Mcmadtasty 228 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 2 minuten geleden zei Karin-: Maar zit het duiveltje er in of op? Ligt aan het weer denk ik, net als het weervrouwtje Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 4 minuten geleden zei Karin-: 12 minuten geleden zei Dat beloof ik: Hing bij jullie op school dan niet een wereldkaart. Wel, was die plat of niet ? Hoe verklaar je de wereldbol dan, die wij in de klas hadden staan? Zoals ik al eerder zei he... Veranderlijk. Zweefde die in de klas of stond hij ergens op ? Link naar bericht Deel via andere websites
HJW 183 Geplaatst 18 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 2 uur geleden zei Willempie: Als je tijd hebt, kan John Lennox je hier mogelijk wat bij helpen. Een paar minuten trek ik wel, maar anderhalf uur........pfffffff. 4 minuten geleden zei Dolce Vita: Wat is precies helaas voor mij? Dat je kloten hebt zo plat als een dubbeltje? Dat je binnenkort weer een gesprek hebt met je dominee? Dat je dominee niet aan timemanagement doet? De dominee heeft niet gezegd wat jij aangaf en ik heb niet gezegd wat jij aangaf. We hebben een zeer mooi gesprek gehad, met volledig wederzijds begrip. En daar gaan we binnenkort nog eens over doorpraten. Ik heb niets tegen normaal christendom. Link naar bericht Deel via andere websites
Karin- 39 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 1 minuut geleden zei Dat beloof ik: Zweefde die in de klas of stond hij ergens op ? Nou je het zegt hij stond op hoekdelen. Maar heb hem ook wel eens in het niets zien hangen... Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 Wel duidelijk wie hun leraar is Filmpje van 48 seconden zegt genoeg Kennis van de bijbel hebben ho maar.. Gewoon lekker bespotten die zooi Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 inderdaad de.bolle wereld is.van de prinsen.der aarde Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 1 uur geleden zei Thinkfree: Zal de bijbel teksten morgen opzoeken en je haarfijn uitleggen hoe het zit Dat ik het "intellectuele" volk moet onderwijzen zegt meer over hun dan over mij Kan je al wel uitleggen dat de hoeken der aarde noord Oost zuid West zijn. Je doet nu al alsof je de waarheid in pacht hebt. Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 10 minuten geleden zei HJW: Een paar minuten trek ik wel, maar anderhalf uur........pfffffff. Begrijp het wel en toch jammer. Lennox kaart de zaak zeer duidelijk aan. Bijzonder leerzaam voor gelovigen en ongelovigen. Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 2 minuten geleden zei Bonjour: Je doet nu al alsof je de waarheid in pacht hebt. Spot er maar mee. Morgen zal hij je versteld laten staan met de precieze plaatsen en foto's van deze 4 hoekpilaren. Link naar bericht Deel via andere websites
HJW 183 Geplaatst 18 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 2 minuten geleden zei Willempie: Begrijp het wel en toch jammer. Lennox kaart de zaak zeer duidelijk aan. Bijzonder leerzaam voor gelovigen en ongelovigen. Je mist even het punt. Als je de manier van argumenteren van sommige mensen doortrekt kom je tot absurde conclusies. Dus de manier van argumenteren klopt niet. Als je de bijbel letterlijk leest loop je vast. Daarmee is niet aangetoond dat de bijbel onzin is, maar dat de letterlijke lezing niet meer vol te houden is. Tenzij je gelooft dat de aarde plat is, de zon geen ster is en de sterren kleiner zijn dan de aarde. Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 19 minuten geleden zei Thinkfree: Wel duidelijk wie hun leraar is Filmpje van 48 seconden zegt genoeg Kennis van de bijbel hebben ho maar.. Gewoon lekker bespotten die zooi Bedankt voor het tonen hiervan. Wij weten dus wat er met dit mannetje zal gebeuren. En hoe minder jij je er druk om maakt, hoe effectiever het zal zijn voor hem. Gewoon kolen laten stapelen. Dit soort lieden is niet te bereiken. Link naar bericht Deel via andere websites
Karin- 39 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 1 minuut geleden zei Dolce Vita: Bedankt voor het tonen hiervan. Wij weten wat er met dit mannetje zal gebeuren. En hoe minder jij je er druk om maakt, hoe effectiever het zal zijn. Waarom hoor ik nu toch plots bij deze woorden de pink panther theme? Link naar bericht Deel via andere websites
nikie90 60 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 Ik had elders een discussie en we waren het allemaal over eens dat platte aarde verkondigers trolls zijn. Zwart makerij dus meestal Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 11 minuten geleden zei Bonjour: Je doet nu al alsof je de waarheid in pacht hebt. 7 minuten geleden zei Dat beloof ik: Spot er maar mee. Morgen zal hij je versteld laten staan met de precieze plaatsen en foto's van deze 4 hoekpilaren. Openbaring 7:1En na dezen zag ik vier engelen staan op de vier hoekender aarde, houdende de vier winden der aarde, opdat geen wind zou waaien op de aarde, noch op de zee, noch tegen enigen boom. Openbaring 20:8En hij zal uitgaan om de volken te verleiden, die in de vier hoeken der aarde zijn, den Gog en den Magog, om hen te vergaderen tot den krijg; welker getal is als het zand aan de zee. wat zijn de vier winden der aarde ? kortom de gehele aarde alsjeblieft. Link naar bericht Deel via andere websites
Dolce Vita 346 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 2 minuten geleden zei Karin-: Waarom hoor ik nu toch plots bij deze woorden de pink panther theme? Geen idee wat er in jouw fantasieën allemaal rondspookt. Ik lees gewoon mijn Bijbel. Zou je ook eens kunnen doen ipv fantasiefilmpjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Dat beloof ik 990 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 Dankjewel @Thinkfree Maar wat wil het zeggen ? Link naar bericht Deel via andere websites
Karin- 39 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 Zojuist zei Dolce Vita: een idee wat er in jouw fantasieën allemaal rondspookt. Ik lees gewoon mijn Bijbel. Zou je ook eens moeten doen. Hoe weet je dat ik het niet doe? Gelijk die oordeel weer... Link naar bericht Deel via andere websites
Mullog 641 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 Ik mis in dit originele topic bij sommige toch enig gebrek aan humor. Een van mijn overwegingen om in een ander topic mijzelf af te vragen of ik wel een eeuwigheid bij God zou kunnen verblijven zonder spijt te krijgen Link naar bericht Deel via andere websites
HJW 183 Geplaatst 18 oktober 2017 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 2 minuten geleden zei Mullog: Ik mis in dit originele topic bij sommige toch enig gebrek aan humor. Een van mijn overwegingen om in een ander topic mijzelf af te vragen of ik wel een eeuwigheid bij God zou kunnen verblijven zonder spijt te krijgen Had jij echt die humor verwacht dan ? Link naar bericht Deel via andere websites
Flash Gordon 274 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 32 minuten geleden zei Bonjour: Je doet nu al alsof je de waarheid in pacht hebt. Dat denkt hij ook echt Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 Zojuist zei Flash Gordon: Dat denkt hij ook echt Ik heb gisteren een paar antwoorden gezien die ik zelf nooit gebruik, maar daar moet maar eens verandering in komen. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 27 minuten geleden zei Dat beloof ik: Dankjewel @Thinkfree Maar wat wil het zeggen ? In het eerste gaat het over engelen In het tweede over satan Wat zijn zij ? (Geesten) Ten tweede staat er en ik zag engelen Waar keek hij dan naar ? Naar de materiële wereld of immateriële ? Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 3 minuten geleden zei Thinkfree: Naar de materiële wereld of immateriële ? Een inmateriële wereld kan je niet zien. Daar kan je alleen over hallucineren. Link naar bericht Deel via andere websites
Thinkfree 528 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 1 minuut geleden zei Bonjour: Een inmateriële wereld kan je niet zien. Daar kan je alleen over hallucineren. Wat zijn de vier winden ? Immateriële of materie ? Kortom noord, Oost, zuid, west Vergeet niet dat de schrijver van God (geest) geïnspireerd was Link naar bericht Deel via andere websites
Bonjour 80 Geplaatst 18 oktober 2017 Rapport Share Geplaatst 18 oktober 2017 De engelen verschenen in de materiële wereld. Wind is materieel. Niks bijzonders. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten