living stone 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:23:35 schreef *Deborah* het volgende: [...] krijg bijna de neiging gezellig mee te zingen. tenminste wil ik mn verstand kunnen uitschakelen. en zelfs dan is het niet vol te houden Link naar bericht Deel via andere websites
Cake 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:24:30 schreef kunst_meteendoel het volgende: @gorthaus ik bedoel dus dat je bij die KORTEtermijneffecten, zowel drank als jonko kunt plaatsen. bij de LANGEtermijneffect heb ik niks over gezegd overigens kun je altijd een nieuwe lever regelen Je lever is een orgaan dat zichzelf kan herstelle ntot bepaald niveau. Je laat je halve lever verwijderen en binnen de kortste keren heb je een complete lever weer. Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:25:40 schreef Ol Moth het volgende: [...] Je lever is een orgaan dat zichzelf kan herstelle ntot bepaald niveau. Je laat je halve lever verwijderen en binnen de kortste keren heb je een complete lever weer. ervaring Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @ol mothman helemaal tof toch Link naar bericht Deel via andere websites
Jan Klaas Heideschaapje 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 [edit] Onzin Link naar bericht Deel via andere websites
Oapekop 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 [edit] Onzin Link naar bericht Deel via andere websites
Jan Klaas Heideschaapje 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 [edit] Onzin Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:24:30 schreef kunst_meteendoel het volgende: @gorthaus ik bedoel dus dat je bij die KORTEtermijneffecten, zowel drank als jonko kunt plaatsen. bij de LANGEtermijneffect heb ik niks over gezegd Bij alcohol zijn effecten dan wel op heeeeeel kort termijn. Bij het (regelmatig) gebruik van weed zal dat effect de dagen erna op nog zichtbaar zijn. Dat is bij alcohol niet zo. Quote: overigens kun je altijd een nieuwe lever regelen Het tast ook je geheugen blijvend aan. Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:24:03 schreef Ol Moth het volgende: [...] Moet vast wel lukken toch!? doe je ook gezellig mee? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:33:16 schreef *Deborah* het volgende: [...] doe je ook gezellig mee? Ik doe allang mee. Veel te gezellig. Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @gorthaur hahahaha iedereen krijg concentratievermogen enzo bij alcohol (gek he dat je nietm ag rijden met 2 glazen of meer op) het effect van weed is dag daarna niet meer zichtbaar Link naar bericht Deel via andere websites
Cake 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 @cake spamhoeah Link naar bericht Deel via andere websites
Cake 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 en jij bent een troll Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:34:16 schreef kunst_meteendoel het volgende: @gorthaur hahahaha iedereen krijg concentratievermogen enzo bij alcohol (gek he dat je nietm ag rijden met 2 glazen of meer op) het effect van weed is dag daarna niet meer zichtbaar Ja, als ik gezopen heb ben ik toch echt de dag erna weer (meestal) nuchter... En ik heb het niet over stoned zijn. Maar over je inteligentie, concentratie vermogen etc. Als jij regelmatig loopt te gebruiken, dan zal dat de dagen daarna zonder je gebruikt ook nog niet goed zijn. Voordat dat weer in orde is duurt wel ff... Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 ja cake dat plaatje word ook wel een beetje irri zeg Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Quote: Op dinsdag 06 december 2005 23:40:39 schreef *Deborah* het volgende: ja cake dat plaatje word ook wel een beetje irri zeg doet ie waarschijnlijk voor mensen die teveel blowenen het weer vergeten Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 ja of hij was t zelf alweer vergeten biertje biertje Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 6 december 2005 Rapport Share Geplaatst 6 december 2005 Even op slot totdat alle troep is opgeruimd... Het ergste is weg en wij gaan weer Back On Topic. Geen trolls meer voeden graag, dat scheelt behoorlijk wat werk. Dank u hartelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 @cake als ik troll, ben jij een ork geen valse beschuldigingen uiten hea Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 nee cake is weer iets anders hehe. maar ontopic, ik vroeg me af moeten we met drugs ook een onderscheid maken tussen pleziergebruik en religeus of medisch gebruik. en zo ja waar ligt de norm? waar moet de grens worden getrokken worden? daar ben ik nou wel benieuwd naar. ik vind zelf zulk onderscheid namelijk wel belangrijk. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 Quote: Op donderdag 08 december 2005 13:15:57 schreef *Deborah* het volgende: nee cake is weer iets anders hehe. maar ontopic, ik vroeg me af moeten we met drugs ook een onderscheid maken tussen pleziergebruik en religeus of medisch gebruik. en zo ja waar ligt de norm? waar moet de grens worden getrokken worden? daar ben ik nou wel benieuwd naar. ik vind zelf zulk onderscheid namelijk wel belangrijk. Ik geloof niet dat er daar verschil in is. Zo vind ik ook religieuze gemeenschappen die drugs gebruiken belachelijk. Zo hoorde ik laatst dat iemand de 'kerk van heilige extase' wou oprichten. Ik kwam niet meer bij zeg. Pfft dat die mensen nog serieusheid en respect willen afdwingen. Link naar bericht Deel via andere websites
kunst_meteendoel 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 Als je het vanuit het standpunt van die mensen bekijkt: Voor hun is bidden waarschijnlijk iets wat ze geestdodend vinden en wat ze verafschuwen. Hoe kun je nou iemand serieus nemen die bv zn handen vouwt en dan een minuut of 5 zo blijft zitten. Die mensen doen gewoon hun ding en zijn daar blijkbaar heel blij onder Link naar bericht Deel via andere websites
*Deborah* 0 Geplaatst 8 december 2005 Rapport Share Geplaatst 8 december 2005 hoe kun je uberhaupt mensen serieus nemen die pretenderen goed gelovig te zijn, maar in feitte niets anders doen dan schijnheilig zijn en andere mensen veroordelen en de grond in te boren. ik vind die basis juist belangrijk. t maakt niet uit hoe je t geloof belijd, als die basis er maar is. van proberen t goede te doen. anders is iemands geloof toch niks waard. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten