Spring naar bijdragen

Drank en drugs


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 967
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:24:30 schreef kunst_meteendoel het volgende:

@gorthaus

ik bedoel dus dat je bij die KORTEtermijneffecten, zowel drank als jonko kunt plaatsen. bij de LANGEtermijneffect heb ik niks over gezegd
puh2.gif
overigens kun je altijd een nieuwe lever regelen

Je lever is een orgaan dat zichzelf kan herstelle ntot bepaald niveau. Je laat je halve lever verwijderen en binnen de kortste keren heb je een complete lever weer.puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:24:30 schreef kunst_meteendoel het volgende:

@gorthaus

ik bedoel dus dat je bij die KORTEtermijneffecten, zowel drank als jonko kunt plaatsen. bij de LANGEtermijneffect heb ik niks over gezegd
puh2.gif

Bij alcohol zijn effecten dan wel op heeeeeel kort termijn.

Bij het (regelmatig) gebruik van weed zal dat effect de dagen erna op nog zichtbaar zijn.

Dat is bij alcohol niet zo.

Quote:
overigens kun je altijd een nieuwe lever regelen

Het tast ook je geheugen blijvend aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:34:16 schreef kunst_meteendoel het volgende:

@gorthaur

hahahaha iedereen krijg concentratievermogen enzo bij alcohol (gek he dat je nietm ag rijden met 2 glazen of meer op)

het effect van weed is dag daarna niet meer zichtbaar

Ja, als ik gezopen heb ben ik toch echt de dag erna weer (meestal) nuchter...

En ik heb het niet over stoned zijn. Maar over je inteligentie, concentratie vermogen etc. Als jij regelmatig loopt te gebruiken, dan zal dat de dagen daarna zonder je gebruikt ook nog niet goed zijn.

Voordat dat weer in orde is duurt wel ff...

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee cake is weer iets anders hehe.

maar ontopic, ik vroeg me af moeten we met drugs ook een onderscheid maken tussen pleziergebruik en religeus of medisch gebruik. en zo ja waar ligt de norm? waar moet de grens worden getrokken worden? daar ben ik nou wel benieuwd naar. ik vind zelf zulk onderscheid namelijk wel belangrijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 08 december 2005 13:15:57 schreef *Deborah* het volgende:

nee cake is weer iets anders hehe.

maar ontopic, ik vroeg me af moeten we met drugs ook een onderscheid maken tussen pleziergebruik en religeus of medisch gebruik. en zo ja waar ligt de norm? waar moet de grens worden getrokken worden? daar ben ik nou wel benieuwd naar. ik vind zelf zulk onderscheid namelijk wel belangrijk.

Ik geloof niet dat er daar verschil in is. Zo vind ik ook religieuze gemeenschappen die drugs gebruiken belachelijk. Zo hoorde ik laatst dat iemand de 'kerk van heilige extase' wou oprichten. Ik kwam niet meer bij zeg. Pfft dat die mensen nog serieusheid en respect willen afdwingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

hoe kun je uberhaupt mensen serieus nemen die pretenderen goed gelovig te zijn, maar in feitte niets anders doen dan schijnheilig zijn en andere mensen veroordelen en de grond in te boren.

ik vind die basis juist belangrijk. t maakt niet uit hoe je t geloof belijd, als die basis er maar is. van proberen t goede te doen. anders is iemands geloof toch niks waard.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid