Spring naar bijdragen

Drank en drugs


Aanbevolen berichten

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:11:36 schreef Jan Klaas Heideschaapje het volgende:

hee ol mothf*cker wat zijn jou gwoontes thuis?

wat doe je eigenlijks in het dagelijkse leven ben je stoer ventje

oppakken

Ja ik ben vette gangster.puh2.gif Ik regel kippetjes en ik zit regelmatig een jonkoe te klappen. Aight!?

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 967
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:12:10 schreef kunst_meteendoel het volgende:

@ol mothman

nee ik wil bewijs hebben. zelfs het trimbos (ken je vazwel) beweert dat jonko en asjie niet slecht zijn voor je brains.

Nogmaals:

http://www.trimbos.nl

En verder kun je eens met een dokter oid. praten.

Bij mij is zo'n persoon ook een bron van mij...

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ ol Moth(atsjoe).....wrom zet je steeds zulke korte berichten neer zonder iets zelf te vertellen...makkelijk he supporter zijn..nu wordt je onderdeel van dit gesprek...vertel of je wel eens blowt dan? of drinkt? ik ben denk ik bijna verslaafd aan bier...ik heb elke weekend wel 3 biertjes op...is dat erg ?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:14:05 schreef Oapekop het volgende:

@ ol Moth(atsjoe).....wrom zet je steeds zulke korte berichten neer zonder iets zelf te vertellen...makkelijk he supporter zijn..nu wordt je onderdeel van dit gesprek...vertel of je wel eens blowt dan? of drinkt? ik ben denk ik bijna verslaafd aan bier...ik heb elke weekend wel 3 biertjes op...is dat erg ?

Ik drink af en toe in kleine hoeveelheden sterke dranken zoals ammaretto en kruidenbitter. Blowen doe ik niet.puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:14:43 schreef kunst_meteendoel het volgende:

@gorthaur

op de website van het trimbos staat niks over bewezen schade aan brains

THC vermindert het concentratievermogen, het reactievermogen en het kortetermijn geheugen. Logisch nadenken wordt moeilijker, de draad van een gesprek wordt uit het oog verloren. THC en werken, huiswerk maken of studeren gaan dan ook niet samen.

^Zoals ik dus schreef...

Link naar bericht
Deel via andere websites

@ol mothman, in mijn vorige post bedoelde ik dus @gorthaur (ben ik aan het blowen?)

@gorthaur

ja maar jij zet er niet bij dat dat staat onder korte termijn effecten, en wat ik schreef onder langetermijneffecten:

De meeste wetenschappers achten het niet bewezen dat langdurig gebruik leidt tot blijvende invloed op de hersenen en het immuunsysteem.

de effecten op kortetermijn ontken ik uiteraard niet, maar ja, dat kun je ook bij drank neerzetten

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:17:11 schreef Oapekop het volgende:

ok dankje ol moth...drink je dat als je uitgaat..of ga je nooit uit...moet je van sterke drank ook zo nodig urineren? van bier vind i kaltijd wel...maar dan kijken al die mensen altijd naar mijn kleine Elvis als ik sta te plassen daarom doe ik het altijd thuis...

Ik ga niet uit.puh2.gif En ik hoef niet veel drank te consumeren om veel te urineren.puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:17:04 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

THC vermindert het concentratievermogen, het reactievermogen en het kortetermijn geheugen. Logisch nadenken wordt moeilijker, de draad van een gesprek wordt uit het oog verloren. THC en werken, huiswerk maken of studeren gaan dan ook niet samen.

^Zoals ik dus schreef...

worshippy.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:05:16 schreef Jan Klaas Heideschaapje het volgende:

en wie goan op de trekker weer noar huus

en wie goan op de trekker weer noar huus

en wie goan op de trekker

wie goan op de trekker

en wie goan op de trekker weer noar huus

HIEP HOI

ik zorg een beetje voor de zweer

ze noemen mij ook wel ' de man met het verstand achter de horizon van god's anjer '

krijg bijna de neiging gezellig mee te zingen. tenminste wil ik mn verstand kunnen uitschakelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ja inderdjudde

kijk zoals RTC die brengen leven in de jenever brouweri-j

hahahaha heb je hem... ik niet

maareh

THC vind ik wat minder altijd dat klik klakken met die bivakken snap je.. ik heb liever BOEM BOEM BOEM

trouwens daar kun je ook goede sex op hebben

Jongens sex laten we het daarover hebben

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid