Spring naar bijdragen

Coronacrisis: Mondkapjes, Lockdowns en de 1,5 Meter Samenleving


Aanbevolen berichten

Op 17-12-2020 om 18:14 zei WdG:

. . . . . denken dat er een microchip in een vaccin zit, en dat mensen het teken van het beest op die wijze ontvangen, door dit vaccin, is absurd.

Het merk van het beest kan ook d.m.v. een tattoo.

"Mark of The Beast" Vaccine Tattoo


Mark of the Beast :: CoronaVirus ‘Quantum Dot Tattoo’ Vaccination : Bill Gates

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 261
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

De onderdrukking wordt dus steeds groter................. en daar zijn dan ook nog voorstanders voor........... Zoals ik al zei, mensen zoals jij vormen voor mij een grotere bedreiging dan welk viru

ik denk dat ongevraagd bij iemand binnendringen en ongevraagd van allerlei testen doen ook heel nadelig voor de gezondheid kan zijn.

https://en.wikipedia.org/wiki/MRC-5 Als jij je zo nodig schuldig wil maken aan moord is dat jouw probleem. originally developed from the lung tissue of a 14-week-old aborted Caucasian male f

Posted Images

1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Nou, ik ben het niet eens met alles wat je schrijft. Ik wil best meegaan in het feit dat ik geen zondaar meer ben,

Mee eens.

Citaat

maar dat maakt mij niet iemand die niet meer zondigt. Het vlees is ook aanwezig bij mij en die kan hardnekkig zijn.

Mee eens.

Citaat

Bepaalde mate van onrust brengt dit met zich mee, althans zo werkt dat bij mij.

Mee eens.

Citaat

En dat is logisch, want zondigen verbreekt niet mijn band met God als Zijn kind,

Mee eens.

Citaat

maar verstoort wel de praktische gemeenschap met God.

Mee eens.

Je ziet dat ik het dus WEL met je eens ben. Nu naar de oplossing. Moet jij je best doen om niet te zondigen? Zo ja, hoe? Zo nee, wat "moet" je dan wel doen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei WdG:

Je ziet dat ik het dus WEL met je eens ben. Nu naar de oplossing. Moet jij je best doen om niet te zondigen? Zo ja, hoe? Zo nee, wat "moet" je dan wel doen?

Het is het een of het ander beste. Ook van mij wordt inzet verwacht. En als ik zondig zou ik kunnen zeggen dat het niet mijn nieuwe natuur was die zondigde, maar de oude die nog steeds aanwezig is. Echter maakt dat in mijn optiek mijn nieuwe natuur medeplichtig omdat ze niet heeft voorkomen dat er gezondigd werd. Ik ben immers niet waakzaam geweest...

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Echter maakt dat in mijn optiek mijn nieuwe natuur medeplichtig omdat ze niet heeft voorkomen dat er gezondigd werd.

Natuurlijk is ze medeplichtig doordat er nu elk moment de keus er is.

Zonder het geloof is er geen keus. Hoe kan men kiezen als er geen weet is van de andere natuur.

 

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Voorlopig geen extra rechten met 'vaccinatiebewijs', aldus De Jonge ~ RTL Nieuws

Aan het 'vaccinatiebewijs' waarmee mensen hun eigen gegevens over het coronavaccin kunnen inzien, zijn waarschijnlijk geen extra rechten verbonden. Dat denkt zorgminister Hugo de Jonge. "Dat is niet waar het kabinet nu op inzet." Begin volgend jaar neemt het kabinet een officieel besluit.
Bron: RTL Nieuws ~ Nederland/artikel/5203966

Link naar bericht
Deel via andere websites
42 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Het is het een of het ander beste. Ook van mij wordt inzet verwacht. En als ik zondig zou ik kunnen zeggen dat het niet mijn nieuwe natuur was die zondigde, maar de oude die nog steeds aanwezig is. Echter maakt dat in mijn optiek mijn nieuwe natuur medeplichtig omdat ze niet heeft voorkomen dat er gezondigd werd. Ik ben immers niet waakzaam geweest...

Wat gebeurt er volgens jou bij of direct na de wedergeboorte? Of, anders gevraagd: wat gebeurt er met ons lichaam, wat met onze ziel, en wat met onze geest? En, wat betekent het dat we een nieuwe schepping zijn? WAT is volgens jou nieuw geschapen? En, wat "moeten" we volgens de Bijbel daarna doen? Het gaat dus niet om jouw of mijn visie, maar om de Bijbelse visie, toch?!

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Voorlopig geen extra rechten met 'vaccinatiebewijs', aldus De Jonge ~ RTL Nieuws

Aan het 'vaccinatiebewijs' waarmee mensen hun eigen gegevens over het coronavaccin kunnen inzien, zijn waarschijnlijk geen extra rechten verbonden. Dat denkt zorgminister Hugo de Jonge. "Dat is niet waar het kabinet nu op inzet." Begin volgend jaar neemt het kabinet een officieel besluit.
Bron: RTL Nieuws ~ Nederland/artikel/5203966


Dit soort berichten houdt de massa kalm, onderwijl de geesten worden  rijpgemaakt om om verplichting te vragen.  Opdat het kabinet kan zeggen dat het volk het zo wil. Dat is steeds de strategie geweest en nu ook weer.  Kijk maar, ik heb de addertjes even vetgedrukt:

 

Het kabinet ziet op dit moment niets in een beloningssysteem voor mensen die zich hebben laten inenten met het coronavaccin, zegt minister Hugo de Jonge (Volksgezondheid) vrijdag. Ook gaat hij ervan uit dat er geen directe of indirecte vaccinatieplicht komt. Het kabinet wacht nog op een advies van de Gezondheidsraad en zal dan voor april een officiële beslissing nemen.

"Een beloning voor mensen die al gevaccineerd zijn, daar willen we niet voor kiezen", zegt de bewindsman. "Omdat we denken dat dat uiteindelijk ook de vaccinatiebereidheid gaat ondergraven." Mensen moeten zich volgens hem vooral laten inenten uit de overtuiging dat het beter is voor de gezondheid.

Afhankelijk van het advies van de Gezondheidsraad komen er, als straks een deel van de Nederlanders is ingeënt en een ander deel nog niet, mogelijk wel "maatregelen" waardoor de gevaccineerde mensen iets meer kunnen.

Toch is het kabinet daar heel voorzichtig mee. "Je moet niet willen dat daar een impliciete druk vanuit gaat, of dat het toch een vorm van drang en dwang wordt", zegt De Jonge over dit ethische dilemma.

Zie ook: Kamer baalt van vaccinatieproces, De Jonge hamert op zorgvuldigheid

Onderzoek naar draagvlak voor vaccinatiebewijs

Wetenschappers van de TU Delft, Erasmus Universiteit Rotterdam, Universiteit Maastricht en het RIVM deden onderzoek naar het draagvlak onder de Nederlandse bevolking voor een vaccinatiebewijs. Daaruit kwam vrijdag naar voren dat circa drie kwart van de 1.640 ondervraagden voorstander is om mensen die zich laten vaccineren meer vrijheden te geven.

In de studie kregen de respondenten negen verschillende scenario's voorgelegd. Zij voelden het meest voor een scenario waarin mensen met een vaccinatiebewijs op zak - in theorie - op bepaalde plaatsen mogen blijven komen, wanneer in hun regio een corona-uitbraak plaatsvindt.

Het gaat dat bijvoorbeeld om winkels, horeca, verpleeghuizen, fitnesscentra en het openbaar vervoer. Mensen die niet gevaccineerd zijn, zouden tijdens een uitbraak op die plekken mogen worden geweigerd.

Zo moet het Pfizer-vaccin het coronavirus in je lichaam bestrijden

Vaccinatie geen 'instrument voor bepaalde privileges'

Het ministerie van Volksgezondheid benadrukt tegenover NU.nl dat het kabinet op dit moment niet inzet op een 'vaccinatiebewijs' "als instrument voor bepaalde privileges".

Wel wordt iedere gegeven prik straks bijgehouden in een digitaal registratiesysteem. Instanties gaan deze data gebruiken om de vaccinatiegraad bij te houden en de veiligheid en effectiviteit van een vaccin te monitoren. Ook kunnen mensen via het systeem meldingen doen van eventuele bijwerkingen van een vaccin.

https://www.nu.nl/coronavirus/6097491/de-jonge-ziet-op-dit-moment-niets-in-beloningssysteem-voor-gevaccineerden.html

Link naar bericht
Deel via andere websites

Angst

Artsen Covid Collectief vindt dat er onnodig veel angst wordt gezaaid over corona en wil burgers 'beter informeren’. ,,98 procent van de mensen met Covid-19 belandt níet in het ziekenhuis, het sterftecijfer onder 70-minners is ongelooflijk laag. Toch maken veel mensen zich grote zorgen. Een op de drie mensen kampt met angstklachten’’, zegt Peeters. ,,In mijn spreekkamer hoor ik over coronakilo's, coronascheidingen en coronazelfmoorden. Door de lockdown zitten mensen meer binnen, waardoor hun vitamine D-gehalte lager wordt. Ze bewegen minder. De reguliere zorg staat onder druk. Wat zien we als we over vijf jaar terugkijken? Het aantal gezonde levensjaren dat verloren gaat door de coronamaatregelen weegt niet op tegen de levensjaren die we met dit coronabeleid winnen. Gezondheid is meer dan de afwezigheid van corona.’’

https://www.ad.nl/binnenland/groep-artsen-voorkom-liever-dat-mensen-in-het-ziekenhuis-belanden~a7f7c4a2/?referrer=https://www.google.com/

Gezond verstand

Dr. Manon Parry © VU

Ook Manon Parry ziet grote verschillen met de manier waarop, grof gezegd, Europa corona aanpakt en Afrika ebola. Ze doceert medische geschiedenis aan de Vrije Universiteit in Amsterdam, en weet dus ook dat bestrijding van ebola niet altijd even goed is verlopen. ,,Zeker de allergrootste uitbraak, die van 2014 tot 2016 in Sierra Leone, Liberia en Guinea, is slecht bestreden. Veel te traag. Maar dat wil niet zeggen dat we niks kunnen leren van de Afrikaanse landen. Die hebben sowieso al veel meer ervaring, vanwege ziektes als aids, malaria en tuberculose. Wij in het Westen zijn zo geobsedeerd door technologie en wetenschap dat we blind zijn voor andere zaken, zoals gezond verstand.’’

https://www.ad.nl/buitenland/wij-zijn-zo-geobsedeerd-door-wetenschap-dat-we-blind-zijn-voor-gezond-verstand~a0da7793/

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Angst

Artsen Covid Collectief vindt dat er onnodig veel angst wordt gezaaid over corona en wil burgers 'beter informeren’. ,,98 procent van de mensen met Covid-19 belandt níet in het ziekenhuis, het sterftecijfer onder 70-minners is ongelooflijk laag. Toch maken veel mensen zich grote zorgen. Een op de drie mensen kampt met angstklachten’’, zegt Peeters. ,,In mijn spreekkamer hoor ik over coronakilo's, coronascheidingen en coronazelfmoorden. Door de lockdown zitten mensen meer binnen, waardoor hun vitamine D-gehalte lager wordt. Ze bewegen minder. De reguliere zorg staat onder druk. Wat zien we als we over vijf jaar terugkijken? Het aantal gezonde levensjaren dat verloren gaat door de coronamaatregelen weegt niet op tegen de levensjaren die we met dit coronabeleid winnen. Gezondheid is meer dan de afwezigheid van corona.’’

https://www.ad.nl/binnenland/groep-artsen-voorkom-liever-dat-mensen-in-het-ziekenhuis-belanden~a7f7c4a2/?referrer=https://www.google.com/

Dat is al jaren bekend? En, wat nu? Denk je dat de wereld er beter op wordt als iedereen dit gelooft? Ik beperk me liever tot de Bijbel. Deze zelfde artsen verkondigen nu misschien de juiste visie, maar, wat zullen ze volgende week verkondigen? Alleen onze God, Jezus Christus is betrouwbaar. HIJ heeft ons de Heilige Geest (Die God is!) gegeven; Dezelfde Geest Die Jezus uit de dood opgewekt heeft. Dat betekent dat we geen slachtoffers zijn, maar, machthebbers in Christus. En, hoe zit het nu met angst?

God heeft ons geen geest van angst gegeven, maar een geest van kracht, liefde en zelfbeheersing.

Ervaar je deze geest?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei WdG:

God heeft ons geen geest van angst gegeven, maar een geest van kracht, liefde en zelfbeheersing.

Ervaar je deze geest?

Graag Geest met een kapitaal schrijven. Ondanks dat ik wel eens angst ervaar, kan ik niet zeggen dat ik voortdurend angstig ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
7 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Graag Geest met een kapitaal schrijven. Ondanks dat ik wel eens angst ervaar, kan ik niet zeggen dat ik voortdurend angstig ben.

Ik gebruikte even een andere vertaling, maar nu citeer ik de SV. Als je het goed vindt, hanteer ik ook die schrijfwijze:

Want God heeft ons niet gegeven een geest der vreesachtigheid, maar der kracht, en der liefde, en der gematigdheid.

Begrijp je het verschil tussen geest en Geest wel? Of anders gevraagd; het verschil tussen geest en ziel en Geest?

Link naar bericht
Deel via andere websites
17 minuten geleden zei WdG:

HIJ heeft ons de Heilige Geest (Die God is!) gegeven; Dezelfde Geest Die Jezus uit de dood opgewekt heeft.

Heej.. dus (Die God is!), is in ons, is zoals de Zoon is, en de Vader is.

Nou, het heeft even geduurd, maar nu lees ik wat sprokkeltjes bevestiging dat God in ons is, zowel de Zoon als ook de Vader.

Wat een aderlating :-) 

22 En Ik heb hun de heerlijkheid gegeven, die Gij Mij gegeven hebt; opdat zij een zijn, gelijk als Wij Een zijn;

23 Ik in hen, en Gij in Mij; opdat zij volmaakt zijn in een,

bewerkt door thom
Link naar bericht
Deel via andere websites
6 minuten geleden zei WdG:

Ik gebruikte even een andere vertaling, maar nu citeer ik de SV. Als je het goed vindt, hanteer ik ook die schrijfwijze:

Want God heeft ons niet gegeven een geest der vreesachtigheid, maar der kracht, en der liefde, en der gematigdheid.

Begrijp je het verschil tussen geest en Geest wel? Of anders gevraagd; het verschil tussen geest en ziel en Geest?

De kanttekeningen leggen dit als volgt uit:

een geest der vreesachtigheid,

Dat is, ene beweging des harten en des gemoeds, die, als zij kwaad is, van den bozen, en als zij goed is, van den Heiligen Geest in de mensen gewrocht wordt, en daarom Geest genaamd wordt.

Dus ik vind het niet zo vreemd dat ik er een hoofdletter lees.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

De kanttekeningen leggen dit als volgt uit:

een geest der vreesachtigheid,

Dat is, ene beweging des harten en des gemoeds, die, als zij kwaad is, van den bozen, en als zij goed is, van den Heiligen Geest in de mensen gewrocht wordt, en daarom Geest genaamd wordt.

Dus ik vind het niet zo vreemd dat ik er een hoofdletter lees.

Mijn vraag was of je het verschil tussen geest en Geest of geest en ziel wel begrijpt?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kaasjeskruid:
1 uur geleden zei WdG:

God heeft ons geen geest van angst gegeven, maar een geest van kracht, liefde en zelfbeheersing.

Graag Geest met een kapitaal schrijven. Ondanks dat ik wel eens angst ervaar, kan ik niet zeggen dat ik voortdurend angstig ben.

2 Timoteüs 1:7 NBG51
Want God heeft ons niet gegeven een geest van lafhartigheid, maar van kracht, van liefde en van bezonnenheid.

De geest die God ons gegeven heeft van kracht, liefde en van bezonnenheid heeft volgens m.i. betrekking op de wedergeboren mens in Christus Jezus, wat ook wel de inwendige mens wordt genoemd.

2 Korinthiërs 4:16 NBG51
Daarom verliezen wij de moed niet, maar al vervalt ook onze uiterlijke mens, nochtans wordt de innerlijke van dag tot dag vernieuwd.

Efeziërs 3:14-21 NBG51
14. Om die reden buig ik mijn knieën voor de Vader,
15. naar wie alle geslacht in de hemelen en op de aarde genoemd wordt,
16. opdat Hij u geve, naar de rijkdom zijner heerlijkheid, met kracht gesterkt te worden door zijn Geest in de inwendige mens,
17. opdat Christus door het geloof in uw harten woning make. Geworteld en gegrond in de liefde,
18. zult gij dan samen met alle heiligen, in staat zijn te vatten, hoe groot de breedte en lengte en hoogte en diepte is,
19. en te kennen de liefde van Christus, die de kennis te boven gaat, opdat gij vervuld wordt tot alle volheid Gods.
20. Hem nu, die blijkens de kracht, welke in ons werkt, bij machte is oneindig veel meer te doen dan wij bidden of beseffen,
21. Hem zij de heerlijkheid in de gemeente en in Christus Jezus tot in alle geslachten, van eeuwigheid tot eeuwigheid! Amen.

bewerkt door Ricky Tjin
Link naar bericht
Deel via andere websites
56 minuten geleden zei WdG:

Dat geest in sommige gevallen dus wel degelijk met kleine letter geschreven moet worden. Begrijp je dat jouw geest perfect is, zonder enig gebrek?

Dus met mijn geest zondigen kan ik niet. Maar wie ben ik dan als ik zondig?

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

Dus met mijn geest zondigen kan ik niet. Maar wie ben ik dan als ik zondig?

Inderdaad. Als je wedergeboren bent, kan je niet meer zondigen. Als mens kan je wel zondigen. Daarom is het van belang te begrijpen dat we geest zijn, maar een ziel en een lichaam hebben. Als de Bijbel over vlees spreekt, gaat het over ziel en lichaam Er is immers in de hemel geen plek voor zondaren. Weet je ook wat het vernieuwen van het denken inhoudt? Het antwoord op die vraag geeft ook antwoord op jouw vraag.

29 minuten geleden zei Ricky Tjin:

De geest die God ons gegeven heeft van kracht, liefde en van bezonnenheid heeft volgens m.i. betrekking op de wedergeboren mens in Christus Jezus, wat ook wel de inwendige mens wordt genoemd.

Dat geloof ik ook. Hoe zit het dan met de geest van de niet-wedergeboren mens? En, wat is de ziel volgens jou?

Link naar bericht
Deel via andere websites
8 minuten geleden zei WdG:

Weet je ook wat het vernieuwen van het denken inhoudt? Het antwoord op die vraag geeft ook antwoord op jouw vraag.

En wordt dezer wereld niet gelijkvormig; maar wordt veranderd door de vernieuwing uws gemoeds, opdat gij moogt beproeven, welke de goede, en welbehagelijke en volmaakte wil van God zijWant door de genade, die mij gegeven is, zeg ik een iegelijk, die onder u is, dat hij niet wijs zij boven hetgeen men behoort wijs te zijn; maar dat hij wijs zij tot matigheid, gelijk als God een iegelijk de mate des geloofs gedeeld heeft. (Rom.12:2-3, SV)

Ik begrijp zoveel als mij is toebedeeld, dat is wat ik filter uit dit schrijven.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei Kaasjeskruid:

En wordt dezer wereld niet gelijkvormig; maar wordt veranderd door de vernieuwing uws gemoeds, opdat gij moogt beproeven, welke de goede, en welbehagelijke en volmaakte wil van God zijWant door de genade, die mij gegeven is, zeg ik een iegelijk, die onder u is, dat hij niet wijs zij boven hetgeen men behoort wijs te zijn; maar dat hij wijs zij tot matigheid, gelijk als God een iegelijk de mate des geloofs gedeeld heeft. (Rom.12:2-3, SV)

Ik begrijp zoveel als mij is toebedeeld, dat is wat ik filter uit dit schrijven.

In feite komt het erop neer dat na de wedergeboorte jouw geest perfect is. Daarom BEN je ook rechtvaardig. Het gaat dus niet om je daden, maar het aanvaarden van Jezus Christus als God en Verlosser. Je bent rechtvaardig door ZIJN Werk (en niet door eigen werk). Dit zullen we vast wel met elkaar eens zijn. Na de wedergeboorte is een dik iemand nog steeds dik, en, iemand met problemen, heeft vast nog wel dezelfde problemen. In sommige gevallen is er natuurlijk sprake van een wonder of bevrijding, maar, meestal verandert er na de wedergeboorte niet erg veel. Sommige mensen raken misschien in extase, maar, daar hecht ik niet zoveel waarde aan. Het gaat om de KEUZE voor Christus als God en Verlosser. NA de wedergeboorte zitten we nog steeds met ons lichaam, en onze ziel (gedachten, emoties, enz.). Als het ware moet deze ziel opnieuw geprogrammeerd worden. Dat betekent oude rommel, zoals de evolutieleer, verwijderen, en Gods Woord (in dat geval schepping) erin. Veel gelovigen doen dit niet of onvoldoende. Het heeft niks te maken met redding, het heeft te maken met een geestelijk leven. We gaan ons nu niet meer laten leiden door de wereld, maar, door Gods Woord in alle opzichten. En, soms is dat best lastig, voor velen in ieder geval.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ondertussen wordt  in Britse vaccinatiecentra reanimatieapparatuur aangebracht,   nadat twee gezondheidszorgmedewerkers in een anafylactische shock terechtkwamen door de vaccinatie.  Mensen die allergisch zijn gebleken voor een voedingsmiddel, een medicijn of een vaccin is door de MHRA ( Medicines and Healthcare Regulatory Agency) geadviseerd het Pfizer vaccin niet te nemen. 
 

The MHRA issued new advice to health care professionals stating that any person with a significant allergic reaction to a vaccine, medicine or food -- such as previous history of anaphylactoid reaction, or those who have been advised to carry an adrenaline autoinjector -- should not receive the Pfizer/BioNtech vaccine.

The advice also states that vaccines "should only be carried out in facilities where resuscitation measures are available."

Bron: CNN, https://edition.cnn.com/2020/12/09/health/covid-vaccine-allergies-health-workers-uk-intl-gbr/index.html

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Kaasjeskruid:

En wordt dezer wereld niet gelijkvormig; maar wordt veranderd door de vernieuwing uws gemoeds, opdat gij moogt beproeven, welke de goede, en welbehagelijke en volmaakte wil van God zijWant door de genade, die mij gegeven is, zeg ik een iegelijk, die onder u is, dat hij niet wijs zij boven hetgeen men behoort wijs te zijn; maar dat hij wijs zij tot matigheid, gelijk als God een iegelijk de mate des geloofs gedeeld heeft. (Rom.12:2-3, SV)

Ik begrijp zoveel als mij is toebedeeld, dat is wat ik filter uit dit schrijven.

Er staat nog meer. Namelijk dat ik niet moet veinzen wijzer te zijn dan ik ben.

Link naar bericht
Deel via andere websites
6 uur geleden zei Kaasjeskruid:

Virussen hadden oorspronkelijk geen negatieve uitwerkingen op andere organismes.

Mag ik vragen waar je dit vandaan haalt? Virussen teren per definitie op andere organismen omdat ze die nodig hebben om zichzelf te vermenigvuldigen. Dat is per definitie negatief, hoewel er gradaties zijn bijvoorbeeld ebola, corona, HIV,  griep en een koortslip. Maar een feest is het nooit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Mullog:

Mag ik vragen waar je dit vandaan haalt? Virussen teren per definitie op andere organismen omdat ze die nodig hebben om zichzelf te vermenigvuldigen. Dat is per definitie negatief, hoewel er gradaties zijn bijvoorbeeld ebola, corona, HIV,  griep en een koortslip. Maar een feest is het nooit.

Dat haal ik uit het scheppingsverhaal zoals dat staat in de Bijbel.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid