Spring naar bijdragen

Drank en drugs


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 967
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:00:13 schreef Oapekop het volgende:

Ja is prima...maar ik snap geen regenworm van je gelul over dat ik als een kloon post...of als een post kloon? of is dat allemaal illusie

Ja je moet minder blowen.puh2.gif En minder kneitertjes verwekken.puh2.gif Dan wordt alles zeer helder. Alle!?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:02:05 schreef Jan Klaas Heideschaapje het volgende:

nou ik blow soms 5 in de week.. het gaat tegenwoordig net iets te ver ben ik bang.. ik wil gwoon niet dat ik dood ga en dat god mij opovert aan satan.. al hoewel ik daar ook geen problemen mee heb dan ontmoet ik adolf ook 1x in mijn leven..

misschien moet je dan kan je eens kijken op de site van www.dehoop.org

prima kliniekknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:02:05 schreef Jan Klaas Heideschaapje het volgende:

nou ik blow soms 5 in de week..

Ach, zo er is dat niet hoor.

Alleen je inteligentie zal een stuk lager zijn, je krijgt gaten in je geheugen en weed is maar 5x kankerverwekkender dan tabak (Hasj nog erger). Maar verder...

Oja, het is verslavend. (Vooral met die regelmaat)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:05:16 schreef Jan Klaas Heideschaapje het volgende:

en wie goan op de trekker weer noar huus

en wie goan op de trekker weer noar huus

en wie goan op de trekker

wie goan op de trekker

en wie goan op de trekker weer noar huus

HIEP HOI

ik zorg een beetje voor de zweer

ze noemen mij ook wel ' de man met het verstand achter de horizon van god's anjer '

Je wint wel de dagprijs voor gezelligste en boerste trol.puh2.gif Credible's heikeneutertje.puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 06 december 2005 23:06:30 schreef Gorthaur het volgende:

[...]

Ach, zo er is dat niet hoor.

Alleen je inteligentie zal een stuk lager zijn, je krijgt gaten in je geheugen en weed is maar 5x kankerverwekkender dan tabak (Hasj nog erger). Maar verder...

Oja, het is verslavend. (Vooral met die regelmaat)

Je merkt het resultaat he.puh2.gif Diagnose: 'hopeloos gezellig'

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hallo reageert er niemand op mijn pepernoten verhaal? als je een kilo per dag eet kun je daar hartstikke ziek van worden...ik vind pepernoten vanaf nu dus onacceptabel snoepgoed...het moet worden verbannen...dit is welwetend de volksgezondheid van nederland in gevaar brengen..en dan lijkt die man met die baard wel zo aardig he..maaaaaaaar ondertussen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid