Flawless victory 605 Geplaatst 26 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 26 juni 2022 (bewerkt) Ook een mooie uitvoering is deze 26 juni 2022 bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 (bewerkt) Jesus The One True God 27 juni 2022 bewerkt door Flawless victory Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 (bewerkt) 27 juni 2022 bewerkt door Willempie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 27 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 27 juni 2022 Lucas 1:48 Want zie, van nu aan zullen mij zalig prijzen alle geslachten, Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
FBtje 5 Geplaatst 28 juni 2022 Rapport Share Geplaatst 28 juni 2022 (bewerkt) Zijn composities zijn onovertroffen (vind ik)... en dat in combinatie met die prachtige stem: The Prodigal Song (De Verloren Zoon) Christ Be Magnified (Christus Wordt Verheerlijkt) 28 juni 2022 bewerkt door FBtje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 3 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2022 Een broeder van @sjako Wat een talent! En wat een zeldzaam mooie uitvoering! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 3 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2022 1 uur geleden zei Willempie: Een broeder van @sjako Wat een talent! En wat een zeldzaam mooie uitvoering! Precies 30 jaar geleden was hij in Nederland. Ik stond vooraan. Wat een geniaal artiest! Willempie reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Flawless victory 605 Geplaatst 3 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 3 juli 2022 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
FBtje 5 Geplaatst 15 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 15 juli 2022 (bewerkt) Mooie uitvoering van Psalm 23: In welke Nederlandse kerk wordt nog met zoveel enthousiasme gezongen? Psalm 24! 15 juli 2022 bewerkt door FBtje Barnabas reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
FBtje 5 Geplaatst 16 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 16 juli 2022 (bewerkt) Justin Bieber zingt over zijn doel nu in Jezus. "You give me purpose". Mooi en ontroerend. Ik had niet echt het idee dat dit een Christelijk liedje was, nooit echt goed naar de tekst geluisterd, maar ik ben nu overtuigd Die jongen krijgt veel over zicht heen. Fantastisch om te zien dat God ook door Hem heen werkt! (wie had dat ooit gedacht?) Ook voor zijn niet-christelijke publiek zingt hij dit nummer, zoals hij bijv. deed in het Gelredome in 2016. 16 juli 2022 bewerkt door FBtje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 19 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 19 juli 2022 John Fogerty CCR, Born on the bayou Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 21 juli 2022 Rapport Share Geplaatst 21 juli 2022 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 6 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 6 augustus 2022 (bewerkt) In the Summertime. Dit kan je leven redden. I was in your presence for an hour or so Or was it a day? I truly don't know. Where the sun never set, where the trees hung low By that soft and shining sea. Did you respect me for what I did Or for what I didn't do, or for keeping it hid? Did I lose my mind when I tried to get rid Of everything you see? In the summertime, ah in the summertime, In the summertime when you were with me. I got the heart and you got the blood, We cut through iron and we cut through mud. Then came the warnin' that was before the flood That set everybody free. Fools they made a mock of sin, Our loyalty they tried to win But you were closer to me than my next of kin When they didn't want to know or see. 6 augustus 2022 bewerkt door Willempie Hermanos2 reageerde hierop 1 Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
FBtje 5 Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 (bewerkt) Een mooi nummer om de zondag mee te beginnen. Druk op CC om de ondertiteling te zien... soms handig om het goed te kunnen volgen/meezingen. You’re the God of the breakthrough, When I’m breaking down You’ll be working a way through, When there’s no way out This one thing I know, You’re still on Your throne So whatever I’m feeling, I’ve still got a reason to praise 7 augustus 2022 bewerkt door FBtje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
FBtje 5 Geplaatst 7 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 7 augustus 2022 Niet heel gewoon om jezelf centraal te stellen, maar af en toe mag dat ook denk ik: I am the one You love Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 A little more love, Olivia Newton-John Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 2 uur geleden zei Hermanos2: A little more love, Olivia Newton-John Welke gezonde man was destijds niet verliefd op Olijfje? Of op haar stem? Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 6 minuten geleden zei Willempie: Welke gezonde man was destijds niet verliefd op Olijfje? Of op haar stem? Destijds? Nog steeds Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 10 minuten geleden zei Willempie: Welke gezonde man was destijds niet verliefd op Olijfje? Of op haar stem? Om vervolgens met een rokende slet opgescheept te zitten? Die werd er niet beter op in die film, liet hooguit haar ware aard zien. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Willempie 1.410 Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 48 minuten geleden zei sandingisaskill: Om vervolgens met een rokende slet opgescheept te zitten? Die werd er niet beter op in die film, liet hooguit haar ware aard zien. Ik heb het ook uitgemaakt. Ze is er nooit meer overheen gekomen. Arme ziel! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Prob 30 Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 1 uur geleden zei Willempie: Welke gezonde man was destijds niet verliefd op Olijfje? Of op haar stem? Ik was blijkbaar gezond Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
sandingisaskill 181 Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 28 minuten geleden zei Willempie: Ik heb het ook uitgemaakt. Ze is er nooit meer overheen gekomen. Arme ziel! Groot gelijk. Wat moet je ook met iemand die alle liedjes bij elkaar jat. Weinig origineels te bekennen. Oppervlakkige trutten wordt je niet gelukkig van. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
FBtje 5 Geplaatst 9 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 9 augustus 2022 (bewerkt) Voor mensen die houden van de wat meer traditionelere liederen met duidelijke coupletten en refreinen... misschien een mooi compromis: Goodness Of God + Hosanna Blessed Be The Rock 9 augustus 2022 bewerkt door FBtje Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hermanos2 549 Geplaatst 10 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 10 augustus 2022 Olivia Newton-John duet met Andy Gibb Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Hopper 813 Geplaatst 24 augustus 2022 Rapport Share Geplaatst 24 augustus 2022 Muziek uit mijn jeugd. Kennismaking met 'de liefde' en zo. Wat mij er aan doet herinneren dat je wel iets kunt 'krijgen' maar niet meer kunt 'ont-krijgen'.......melancholie.... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten