitamine D tekort.  En alle Corona patiënten die ermee in het ziekenhuis belanden blijken een vitamine D tekort te hebbben.  Met deze informatie kun je je voordeel doen of je kunt het negeren.  De medici in ons ziekenhuis slikken extra D. En ik geef ze groot gelijk. 

Of een lekker stukje zalm eten, veel buiten zijn, beetje sporten, niet roken, matig met alcohol. In maart/april had ruim 90% van alle ic-patienten overgewicht. Misschien wordt het tijd eens iets over de weerbaarheid van mensen te zeggen? Voorkomen is beter dan genezen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
26 minuten geleden zei Maarten bode:

Misschien het vermelden waard. Ik kom net terug van het ziekenhuis. Daar vertelde de broeder me dat alle Corona patiënten die in het ziekenhuis belanden een vitamine D tekort blijken te hebben. Hijzelf en de hele medische staf slikken nu multivitamine plus extra vitamine D.

Vitamin D Supplements Continue to Be Unnecessary


Should I Take Vitamins (Synthetic vs. Whole Food Vitamins)


Synthetic Vitamins - Most Vitamins Are Synthetic - Dr.Berg

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid