Dat beloof ik 990 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 2 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Altijd al gedacht dat Harry Snotter een duivels boek is. Uiteraard. 6 delen, Ik heb ze 6 keer gelezen en heb ze alle 6. Wat wil je nog meer. Zojuist zei Kaasjeskruid: Daarom ben ik ook de communicatie hieromtrent transparant aan het houden richting mijn werkconsulent. Ik hoop dat die duidelijk is naar jou toe en geen gedrag accepteert dat een gevaar oplevert voor de gezondheid van anderen. We zijn in dit land veel te tolerant. Gewoon doen wat er van je gevraagd wordt en anders geen uitkering. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 3 minuten geleden zei Dat beloof ik: Ik hoop dat die duidelijk is naar jou toe en geen gedrag accepteert dat een gevaar oplevert voor de gezondheid van anderen. We zijn in dit land veel te tolerant. Gewoon doen wat er van je gevraagd wordt en anders geen uitkering. Als men geen zin heeft om mijn grondwettelijke bezwaren serieus te nemen zijn er nog talloze manieren om in de bijstand te blijven. Reken er maar op dat ik dit doe. Tegen leugenaars gaat geen waarheid helpen en is een leugen om eigen bestwil toegestaan. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Daarom ben ik ook de communicatie hieromtrent transparant aan het houden richting mijn werkconsulent. De atheïsten hier zijn in elk geval hun geloof in de wetenschap verloren😂. Die doet er ineens niets meer toe als het over maskers gaat. 13 oktober 2020 bewerkt door Plume Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 9 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Tegen leugenaars gaat geen waarheid helpen en is een leugen om eigen bestwil toegestaan. In de categorie inhoudelijke onzin. Met stip op 1. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 5 minuten geleden zei Dat beloof ik: In de categorie inhoudelijke onzin. Met stip op 1. Prima, zolang je maar je belastingcenten inlevert en mij betaald. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Plume: Had ik al laten zien. Maar nog een keertje Die heb ik weggeklikt omdat de mevrouw zo emotioneel doet. Maar gezien nu, ik snap de strekking. 14 minuten geleden zei Plume: Het jeugdjournaal is ook bezig kinderen gewend te laten raken aan chips in hun lichaam. Maar die video moet ik even opzoeken. 13 oktober 2020 bewerkt door Kaasjeskruid Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Die heb ik weggeklikt omdat de mevrouw zo emotioneel doet. Wat een rare reden om dan maar niet naar iemand te luisteren. Ze is met Recht Boos. Heerlijk dat er nog ouders zijn als zij, die hun verantwoordelijkheid nemen. De video van het jeugdjournaal kan ik op dit moment niet vinden, maar zodra ik hem vind zal ik hem plaatsen. Hier alvast een artikel: https://www.ninefornews.nl/doodeng-lespakket-bereidt-nederlandse-scholieren-voor-op-chip-in-lijf/ 13 oktober 2020 bewerkt door Plume Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 1 minuut geleden zei Plume: Wat een rare reden om dan maar niet naar iemand te luisteren. Zo heeft iedereen zijn allergieën. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) Gevonden: https://www.ninefornews.nl/nos-jeugdjournaal-maakt-kinderen-warm-voor-microchip-in-brein/ Zie de video van het jeugdjournaal aldaar. Hitler nam ook de ouders in de tang via de jeugd. De communistische landen idem dito. 13 oktober 2020 bewerkt door Plume Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 21 uur geleden zei Kaasjeskruid: Ik mis het zingen en het doet me verdriet dat er zo luchtig wordt omgegaan met het gehoorzamen aan God wat dit betreft. Satan is bezig met zaken kapot te maken. Die wil maar 1 ding: Anderen meetrekken de afgrond in waarin hij zal verdwijnen. Geen greintje compassie komt er bij hem om de hoek kijken. Die is de personificatie van een psychopaat welke dus geen enkele respect heeft voor iemand. Hier op het forum zijn er ook een aantal psychopaten aanwezig. Kom je in de kerk? Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Ff los hiervan, ik snap de irritatie, maar een uitkering kan ook gegronde redenen hebben. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 2 minuten geleden zei Quest: Dat ben je wel ik betaal een deel van je uitkering. Waarvoor dank. Zojuist zei Gaitema: Ff los hiervan, ik snap de irritatie, maar een uitkering kan ook gegronde redenen hebben. Men lult maar wat op basis van eigen inzicht zonder vragen en gesprek. Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 17 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Potdicht hier, ben net verhuist. Wij bezoeken nog twee kleine kerken. Ze zijn er nog 🙂 Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zojuist zei Gaitema: Wij bezoeken nog twee kleine kerken. Ze zijn er nog 🙂 Er is er hier wel eentje, maar daar moet ik een reservering voor maken. Dat doe ik niet, ik ga niet naar een theater. Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: Men lult maar wat op basis van eigen inzicht zonder vragen en gesprek. Dat klopt. Maar de irritatie komt waarschijnlijk voort uit wat anders. Je zou zelf ook kunnen bedenken dat ieders visier anders is. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zojuist zei Gaitema: Dat klopt. Maar de irritatie komt waarschijnlijk voort uit wat anders. Je zou zelf ook kunnen bedenken dat ieders visier anders is. Dat bedenk ik mij niet, daar ga ik vanuit. Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 1 minuut geleden zei Kaasjeskruid: Er is er hier wel eentje, maar daar moet ik een reservering voor maken. Dat doe ik niet, ik ga niet naar een theater. oke, nou dat moet ik bij onze kerk ook, bij de andere weer niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zojuist zei Gaitema: oke, nou dat moet ik bij onze kerk ook, bij de andere weer niet. En daar gaan we aan het shoppen... wat een slappe bende. Link naar bericht Deel via andere websites
Plume 189 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) 39 minuten geleden zei Kaasjeskruid: Waarvoor dank. Dank? Laat hem lullen. Hij krijgt zijn arbeidsvermogen en zijn baan ook van God, ook al gelooft hij dat niet. En zo redenerend betaal jij zijn hypotheekrenteaftrek, en al zijn andere aftrekposten en draai jij op voor de CO2uitstoot van zijn leasebak. En hij prest zijn personeel om een masker op te zetten, wat ziekmakend is. En zo is het cirkeltje weer rond. 13 oktober 2020 bewerkt door Plume Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zojuist zei Plume: Dank? Laat hem lullen. Hij krijgt zijn arbeidsvermogen en zijn baan ook van God, ook al gelooft hij dat niet. En zo redenerend betaal jij zijn hypotheekrenteaftrek, en al zijn andere aftrekposten. En hij prest zijn personeel om een masker op te zetten, wat ziekmakend is. Ow, is het een bassie? Ik neem wel een rode neus voor hem mee mocht ik eens langskomen voor een sollicitatie. Past wel bij dat masker. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 23 minuten geleden zei Plume: En hij prest zijn personeel om een masker op te zetten, wat ziekmakend is. Stel dat zo iemand nou eens dood dreigt neer te vallen en heeft EHBO nodig... heeft ie vast een codicil bij zich: niet reanimeren, ik wil niet dood gaan aan corona. Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 27 minuten geleden zei Plume: Ja zoiets is wel wat voor hem Heb vandaag twee sollicitaties gedaan, ik hoop dat ie geen manager in de zorg is. Want dan is de baan van korte duur, dat garandeer ik je. Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 (bewerkt) 1 uur geleden zei Kaasjeskruid: En daar gaan we aan het shoppen... wat een slappe bende. Dat bedoel ik nou. Je redeneerd vanuit jezelf en vraagt niet waarom ik dit doe en laat niet het vermogen zien erin te kunnen verplaatsen. Het gevolg: dat ik er met jou daar inhoudelijk niet meer over heb, want dat blijkt jouw gebrek te zijn. 13 oktober 2020 bewerkt door Gaitema Link naar bericht Deel via andere websites
Kaasjeskruid 994 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 1 minuut geleden zei Gaitema: Dat bedoel ik nou. Je redeneerd vanuit jezelf en vraagt niet waarom ik dit doe en laat niet het vermogen zien erin te kunnen verplaatsen. Het gevolg: dat ik er met jou daar inhoudelijk niet meer over heb, want dat blijkt jouw gebrek te zijn. Waarom zou in in gesprek moeten over andermans motivatie inzake kristalheldere kwesties? Link naar bericht Deel via andere websites
Gaitema 439 Geplaatst 13 oktober 2020 Rapport Share Geplaatst 13 oktober 2020 Zojuist zei Kaasjeskruid: Waarom zou in in gesprek moeten over andermans motivatie inzake kristalheldere kwesties? Je weet niet waarom ik naar twee kerken ga. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten