Spring naar bijdragen

Uitlokken van een discussie


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Het is denk ik niet zozeer angst, maar gewoon totale desinteresse. Tenminste, bij mij wel. Over het algemeen discussiëren users hier enkel over onderwerpen die zij interessant vinden en of waar

De strijd komt voornamelijk bij de anti-Trinitariërs vandaan. Ik heb er geen problemen mee en blijkbaar is het zelfs nodig, want het loopt wat mij betreft de spuitgaten uit. Steeds dat gezeur over zak

Ik denk inderdaad dat onrecht gewoon benoemd moet worden en dat aan overheden gevraagd moet worden op te treden tegen onrecht dus wat mij betreft geen discussiepunt. Waar ik wat meer moeite mee heb is

12 minuten geleden zei Fundamenteel:

Shooter blijkt dan toch niet rechts. Alsof dat iemand links zou raken. Die azen erop als gieren slachtoffers politiek te misbruiken. In wezen geven ze er geen F om en willen ze alleen hun gelijk halen. 

 

Typisch Amerikaans om die shooters in een hokje te willen plaatsen om vervolgens dat hokje te 'blamen and shamen'.
Dan is makkelijk, dan hoef je de werkelijke oorzaak niet onder ogen te zien.
Anno 2019 is vrij wapenbezit dodelijk. Letterlijk.  

Link naar bericht
Deel via andere websites
38 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Typisch Amerikaans om die shooters in een hokje te willen plaatsen om vervolgens dat hokje te 'blamen and shamen'.
Dan is makkelijk, dan hoef je de werkelijke oorzaak niet onder ogen te zien.
Anno 2019 is vrij wapenbezit dodelijk. Letterlijk.  

Dat was ieder jaar dodelijk he. Een vuurwapen was nooit niet dodelijk he :D

Link naar bericht
Deel via andere websites
14 uur geleden zei Dat beloof ik:

Dat is dom Trump gelul. Een vuurwapen is gemaakt om te doden, niet om mens-erger-je-niet te spelen.

Wat dom Trump gelul? Die vuurwapens dienen in Amerika vooral zich tegen tirannieke overheden te beschermen. Ze hebben daar een andere omgang mee dan wij. Vroeger nam iedereen daar zijn wapens mee naar school, nooit een incident. Afgelopen decennia zijn de linksen/liberalen/democraten het denken voor de andere aan het doen, maken van alles een rassenkwestie en mensen flippen.... De schandalen waar ze dan anderen van beschuldigen, zijn ze dan zelf schuldig aan. Hillary Clinton wiste mails, Bill Clinton is een pedoseksueel roofdier en Osama Houssein hield ons voor de gek tijdens de Arabische lente. 

Op Trump bashen maakt dat niet onzichtbaar. De wapenwet in Amerika aanraken is als hier de grondwet raken. Mensen die niet eens doorhebben wat er in hun eigen politiek speelt kunnen daar eigenlijk niet over mee praten. Een wapen houden is een “persoonlijke keuze”. Ook in Europa mag dat nog, maar zal een automatisch vuurwapen wel een zeer strenge vergunning vereisen. Als je een 9mm wil hoef je in de schietclub te gaan, bewijs goed gedrag en zeden voorleggen en voila. Zelfs mensen die schuldig zijn aan slagen en verwondingen kregen alsnog zulke 9mm vergunning. Criminelen kijken niet naar een vergunning en kopen het zo. Wat is dan het verschil? Tegenwoordig geraak je makkelijker aan explosieven dan drugs. Leve de massa migratie en zero tolerantie op drugs. En dan verwonderd zijn als ze schieten maar over elkaars voeten struikelen het politiek uit te melken maar in werkelijkheid geen f om de slachtoffers of nabestaanden geven. Erg, te erg.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5-8-2019 om 06:39 zei antoon:

Voor mensen die politiek van de schrift willen scheiden - wat ik kan begrijpen overigens - ook die ontkomen er niet aan dat de politiek in handen van Satan door hem gebruikt wordt om Gods koninkrijk tegen te staan, openbaring gaat bijna  over niets anders, en toch vermeld de schrift dat we gelukkig zijn als we deze woorden lezen. dat zou tegenstrijdig kunnen overkomen bij mensen die een scheiding tussen schrift en politiek willen zien, met andere woorden we moeten alles een beetje in goede verhouding plaatsen.

Het gaat mij ook helemaal niet om een scheiding van politiek en geloof/Schrift. Er is alleen enkel een verschil tussen normaal discussiëren over politiek-maatschappelijke vraagstukken die in de samenleving spelen in relatie tot het christelijk geloof, en het spuien van allerlei extreme, ongefundeerde en niet zelden haatdragende en onnodig polariserende complottheorieën, zonder daarover werkelijk kritische vragen te willen beantwoorden en een serieuze discussie daarover te willen aangaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites
19 minuten geleden zei Robert Frans:

Het gaat mij ook helemaal niet om een scheiding van politiek en geloof/Schrift. Er is alleen enkel een verschil tussen normaal discussiëren over politiek-maatschappelijke vraagstukken die in de samenleving spelen in relatie tot het christelijk geloof, en het spuien van allerlei extreme, ongefundeerde en niet zelden haatdragende en onnodig polariserende complottheorieën, zonder daarover werkelijk kritische vragen te willen beantwoorden en een serieuze discussie daarover te willen aangaan.

Fundamenteel lucht zijn hart over dingen die we zien en die hem aangaan, gaat weleens heel ver, ik sta niet altijd achter al zijn woorden, maar  weinig (niet heel veel tenminste) zie ik van de beschuldigingen (als beschuldiging expliciet aan zijn adres) die jij nu uit, dit had ik niet van jou verwacht, je bekijkt dingen weleens aardig nuchter., nu kom je over dat je doet waarin  je volgens jou anderen van moet betichten, we kunnen onze ogen nu eenmaal niet sluiten voor de dingen die om ons heen gebeuren, alhoewel de schepper in gaat grijpen en we daar onze ogen op gericht houden, kan ik begrijpen - met de 3e wereldoorlog nog in het geheugen - dat mensen parallellen  zien mede door het wegkijken, verzwijgen  of bagatelliseren van veel dingen. 

Liever geef ik hier geen antwoord het is voor mij een gelopen race, noemt men echter mijn naam, of reageert men op mij dan vind ik dat ik antwoord mag geven 

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei antoon:

Fundamenteel lucht zijn hart over dingen die we zien en die hem aangaan, gaat weleens heel ver, ik sta niet altijd achter al zijn woorden, maar  weinig zie ik van de beschuldigingen (als beschuldiging expliciet aan zijn adres) die jij nu uit, dit had ik niet van jou verwacht, je bekijkt dingen weleens aardig nuchter., nu kom je over dat je doet waarin  je volgens jou anderen van moet betichten, we kunnen onze ogen nu eenmaal niet sluiten voor de dingen die om ons heen gebeuren, alhoewel de schepper in gaat grijpen en we daar onze ogen op gericht houden, kan ik begrijpen - met de 3e wereldoorlog nog in het geheugen - dat mensen paralellen  zien mede door het wegkijken, verzwijgen  of bagataliseren van veel dingen. 

Liever geef ik hier geen antwoord het is voor mij een gelopen race, noemt men echter mijn naam, of reageert men op mij dan vind ik dat ik antwoord mag geven 

 

Ik beschuldig niemand in het bijzonder. Als jij bij mijn schrijven meteen aan Fundamenteel denkt, dan heeft hij blijkbaar toch die uitstraling voor jou. Anders zou je bij mijn schrijven immers niet aan hem denken.
Ik geef enkel aan wat ik hier zie gebeuren, wat mijns inziens hier niet thuishoort en noem bewust daarbij geen namen. Een ieder moet zelf de eigen geest hierin onderzoeken en de crew moet zelf concreet de grenzen aangeven en bepalen welke users daarvoor wel of niet gemodereerd moeten worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er is geen haatzaaierij in waarheid benoemen.

@iedereen lees deze draad en reacties eens. Je hoeft niet alles door de msm laten voorkauwen he. Beproeft wat ik zeg. Me beschuldigen van laster en haatzaaier op ongegronde basis is pas laster en haatzaaien. Kijk tegelijk naar de ethiek die verborgen gaat achter die individuën en hoe ze met doden kunnen spotten en lachen. Schaamteloze smileys naast plaatsen.

Ik roep op tot verdiepen. Ik kan er ook niet aan doen dat de msm het gros achterhoudt en 1 agenda blijft duwen. Noch kan ik andere dwingen tot verdiepen hoe de vork werkelijk in de steel zit. Maar er is wel degelijk een collaboratie met de jihad gaande en de jihad is uitgeroepen in Europa.  Dat zijn geen “incidenten” maar antwoorden op de aanvragen uit het kalifaat, ergo jihadisme.

Overheidslieden die daarover zwijgen en weigeren te benoemen wat is dienen berecht te worden. In de context van oorlogstijd om het dan maar eens anders gezegd te hebben ;-) Ga de discussie aan. Maar als je enkel de manier van discussievoeren kunt aanpakken dwalen we van de essentie af. De essentie is een veilig(er) Europa voor onze nabestaanden.

 

4 minuten geleden zei Robert Frans:

Ik beschuldig niemand in het bijzonder. Als jij bij mijn schrijven meteen aan Fundamenteel denkt, dan heeft hij blijkbaar toch die uitstraling voor jou. Anders zou je bij mijn schrijven immers niet aan hem denken.
Ik geef enkel aan wat ik hier zie gebeuren, wat mijns inziens hier niet thuishoort en noem bewust daarbij geen namen. Een ieder moet zelf de eigen geest hierin onderzoeken en de crew moet zelf concreet de grenzen aangeven en bepalen welke users daarvoor wel of niet gemodereerd moeten worden.

Ik ben daar als enige lid ooit van beschuldigd, laten we een kat kat blijven noemen he.

bewerkt door Fundamenteel
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Ik roep op tot verdiepen.

Dan ga je dat toch lekker doen op fora die daarvoor bedoeld zijn. Hier verdiepen we ons in het geloof in God en niet in politiek. Ga jij je maar eens verdiepen in het liefhebben van je vijanden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Dan ga je dat toch lekker doen op fora die daarvoor bedoeld zijn. Hier verdiepen we ons in het geloof in God en niet in politiek. Ga jij je maar eens verdiepen in het liefhebben van je vijanden.

Van de moderatie mag dat hier. Niemand dwingt je dit hier te lezen maar je dwingt mij wel zaken op.

Laten we even niet persoonlijk worden maar mijn oproep serieus nemen eerder dan constant mijn persoon aan te vallen’

Collaboreren onze overheden met de geest van de anti christ ja of neen? Ik geloof van wel en goddeloze mensen als Mullog noemen dat een “persoonlijke keuze”. In deze tijd leven we en mensen als u gaan me daarin niet uit het lood staan. Ik ben connected en op de hoogte. De prut is uit mijn ogen en ik ben wakker zoals ik 12h sliep en 2L espresso op heb.

Bring it on devil, ga eens in op de materie en laat eens zien wie Kaasje is achter die misantroop waar je anderen en mij dagelijks aan onderwerpt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Laten we even niet persoonlijk worden maar mijn oproep serieus nemen eerder dan constant mijn persoon aan te vallen’

Jij bent degene die zich als een paranoïde trol met een joint in zijn smoel gedraagt en nutteloze discussies uitlokt. Je aanvallen op door jou gehate en gedemoniseerde  doelgroepen zijn zeer persoonlijk van aard. Om vervolgens een beetje te gaan janken als men zich daarover uitspreekt op een wijze die je niet bevalt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei Robert Frans:

k beschuldig niemand in het bijzonder. Als jij bij mijn schrijven meteen aan Fundamenteel denkt, dan heeft hij blijkbaar toch die uitstraling voor jou. Anders zou je bij mijn schrijven immers niet aan hem denken.
Ik geef enkel aan wat ik hier zie gebeuren, wat mijns inziens hier niet thuishoort en noem bewust daarbij geen namen. Een ieder moet zelf de eigen geest hierin onderzoeken en de crew moet zelf concreet de grenzen aangeven en bepalen welke users daarvoor wel of niet gemodereerd moeten worden.

In een maatschappij en zeker in een heel ingewikkelde mag men vragen stellen , mag men zeggen dat regeringen het verkeerd doen, of het nuttig is tja... er staat iets in de schrift als  "alle dingen zijn geoorloofd maar niet alle dingen zijn  nuttig"

 dit hier lijk mij ook echt  minder nuttig oke. maar ik denk wel aan oude vrouwen wiens scooter is gejat en weinig respons vinden bij politie, gewoon omdat de officier van justitie vind dat er belangrijker dingen zijn om achter aan te gaan, ik denk ook aan vrouwen  die tegen hun zin bedreigd of misbruikt worden door immigranten en aan hun verwanten, zo schep je weer een nieuwe Andes Bra.. en zo gaan onschuldigen waaronder ook alochtonen de boete betalen. 

Alleen het beloofde koninkrijk kan de dingen rechtzetten

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Kaasjeskruid:

Jij bent degene die zich als een paranoïde trol met een joint in zijn smoel gedraagt en nutteloze discussies uitlokt. Je aanvallen op door jou gehate en gedemoniseerde  doelgroepen zijn zeer persoonlijk van aard. Om vervolgens een beetje te gaan janken als men zich daarover uitspreekt op een wijze die je niet bevalt.

“Jij dit en dat”  

Ik lok inderdaad discussie uit over zaken die spelen in de wereld, dat is een forum. Mijn visie daarop is heel eindtijd gericht en ik denk dan dat mijn visie het meeste aansluit met wat er in de bijbel verwoord staat. Ik geloof dat. 

Maar er is laatst gemodereerd op mij terwijl jij hier gewoon verder als een ongeleid projectiel mij mag provoceren en ZELF constant OFF TOPIC discussies overal uitlokt door mij persoonlijk aan te vallen.

Ik jank nooit op harde discussies, maar “jank” wel als constant de aandacht van het onderwerp verdwijnt en naar mij persoonlijk gericht wordt. Geloof me, ik lok dat niet uit. Mijn sterke overtuigingen trekken gewoon overprikkelde mensen als u aan. 

Fundamenteel zou met een sticker moeten komen “trigger warning”. :D maar jij beste Kaas, jij spant de kroon en het was een wijze les afgelopen weken. Sudder jij maar verder in je oude zelf terwijl ik de vrijheid geniet u te blocken. De Heer zag dat het goed was. Deze ezel gaat zich niet aan dezelfde steen blijven botsen. Adieu Kaasje.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Kaasjeskruid:

En voor mensen als u bestaat er al een sticker:

Troll alert.

The incredible troll; always angry, never happy.

De tijd dat jij lollig was is ook lang geleden hoor. Er is hier maar ene trol en het is jij. Uw topics bewijzen dat gewoon. “Opgeruimd staat netjes” dat is wat Jezus vast zei toen de jihadist de Notre Dam in brand stak. Vast wel ja.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zie alleen maar dat er ad. hom. is naar Fundamenteel, vind het zielig en en heel klein beetje begrijpelijk , maar in hoofdlijnen zielig. nogmaals een oplossing komt van het beloofde koninkrijk.

Wilders, forum voor.. noch Trump, noch wie dan ook adoreer ik, politiek zal geen oplossing geven wel kan ik enkele uitingen van hen begrijpen in het licht dan van deze als een draaitol tollende wereld, als een draaitol die aan zijn laatste rondjes is en alle kanten uit kan, en niemand weet het waarheen

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 minuten geleden zei antoon:

Ik zie alleen maar dat er ad. hom. is naar Fundamenteel, vind het zielig en en heel klein beetje begrijpelijk , maar in hoofdlijnen zielig. nogmaals een oplossing komt van het beloofde koninkrijk.

Wilders, forum voor.. noch Trump, noch wie dan ook adoreer ik, politiek zal geen oplossing geven wel kan ik enkele uitingen van hen begrijpen in het licht van deze als een draaitol tollende wereld, als een draaitol die aan zijn laatste rondjes is en alle kanten uit kan, en niemand weet het waarheen

 

Ik adoreer die mensen ook niet. Maar ik ga niet 1 + 1 = 3 zeggen omdat zij zouden zeggen dat het 2 is. 

Mensen zijn ook geconditioneerd hoe over wat te denken. Enfin. Zeg maar gedomesticeerd. Zo is een complottheorie iets vies. Maar hoe sluis je 13 miljoen belastingsgeld door voor sinistere doeleinden (geld van jullie en voor jullie kinderen) zonder samen te zweren? Eerst is er een theorie, hetzij een complottheorie en dan is er de verpletterende bewijslast. Laten we transparant het geld volgen? Iemand een bron? ?

bewerkt door Fundamenteel
Geld voor sinistere doeleinden
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Fundamenteel:

Wat dom Trump gelul?

 

17 uur geleden zei Dat beloof ik:
Op 6-8-2019 om 07:47 zei Fundamenteel:

. Een vuurwapen was nooit niet dodelijk he :D

Dat is dom Trump gelul.

 

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Vroeger nam iedereen daar zijn wapens mee naar school, nooit een incident.

En ook dat, want daar ging vroeger niemand met een wapen naar school.

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Zelfs mensen die schuldig zijn aan slagen en verwondingen kregen alsnog zulke 9mm vergunning.

Nee, die krijgen dat niet. Bij het minste of geringste dat maar ruikt naar geweld krijg je de plaatselijke politie op je dak en wordt je vergunning ingehouden.

2 uur geleden zei Fundamenteel:

Tegenwoordig geraak je makkelijker aan explosieven dan drugs. Leve de massa migratie en zero tolerantie op drugs.

Wat een domme opmerkingen. Massa-immigratie en import van wapens staan los van elkaar. 

Ge zijt weer eens aardig aan het doordraaien.

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

 

 

En dat van u is dan “wijs-clinton-gelul”? Je kan beter en eigenlijk misstaat het mij niet dat ook te verwachten. 

De essentie is dat mensen vermoord worden. Volgens mij ligt dat niet aan de westerse wetgeving maar aan het feit dat we met globaliserende politiekers te maken hebben. Vroeger speelden deze “incidenten” niet maar was nationalisme sterk aanwezig. Patriotten waren de voortrekkers en de poortwachters van onze westerse normen en waarden. Maar dan liet een generatie zich een vals schuldgevoel aanpraten en werden we alleswetende kruidjesroermeniets. Wee 1 die daar van huivert. Dan komt dat beledigend kamp uit hun kleinschalig schelpje met het verheven vingertje maar komt daar zelden iets concreet uit gekakeld. Anno 2019, waar ben ik in terecht gekomen mijn Heer.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik adoreer die mensen ook niet. Maar ik ga niet 1 + 1 = 3 zeggen omdat zij zouden zeggen dat het 2 is. 

Mensen zijn ook geconditioneerd hoe over wat te denken. Enfin. Zeg maar gedomesticeerd. Zo is een complottheorie iets vies. Maar hoe sluis je 13 miljoen belastingsgeld door voor sinistere doeleinden (geld van jullie en voor jullie kinderen) zonder samen te zweren? Eerst is er een theorie, hetzij een complottheorie en dan is er de verpletterende bewijslast. Laten we transparant het geld volgen? Iemand een bron ? ?

Nou , begin zelf eens met bronnen te geven in plaats van, zoals voor jou gebruikelijk, alleen maar losse ongefundeerde kreten te slaken.

2 minuten geleden zei Fundamenteel:
8 minuten geleden zei Dat beloof ik:

 

 

En dat van u is dan “wijs-clinton-gelul”?

Het zou leuk zijn als je daar dan een citaat in zet, zodat het nog lijkt alsof je opmerking ergens op slaat. Maar dat is nu ook niet eens het geval.

3 minuten geleden zei Fundamenteel:

De essentie is dat mensen vermoord worden. Volgens mij ligt dat niet aan de westerse wetgeving maar aan het feit dat we met globaliserende politiekers te maken hebben.

Om in jouw woorden te spreken: zijn dat degenen die de trekker overhalen ? 
Nee.
Globaliserende politici kunnen NOOIT een reden zijn om tientallen mensen kapot te schieten.

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Vroeger speelden deze “incidenten” niet

Pure onzin en het toont weer eens jouw zo langzamerhand gebruikelijke gebrek aan kennis aan over zaken waar je over mee denkt te kunnen spreken. Neem bv. Howard Unruh die in 1949 13 mensen dood schoot.

https://en.wikipedia.org/wiki/Howard_Unruh

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Dat beloof ik:

Nou , begin zelf eens met bronnen te geven in plaats van, zoals voor jou gebruikelijk, alleen maar losse ongefundeerde kreten te slaken.

Het zou leuk zijn als je daar dan een citaat in zet, zodat het nog lijkt alsof je opmerking ergens op slaat. Maar dat is nu ook niet eens het geval.

Om in jouw woorden te spreken: zijn dat degenen die de trekker overhalen ? 
Nee.
Globaliserende politici kunnen NOOIT een reden zijn om tientallen mensen kapot te schieten.

Ik heb net een link naar de social media gegeven waar quasi iedere Nederlander die er onder postte haar het vet geeft. Je kan dan verder zoeken naar de situatie die daarna speelde in de Gaza waar de iron dome gebroken werd. Ik heb een hele zaak gespuwd en wel degelijk gefundeerd. Mullog zijn reactie was dat zoiets een persoonlijke keuze was. Beeld je eens in als Dries Van Langenhove of Geert Wilders een “persoonlijke keuze” hadden met uiterst radicale organisaties? Andersom is dat blijkbaar geen probleem?

Zij haalden de trekker van Pim ook niet over, en staken dat mes ook niet in Theo. Wel is er een klimaat veroorzaakt tegen nationalisme waar huidige politici oorzaak van zijn en mee hielpen faciliteren. De democraten in Amerika veroorzaken rassenkwesties en ook hier verdelen ze iedereen. Diversiteit hoera, maar je mag geen nationalist zijn of een mening over islam hebben. Dan word je in de strafhoek gezet. Niemand kan er rond heen dat er een politieke correctheid is ontstaan en er reeds duizendtallen doden vielen door de kern van het probleem weigeren te benoemen. Wat zou ons de wapenwet in Amerika boeien? Hier brandt de lamp en vallen de doden en is reeds een draconische wapenwet van kracht.

Een politieker die meeliep in het “we kunnen het/wir schaffen das” verhaal heeft bloed aan de handen. Falende regeringen zoals Zweden zijn de oorzaak dat verkrachtingen blijven tieren. Massa migratie faalde en we verliezen er ons continent aan. Het is wat het is. Globalisering was meer dan goederen wereldwijd lanceren, het heeft ons regelrecht naar wo3 geleid. Nu nog handelsoorlogen, wacht tot er echte schaarste is. Dan zit je daar met miljoenen meer als extra last in uw continent en zij gaan het allerergste reageren op die crisis. Denk eens op lange termijn. The left failed us all.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei antoon:
1 uur geleden zei Robert Frans:

Het gaat mij ook helemaal niet om een scheiding van politiek en geloof/Schrift. Er is alleen enkel een verschil tussen normaal discussiëren over politiek-maatschappelijke vraagstukken die in de samenleving spelen in relatie tot het christelijk geloof, en het spuien van allerlei extreme, ongefundeerde en niet zelden haatdragende en onnodig polariserende complottheorieën, zonder daarover werkelijk kritische vragen te willen beantwoorden en een serieuze discussie daarover te willen aangaan.

Fundamenteel lucht zijn hart over dingen die we zien en die hem aangaan, gaat weleens heel ver, ik sta niet altijd achter al zijn woorden, maar  weinig (niet heel veel tenminste) zie ik van de beschuldigingen (als beschuldiging expliciet aan zijn adres) die jij nu uit, dit had ik niet van jou verwacht, je bekijkt dingen weleens aardig nuchter.

Het is voor mij onbegrijpelijk waarom je hier @Fundamenteelde hand boven het hoofd houdt terwijl @Robert Frans precies aangeeft wat er keer op keer mis is met de berichten van hem. en de manier waarop hij reageert als er kritische vragen worden gesteld. Waarom doe je dat? 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Dat beloof ik:

Het is voor mij onbegrijpelijk waarom je hier @Fundamenteelde hand boven het hoofd houdt terwijl @Robert Frans precies aangeeft wat er keer op keer mis is met de berichten van hem. en de manier waarop hij reageert als er kritische vragen worden gesteld. Waarom doe je dat? 

Wat is dan de laster en complottheorie? Ik fundeer toch wat ik zeg? Dan krijg ik ad homs terug. Zo werkt een forum niet, enfin vroeger toch niet.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb niet de indruk dat iemand aangeeft wat er mis is met wie dan ook, kritische vragen zie ik ook niet, trouwens ik hou niemand de hand boven het hoofd als er geen redenen zijn, of beter gesproken enkele redenen. 

Mijn instelling is dat iemand echt schuldig is als het bewezen is , ik verkeer wel eens in een kring buiten JG , dus heel weinig maar wel met een regelmaat, waar de vrouwen zeggen: ik ben niet als andere vrouwen die gelijk moord en brand schreeuwen als er een bouwvakker in de buurt komt, met andere woorden, blijf rustig laat je niet demoniseren bekijk de feitelijkheden, wordt niet ad. hom. dat vind ik een redelijke instelling, zo ben ik ook, en zo benader ik het hete hangijzer valt niet altijd mee. 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid