Welcome to Credible

Welkom op Credible! Leuk dat je langs komt! Kijk gerust eerst even rond op het forum en als je ergens op wilt reageren maak dan een account aan! We hopen dat je het naar je zin hebt en mocht je vragen hebben neem dan contact op met ons!

Magere Hein

Verkiezingen 2017

278 berichten in deze discussie
23 minuten geleden zei MysticNetherlands:

Is dat zo? Volg t niet zo. Maar hoe linkser boe beter. CU kan ik op veel punten nog wel pruimen maar CDA en SGP yuk...

Ik heb CDA gestemd :D Wou eigenlijk SGP maar heb CDA gedaan uit angst dat D66 of GL zou regeren. Euthanasie beschikbaar stellen voor iedereen boven de 18, XTC legaliseren... :+ De Sgp zet zich goed in tegen de seksualisering van de maatschappij. En Van der Staaij is een buitengewoon sympathieke man. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites
Op 5/28/2017 om 11:48 zei Gaitema:

De afkeer van D66 naar CU toe is opvallend te noemen.

D66, ChristenUnie en SGP stonden bekend als de "constructieve drie", en konden dus samenwerken.

Op 6/6/2017 om 23:02 zei mariequeen:

Ik heb CDA gestemd :D Wou eigenlijk SGP maar heb CDA gedaan uit angst dat D66 of GL zou regeren.

Nu is de kans groot dat je D66 erbij krijgt! Ik ben eigenlijk geen voorstander van "strategisch" stemmen, hoewel ik het in sommige gevallen wel begrijp.

Op 6/6/2017 om 22:08 zei mariequeen:

Dat blijkt wel weer met D66 en GL in de formatie...

Uiteindelijk wordt het toch VVD, CDA, D66 en PvdA....

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat ik faal te begrijpen bij deze verkiezingen. De grootste verliezer wordt aangesteld als formateur om regeringsonderhandelingen op gang te brengen?

Is de democratie nu ook al dood in Nederland? Blijkbaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden