Spring naar bijdragen

Vaccineren of niet?


Aanbevolen berichten

Ik zie het niet als des informatie, ook ben ik het niet in alles met de alternatieve hoek eens. De sites halen ook vaak onderzoeken uit de Msm wereld aan in dit geval een onderzoek waaruit zou blijken dat meer dan 85 procent geen vaccin wil, ik haalde het niet aan, ik ben voorzichtig, dit lijkt ook niet te kloppen misschien, internet is fraudegevoelig aan beide kanten, ja het is oorlog en je moet op je eigen gezond verstand vertrouwen.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Banden worden niet door God geschapen, en daar houdt de wetenschap geen rekening mee.  In de bijbel worden wij vergeleken als klei in de hand van de pottenbakker. Veel orthodoxe gelovigen geloven

Vaccins die efficiënt zijn vereisen geen vaccinatie van anderen om jezelf (of andersom) te beschermen. Je vaccineert enkel voor jezelf en nooit voor de ander. Corona is een virus dat via de lucht vers

Wat nu des informatie is of althans zo beschouwd kan in de toekomst juiste info blijken en ook andersom censuur ervan kan weleens een teken van onmacht blijken. Ik ben hier heel nuchter in en er zijn

Posted Images

44 minuten geleden zei Willempie:

Kun je niet solliciteren bij Twitter? Daar moet nu heel veel "desinformatie" worden verwijderd. Een hels karwij, lijkt me, Maar jij kunt dat vast wel.

Dat incidentje op twitter was de perfecte gelegenheid aandelen ervan te kopen. Als dat eind 2021 stabiliseert hebt ge een gouden zaak gedaan.

just saying. 45,18 dollar nu...

Link naar bericht
Deel via andere websites
33 minuten geleden zei Fundamenteel:

Dat incidentje op twitter was de perfecte gelegenheid aandelen ervan te kopen. Als dat eind 2021 stabiliseert hebt ge een gouden zaak gedaan.

just saying. 45,18 dollar nu...

Misschien. Maar geld interesseert me werkelijk niet. Ik heb een dak boven mijn hoofd, een bed om in te slapen, dekens en kussens, kleding en voedsel. God voorziet in al onze behoeftes en meer dan dat. Mijn ziel overvloeit van dankbaarheid. Wat moet ik dan nog meer willen? Rijk te willen zijn is een verraderlijke valkuil. Ik veroordeel niemand hoor. Ik heb het ook achter de rug maar ben erg blij dat mijn Heer me daarvan heeft verlost. Als je rijk wilt worden stapel je alleen maar moeilijkheid op moeilijkheid.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei Willempie:

Misschien. Maar geld interesseert me werkelijk niet. Ik heb een dak boven mijn hoofd, een bed om in te slapen, dekens en kussens, kleding en voedsel. God voorziet in al onze behoeftes en meer dan dat. Mijn ziel overvloeit van dankbaarheid. Wat moet ik dan nog meer willen? Rijk te willen zijn is een verraderlijke valkuil. Ik veroordeel niemand hoor. Ik heb het ook achter de rug maar ben erg blij dat mijn Heer me daarvan heeft verlost. Als je rijk wilt worden stapel je alleen maar moeilijkheid op moeilijkheid.

Same here, ik doe dat zeker niet om rijk te worden. Maar als je uw kapitaal met enkele procenten kunt doen stijgen, waarom niet? 

Als je ziet wat voor rommel ik kon kopen... dat geld zie ik nooit meer terug. Dit jaar koop ik niets luxe voor mezelf, eens dood is alles voor nabestaanden. Liever een klein potje nalaten dan schulden :) 

Christendom is een sobere levensstijl, maar ondernemen op de beurs eigenlijk ook. Je koopt alleen zaken die je echt nodig hebt. Op de beurs koop je wel eens aandelen die tegen je geloof ingaan, maar dat is in het echte leven ook zo als ik naar kledij en voeding kijk.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei antoon:

Ik zie het niet als des informatie, ook ben ik het niet in alles met de alternatieve hoek eens. De sites halen ook vaak onderzoeken uit de Msm wereld aan in dit geval een onderzoek waaruit zou blijken dat meer dan 85 procent geen vaccin wil, ik haalde het niet aan, ik ben voorzichtig, dit lijkt ook niet te kloppen misschien, internet is fraudegevoelig aan beide kanten, ja het is oorlog en je moet op je eigen gezond verstand vertrouwen.

 

Graag de bron van die 85% die geen vaccin wil. Want het laatste wat ik weet is dat 75% wel een vaccin wil.

@sjako zou je @antoon dan wel eens willen aanspreken dat hij de referenties goed doet want al die opmerkingen van hem landen als los zand op het forum en als het een beetje druk is gaan ze zomaar langs je heen. Ik, en anderen, hebben dat al weleens aan hem uitgelegd maar of hij is hardleers of hij begrijpt het niet goed. Jullie als JG's onder elkaar moeten dat toch wel kort kunnen sluiten?

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Mcmadtasty:

@Mullog, 

Ik begrijp niet waarom je zo op @Antoon zijn nek zit.
Het enige wat hij  m.i. zegt is je gezond verstand gebruiken en dat beide kanten een meerderheid claimen.

Ik zie graag waar iemand zijn cijfers vandaan haalt. Vooralsnog heb  ik nergens gezien dat de meerderheid van Nederland zich niet wil laten vaccineren.

En moet ik @sjako vragen jou ook wat onderricht te geven hoe je naar iemand moet linken?

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei Mullog:

Ik zie graag waar iemand zijn cijfers vandaan haalt. Vooralsnog heb  ik nergens gezien dat de meerderheid van Nederland zich niet wil laten vaccineren.

En moet ik @sjako vragen jou ook wat onderricht te geven hoe je naar iemand moet linken?

Altijd weer lachen..........
Het is nooit goed wanneer iemand iets zegt, tenzij een ander het gezegd heeft..........

Link naar bericht
Deel via andere websites

VAERS toont reeds 3916 gevallen met VACCIN BIJWERKINGEN in de VS op 8 januari 2021

SMQ’s: Anafylactische reactie (smal), Angio-oedeem (smal), Maligne neurolepticasyndroom (breed), Anticholinergisch syndroom (breed), Aritmie-gerelateerde onderzoeken , tekenen en symptomen (breed), Orofaryngeale allergische aandoeningen (smal), Acute centrale ademhalingsdepressie (breed), Pulmonale hypertensie (breed), Cardiomyopathie (breed), Overgevoeligheid (smal), Medicatiereactie met eosinofilie en systemische symptomen syndroom (breed) , Uitdroging (breed)

https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/2021/01/14/vaers-toont-reeds-3916-gevallen-met-vaccin-bijwerkingen-op-8-januari-2021/

Hallo volksgezondheid?

Verzorgingstehuis telde 0 coronadoden. Toen men begon te vaccineren stierven er mensen.

Toeval?

Sinds 29 december zijn in minder dan twee weken tijd 24 besmette bewoners overleden. Toeval?

https://www.artsenvoorvrijheid.be/blog/2021/01/13/verzorgingstehuis-telde-0-coronadoden-toen-begon-te-vaccineren-stierven-er-mensen/

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mullog weer, ik zeg dat de site een flinke meerderheid claimt, eerder al een meerderheid van mensen   mensen die geen voorrechten wilden voor gevaccineerden, dat was inderdaad te achterhalen en klopte de laatst genoemde pijling kan ik niet achterhalen, als zij volstrekte onzin zeggen dan hebben zij zichzelf, dat kan ik mij moeilijk voorstellen, indien als het zo is heb jij een punt.

verder zeg ik alleen dat het woorden zijn van Niburu, ik claimde niks, ik schreef trouwens  dat het onwaarschijnlijk overkomt.

Ik geef wel aan dat middels mijn omgeving lijkt dat het getal 70 procent aan de hoge kant is, verder denk ik dat jij er goed toe doet Om minder praatjes te maken, jij staat hier onderhand te boek als iemand die continu weigert aan te nemen wat ik en anderen je via harde argumenten voorschotelen, ik denk dat jij toch echt wel hardleerser bent dan dat jij mij beticht.  

Maar nogmaals als de claim van Niburu onzin is, excuses dat ik je op verkeerde weg gebracht heb, excuses die ik misschien niet hoef te maken omdat het onbewust was.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
5 uur geleden zei Fundamenteel:

Verzorgingstehuis telde 0 coronadoden. Toen men begon te vaccineren stierven er mensen.

Buiten dit even, Ze zijn een bron, zowel bewoners als personeel weigert vaak om ramen open te houden, of geregeld te luchten, ik kan het weten ik heb er gewerkt, allerhande besmettingen kunnen er plaatsvinden, en de regering komt met maatregelen of aanmoedigingen om mensen maar binnen te houden wat een afbraak van het immuunsysteem kan zijn, op deze manier werken zij mee met een gestage opmars van het virus.

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Alweer een griepepidemie. Ik wil volgend jaar ook een griepprik (Afgesloten) 

Eens  32.34%  (326 votes)  

Oneens 67.66%  (682 votes)  

 

Totaal stemmen: 1,008

rtv Drenthe.nl

Toegegeven het is 4 jaar geleden, maar ik kan mij niet voorstellen dat het nu anders is, ook zijn er niet veel respondenten 1000 vind ik te weinig, het is zo jammer dat zulke onderzoeken niet gewoon doorlopen, maar ik kan mij dus moeilijk voorstellen dat zij wel staan te dringen voor een corona vaccinatie

En zo zijn er meer onderzoeken ik volg het en blijf critisch naar beide kanten toe.

 

 

volgende item

Griepprik? 'Nee liever niet', zegt grootste deel zorgpersoneel

eenvandaag. Avrotros.nl

we hebben het dan over 35 procent die de prik wil en ook 33 procent die de corona spuit wil.

Allemaal tegenstrijdig, met wat je verder verneemt, ik hoop dat iedereen de kennis op kan brengen en onnozelheid wegdoen, waarbij ik met de grootste klem zeg dat ik geen, ik herhaal geen stelling inneem wie er gelijk heeft. Waarom zou ik mij daarin verdiepen, ik heb mijn standpunt reeds ingenomen, ik hou de uitslag voorlopig op iets meer dan 50 procent die zich om wat voor redenen laten vaccineren

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites

Dit blijkt uit een poll van Tijschrift voor Verzorgenden op de website www.tvvonline.nl. De vraag luidde: ga jij de griepprik halen? ‘Nee, want ik ben nooit ziek’, antwoordde 39%. Twintig procent is niet van plan om de griepprik te halen, ‘omdat ik het idee heb dat ik er juist griep van krijg’. Twee procent laat zich niet vaccineren ‘omdat mijn baas het niet vergoedt’.

 

Ook hier een meerderheid, en we hebben het over mensen in de zorg, mensen die van wanten kunnen weten, en voor wie nu nog steeds eigenwijs is ten opzichte van mijn houding, ik geloof van de onderzoeken voor of tegen niet alles, Churchill schreef onveranderde: Ik geloof alleen de onderzoeken waaraan ik zelf een verandering aangebracht heb.

Dat gaat op internet, indien hij dat niet schreef dan nog blijft het een item, sterk overdreven weliswaar maar toch niet helemaal af te schuiven denk ik.

Maar ik ga wel door naar het volgende item

‘Wist niet wat me overkwam’

,,Ik wist niet wat me overkwam. Mensen, waarvan ik de meesten niet eens ken, die mij uitgebreid bedanken voor het ventileren van mijn zorgen. Dat ik gezegd heb wat zij zelf niet meer durven te zeggen. Dat ze blij zijn dat ik de moed had om mij uit te spreken. Ik moedig? Zo voel ik mij totaal niet. Het is juist een enorme worsteling. Maar het klopt wel dat ik niet wil wegduiken. Niet meer tenminste”, aldus Vingerhoets die gezegd wil hebben dat hij op persoonlijke titel spreekt, dus niet namens collega-artsen.

Hij de huisarts zegt wat velen denken maar niet uitspreken , bang voor Wappie uitgemaakt te worden, hulde aan hem. en daarbij refereer ik aan meningsuiting die vrij is en niet beknot door voorstanders van de regeringsmaatregelen of pro vaccers

ik denk dat ik nu kan uiten: ik heb gezegd, het is zaterdagmorgen 7:31

mocht ik met meer info komen beschouw de woorden als even niet geschreven.

Dank u wel

 

Nog even herhalen

,,Ik wist niet wat me overkwam. Mensen, waarvan ik de meesten niet eens ken, die mij uitgebreid bedanken voor het ventileren van mijn zorgen. Dat ik gezegd heb wat zij zelf niet meer durven te zeggen. Dat ze blij zijn dat ik de moed had om mij uit te spreken. Ik moedig? Zo voel ik mij totaal niet. Het is juist een enorme worsteling. Maar het klopt wel dat ik niet wil wegduiken. Niet meer tenminste”, aldus Vingerhoets die gezegd wil hebben dat hij op persoonlijke titel spreekt, dus niet namens collega-artsen.

hij schreef dit in het Brabants dagblad nieuws of bd. Nl

 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
7 uur geleden zei Fundamenteel:

Verzorgingstehuis telde 0 coronadoden. Toen men begon te vaccineren stierven er mensen. Toeval?

Ja,  toeval. 

1 uur geleden zei antoon:

Griepprik? 'Nee liever niet', zegt grootste deel zorgpersoneel

eenvandaag. Avrotros.nl

daar liggen vaak andere argumenten aan ten grondslag.  Niet het voorkomen van besmetting van bewoners,  want die worden vaak al gevaccineerd.  Dit is om te voorkomen dat het personeel allemaal tegelijk ziek thuis komt te zitten. Dat weet ik want ik ken nogal wat mensen in verpleeg tehuizen. 

34 minuten geleden zei antoon:

’. Twee procent laat zich niet vaccineren ‘omdat mijn baas het niet vergoedt’

Dat is dus exact de reden dat in een ander onderzoek die laatste keuze mogelijkheid er in staat. 

36 minuten geleden zei antoon:

ik geloof van de onderzoeken voor of tegen niet alles, Churchill schreef onveranderde: Ik geloof alleen de onderzoeken waaraan ik zelf een verandering aangebracht heb.

Wij haal je dan in vredesnaam al die polls aan,  als je afsluit met de opmerking dat je ze niet vertrouwt? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Je snapt er weer eens helemaal niets van, komt ook omdat je weet dat de cijfers van overheidswege discutabel kunnen zijn, ik schreef , niet helemaal, thats al

Er is altijd wel een indicatie uit te halen, maar als kenner van onderzoeken zijn er hobbels

  1. Op welk tijdstip wordt benadert als het telefonisch is
  2. Wort er absolute annomiteit gegarandeerd
  3. zijn de vragen niet suggestief
  4. speelt op dat moment ook de tijdgeest een rol

 en dan haal ik het onderzoek naar Geert Wilders aan, in tijd van nood stemde iedereen op hem volgens een poll althans tijdens de invasie van asiel zoekers, daarna zakte het weer in elkaar.

onderzoeken dus een beetje nuttig maar niet om erop voor 100 procent te varen, of beter op te blijven varen

 

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 15-1-2021 om 09:11 zei Dat beloof ik:
Op 14-1-2021 om 21:43 zei Ricky Tjin:

Het is wel merkwaardig dat griep en influenza vervangen blijken te zijn door het zogenoemde Coronavirus. De griep blijkt plotseling verdwenen te zijn en er wordt bijna niet meer over griep gesproken. Griep en influenza blijken tegenwoordig te vallen onder de noemer van Corona.

Griep en influenza? Die bewering duidt op een gebrek aan kennis, want griep en influenza, dat is hetzelfde.
Blijken te zijn vervangen?  Hoezo, waaruit blijkt dat ?
De griep blijkt verdwenen ? Nee, dat is niet zo. Wat het geval is: omdat veel mensen die griep hebben, daarmee nooit naar de dokter gingen, werden sterftecijfers van griep in het verleden afgeleid uit de zgn 'oversterfte' (de hoogte waarmee het sterftecijfer boven het gemiddelde uit kwam).
Dat methode werkt nu niet meer, omdat Corona nu ook in de oversterfte mee speelt.
Griep valt dus niet onder de noemer Corona, maar zijn samen wel de grootste factoren van oversterfte. 

Je bovengenoemde suggestie van "Die bewering duidt op een gebrek aan kennis, want griep en influenza, dat is hetzelfde." is subjectief. In mijn bovengenoemde suggesties heb ik de term "blijken" toegepast, waarmee ik geen absolute stelling/bewering bedoel, maar een mogelijke realiteit hoe het blijkt te zijn.

Artsen voor vrijheid: “Blijf uit de buurt van gevaccineerden!” 🔗
Onderzoek toont aan dat juist gevaccineerden super spreaders zijn
Superspreaders van weliswaar een onschuldig virus dat de influenza heeft vervangen (de griep is plotseling verdwenen uit ons leven) maar de hype die wordt gecreëerd wanneer men weer eens met duizenden besmettingen kan schermen zet vele mensen weer terug in staat van angst en het is bedoeld om mensen erin te laten trappen het vaccin te nemen.
Bron: https://commonsensetv.nl/artsen-voor-vrijheid-blijf-uit-de-buurt-van-gevaccineerden/

In Nederland is vrijheid van meningsuiting een groot goed. Mensen hebben het recht om zelf te bepalen welke informatie ze geloven en welke informatie ze als betrouwbaar achten. Een ieder is zelf verantwoordelijk om te onderzoeken of informatie klop.

commensence tv is nu niet bepaald een betrouwbare bron. Geen fakenieuws hier plaatsen! Mod sjako

Link naar bericht
Deel via andere websites
25 minuten geleden zei antoon:

Je snapt er weer eens helemaal niets van, komt ook omdat je weet dat de cijfers van overheidswege discutabel kunnen zijn, ik schreef , niet helemaal, thats al

Er is altijd wel een indicatie uit te halen, maar als kenner van onderzoeken zijn er hobbels

  1. Op welk tijdstip wordt benadert als het telefonisch is
  2. Wort er absolute annomiteit gegarandeerd
  3. zijn de vragen niet suggestief
  4. speelt op dat moment ook de tijdgeest een rol

 en dan haal ik het onderzoek naar Geert Wilders aan, in tijd van nood stemde iedereen op hem volgens een poll althans tijdens de invasie van asiel zoekers, daarna zakte het weer in elkaar.

onderzoeken dus een beetje nuttig maar niet om erop voor 100 procent te varen, of beter op te blijven varen

Dat is dan ook waarom bij goede onderzoeken, zoals  bv die waar ik al herhaaldelijk heb verwezen, TU Delft en Erasmus Universiteit, in het onderzoeksverslag antwoord staat op vragen als deze. In tegenstelling tot de internetpolls waar jij mee komt, en waarbij deze zaken in geen enkel geval duidelijk zijn.

Je brengt hier dus een punt dat inderdaad belangrijk is, maar juist de onderzoeken waar jij mee komt van tafel veegt.

20 minuten geleden zei Ricky Tjin:

Dat staat er inderdaad als losse kreet. Maar er staat niet waarom je er uit de buurt moet blijven.
Dat is niet vreemd. De antivaxxers nemen alle uitleg van vaccinatie over, draaien die om, echter zonder bijbehorende onderbouwing. Dat is hier ook weer het geval.
Ik verwacht ook niet dat je in een reactie hierop alsnog met uitleg komt. 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er wordt niets van tafel geveegd, integendeel jouw antwoorden zijn volstrekt niet overtuigend @Dat beloof ik Je vult ook geheel onbewezen aannames toe, zoals allemaal ziek tegelijk, dus geen vaccin, de respondenten halen dat ook niet aan maar geven een toelichting, is dat bij jouw geroemde onderzoeken ook, ik twijfel eraan en dan druk ik mij mild uit.

het maakt ook niet uit door wie benadert , tenminste als het gehalte van de vraag eender is, hier dus vaccinatie of niet. 

bewerkt door antoon
Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei antoon:

Er wordt niets van tafel geveegd, integendeel jouw antwoorden zijn volstrekt niet overtuigend @Dat beloof ik Je vult volstrekt onbewezen invullingen in zoals allemaal ziek tegelijk, dus geen vaccin, de respondenten halen dat ook niet aan maar geven een toelichting, is dat bij jouw geroemde onderzoeken ook, ik twijfel eraan en dan druk ik mij mild uit.

het maakt ook niet uit door wie benadert , tenminste als het gehalte van de vraag eender is, hier dus vaccinatie of niet. 

Wel, het is je in ieder geval weer gelukt om maar zo snel mogelijk enkele posts onder het filmpje te krijgen, zodat niet te veel mensen dat gaan kijken.

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Ricky Tjin:

Je bovengenoemde suggestie van "Die bewering duidt op een gebrek aan kennis, want griep en influenza, dat is hetzelfde." is subjectief. In mijn bovengenoemde suggesties heb ik de term "blijken" toegepast, waarmee ik geen absolute stelling/bewering bedoel, maar een mogelijke realiteit hoe het blijkt te zijn.

Artsen voor vrijheid: “Blijf uit de buurt van gevaccineerden!” 🔗
Onderzoek toont aan dat juist gevaccineerden super spreaders zijn

Het is ook een heel betrouwbare bron waaruit je dit haalt, maar niet heus. Een krant met fakenieuws.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 uur geleden zei Mcmadtasty:

Altijd weer lachen..........
Het is nooit goed wanneer iemand iets zegt, tenzij een ander het gezegd heeft..........

Dat zie je verkeerd. @antoon claimt dat 85% van de Nederlanders tegen vaccineren is terwijl bijvoorbeeld Maurice de Hondt, eerder een veelgeprezen bron op dit forum, op 2 januari nog schrijft

Citaat

(bron, op klikken) Een nieuw onderzoek laat zien dat de vaccinatiebereidheid in Nederland inmiddels is opgelopen naar 72%. Bij vrijwel alle partijen zien we grote meerderheden van kiezers die zich willen laten vaccineren. Alleen bij FVD niet.

Als @antoon dan schrijft 

20 uur geleden zei antoon:

De sites halen ook vaak onderzoeken uit de Msm wereld aan in dit geval een onderzoek waaruit zou blijken dat meer dan 85 procent geen vaccin wil,

wil ik wel weten waar deze werkelijk massale omslag in pakweg 2 weken tijd opeens vandaan komt. Ik vind het dan niet vreemd dat ik om @antoon zijn bron vraag. 

7 uur geleden zei antoon:

... als zij volstrekte onzin zeggen dan hebben zij zichzelf, dat kan ik mij moeilijk voorstellen, indien als het zo is heb jij een punt.

Heb ik nu een punt?

7 uur geleden zei antoon:

verder denk ik dat jij er goed toe doet Om minder praatjes te maken, jij staat hier onderhand te boek als iemand die continu weigert aan te nemen wat ik en anderen je via harde argumenten voorschotelen, ik denk dat jij toch echt wel hardleerser bent dan dat jij mij beticht.  

Ik denk dat je gewoon eens moet zorgen dat je goed onderbouwt wat je beweert. Ik zie weinig harde argumenten.

7 uur geleden zei antoon:

Maar nogmaals als de claim van Niburu onzin is, excuses dat ik je op verkeerde weg gebracht heb, excuses die ik misschien niet hoef te maken omdat het onbewust was.

Je hoeft van mij geen excuses te maken en je zet mij niet op het verkeerde been. Mensen zijn vooral bezig zichzelf op het verkeerde been te zetten. 

6 uur geleden zei antoon:

Ze zijn een bron, zowel bewoners als personeel weigert vaak om ramen open te houden, of geregeld te luchten, ik kan het weten ik heb er gewerkt,

Lekker, met een paar graden vorst de ramen wijdt open. 

6 uur geleden zei antoon:

we hebben het dan over 35 procent die de prik wil en ook 33 procent die de corona spuit wil.

Dit is in tegenspraak met de link die ik geef naar Maurice de Hondt (hier nog een keer)

bewerkt door Mullog
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei Ricky Tjin:

In Nederland is vrijheid van meningsuiting een groot goed. Mensen hebben het recht om zelf te bepalen welke informatie ze geloven en welke informatie ze als betrouwbaar achten. Een ieder is zelf verantwoordelijk om te onderzoeken of informatie klop.

commensence tv is nu niet bepaald een betrouwbare bron. Geen fakenieuws hier plaatsen! Mod sjako

Misschien een vergelijkbare opmerking over Niburu? 

Link naar bericht
Deel via andere websites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid