Spring naar bijdragen

Het dwingen van een of het vaccin!?


Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Hermanos2:

Luister Funda. Ik heb niks tegen jou. Maar je bereikt hier geen grote mensenmassa op dit forum. Dus waarom hier? 

Praat gewoon mee over bijbelse thema's. Het feit dat corona en het vaccin hier geen hoofdrol speelt, wil niet zeggen dat het ons geen kopzorgen geeft. 

Maar dit is niet de plek om dat onder de aandacht te brengen. 

Het censuur dwingt mij, sterker dan mezelf. Dit is een Bijbels thema, teken van het beest.

We kunnen al geen aankopen meer doen zonder masker. Als we op dit parcours blijven verliest iedereen zijn vrijheid die weigert dit vaccin te nemen.

Er zijn vaccins die levens redden zoals polio vaccins of dat van de mazelen. Maar dat zijn inactieve virussen in dat vaccin, toch maakt je lichaam voldoende anti lichaampjes daarmee resistentie op te bouwen wanneer het echte virus toeslaat. Nu gaan ze een actief virus in spuiten en heeft dit forum een moderator die weigert zich deftig te informeren en alles wat niet "erkend" genoeg is pertinent verwijderd. Dat is niet koosjer.

bewerkt door Funda
...in dat vaccin
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 361
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Dit is nu desinformatie, @sjako !!! Voortkomend uit onwetendheid, dat geef je impliciet zelf ook al wel toe trouwens. Maar de propagandamachine nablaten is volgens mij niet zinvol. Je zou je best wat

Heldere, begrijpelijke en puur wetenschappelijke en verifieerbare (want zijn informatie komt gewoon van de officiële instanties zoals het RIVM) informatie van een Professor Doctor, hoogleraar besmetti

Laat je niet zo gek maken, joh! Ik heb niet gescholden en gewoon wetenschappelijke informatie gedeeld. Sterker nog: Kankertumoren worden zelfs uitsluitend veroorzaakt door schade (onjuiste mutat

Posted Images

2 minuten geleden zei Funda:

Het censuur dwingt mij, sterker dan mezelf. Dit is een Bijbels thema, teken van het beest.

We kunnen al geen aankopen meer doen zonder masker. Als we op dit parcours blijven verliest iedereen zijn vrijheid die weigert dit vaccin te nemen.

Er zijn vaccins die levens redden zoals polio vaccins of dat van de mazelen. Maar dat zijn inactieve virussen in dat vaccin, toch maakt je lichaam voldoende anti lichaampjes daarmee resistentie op te bouwen wanneer het echte virus toeslaat. Nu gaan ze een actief virus in spuiten en heeft dit forum een moderator die weigert zich deftig te informeren en alles wat niet "erkend" genoeg is pertinent verwijderd. Dat is niet koosjer.

Ik begrijp goed wat je bedoeld. Maar sjako geeft als reden voor zijn censuur aan dat hij vreest voor het voortbestaan van dit forum. Het mag geen broeinest worden van anti vaccers. Dat vind ik een goede reden. Want reken maar dat big brother meeleest. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hermanos2:

Ik begrijp goed wat je bedoeld. Maar sjako geeft als reden voor zijn censuur aan dat hij vreest voor het voortbestaan van dit forum. Het mag geen broeinest worden van anti vaccers. Dat vind ik een goede reden. Want reken maar dat big brother meeleest. 

Ja en zo hebben we morgen een nieuwe Hitler...

In België kwam de corona alert app. Omdat wij eendrachtig in meerderheid weigerde kon men daar ook niet mee verder. Nu is het vaccin gratis en vrijwillig. Maar stel 5 miljoen mensen nemen dat vaccin, dan is de overheid sterker in haar schoenen en kan ze dat wel afdwingen.

De feiten worden ons weerhouden en het is echt geen overbodige luxe daar tegen gas in te geven. Zie het als een weegschaal waar een overheid zichzelf telkens meer gewicht toebedeeld maar wij op het einde met niets tegengewicht overblijven.

EENDRACHT MAAKT MACHT!

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Funda:

Ja en zo hebben we morgen een nieuwe Hitler...

In België kwam de corona alert app. Omdat wij eendrachtig in meerderheid weigerde kon men daar ook niet mee verder. Nu is het vaccin gratis en vrijwillig. Maar stel 5 miljoen mensen nemen dat vaccin, dan is de overheid sterker in haar schoenen en kan ze dat wel afdwingen.

De feiten worden ons weerhouden en het is echt geen overbodige luxe daar tegen gas in te geven. Zie het als een weegschaal waar een overheid zichzelf telkens meer gewicht toebedeeld maar wij op het einde met niets tegengewicht overblijven.

EENDRACHT MAAKT MACHT!

 

Nog een laatste poging:

Op dit forum bereik je 10 personen. 

Dit is niet de juiste plek voor protest. 

Dus doe jezelf en ons een plezier.... 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Hermanos2:

Nog een laatste poging:

Op dit forum bereik je 10 personen. 

Dit is niet de juiste plek voor protest. 

Dus doe jezelf en ons een plezier.... 

Hermanos, dit forum is het ENIGE forum dat aan censuur doet. Instagram en FB doen het ook, maar dat zijn geen fora he. Een forum moet net een plaats zijn waar je alles uit de samenleving kan bespreken zonder teveel gedachtenpolitie.

Als vaccins u niet boeien, waarom komt ge dan in deze draad snollen eerder dan u bezig te houden met zaken die jou wel aangaan? Het corona vaccin gaat mij aan en is in mijn exegese zeer Bijbels gelinkt aan de eindtijdprofetie van Johannes zoals ze hem openbaart zijn door onze Heer Jezus Christus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
16 minuten geleden zei Funda:

Hermanos, dit forum is het ENIGE forum dat aan censuur doet. Instagram en FB doen het ook, maar dat zijn geen fora he. Een forum moet net een plaats zijn waar je alles uit de samenleving kan bespreken zonder teveel gedachtenpolitie.

Als vaccins u niet boeien, waarom komt ge dan in deze draad snollen eerder dan u bezig te houden met zaken die jou wel aangaan? Het corona vaccin gaat mij aan en is in mijn exegese zeer Bijbels gelinkt aan de eindtijdprofetie van Johannes zoals ze hem openbaart zijn door onze Heer Jezus Christus.

Dan gaan we op een bijbelse manier verder. Ik stel dat het MARK OF THE BEAST niet letterlijk genomen mag worden, evenals het MARK OF CAIN. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hermanos2:

Dan gaan we op een bijbelse manier verder. Ik stel dat het MARK OF THE BEAST niet letterlijk genomen mag worden, evenals het MARK OF CAIN. 

Dat niemand kan kopen of verkopen zonder het teken mag je zeer letterlijk nemen. Zou me verbazen dat jij meer bezig bent met eindtijd eschatologie dan ik.

Je hebt een mening maar weinig geloof, mijn mening :)

Link naar bericht
Deel via andere websites

China heeft op de G20 ervoor gepleit dat de mensen worden voorzien van een QR code waarmee ze hun gezondheidsstatus kunnen aantonen.  

Mensenrechtenorganisaties waarschuwen echter dat de code kan worden gebruikt voor bredere monitoring van mensen.

 

Citaat

 

Chinese President Xi Jinping has called for a "global mechanism" that would use QR codes to open up international travel. 

"We need to further harmonise policies and standards and establish 'fast tracks' to facilitate the orderly flow of people," he said.

The codes will be used to help establish a traveller's health status. 

But Human Rights advocates warn that the codes could be used for "broader political monitoring and exclusion".

Lees verder op BBC

 


De directeur van Humans Right’s Watch noemt het een Trojaans Paard. 
 

'Trojan Horse'

In a tweet, the executive director of Human Rights Watch Kenneth Roth expressed caution over Mr Xi's proposal. 

"An initial focus on health could easily become a Trojan Horse for broader political monitoring and exclusion," he said.

bewerkt door Johanwisdom
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei thom:

Als je dat zo voelt, ja.

Nou, zo voelt het niet alleen. Het staat er zelfs. Begrijp jij dan niet dat ik probeer om het gedrag van Funda op dit forum te veranderen? Dat ik daarvoor een stelling neerzet. Gewoon uit het vuistje. Kun jij niet tussen de regels door lezen dat ik probeer dit forum een plezier te doen?  Of heb je Fundamenteel graag in volle glorie terug?

Hoe durf je zoiets te liken???? 

 

 

 

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei Hermanos2:

Nou, zo voelt het niet alleen. Het staat er zelfs. Begrijp jij dan niet dat ik probeer om het gedrag van Funda op dit forum te veranderen? Dat ik daarvoor een stelling neerzet. Gewoon uit het vuistje. Kun jij niet tussen de regels door lezen dat ik probeer dit forum een plezier te doen?  Of heb je Fundamenteel graag in volle glorie terug?

Hoe durf je zoiets te liken???? 

 

 

 

 

 

 

Houdt u maar bezig met uw eigen balk en maak van mij niet het onderwerp. Het onderwerp is vaccins en nu Luciferase daaraan toegevoegd. 

Uw subjectieve meningen post ge maar waar dat hoort, waar dat ook mag zijn...

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:


Dan zullen er een paar dood gaan aan het vaccin, er worden veel meer mensenlevens mee gered.

Prima als je daar zelf voor kiest, voor vaccinatie, als je persoonlijk bewust daarvoor kiest op basis van alle beschikbare informatie.   Wie die informatie onderdrukt en wegvaagt is de naam christen naar mijn mening niet waardig, aangezien Hij de Weg, de Waarheid en het Leven is.

bewerkt door Johanwisdom
Link naar bericht
Deel via andere websites
Citaat

SARS-CoV-2-Nluc can be used to measure neutralizing antibody activity in patient sera within 5 hours, and it produces results in concordance with a plaque reduction neutralization test (PRNT). Additionally, using SARS-CoV-2-Nluc infection of A549 cells expressing human ACE2 receptor (A549-hACE2), we show that the assay can be used for antiviral screening. 

https://www.nature.com/articles/s41467-020-19055-7

Zeg nog eens dat ze geen traceerbare nanoparticles zullen toevoegen.

nLuc = nano luciferase. Is een erkende bron dus geen zorgen als je uw wereldse positie begint te vrezen. Zet ik mijn ziel wel op het hiernamaals in.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Johanwisdom:

Prima als je daar zelf voor kiest, voor vaccinatie, als je persoonlijk bewust daarvoor kiest op basis van alle beschikbare informatie.   Wie die informatie onderdrukt en wegvaagt is de naam christen naar mijn mening niet waardig, aangezien Hij de Weg, de Waarheid en het Leven is.

Hoe durf jij in naam van Christus te bepalen wie Zijn Naam waardig is? 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Johanwisdom:

Prima als je daar zelf voor kiest, voor vaccinatie, als je persoonlijk bewust daarvoor kiest op basis van alle beschikbare informatie.   Wie die informatie onderdrukt en wegvaagt is de naam christen naar mijn mening niet waardig, aangezien Hij de Weg, de Waarheid en het Leven is.

Probleem is dat regeringen al eeuwen de mensheid dom houden en dommer maken, tot een punt dat mensen niet anders kunnen dan het voorgekauwd te krijgen van een ander. Als men dan de TV blind begint te betrouwen en zich uit de Waarheid laat vormen; krijg je dit.

DBI betrouwt blind in mensen die slimmer dan hem zijn, rather dan ze zelf te outsmarten. Dit is geen oordeel maar persoonlijke waarneming.

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Hermanos2:

Hoe durf jij in naam van Christus te bepalen wie Zijn Naam waardig is? 

 

Ik denk dat je niet begrijpt wat het betekent dat Christus zegt “Ik Ben de weg, de waarheid en het leven”.

Lees ook maar even in je bijbel wat erin staat over de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden. En lees dan nog een keer wat ik schreef over onderdrukking van informatie.

Ook over onderzoek naar de relatie tussen de griepvaccinatie en sterfte aan COVID hebben een aantal artsen hun bevindingen gepubliceerd. Zeer gedegen en genuanceerd onderzoek:

https://zelfzorgcovid19.nl/de-griepprik-en-covid-19/

Een vriend van me klaagde dat hij als copd patiënt dit jaar nog geen griepprik had kunnen krijgen omdat er een tekort is omdat gezonde mensen ineens  een griepprik willen halen die hem eerder niet namen. Hierdoor is hij pas eind november aan de beurt. Ik zei wie weet waar je voor gespaard blijft hierdoor.

bewerkt door Johanwisdom
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei Johanwisdom:

Ik denk dat je niet begrijpt wat het betekent dat Christus zegt “Ik Ben de weg, de waarheid en het leven”.

Lees ook maar even in je bijbel wat erin staat over de waarheid in ongerechtigheid ten onder houden. En lees dan nog een keer wat ik schreef over onderdrukking van informatie.

Ook over onderzoek naar de relatie tussen de griepvaccinatie en sterfte aan COVID hebben een aantal artsen hun bevindingen gepubliceerd. Zeer gedegen en genuanceerd onderzoek:

https://zelfzorgcovid19.nl/de-griepprik-en-covid-19/

Een vriend van me klaagde dat hij als copd patiënt dit jaar nog geen griepprik had kunnen krijgen omdat er een tekort is omdat gezonde mensen ineens  een griepprik willen halen die hem eerder niet nam. Hierdoor is hij pas eind november aan de beurt. Ik zei wie weet waar je voor gespaard blijft hierdoor.

 

Luister, ik begrijp wat jij en funda vertellen. Ik ben ook niet blij met dit vaccin. Ik baal van die hele corona shit. 

Maar het punt wat ik probeer te maken is dat je hier geen massa mensen bereikt. Tien, hooguit twintig lezers. En die weten dit al. Maar komen waarschijnlijk naar dit forum om eens wat anders te lezen en voor hun plezier. 

Dus, waarom kunnen we het niet leuk houden? En proberen wat bijbelkennis uit te wisselen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Hermanos2:

 

Luister, ik begrijp wat jij en funda vertellen. Ik ben ook niet blij met dit vaccin. Ik baal van die hele corona shit. 

Maar het punt wat ik probeer te maken is dat je hier geen massa mensen bereikt. Tien, hooguit twintig lezers. En die weten dit al. Maar komen waarschijnlijk naar dit forum om eens wat anders te lezen en voor hun plezier. 

Dus, waarom kunnen we het niet leuk houden? En proberen wat bijbelkennis uit te wisselen. 

Wat boeit u het aantal? Uw subjectieve meningen zijn het onderwerp niet. 

Wij zijn christenen en gaan niet van een wereldse positie uit.

Narrow is the gate and few are there that find it. Ik moet op social media niemand overtuigen omdat de meerderheid daar wakker is. Maar als christenen hier een wereldse positie kiezen kom ik mijn standpunt nemen en weerstaan. 

Geen zorgen Hermanos, ik word nog wel geband en dan kunt ge verder subjectief lallen en splinters uit andermans ogen halen. Ik raad je aan dat niet bij mij te doen. Ik ben gloeiend heet en gij lauw. Als ik eens hoogmoedig mag zijn :)

bewerkt door Funda
Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei Hermanos2:

 

proberen wat bijbelkennis uit te wisselen. 

 In Openbaring 16,1-2, kun je lezen over de wraak van God op hen die het teken van het beest zullen aanvaarden en waar naar het zich  laat aanzien, wat is aangetoond,  de kans bijzonder groot is dat hiervoor de gezondheid van mensen toe wordt aangegrepen om hen daartoe te verleiden.

Openbaring 16, 1 -2 En ik hoorde een grote stem uit den tempel, zeggende tot de zeven engelen: Gaat henen, en giet de zeven fiolen van den toorn Gods uit op de aarde.

En de eerste ging henen, en goot zijn fiool uit op de aarde; en er werd een kwaad en boos gezweer aan de mensen, die het merkteken van het beest hadden, en die zijn beeld aanbaden.


 

 

 

bewerkt door Johanwisdom
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Johanwisdom:

 In Openbaring 16,1-2, kun je lezen over de wraak van God op hen die het teken van het beest zullen aanvaarden en waar naar het zich  laat aanzien, wat is aangetoond,  de kans bijzonder groot is dat hiervoor de gezondheid van mensen toe wordt aangegrepen om hen daartoe te verleiden.

Openbaring 16, 1 -2 En ik hoorde een grote stem uit den tempel, zeggende tot de zeven engelen: Gaat henen, en giet de zeven fiolen van den toorn Gods uit op de aarde.

En de eerste ging henen, en goot zijn fiool uit op de aarde; en er werd een kwaad en boos gezweer aan de mensen, die het merkteken van het beest hadden, en die zijn beeld aanbaden.


 

 

 

 

7 minuten geleden zei Johanwisdom:

 In Openbaring 16,1-2, kun je lezen over de wraak van God op hen die het teken van het beest zullen aanvaarden en waar naar het zich  laat aanzien, wat is aangetoond,  de kans bijzonder groot is dat hiervoor de gezondheid van mensen toe wordt aangegrepen om hen daartoe te verleiden.

Openbaring 16, 1 -2 En ik hoorde een grote stem uit den tempel, zeggende tot de zeven engelen: Gaat henen, en giet de zeven fiolen van den toorn Gods uit op de aarde.

En de eerste ging henen, en goot zijn fiool uit op de aarde; en er werd een kwaad en boos gezweer aan de mensen, die het merkteken van het beest hadden, en die zijn beeld aanbaden.


 

 

 

Zie ook 13:15

En hetzelve werd macht gegeven om het beeld van het beest een geest te geven, opdat het beeld van het beest ook zou spreken, en maken, dat allen, die het beeld van het beest niet zouden aanbidden, gedood zouden worden.

Dit is natuurlijk niet letterlijk maar volgens mij communicatieve interactie tussen het beest en het teken. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

De waarheid en niets dan waarheid. Erkende bronnen.

NanoBiT® and NanoBRET™ technologies provide the sensitivity necessary to detect protein:protein interactions at the concentrations expressed in vivo (levend proefmateriaal zoals muizen).  Both are bioluminescence-based methods that are particularly useful in viral studies due to the small size and bright signal of the luciferase used. For more details, see the references and resources below.


Luciferase reporters provide a simple and convenient method for monitoring the effect of potential treatments, creating in vitro assays for detecting viral antibodies, and for imaging viruses in animal models. The small size of NanoLuc® Luciferase is especially useful for the creation of reporter viruses.


Other reporters, including firefly and Renilla luciferase, are often used in the creation of pseudotyped viruses. Pseudotyped virus particles are made by replacing the host-binding protein with a host-binding protein of another virus and adding a genetic reporter, allowing researchers to study the viral entry process. Pseudotyped viruses are also used to study inhibitors of the virus, such as antibodies and small molecule compounds.


https://be.promega.com/applications/virus-detection-assay-coronavirus-detection-covid-19-sars-cov-2/sars-cov-2-viral-research-vaccine-therapeutic-development/


The Nano-Glo® Luciferase Assay System provides a simple, single-addition reagent that generates a glow-type signal in the presence of NanoLuc® luciferase with a half-life of approximately 120 minutes in commonly used tissue culture media.
https://be.promega.com/products/luciferase-assays/reporter-assays/nano_glo-luciferase-assay-system/?catNum=N1110

----De halveringswaarde van het Luciferase zou 2h zijn. Maar er is reeds een DLuc (en ELuc)dat langer aanwezig blijft na herhaling van meerdere dosissen. Er is zelfs al een variant in labo's "gekweekt" waar het illuminerend aspect tot meer dan een jaar aanwezig blijft, onderaan. Valt mooi samen met het feit dat we meerdere vaccinaties zullen nodig hebben tegen "coronavirussen".------

Mouse primary hepatocytes were isolated from transchromosomic (Tc) mice harboring a mouse artificial chromosome (MAC) vector expressing beetle luciferase Emerald Luc (ELuc) under the control of cytomegalovirus immediate early enhancer/chicken β-actin promoter/rabbit β-globin intron II (CAG) promoter, and used in 3D cultures. [b]We confirmed that both luminescence and albumin secretion from the spheroids seeded in the 96-well format Cell-ableTM were maintained for approximately 1 month.[/b] Finally, we repetitively treated the luminescent 3D spheroids with representative hepatotoxicants for approximately 1 month, and continuously and nondestructively measured bioluminescence every day. We successfully obtained daily changes of the dose-response bioluminescence curves for the respective toxicants.


In this study, we constructed a monitoring system in which cytotoxicity in the same 3D spheroids was continuously and sensitively monitored over a long term. [b]Because this system can be easily applied to other cells, such as human primary cells or stem cells[/b], it is expected to serve as the preferred platform for simple and cost-effective long-term monitoring of cellular events, including cytotoxicity.


Among the possible luciferin-luciferase reactions, the [b]beetle luciferase and [u]D-luciferin (benzothiazole)[/u] pair is the best probe for long-term noninvasive monitoring of cellular events, because the luminescence generated by the reaction is highly quantitative and has an extremely low background, and [u]D-luciferin is very stable in culture medium and easily permeates cells [/u][/b][7–9]. Moreover, as no external illumination is required for bioluminescence reactions, the possibility of phototoxicity caused by excitation light could be excluded. Therefore, the inherent properties of the beetle luciferin-luciferase reaction enable the longitudinal and quantitative monitoring of cellular events.


https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC5480146/


Lucicutiidae and Augaptilidae families, isolated from Zooplankton collected off the deep sea of Japan  [5].
The secreted copepod luciferases were functionally tested, and sequence alignment of the genes revealed a high degree of similarity in the primary structure. Copepod luciferases share two catalytic domains, D1 and D2, and an amino-terminal signal sequence.


The superior bioluminescence signal generated by [b]Lucia luciferase is magnitudes stronger than the commonly used firefly and Renilla luciferases.[/b] The intense bioluminescence facilitates real-time measurements to detect very small amounts of the reporter in the cell culture medium and slight changes in the reporter concentration. Furthermore, the [b]Lucia luciferase gene is codon optimized and free of CpG dinucleotides for prolonged mammalian cell expression. [/b]
When used in combination with Lucia luciferase, the bioluminescent flash signal generated is longer-lasting, providing flexibility for taking readings.


https://www.invivogen.com/review-lucia

---Luciferase recombineren met DNA waardoor het [b]langer dan een jaar aanwezig[/b] blijft in de ontvanger--- = Teken op het voorhoofd dat ze via speciale camera's kunnen detecteren.

However, the natural firefly enzyme didn’t pair very well with this new compound, so the researchers wanted to improve it. [b][u]They created[/u] versions of the enzyme with random mutations and inserted these into bacteria, which they sprayed with the synthetic luciferin compound to produce a glow. They then took the enzymes from the brightest glowing bacteria and repeated the whole process.[/b] After 21 generations, the scientists ended up with a new enzyme optimized to work with the synthetic compound.

the researchers report today in Science. The team also inserted the enzyme’s genes directly into neurons of a marmoset monkey, and [b]were able to view [u]the bioluminescent glow[/u] from the brain area more than a year later.[/b] In the future, this kind of imaging technology could allow doctors to track transplanted cells or monitor the growth of tumors—all without the need for invasive surgery.

https://www.sciencemag.org/news/2018/02/these-glowing-cells-can-be-seen-deep-within-animals-bodies

These sources consist of legitimate science or are evidence based through the use of credible scientific sourcing.  Legitimate science follows the scientific method, is unbiased and does not use emotional words.  These sources also respect the consensus of experts in the given scientific field and strive to publish peer reviewed science. Some sources in this category may have a slight political bias, but adhere to scientific principles. See all Pro-Science sources.

  Overall, we rate Science Magazine Pro-Science based on the use of peer-reviewed sources as well as minimal editorializing of content.
https://mediabiasfactcheck.com/science-magazine/

Als de waarheid u angst aanjaagt, is het reden te meer alert te waken en niet te plooien voor een dictatuur dat ons de duivel wilt aan doen. De naam "luciferase" alleen al moet een belletje doen rinkelen.
Don't shoot the messenger. Ik denk er intussen meer van te weten dan de gemiddelde politieker, maarja, wie ben ik.

bewerkt door Funda
[b][/b] wordt niet meer erkend?
Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik denk dat het beter voor Funda is om zich naar de regels te schikken, Sjako gaf je een opening gewoon verder gaan als Fundamenteel, je wil een boodschap uitdragen, die boodschap krijgt minder betekenis als je verder gaat als Fundi.

Ik hoop voor je dat je dat doet, gewoon weer Fundamenteel zoals we je kennen, alleen denk ik dat je wel een echte ban krijgt als je op de oude voet verder gaat, het forum wil geen complot theorie of desinformatie, alhoewel wanneer is het dat en wanneer niet, er is geen duidelijke scheidslijn waarin iedereen zich kan vinden.

Als ik enkele alternatieve sites lees vraag ik mij dat wel heel sterk af, maar ook als ik de overheden  weleens hoor praten dan vraag ik mij hetzelfde naar eer en en geweten af 

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Johanwisdom:

China heeft op de G20 ervoor gepleit dat de mensen worden voorzien van een QR code waarmee ze hun gezondheidsstatus kunnen aantonen.  

Mensenrechtenorganisaties waarschuwen echter dat de code kan worden gebruikt voor bredere monitoring van mensen.

Ik vin het wel een goed idee.  Een test,  daarmee een qr code in mijn telefoon waarmee ik het vliegtuig in kan.  Niks mis mee.  Heb jij een beter idee ?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid