Spring naar bijdragen

Coronacrisis: Mondkapjes, Lockdowns en de 1,5 Meter Samenleving


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De onderdrukking wordt dus steeds groter................. en daar zijn dan ook nog voorstanders voor........... Zoals ik al zei, mensen zoals jij vormen voor mij een grotere bedreiging dan welk viru

ik denk dat ongevraagd bij iemand binnendringen en ongevraagd van allerlei testen doen ook heel nadelig voor de gezondheid kan zijn.

https://en.wikipedia.org/wiki/MRC-5 Als jij je zo nodig schuldig wil maken aan moord is dat jouw probleem. originally developed from the lung tissue of a 14-week-old aborted Caucasian male f

Posted Images

20 minuten geleden zei antoon:

Waar hebben wij dat meer gehoor.

Ik heb geen idee waar jij dingen hoort.
Alhoewel, dat heb ik eigenlijk wel. Het kan best zijn dat je daar dingen hoort die naderhand niet kloppen. 
Maar in dit geval zijn de vaccins dus we degelijk getest en goedgekeurd.
Dat wil niet zeggen dat er geen allergische reacties gaan komen, sterker nog: die gaan gewoon komen.
Maar wat dan gebeurt, staat in geen verhouding tot de 80 doden per dag die nu in Nederland vallen door het virus.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Maar in dit geval zijn de vaccins dus we degelijk getest en goedgekeurd.

Op korte termijn allicht, en zelfs dan is het in zo'n korte tijdspan nog maar de vraag of het compleet getest is, op lange termijn kan het niet getest zijn.

Eerder is het op de markt gekomen door de enorme druk en belangenverstrengelingen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
31 minuten geleden zei Thinkfree:

Op korte termijn allicht, en zelfs dan is het in zo'n korte tijdspan nog maar de vraag of het compleet getest is, op lange termijn kan het niet getest zijn.

Eerder is het op de markt gekomen door de enorme druk en belangenverstrengelingen.

Aan zulke suggestieve uitingen hebben we niet veel. Alle test rapporten en goedkeuringscertificaten zijn gewoon beschikbaar. Laat weten wat er niet aan klopt aub, en anders niet.

Ja, het is ontwikkeld onder enorme druk. Ziekenhuizen liggen immers vol en dagelijks tientallen doden. Als je denkt dat dit ergens aan de zorgvuldigheid af heeft gedaan, laat dan weten waar en wanneer. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Thinkfree:

Op korte termijn allicht, en zelfs dan is het in zo'n korte tijdspan nog maar de vraag of het compleet getest is, op lange termijn kan het niet getest zijn.

Eerder is het op de markt gekomen door de enorme druk en belangenverstrengelingen.

Hoewel ik in Goddelijke genezing EN gezondheid geloof (Gods Woord is genezing voor ons vlees!), ben ik niet tegen medicijnen, dus, ook niet tegen een vaccin. Het is een feit dat de zorg op springen staat. In dat opzicht heeft het naar mijn mening (te?) lang geduurd. Waarom wordt het vaccin in de EU pas maandag (goed) gekeurd, terwijl het elders al goed gekeurd is? Waarom is de productie niet sneller opgestart, en heeft men oudere, zeer kwetsbaren al gevaccineerd? Met alle respect voor ouderen; deze mensen hoeven niet te vrezen voor lange termijn effecten, en zijn slechts gebaat bij een werkend middel voor enkele jaren. Een vaccin is m.i. minder ernstig dan de extreme maatregelen waar de hele maatschappij (onnodig!) onder lijdt.

Overigens is niks verplicht. Ik heb geen interesse in dit vaccin, maar, heb er alle begrip voor wanneer mensen er toch voor kiezen. Ik wijs complot-denken af.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Dat is dan jou conclusie. Uiteraard heb ook jij recht op interpreteren van bewijsstukken. Maar door ze te poneren als voor iedereen op gaand, dreun jij gewoon een gebruikte maskerade voor de eigen stupiditeit op. Past wel bij dat mondkapje dat nota bene zelfs nog gedragen moet worden als je bent ingeënt...  Maw: dat vaccin werkt dus voor geen ene anderhalve meter. Overigens is het helemaal geen vaccin, maar een genetische modificatie.

Iemand die in december met informatie uit juli aan komt kakken schetst bewust een verkeerd beeld. Verder geef ik niks anders weer dan de feiten, of heb jij geheime cijfers die wij niet kennen?

En de rest van je verhaal is volstrekte onzin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Thinkfree:

Denk niet dat je alles wat kritisch is op de overheid, media en dergelijke direct moet bestempelen als complot, ook dat is een hersenspoeling.

Beweer ik dat dan? Maar, om een voorbeeld te geven: denken dat er een microchip in een vaccin zit, en dat mensen het teken van het beest op die wijze ontvangen, door dit vaccin, is absurd. Je mag (moet) zeker kritisch zijn wanneer het om medicijnen, dus ook vaccins, gaat. Ik heb daar wel mijn mening over. Desondanks moet ieder voor zichzelf het risico afwegen. Dit vaccin is niks meer dan een middel tegen een vervelend virus. Of het goed of slecht is, moet nog blijken. Allen die de bescherming door Christus afwijzen, hebben weinig andere keuze. Hoe wil je anders ziektes bestrijden? Er zijn naar mijn mening maar een paar mogelijkheden. Overigens is er volgens mij VEEL MEER winst te behalen door mensen een gezonde leefwijze aan te leren, ofwel: niet roken, voldoende bewegen (dus geen overgewicht), geen overmatig alcohol-gebruik, niet teveel vlees, voldoende vitamine b, c, d, maar, boven alles een gezonde relatie met de enige ware God: Jezus Christus. Maar, met alle respect: we mogen verschillend denken, en, waarschijnlijk doen we dat ook?!

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Dat beloof ik:
2 uur geleden zei Thinkfree:

Op korte termijn allicht, en zelfs dan is het in zo'n korte tijdspan nog maar de vraag of het compleet getest is, op lange termijn kan het niet getest zijn.

Eerder is het op de markt gekomen door de enorme druk en belangenverstrengelingen.

Expand  

Aan zulke suggestieve uitingen hebben we niet veel. Alle test rapporten en goedkeuringscertificaten zijn gewoon beschikbaar. Laat weten wat er niet aan klopt aub, en anders niet.

Op basis van mijn eerder geschreven stuk hierboven alle reden om die goedkeuringscertificaten te wantrouwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Op basis van mijn eerder geschreven argumenten alle reden om jouw eerder geschreven stuk te wantrouwen.

🥱

https://www.ad.nl/buitenland/europese-goedkeuring-biontech-pfizer-vaccin-mogelijk-op-21-december~aea9352a/

Deze moet nog goedgekeurd worden trouwens.

Conclusie jij vertrouwt dit gebeuren blind, ik niet geen probleem.

Link naar bericht
Deel via andere websites
57 minuten geleden zei Thinkfree:

https://www.ad.nl/buitenland/europese-goedkeuring-biontech-pfizer-vaccin-mogelijk-op-21-december~aea9352a/

Deze moet nog goedgekeurd worden trouwens.

Conclusie jij vertrouwt dit gebeuren blind, ik niet geen probleem.

Een goed product verkoopt zichzelf, toch? En, het is niet verplicht. Je kunt dus even het vaccin uit of in de boom kijken. Ik heb er trouwens geen interesse in, maar, alle begrip voor mensen die het wel nemen. Overigens hebben veel mensen een blind vertrouwen, in de wetenschap. Waarom lopen zoveel mensen de evolutietheorie achterna, die zwaar achterhaald is?!

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Is de maand al weer voorbij?!

Time flies when you're having fun.

Gelukkig heb ik zat te doen buiten posten op dit forum om. De maand is inderdaad voorbijgevlogen en met God is plezier gegarandeerd.

5 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is gebleken uit de testen, anders was het niet goedgekeurd.

Er is nog helemaal niks goedgekeurd. Het vaccin is binnen een jaar in elkaar geflanst dus is er nog NIETS bekend over lange termijn effecten. Dat is in essentie wat er te zeggen valt. Mijn advies; neem dit vaccin niet omdat:

A) Jouw immuunsysteem prima in staat is om dit virus te neutraliseren en je dus helemaal geen vaccin nodig hebt. 

B ) Dit vaccin gewoon nog niet is uitgetest en jij proefkonijn bent zodra je die spuit laat zetten. 

C) Het een nieuw vaccin is met rDNA wat het extra belangrijk maakt om dit eerst maar eens jaren lang te testen. 

D) het coronavirus muteert en je waarschijnlijk elk jaar zo'n zinloze prik nodig hebt wat - zoals al gezegd - niet nodig is voor jouw lijf maar wél de farmaceut miljarden oplevert. Je doet dit dus niet voor jezelf of je medemens maar voor de farmaceutische industrie.

Denk je nu werkelijk dat regeringen de baas zijn in deze wereld? Haha, mij hou je niet voor het lapje hoor en ik weet zeker dat het de multinationals zijn. Degene met het meeste geld heeft de meeste macht.

 

2 uur geleden zei Mullog:

En de rest van je verhaal is volstrekte onzin.

https://www.rd.nl/artikel/904562-wereldgezondheidsorganisatie-ook-mondkapje-na-vaccinatie

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Gelukkig heb ik zat te doen buiten posten op dit forum om. De maand is inderdaad voorbijgevlogen en met God is plezier gegarandeerd.

Dat klinkt als een soort "plezier-evangelie". Toch ben je na een maand hier weer terug....

Citaat

Denk je nu werkelijk dat regeringen de baas zijn in deze wereld? Haha, mij hou je niet voor het lapje hoor en ik weet zeker dat het de multinationals zijn. Degene met het meeste geld heeft de meeste macht.

satan is de god van deze wereld. Gelukkig is Christus, Die God is, Koning van het Koninkrijk, en besef dat wij dankzij HEM rijk zijn, of je nu wilt of niet. Het is een kwestie van aanvaarden, want, jij kent immers de genade van onze Here Jezus [Christus], dat Hij om uwentwil arm is geworden, terwijl Hij rijk was, opdat gij door zijn armoede rijk zoudt worden. Begrijp je dat?

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei WdG:

Nee hoor, integendeel. Ben blij dat je er weer bent. Beetje tegenstand op niveau mag er altijd zijn. Fijn dat je genoten hebt. De vakantie is nu dus weer voorbij!

Ik heb een sabbatical decennium genomen tien jaar geleden en vind het wel welletjes zo. Zo gezegd zo gedaan en ik heb inmiddels een baan die me prima bevalt.

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

WHO: ook mondkapje na vaccinatie ~ RD artikel/904562
Het is best wel triest dat mensen die zijn gevaccineerd tegen Covid-19 afstand tot anderen moeten blijven houden en hun mond en neus moeten blijven bedekken (d.m.v. een mondkapje). Als deskundigen zeggen dat het onduidelijk is of ingeënte mensen anderen kunnen infecteren, dan is het vaccineren met alle gezondheidsrisico's die het met zich meebrengt in feiten onzin.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Ricky Tjin:

WHO: ook mondkapje na vaccinatie ~ RD artikel/904562
Het is best wel triest dat mensen die zijn gevaccineerd tegen Covid-19 afstand tot anderen moeten blijven houden en hun mond en neus moeten blijven bedekken (d.m.v. een mondkapje). Als deskundigen zeggen dat het onduidelijk is of ingeënte mensen anderen kunnen infecteren, dan is het vaccineren met alle gezondheidsrisico's die het met zich meebrengt in feiten onzin.

Dat is het zekers, maar heeft een bedoeling. Namelijk het nog meer uitspelen van mensen tegen elkaar.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Mullog:

Dat maakt jou tekst niet minder onzin. Genetische modificatie, an me hoela...

https://nos.nl/collectie/13824/artikel/2338868-europese-commissie-wil-soepelere-regels-in-jacht-op-vaccin

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Kaasjeskruid:

En dan nu graag het bericht dat deze soepelere regels ook zijn ingevoerd. Want hier staat dat men dat wil (29 juni 2020). Dan zouden de regels tussen 29 juni en nu moeten zijn aangepast (in de EU, 😂😂😂) en dan zouden de pharmaceuten daar al op geanticipeerd moeten hebben?

Verder toont dit bericht natuurlijk ook niet aan dat de vaccins op genetische modificatie gebaseerd zijn. Dit gaat alleen over EU regelgeving.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mullog:

En dan nu graag het bericht dat deze soepelere regels ook zijn ingevoerd. Want hier staat dat men dat wil (29 juni 2020). Dan zouden de regels tussen 29 juni en nu moeten zijn aangepast (in de EU, 😂😂😂) en dan zouden de pharmaceuten daar al op geanticipeerd moeten hebben?

Verder toont dit bericht natuurlijk ook niet aan dat de vaccins op genetische modificatie gebaseerd zijn. Dit gaat alleen over EU regelgeving.

https://www.scientias.nl/wel-een-genetisch-gemodificeerd-coronavaccin-maar-voorlopig-geen-genetisch-gemodificeerd-voedsel/

Je loopt wel erg achter jij he... vooral achter de grijze mensenmeute aan blijkbaar. 

bewerkt door Kaasjeskruid
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid