Spring naar bijdragen

Drank en drugs


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 967
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

alles dat gevoel wat je heb als als je z'n middel genomen heb... is gebaseerd op 1 grote leugen... want ineens ben je iemand anders dan je in werkelijkheid ben...

Je wordt Losser in bijna alles...

Dus dat is het vooruitzicht naar het paradijs...

Deborah... durf dit uit ervaring te zeggen 'Het is 1 grote leugen'

Link naar bericht
Deel via andere websites

hmm wat jij beschrijft is niet de ervaring die ik ermee mee heb maar ok. maar waarom heeft god, planten neergezet die geest veruimend of geestconcentrerend werken? waarom geeft hij ons een instinct, dat automatisch naar die planten toetrekt? ik denk dat de eerste christelijke asceten, ook zulke middelen namen, net als yoghis en sjamanen enz. bepaalde scenes uit de bijbel doen daar ook erg aan denken. ik denk dat t mens eigen is die middelen te gebruiken.

Link naar bericht
Deel via andere websites

nee arjen jij ziet even niet t verschil tussen natuurmens en cultuurmens. wij zijn voornamelijk cultuur mensen en zijn geneigd ons natuurlijke instinct te onderdrukken. daarnaast is dat instinct behoorlijk gericht. net als dat we met ons instinct een plant kunnen vinden om onze eventuele ziekte te genezen, kunnen we ook planten vinden die onze geest beinvloedden, ten behoefte van onze ontwikkeling.

ga maar eens na wat voor geweldige dingen mensen hebben gecreerd onder invloed van zulke middelen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 27 november 2005 17:35:32 schreef *Deborah* het volgende:

nee arjen jij ziet even niet t verschil tussen natuurmens en cultuurmens. wij zijn voornamelijk cultuur mensen en zijn geneigd ons natuurlijke instinct te onderdrukken. daarnaast is dat instinct behoorlijk gericht. net als dat we met ons instinct een plant kunnen vinden om onze eventuele ziekte te genezen, kunnen we ook planten vinden die onze geest beinvloedden, ten behoefte van onze ontwikkeling.

ga maar eens na wat voor geweldige dingen mensen hebben gecreerd onder invloed van zulke middelen.

deborah ga eens na wat voor schade het aan je lichaam en je geest kan brengen... ik geloof nooit dat het zo bedoeld kan zijn... dat je jezelf de vernieling in moet helpen...

En XTC waar het in eerste instantie om draaide volgens mij is geen natuur product...

Nu heb je het over een plantje, wat voor mij duid op weed... ook dit brengt schade aan je lichaam en je kan er minder goed door nadenken...

En ja je bent gigantisch creatief met dat spul op dat klopt... maar volgens mij waren daar gave's voor uitgevonden...

Link naar bericht
Deel via andere websites

nou die hersen celletjes zullen met veel mensen toch al niet uitmaken, inclus mezelf. wij mensen zijn toch al vaak zo dom als olie. en je kunt t wel over die negatieve eigenschappen hebben, maar kijk dan gelijk naar de hele farmaceutische medicijn zooi. kijk naar het genetisch gemanipuleerde voedsel wat we eten. naar t vlees wat jullie eten volgestouwt met hormonen. kijk naar de luchtvervuiling. kijk naar weet ik veel wat voor ellende die we onszelf aandoen. en dan beginnen jullie dat zo'n pilletje of jointje zo schadelijk is.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 27 november 2005 21:33:50 schreef *Deborah* het volgende:

nou die hersen celletjes zullen met veel mensen toch al niet uitmaken, inclus mezelf. wij mensen zijn toch al vaak zo dom als olie. en je kunt t wel over die negatieve eigenschappen hebben, maar kijk dan gelijk naar de hele farmaceutische medicijn zooi. kijk naar het genetisch gemanipuleerde voedsel wat we eten. naar t vlees wat jullie eten volgestouwt met hormonen. kijk naar de luchtvervuiling. kijk naar weet ik veel wat voor ellende die we onszelf aandoen. en dan beginnen jullie dat zo'n pilletje of jointje zo schadelijk is.

Elke druppel is er één.. hoe groot deze zijn is niet meteen duidelijk. Feit is wel meerdere druppels vullen de emmer sneller. Daarnaast zul je de afweging moeten maken of het spul dat je drinkt, eet, slikt, spuit, inhaleert of wat je er ook mee doet om het binnen te krijgen van enig belang is voor je bestaan, je gezondheid, je welzijn of vul maar in. Voorop staat dat wanneer je iets in je stopt waar het van vast staat dat het slecht is je ook meteen weet dat je slecht bezig bent. Ik weet niet of je blij kunt zijn met deze wetenschap dat je willens en wetens jezelf aan het afbreken bent. Natuurlijk krijg je ook op andere wijze stoffen binnen die je beter niet binnen kunt krijgen. Maar dat wil nog niet zeggen dat we meteen de rest kunnen bagatelliseren.

Dus om te beginnen zou ik me maar wel druk maken om dat pilletje of jointje. Elke rivier is ooit een druppel geweest.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 27 november 2005 21:33:50 schreef *Deborah* het volgende:

nou die hersen celletjes zullen met veel mensen toch al niet uitmaken, inclus mezelf. wij mensen zijn toch al vaak zo dom als olie. en je kunt t wel over die negatieve eigenschappen hebben, maar kijk dan gelijk naar de hele farmaceutische medicijn zooi. kijk naar het genetisch gemanipuleerde voedsel wat we eten. naar t vlees wat jullie eten volgestouwt met hormonen. kijk naar de luchtvervuiling. kijk naar weet ik veel wat voor ellende die we onszelf aandoen. en dan beginnen jullie dat zo'n pilletje of jointje zo schadelijk is.

1. Niet elke stukje voedsel is genetisch gemanipuleerd.

2. Hormoonvlees komt niet in Nederland voor, voor zover ik weet.

3. Moet je vooral een joint roken als je de luchtvervuiling erg vindt.

4. Dus je vind dat je je lichaam zodanige schade kan aanrichten dat het op lang termijn merkbaar is, omdat andere ook fouten maken?

Maar ja, het is jouw lichaam, jouw feest. Zou Jezus een XTC pil slikken? Dacht het niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 27 november 2005 22:43:19 schreef ArjenV het volgende:

[...]

1. Niet elke stukje voedsel is genetisch gemanipuleerd.

2. Hormoonvlees komt niet in Nederland voor, voor zover ik weet.

3. Moet je vooral een joint roken als je de luchtvervuiling erg vindt.

4. Dus je vind dat je je lichaam zodanige schade kan aanrichten dat het op lang termijn merkbaar is, omdat andere ook fouten maken?

Maar ja, het is jouw lichaam, jouw feest. Zou Jezus een XTC pil slikken? Dacht het niet.

1 als t niet genetisch gemanipuleerd is, dan is wel bespoten of weet ik veel wat

2 heb jij wel een idee van wat voor vlees jij uit de supermarkt haalt

3ik rook niet, zou ik eerder een stuk spacecake nemen

4 nee ik vind dat je je lichaam moet eren

als een tempel, maar ik denk dat als ik daar dagelijks op veel manieren mee bezig ben, door biologisch en vegatarisch te eten. en weet ik veel wat nog meer. zo'n pil eens in de zoveel tijd wel meevalt.

vooral als je t tegenovergestelde voorsteld. ongezond eten, veel slecht vlees eten enz en niet een es af en toe een pilletje nemen.

en ik denk niet dat jezus een xtc tablet zou nemen. maar ik vermoed dat hij in zn sterfelijke leven wel es wat psychedelisch heeft genomen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

1. Ja, maar dat kun je afwassen met water. Je mag van mij ook groente eten waar beestjes opzitten, even goede vrienden.

2. Geen hormoonvlees, in ieder geval.

3. Jouw keuze.

4. Vlees eten is niet slecht voor je - er zitten voedingsstoffen in die je nodig hebt. Vegetariërs hebben veel vaker last van bloedarmoede (dus een tekort aan ijzer), hebben minder weerstand etc. Verder dood ik geen hersencellen door vlees te eten. Dat plakje spacecake van jou wel. En die komen nooit meer terug. Daarbij is XTC ook een heel gevaarlijke drug. Je zou niet de eerste zijn die eraan stierf.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 28 november 2005 00:14:29 schreef ArjenV het volgende:

1. Ja, maar dat kun je afwassen met water. Je mag van mij ook groente eten waar beestjes opzitten, even goede vrienden.

2. Geen hormoonvlees, in ieder geval.

3. Jouw keuze.

4. Vlees eten is niet slecht voor je - er zitten voedingsstoffen in die je nodig hebt. Vegetariërs hebben veel vaker last van bloedarmoede (dus een tekort aan ijzer), hebben minder weerstand etc. Verder dood ik geen hersencellen door vlees te eten. Dat plakje spacecake van jou wel. En die komen nooit meer terug. Daarbij is XTC ook een heel gevaarlijke drug. Je zou niet de eerste zijn die eraan stierf.

1 als jij dat denkt, en ik ben blij dat we goede vrienden zijn

2 kijk jij maar es na waar jou kippetje wegkomt,en wat daarmee gebeurd is

3 idd heb jij t nog nooit geprobeerd? zou je echt es moeten doen

4 joh, je meent allemaal he?

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid