Spring naar bijdragen

Donald Trump versus The New World Order


Aanbevolen berichten

19 uur geleden zei Gaitema:

Onder christenen zou het daar niet in de eerste plaats over moeten gaan, maar over Jezus, het verstaan van Gods stem, de naastenliefde en genadeleer.

Goed gezien @Gaitema. Een Christen is geen deel van deze wereld. We moeten ons niet bemoeien met politiek. Een Christen hoort zich ergens anders mee bezig te houden. Door het licht van het evangelie door te geven zal je als individueel persoon veel meer bereiken voor een betere wereld dan door de wapens op te nemen voor de zoveelste oorlog die door een marionet van satan is begonnen. 

1 uur geleden zei Willempie:

ik ben nu eenmaal een mens, met mijn emoties en al.

 

Jeremia 17:9 Het hart is verraderlijk dan iets anders en niets ontziend. Wie kan het kennen?

Je moet niet teveel vanuit emoties redeneren. Heel goed mogelijk dat je totaal op het verkeerde pad terecht komt. Voordat je commentaar geeft, zou je een beter onderzoek moeten doen. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 1,3k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Opvallend dat je die journalist brutaliteit en onbeschoftheid verwijt, terwijl je tegelijk instemmend een filmpje post van een militair die nog veel brutaler en onbeschofter zijn toekomstige opperbeve

@Gaitema Misschien moet je het advies van je verloofde maar opvolgen en niet meer reageren, en met haar meehuilen als jullie voor de TV zitten en beelden zien van de vluchtelingen.  Je hebt namel

Het is puberaal om te reageren op en bijdrage die je niet goed gelezen hebt,en waar lagen in zitten tja........

Posted Images

32 minuten geleden zei sjako:

Je moet niet teveel vanuit emoties redeneren. Heel goed mogelijk dat je totaal op het verkeerde pad terecht komt. Voordat je commentaar geeft, zou je een beter onderzoek moeten doen.

We zijn geen robotten, althans niet zo bedoeld. En onderzoek doe je niet door naar het NOS journaal te luisteren en krantenkoppen te lezen. En ook niet door blind vertrouwen in en gehoorzaamheid aan een genootschap. Het is niet menselijk meer om niet emotioneel geraakt te worden door onrecht. Dan ben je (iets van) je menselijkheid kwijt. Dan heb je een hart van steen.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
32 minuten geleden zei sjako:

Goed gezien @Gaitema. Een Christen is geen deel van deze wereld. We moeten ons niet bemoeien met politiek. Een Christen hoort zich ergens anders mee bezig te houden. Door het licht van het evangelie door te geven zal je als individueel persoon veel meer bereiken voor een betere wereld dan door de wapens op te nemen voor de zoveelste oorlog die door een marionet van satan is begonnen. 

Jeremia 17:9 Het hart is verraderlijk dan iets anders en niets ontziend. Wie kan het kennen?

Je moet niet teveel vanuit emoties redeneren. Heel goed mogelijk dat je totaal op het verkeerde pad terecht komt. Voordat je commentaar geeft, zou je een beter onderzoek moeten doen. 

Politiek heeft zich ook niet te moeien met ons. Waarom zou je het vaccin van de slang nemen?

Link naar bericht
Deel via andere websites
20 uur geleden zei Mullog:

Misschien ligt de prioriteit wel bij het zoeken naar oplossingen voor zaken als het klimaatprobleem, zaken waar we als mensheid aan ten onder kunnen gaan.

Misschien ligt de juiste prioriteit wel bij het oplossen van de oorzaak i.p.v. bij symptoombestrijding.

55 minuten geleden zei sjako:

Door het licht van het evangelie door te geven zal je als individueel persoon veel meer bereiken voor een betere wereld

Wanneer ga jij of gaan jullie (Ik wil je niet persoonlijk aanvallen) daar dan eens mee beginnen? Met het verkondigen van het evangelie i.p.v. het verkondigen van Armageddon? Je weet toch hopelijk (nog) wel wat het evangelie inhoudt? Of niet?

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
2 uur geleden zei sjako:

Goed gezien @Gaitema. Een Christen is geen deel van deze wereld. We moeten ons niet bemoeien met politiek. Een Christen hoort zich ergens anders mee bezig te houden.

Nou, een christelijke politiekus is wel een zegen, dus ik stem wel. Echter is dat geen hoofdprioriteit voor mij. 

2 uur geleden zei sjako:

Door het licht van het evangelie door te geven zal je als individueel persoon veel meer bereiken voor een betere wereld dan door de wapens op te nemen voor de zoveelste oorlog die door een marionet van satan is begonnen. 

Dat ben ik met je eens :)

 

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Ex-advocaat Trump geeft toe dat fraudeclaim over stemmachines onzin was https://www.nu.nl/verkiezingen-vs/6123458/ex-advocaat-trump-geeft-toe-dat-fraudeclaim-over-stemmachines-onzin-was.html (via @NUnl) 

Nu slaat de fabrikant van de stem computers uiteraard terug. Voor de meesten was het al duidelijk,  maar nu wordt ook voor de rechter bewezen dat het campagneteam van Trump alleen maar verzonnen beschuldigingen uitte. Dat wordt nog even slikken voor verstokte Trump fans.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Stop na 25 seconden. 
"Unchecked Main Stream Media" . dat scoort een hoop punten bij bull shit bingo.
Na 2 minuten gestopt. Niets zo irritant als een stotteraar die een nieuwslezer probeert te imiteren.

Hier het originele gesprek, zodat iedereen het kan luisteren zonder dat het gaat van een Australische nieuwslezer die weer andere nieuwslezers citeert die het hebben over het gesprek. Op 44:12 is de opmerking waar het over gaat. Dat gesprek staat al op internet sinds het nieuws uit kwam.
Als iemand weken later komt met 'en nu is hier eindelijk het gesprek'  dat verkoopt die per definitie onzin.

 https://www.youtube.com/watch?v=AW_Bdf_jGaA

 

bewerkt door Dat beloof ik
Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 years later...
31 minuten geleden zei Hermanos2:

2,5 jaar later ben ik nog steeds van mening dat Trump een veel betere president was dan bijvoorbeeld Obama. 

Ik ook. De heersende machtselite is doodsbang voor hem omdat hij veel te veel weet. Hij komt uit dezelfde kringen en kent zijn pappenheimers door en door. Het is niet voor niets dat hij nu weer voor allerlei zaken wordt aangeklaagd, voor de volgende verkiezingen. De heersende elite is doodsbang voor hem en probeert hem op alle mogelijke manieren uit te schakelen. Maar God bepaalt wat er gebeurt en niemand anders. Als God Trump aanwijst als de volgende president betekent dat dat het Amerikaanse volk respijt krijgt. Indien niet betekent dat dat God het volk overgeeft aan haar eigen, van alle werkelijkheid ontblote, denkbeelden en destructieve krachten die daar aan het werk zijn. In de Bijbelse eindtijdprofetieën speelt Amerika geen rol. Dat is niet omdat de huidige V.S. nog niet bestond maar gewoon omdat die geen rol meer speelt. Amerika had een taak maar die is op een gegeven moment afgelopen.                                                                                     

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites

Het is natuurlijk geen enkel probleem om jezelf te spiegelen een aan de personificatie van Satan, miljoenen mensen doen dat.  Veelal christenen.

Vandaar ook dat de Vader geen spiegelbeeld heeft, hij spiegelt zijn liefde in de mens als de mens niet langer op de wereld spiegelt. (1 Johannes 2:15)

Want al wat in de wereld is, namelijk de begeerlijkheid des vleses, en de begeerlijkheid der ogen, en de grootsheid des levens, is niet uit den Vader, maar is uit de wereld.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hermanos2:

Wablief? 

Miljoenen christenen spiegelen zich aan Satan? 

 

Je verdraait mijn woorden, spiegelen zich aan een personificatie van Satan.   Satan zelf ken ik niet, ik ken alleen de duisternis in de mensen die hij veroorzaakt.

De ironie wil dan weer dat deze personificatie van Satan met een Bijbel staat te zwaaien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
4 minuten geleden zei Hopper:

Je verdraait mijn woorden, spiegelen zich aan een personificatie van Satan.   Satan zelf ken ik niet, ik ken alleen de duisternis in de mensen die hij veroorzaakt.

De ironie wil dan weer dat deze personificatie van Satan met een Bijbel staat te zwaaien.

Ik heb personificatie en spiegelen opgezocht en volgens mij snijd jouw bewering geen hout. En dan druk ik me nog heel voorzichtig uit. 

Link naar bericht
Deel via andere websites
Zojuist zei Hermanos2:

Ik heb personificatie en spiegelen opgezocht en volgens mij snijd jouw bewering geen hout. En dan druk ik me nog heel voorzichtig uit. 

Dat verbaast me niks, je leest de Bijbel wel, maar versta je de Bijbel ook.......?

Link naar bericht
Deel via andere websites
9 uur geleden zei Hopper:

Je verdraait mijn woorden, spiegelen zich aan een personificatie van Satan.   Satan zelf ken ik niet, ik ken alleen de duisternis in de mensen die hij veroorzaakt.

De ironie wil dan weer dat deze personificatie van Satan met een Bijbel staat te zwaaien.

Het probleem is dat ge dat nogal snel in anderen ziet maar er aan voorbij gaat hoe je daar zelf prooi van bent . Waarom naar politiekers zien als er een God is die beloftes deed en ons waarschuwde voor deze tijden. Stapsgewijs voltooit de tegenstander zijn empire op aarde. Niet Trump, niet Biden, niet 1 Europees politcus is opgewassen tegen de machten die boven en onder hen afspelen.

Het agenda en de profetie speelt zich voor onze ogen af. Maar mensen aanvaarden die waarheid niet en laten de groupsthink hun realiteit bepalen. Het is niet wijs dezelfde discussies te voeren dat beeldschermen van de msm op ons afwerpen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 uur geleden zei Fundamenteel:

Het probleem is dat ge dat nogal snel in anderen ziet maar er aan voorbij gaat hoe je daar zelf prooi van bent . Waarom naar politiekers zien als er een God is die beloftes deed en ons waarschuwde voor deze tijden. Stapsgewijs voltooit de tegenstander zijn empire op aarde. Niet Trump, niet Biden, niet 1 Europees politcus is opgewassen tegen de machten die boven en onder hen afspelen.

Het agenda en de profetie speelt zich voor onze ogen af. Maar mensen aanvaarden die waarheid niet en laten de groupsthink hun realiteit bepalen. Het is niet wijs dezelfde discussies te voeren dat beeldschermen van de msm op ons afwerpen.

Dat had ik zelf ook al opgemerkt.  Trump is een personificatie van Satan, dus is hij niet opgewassen tegen duistere machten.  Satan werkt middels zo iemand als Trump en miljoenen mensen volgen hem slaafs, ze zien zelfs hun spiegelbeeld in Trump terug.  In feite spiegelen ze zich dus aan Satan. 

Het zegt wat over Trump-volgers.  Dat hij aantoonbaar liegt, bedriegt , vrouwen en kinderen lastig valt, zijn vrouw bedriegt met een prostituee, dat deert de volgers niet.   Hoeveel Satan wil je nog meer hebben?!?

Link naar bericht
Deel via andere websites
11 minuten geleden zei Hopper:

Dat had ik zelf ook al opgemerkt.  Trump is een personificatie van Satan, dus is hij niet opgewassen tegen duistere machten.  Satan werkt middels zo iemand als Trump en miljoenen mensen volgen hem slaafs, ze zien zelfs hun spiegelbeeld in Trump terug.  In feite spiegelen ze zich dus aan Satan. 

Het zegt wat over Trump-volgers.  Dat hij aantoonbaar liegt, bedriegt , vrouwen en kinderen lastig valt, zijn vrouw bedriegt met een prostituee, dat deert de volgers niet.   Hoeveel Satan wil je nog meer hebben?!?

Belediging en intimidatie van mensen die anders denken dan Hopper.

Link naar bericht
Deel via andere websites
1 minuut geleden zei Willempie:

Belediging en intimidatie van mensen die anders denken dan Hopper.

Je verdraait mijn woorden, ik gebruik het begrip 'spiegelen' , niet het begrip 'denken'.  Ik vergeef je, want mogelijk ken je het hele begrip 'spiegelen' niet.   Ik bedoel daarmee dat we in anderen mensen onszelf terug zien.  Of juist niet.

Ik zie niks van mijzelf terug in Trump. Ik heb nooit kinderen aangerand of een vrouw verkracht.   Ik beschouw dergelijke activiteiten als zonde.

Link naar bericht
Deel via andere websites
3 minuten geleden zei Hopper:

Je verdraait mijn woorden, ik gebruik het begrip 'spiegelen' , niet het begrip 'denken'.  Ik vergeef je, want mogelijk ken je het hele begrip 'spiegelen' niet.   Ik bedoel daarmee dat we in anderen mensen onszelf terug zien.  Of juist niet.

Ik zie niks van mijzelf terug in Trump. Ik heb nooit kinderen aangerand of een vrouw verkracht.   Ik beschouw dergelijke activiteiten als zonde.

Jij hebt mij helemaal niets te vergeven. Je moet niet zo arrogant uit de hoogte doen.

bewerkt door Willempie
Link naar bericht
Deel via andere websites
22 uur geleden zei Hopper:

Dat had ik zelf ook al opgemerkt.  Trump is een personificatie van Satan, dus is hij niet opgewassen tegen duistere machten.  Satan werkt middels zo iemand als Trump en miljoenen mensen volgen hem slaafs, ze zien zelfs hun spiegelbeeld in Trump terug.  In feite spiegelen ze zich dus aan Satan. 

Het zegt wat over Trump-volgers.  Dat hij aantoonbaar liegt, bedriegt , vrouwen en kinderen lastig valt, zijn vrouw bedriegt met een prostituee, dat deert de volgers niet.   Hoeveel Satan wil je nog meer hebben?!?

Nu nog inzien dat dit voor alle politici geldt, ook de linksen en die in het centrum. Wees consequent.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Antwoord op deze discussie...

×   Plakken als rijke tekst.   Opmaak herstellen

  Er zijn maximaal 75 emoticons toegestaan.

×   Je link is automatisch geïntegreerd.   In plaats daarvan als link tonen

×   Je voorgaande bijdrage is hersteld.   Tekstverwerker leegmaken

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen in vanaf URL.


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid