Spring naar bijdragen

Waarom christenen Trump supporten


Aanbevolen berichten

40 minuten geleden zei TTC:

Is dit het resultaat van je gesprekken met die Jehova-meester? Verder wat betreft slaven- en herenmoraal, over de teloorgang van het gezond verstand. Waarom Christenen voor Trump stemmen?

De Amerikaanse president Donald Trump heeft vandaag tijdens een toespraak in de Amerikaanse staat Louisiana zijn geplande, ingrijpende belastinghervorming uit de doeken gedaan. De "historische belastingverlaging" wordt "een mirakel voor de middenklasse", terwijl jobs het land zullen "overspoelen", luidde het. Het wordt een "historische belastingverlaging voor het Amerikaanse volk", zei de president in Louisiana. "We gaan snijden in de belastingen voor de middenklasse, de belastingcode gemakkelijker en eerlijker maken voor de doorsnee Amerikaan." Zo komt er voor een doorsnee gezin een belastingvrijstelling tot 24.000 dollar (20.400 euro) per jaar en worden de belastingschijven voor particulieren van zeven naar drie verminderd. De maximale aanslag op het inkomen zal 35 procent bedragen in plaats van 39,6 procent nu. De andere schijven zijn 12 en 25 procent.

Ingrijpende verandering

Daarnaast zal Trump onder meer nog "ingrijpend" in het belastingtarief voor bedrijven snijden, "zodat Amerikaanse bedrijven en Amerikaanse werknemers buitenlandse concurrenten kunnen verslagen en opnieuw kunnen winnen". De president wil het bedrijfsbelastingtarief onder het gemiddelde van geïndustrialiseerde landen krijgen. Concreet zullen bedrijven niet 35 maar slechts 20 procent belasting moeten betalen, terwijl het gemiddelde van de geïndustrialiseerde landen op 22,5 procent ligt. "Dat is een revolutionaire verandering. En de grootste winnaar zal de middenklasse zijn, omdat jobs ons land zullen overspoelen, bedrijven zullen concurreren voor Amerikaanse werkkrachten en de lonen zullen blijven groeien", aldus Trump. (bron)

Neen, ik ben al lang gestopt met bijbelstudie.

Ik snap niet hoe de Amerikaanse economie gelinkt kan worden aan de Jeruzalem kwestie? Appelen en peren?

Ik heb je overigens enkele vragen gesteld die geen antwoord kregen. Waarom niet? Zou je tegen uw idealen in gaan al je eerlijk zou antwoorden?

Wat vind je nu meer zorgwekkend? Ik die benoem wat er gebeurt of de draconische maatregelen die hedendaags nodig zijn om onze veiligheid te waarborgen? Ik benoem maar wat er in de wereld gebeurt. Het is niet omdat die acties radicaal zijn dat ik daarom radicaal ben. Ik benoem ze maar en jij leest erover :(

Natuurlijk is het voor mensen die geen nabestaanden hebben gemakkelijker verkrachtingen, bedreigingen van aanslagen op scholen, aanslagen op muziekfestivals, groepsverkrachtingen bij het uitgaan, ... weg te relativeren. Maar Cologne/Manchester/London Bridge zou een wake up call moeten zijn, zelfs dat dringt niet door! Het jaar daarna waren er draconische veiligheidsmaatregelen getroffen in Cologne en alsnog namen aanrandingen en verkrachtingen plaats. Het krijgt amper media aandacht terwijl iedereen vlijtig Trump demoniseert die voor Westerse idealen opkomt. Gekker moet het toch niet worden? De waanzin voorbij zelfs!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 591
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Pff, ik heb het wel een beetje gehad met de extremistische denkbeelden van Fundamenteel en Dolce Vita. Fundamenteel is het spoor volledig bijster (of is een enorme trol) en Dolce Vita is blind voor al

Dat is jou antwoord op de vraag. Mijn antwoord op de vraag ga je niet accepteren. Want dat bestaat uit een moeizaam proces van wederzijds begrip, respect en acceptatie. Compromissen waarbij Israe

Je kan er vele uit het lijstje halen die in Europa plaatsvonden. Joegoslavië? Wat dacht je van de aanslagen bij het conflict in Noord-Ierland of in Baskenland? De muur die Berlijn spleet? De Turkse be

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Neen, ik ben al lang gestopt met bijbelstudie. Ik snap niet hoe de Amerikaanse economie gelinkt kan worden aan de Jeruzalem kwestie? Appelen en peren? Ik heb je overigens enkele vragen gesteld die geen antwoord kregen. Waarom niet? Zou je tegen uw idealen in gaan al je eerlijk zou antwoorden? Wat vind je nu meer zorgwekkend? Ik die benoem wat er gebeurt of de draconische maatregelen die hedendaags nodig zijn om onze veiligheid te waarborgen? Ik benoem maar wat er in de wereld gebeurt. Het is niet omdat die acties radicaal zijn dat ik daarom radicaal ben. Ik benoem ze maar en jij leest erover. Natuurlijk is het voor mensen die geen nabestaanden hebben gemakkelijker verkrachtingen, bedreigingen van aanslagen op scholen, aanslagen op muziekfestivals, groepsverkrachtingen bij het uitgaan, ... weg te relativeren. Maar Cologne zou een wake up call moeten zijn, zelfs dat dringt niet door! Het jaar daarna waren er draconische veiligheidsmaatregelen getroffen en alsnog namen aanrandingen en verkrachtingen plaats. Het krijgt amper media aandacht terwijl iedereen vlijtig Trump demoniseert die voor Westerse idealen opkomt. Gekker moet het toch niet worden? De waanzin voorbij zelfs!

De waan van de dag in een notendop, benoem eens waar je niets over hoort.

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei TTC:

De waan van de dag in een notendop, benoem eens waar je niets over hoort.

Het mag voor jou als een waan overkomen. Het is de bikkelharde realiteit! Cologne, Manchester united, Maalbeek, Zaventem, London Bridge, Battaclan, Charlie Hebdo nam nooit plaats?

Hoeveel westerlingen moeten hun bloed nog geven voor het licht aangaat?

Mensen maken zich oprecht zorgen en het ontbreekt onze leiders de moed. Heeft U dan niet gezien hoe onze staat met nabestaanden van aanslagen omging en hoe ze in de bres sprongen voor de moslims? Meteen alle aandacht op de islam: "heeft niets met de islam te maken!" En de nabestaanden? Die hebben via de media moeten schooien naar ondersteuning en aandacht voor de nashock van deze aanslag. Maar ach, wie lieten ze dan uiteindelijk aan het woord? Zo'n Mohammed die zijn vrouw ook verloren was in de aanslag en een jihad van liefde opriep.

Het gaat er niet alleen om wat we niet zien. Het gaat erom hoe ze nieuws manipuleren en een verkeerd beeld schetsen. Hoe men onheil weg relativeert en er niets tegen durft doen. Waarom? Na WO2 is Europa bang geworden van haar eigen schaduw en het woord "racist". Ze schijten in hun broek voor opstanden en capituleren daarmee aan de vijand. Politieke leiders, monarchieën gaan op iftar bij moslims maar loochenen eigen volkstradities.
Sorry, maar dan liever een Trump!
Liever het lot en geschiedenis met Polen delen dan Zweden achterna gaan. (At any cost)

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Fundamenteel:

Het mag voor jou als een waan overkomen. Het is de bikkelharde realiteit! Cologne, Manchester united, Maalbeek, Zaventem, London Bridge, Battaclan, Charlie Hebdo nam nooit plaats? Hoeveel westerlingen moeten hun bloed nog geven voor het licht aangaat? Mensen maken zich oprecht zorgen en het ontbreekt onze leiders de moed. Heeft U dan niet gezien hoe onze staat met nabestaanden van aanslagen omging en hoe ze in de bres sprongen voor de moslims? Meteen alle aandacht op de islam: "heeft niets met de islam te maken!" En de nabestaanden? Die hebben via de media moeten schooien naar ondersteuning en aandacht voor de nashock van deze aanslag. Maar ach, wie lieten ze dan uiteindelijk aan het woord? Zo'n Mohammed die zijn vrouw ook verloren was in de aanslag en een jihad van liefde opriep. Het gaat er niet alleen om wat we niet zien. Het gaat erom hoe ze nieuws manipuleren en een verkeerd beeld schetsen. Hoe men onheil weg relativeert en er niets tegen durft doen. Waarom? Na WO2 is Europa bang geworden van haar eigen schaduw en het woord "racist". Ze schijten in hun broek voor opstanden en capituleren daarmee aan de vijand. Politieke leiders, monarchieën gaan op iftar bij moslims maar loochenen eigen volkstradities. Sorry, maar dan liever een Trump! Liever het lot en geschiedenis met Polen delen dan Zweden achterna gaan. (At any cost)

En wat heb je nu niet benoemd?

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei TTC:

En wat heb je nu niet benoemd?

Ik respecteer U enorm als mens. Maar ik kan geen respect opbrengen voor de manier waarop je nu discussie voert. Ik schets je de realiteit zoals ze is en jij noemt het de waan van de dag.
Mijn lief moest gisteren op het zuid zijn. Ik kreeg een SMS of ik haar kon komen halen omdat ze op de tram enkele "incidenten" had meegemaakt en zich totaal niet veilig voelt in die buurt.
Dat is niet in de media gekomen, voila ;) Wel, het heeft wel even media aandacht gekregen, vrouwen die achtervolgd worden door opdringerige mannen. Ik ben niet vergeten hoe onze politiek dit weg relativeerde en opnieuw de kant van de belager koos en het slachtoffer aan hun lot overliet.

Overigens zijn de slachtoffers van Maalbeek ook maar beknot weerspiegeld in de media. Men zocht een specifieke persoon om zijn verhaal naar buiten te brengen, dat was een Mohammed en geen Jef of Marie.
Waarom denk je dat dit is? Omdat onze staat ze pertinent aan hun lot overliet en aan de kant van de vijand ging staan. Vuile collaborateurs en volksverraders dat het zijn! :D

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 minuten geleden zei Fundamenteel:

Ik respecteer U enorm als mens. Maar ik kan geen respect opbrengen voor de manier waarop je nu discussie voert. Ik schets je de realiteit zoals ze is en jij noemt het de waan van de dag. Mijn lief moest gisteren op het zuid zijn. Ik kreeg een SMS of ik haar kon komen halen omdat ze op de tram enkele "incidenten" had meegemaakt en zich totaal niet veilig voelt in die buurt. Dat is niet in de media gekomen, voila. Wel, het heeft wel even media aandacht gekregen, vrouwen die achtervolgd worden door opdringerige mannen. Ik ben niet vergeten hoe onze politiek dit weg relativeerde en opnieuw de kant van de belager koos en het slachtoffer aan hun lot overliet. Overigens zijn de slachtoffers van Maalbeek ook maar beknot weerspiegeld in de media. Men zocht een specifieke persoon om zijn verhaal naar buiten te brengen, dat was een Mohammed en geen Jef of Marie. Waarom denk je dat dit is? Omdat onze staat ze pertinent aan hun lot overliet en aan de kant van de vijand ging staan. Vuile collaborateurs en volksverraders dat het zijn! 

Conclusie van dit topic? Kan je dat in een paar bulletpoints weergeven?

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei TTC:

Conclusie van dit topic? Kan je dat in een paar bulletpoints weergeven?

Christenen ondersteunen Trump massaal omdat deze voor westerse belangen opkomt en durft benoemen wat niet meer gezegd mag worden.
Ik hou van underdogs die de kantjes eraf rijden en het stof eraf blazen.

Ik vind het overigens zeer onbeleefd mijn vragen telkens met vragen te beantwoorden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
48 minuten geleden zei TTC:

Misschien zijn er nog christenen, die hebben misschien oog voor heel andere dingen.

Amerikaanse christenen zijn heel anders dan Europese christenen hoor.
Maar beide delen hetzelfde testament waarin je duidelijk terug vindt dat Mohammed een valse profeet was. Althans, hij voldoet perfect aan de beschrijving.

Ik heb in mijn jongere jaren ook het beeld voor ogen gehouden zoals het mij geleerd werd op school etc. Maar toen ik ouder werd besefte ik dat ik gebrainwasht werd en het gros een leugen was. Zie hoe scholen ons halve waarheden over de kruistochten verkopen. Hoe ik in mijn jeugdjaren voorgekauwd werd hoe de Kosovaarse kwestie in elkaar stak. Men toont één beknotte kant, hun kant. In een school zou je beide kanten van het verhaal (volledig) dienen te presenteren en het individu voor zichzelf laten denken. Maar men doet aan manipulatie, censuur en propaganda.

Dat licht is duidelijk geworden, maar de huidige elite weigert van parkours te veranderen. Het evolueert van kwaad naar erger. Hoe langer we wachten, te drastischer de oplossing zal zijn he. We wijzen Trump na, we wezen Fortuyn en Van Gogh na.
Nu moet het gebeuren,  niet morgen. Dan als iemand er genoeg van heeft en een groepje radicale moslims omver rijdt is het plots terrorisme. De man zijn hele achtergrond en huidskleur was meteen bekend. Als radicale moslims onze jeugd opblazen, omver rijden en neersteken is het een "incident" en komt de achtergrond niet eens in beeld, ergo moslimextremisme. Ziet U nu echt zelf niet in hoe men ons manipuleert? Ik weet niet hoe actief U bent op de sociale media, maar er speelt heel wat en het komt allemaal aan de oppervlakte.

Wij zullen niet opzij gaan staan en ons continent laten verzuipen. Zet daar maar je laatste euro op in!!!!
Amerika, Rusland, Israël zijn bondgenoten en onze politiek dient dit niet te veranderen omdat ze liever met de vijand collaboreren voor oliebelangen of schrik voor repressies.

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei Fundamenteel:

Amerikaanse christenen zijn heel anders dan Europese christenen hoor. Maar beide delen hetzelfde testament waarin je duidelijk terug vindt dat Mohammed een valse profeet was. Althans, hij voldoet perfect aan de beschrijving. Ik heb in mijn jongere jaren ook het beeld voor ogen gehouden zoals het mij geleerd werd op school etc. Maar toen ik ouder werd besefte ik dat ik gebrainwasht werd en het gros een leugen was. Zie hoe scholen ons halve waarheden over de kruistochten verkopen. Hoe ik in mijn jeugdjaren voorgekauwd werd hoe de Kosovaarse kwestie in elkaar stak. Men toont één beknotte kant, hun kant. In een school zou je beide kanten van het verhaal (volledig) dienen te presenteren en het individu voor zichzelf laten denken. Maar men doet aan manipulatie, censuur en propaganda. Dat licht is duidelijk geworden, maar de huidige elite weigert van parkours te veranderen. Het evolueert van kwaad naar erger. Hoe langer we wachten, te drastischer de oplossing zal zijn he. We wijzen Trump na, we wezen Fortuyn en Van Gogh na. Nu moet het gebeuren,  niet morgen. Dan als iemand er genoeg van heeft en een groepje radicale moslims omver rijdt is het plots terrorisme. De man zijn hele achtergrond en huidskleur was meteen bekend. Als radicale moslims onze jeugd opblazen, omver rijden en neersteken is het een "incident" en komt de achtergrond niet eens in beeld, ergo moslimextremisme. Ziet U nu echt zelf niet in hoe men ons manipuleert? Ik weet niet hoe actief U bent op de sociale media, maar er speelt heel wat en het komt allemaal aan de oppervlakte. Wij zullen niet opzij gaan staan en ons continent laten verzuipen. Zet daar maar je laatste euro op in!!!! Amerika, Rusland, Israël zijn bondgenoten en onze politiek dient dit niet te veranderen omdat ze liever met de vijand collaboreren voor oliebelangen of schrik voor repressies.

Binnen een stelsel van halve waarheden is al een wonder nodig om dat parcours te verleggen, dat begrijpt iedereen wel. Veel mensen zijn daarmee bezig maar misschien ontgaat dat een aantal?

Link naar bericht
Deel via andere websites
50 minuten geleden zei TTC:

Binnen een stelsel van halve waarheden is al een wonder nodig om dat parcours te verleggen, dat begrijpt iedereen wel. Veel mensen zijn daarmee bezig maar misschien ontgaat dat een aantal?

Ik denk sowieso dat de betekenis van jouw cryptische posts t gros van de forummers hier ontgaat.... ik doe echt mijn best maar het lukt me meestal net. Bijna nooit.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei MysticNetherlands:

Nee die link verwijst naar heldere taal, begrijpeiijke bewoording. Jouw posts daarentegen zijn vaak, nee, meestal, compleet onnavolgbaar. En niet op de goede manier.

Ik herken ze wel. Ze komen uit de consultancy wereld. De strekking is doorgaans te vertalen naar "Wat vind je er zelf van :?" of iets van dien aard. Zo moeilijk is dat niet.  ;)

Link naar bericht
Deel via andere websites
10 minuten geleden zei MysticNetherlands:

Nee die link verwijst naar heldere taal, begrijpeiijke bewoording. Jouw posts daarentegen zijn vaak, nee, meestal, compleet onnavolgbaar. En niet op de goede manier.

Ja, in die link staat hoe absurd en ernstig de situatie is, dat we het willen blijven ontkennen zorgwekkend. En dan komt Trump met z'n verhaaltjes nog, amper geloofwaardig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 uur geleden zei TTC:

Binnen een stelsel van halve waarheden is al een wonder nodig om dat parcours te verleggen, dat begrijpt iedereen wel. Veel mensen zijn daarmee bezig maar misschien ontgaat dat een aantal?

Een wonder niet persé. Een wereldoorlog kan al veel orde op zaken scheppen en de welvaart (in het westen) alsnog redden.
Als U snapt wat ik bedoel?

Link naar bericht
Deel via andere websites
2 minuten geleden zei Fundamenteel:

Een wonder niet persé. Een wereldoorlog kan al veel orde op zaken scheppen en de welvaart (in het westen) alsnog redden. Als U snapt wat ik bedoel?

Een mens begint bijna te hopen dat die er zo snel mogelijk mag komen, drie keer is scheepsrecht, zegt men. Hoeveel erger kan het nog worden? Het Westen ondergraaft zichzelf wel, geen moslims voor nodig.

Link naar bericht
Deel via andere websites
12 minuten geleden zei TTC:

Een mens begint bijna te hopen dat die er zo snel mogelijk mag komen, drie keer is scheepsrecht, zegt men. Hoeveel erger kan het nog worden?

Tjah, dit is het resultaat van halve middelen en aanmodderen. Zie Noord Korea. Had dat regime aangepakt voor het met nukes begon te zwaaien en we waren een probleem armer.
Maar Obama en de EU vond een kalifaat in het midden oosten implementeren blijkbaar belangrijker. We hadden medelijden met "onderdrukte" mensen. Vandaag mag het iedereen wel duidelijk wezen waarom deze mensen onderdrukt werden. Ze zijn uitgegroeid tot een IS en hebben tig aanslagen in Europa gepleegd.

Het kan er alleen maar beter op worden. Maar het ontbreekt onze laffe leiders de moed. Het feit dat ze politiebewaking nodig hebben en hun mond niet meer durven opendoen op TV (op Wilders na dan) kenmerkt alles.

Begin met NK (dat is in één fractie opgelost), erken Hamas als terroristische organisatie en start cleaning the shit up? Met alle middelen die we hebben zou het een oorlog van korte adem zijn. Maar de ethiek zit in onze weg he. We creëren liever een IS uit compassie voor oorlogsmisdadigers dan daar draconisch overheen te gaan.
Als de EU, Israël, Rusland, China, Japan, Amerika, ... aan één lijn zouden trekken het is direct opgekuist. Maar ja, dan komen mensen met "tolerantie" zwaaien en politiek correct cultuurrelativisme.

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 minuten geleden zei MysticNetherlands:

Nee die link verwijst naar heldere taal, begrijpeiijke bewoording.

Ik wil je niet afvallen maar ik heb me eens in die link verdiept. Er zit een 50 pagina's groot trancript in van een overleg met het burgerinitiatief "Ons Geld" met het ministerie van Financien en enkele kamerleden. Een hele reeks moties en ander gedoe. Het geeft een mooi beeld van hoe onze democratie echt functioneert. Helder en duidelijk, alles behalve dat als je naar het totaalplaatje kijkt (denk ik).

11 minuten geleden zei Fundamenteel:

Een wereldoorlog kan al veel orde op zaken scheppen en de welvaart (in het westen) alsnog redden.

Kijk dat is klare taal. Alles kapot en opnieuw beginnen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
13 minuten geleden zei TTC:

Een mens begint bijna te hopen dat die er zo snel mogelijk mag komen, drie keer is scheepsrecht, zegt men. Hoeveel erger kan het nog worden? Het Westen ondergraaft zichzelf wel, geen moslims voor nodig.

Dat menen jullie toch niet?? Iemand hier een wereldoorlog mee gemaakt? Ik niet, hopelijk zal dat ook niet gebeuren.

Link naar bericht
Deel via andere websites
15 minuten geleden zei Mullog:

Ik wil je niet afvallen maar ik heb me eens in die link verdiept. Er zit een 50 pagina's groot trancript in van een overleg met het burgerinitiatief "Ons Geld" met het ministerie van Financien en enkele kamerleden. Een hele reeks moties en ander gedoe. Het geeft een mooi beeld van hoe onze democratie echt functioneert. Helder en duidelijk, alles behalve dat als je naar het totaalplaatje kijkt (denk ik).

Kijk dat is klare taal. Alles kapot en opnieuw beginnen.

Ik zeg niet alles kapot. Behouden wat goed is voor het kapot gaat.
Iemand dat de wereld teistert door met nukes te zwaaien lanceert ons terug naar een koude oorlog. Enfin dat is het al! Ik vraag mij dan af: Moeten die van ons stof vangen tot de ander ze uiteindelijk dropt of gaan we better safe then sorry spelen? Kunnen wij werkelijk respect/tolerantie opbrengen voor terroristen die de totale vernietiging van een volk/land uitroepen? Neen vergeldt dat, stel sterke signalen. Maar welk signaal geven we nu door Palestijnen te steunen en Trump (voor de waarheid) te demoniseren?

Laatst mocht Hamas openlijk in Londen betogen en anti Israël uitspraken uiten, ze kregen massale politiebescherming. Een jood die tegenbetoogde (en enkel de joodse vlag rond zijn rug droeg als cape) werd afgevoerd. Wat is er zo schofferend aan de vlag van Israël? Is het niet eerder schofferend dat Hamas sympathisanten en aanhangers daar afkerig tegenover staan? Ik zie niet in waarom een vlag met een davidster afgevoerd moest worden maar een vlag met een AK47 die anti Israël uitspraken uit politiebescherming geniet?

We zijn ver heen en de oplossing is zo lang uitgesteld dat dit hoe dan ook in een conflict uitmondt.

16 minuten geleden zei Lobke:

Dat menen jullie toch niet?? Iemand hier een wereldoorlog mee gemaakt? Ik niet, hopelijk zal dat ook niet gebeuren.

U bevindt zich in het kamp van Spartanen. Geen zorgen. Wij, de minderheid, hebben altijd superieur geweest. Dit mag racistisch klinken, maar zie zelf door de geschiedenis en hoe wij telkenmale het kalifaat versloegen. Dit is het derde kalifaat diens strijders grotendeels naar Sint Juttemis geblazen zijn.

Zie hoe snel het westen vrede bereikte met Japan tijdens WO2? Het is gewoon een kwestie van de juiste middelen met de juiste mensen aan de top te verbinden.
We need a Trump! Not a Merkel!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Fundamenteel:

Ik zeg niet alles kapot. Behouden wat goed is voor het kapot gaat.

Aha, Hirosjima en Nagasaki was selectief, net zoals Rotterdam, Dresden, Londen. Dat was mij even ontgaan, stom, stom, stom van mij (H)

6 minuten geleden zei Fundamenteel:

Laatst mocht Hamas openlijk in Londen betogen en anti Israël uitspraken uiten, ze kregen massale politiebescherming.

Verbieden moeten ze het. Van iedere 15 slachtoffers in Israel, Westelijke Jordaanoever en Gaza strook zijn er 13 Palestijns. Natuurlijk moeten we om die 2 Joden rouwen en zijn die 13 Palestijnen gajes van de straat. Vooral ook omdat Israel kolonisten toestaat Palestijnen het leven zuur, zo niet onmogelijk,  te maken, de economie van de Gaza strook om zeep helpt (foute opmerking, weet ik, er is daar helemaal geen economie en Israel zorgt er terecht voor dat die er nooit gaat komen, en dan kun je hem ook niet om zeep helpen). Gelukkig zitten wel nog allemaal met ons Holocaust schuldgevoel (en die was tenminste wel selectief!) zodat we geen kwaad woord over het Joodse staat terrorisme mogen zeggen.

5 minuten geleden zei Lobke:

Woeste taal!!! 

Hierboven nog woester :)

Link naar bericht
Deel via andere websites
44 minuten geleden zei Lobke:

Woeste taal!!! 

Wat maak jij liever mee? Een continent overgenomen door een demografische jihad waar een sharia geïmplementeerd wordt en uw  nabestaanden slachtoffer van zijn.
Of een strijd van korte adem zodat uw nabestaanden dezelfde vrijheden genieten zoals generaties voor ons genoten?
Zweden achterna of Polen? Polen is misschien economisch minder sterk, het is daar wel veel maal veiliger dan eenders waar in Europa.


 

38 minuten geleden zei Mullog:

Aha, Hirosjima en Nagasaki was selectief, net zoals Rotterdam, Dresden, Londen. Dat was mij even ontgaan, stom, stom, stom van mij (H)

Verbieden moeten ze het. Van iedere 15 slachtoffers in Israel, Westelijke Jordaanoever en Gaza strook zijn er 13 Palestijns. Natuurlijk moeten we om die 2 Joden rouwen en zijn die 13 Palestijnen gajes van de straat. Vooral ook omdat Israel kolonisten toestaat Palestijnen het leven zuur, zo niet onmogelijk,  te maken, de economie van de Gaza strook om zeep helpt (foute opmerking, weet ik, er is daar helemaal geen economie en Israel zorgt er terecht voor dat die er nooit gaat komen, en dan kun je hem ook niet om zeep helpen). Gelukkig zitten wel nog allemaal met ons Holocaust schuldgevoel (en die was tenminste wel selectief!) zodat we geen kwaad woord over het Joodse staat terrorisme mogen zeggen.

Hierboven nog woester :)

Hoe bedoel je selectief? Dat heb ik niet willen zeggen.
De Palestijnen hebben het zichzelf aangedaan. Ik vind dat Europa hetzelfde moet doen en stoppen met tolerant te zijn. Maar nu ontvangen we Syriëstrijders terug in huis. We vragen de uitkering niet terug die ze genoten tijdens hun "arbeid" bij het kalifaat, maar betalen zonder enige sanctie verder. Want eens voor de rechter beperkte hun "arbeid" zich tot vrijwilliger als "ambulancier". Honestly? 7 op 10 dat terugkomt was "ambulancier". You buy? Ik niet!

Maak ze het leven maar zuur. Dat gij daar überhaupt compassie voor kunt vertonen ontgaat mij volledig. Dus een land dat bedreigd wordt met de totale vernietiging mag zichzelf niet verdedigen? Is dat wat U wil zeggen? Enkel Palestijnen hebben een veto joden het leven zuur te maken?

Iedereen is tot een compromis kunnen komen met Israël. Dat werkt. Alleen de Palestijnen doen hardleers en blijven in jodenhaat hangen. Kenmerkt dit niet alles?

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast
Deze discussie is nu afgesloten voor verdere antwoorden.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid