spongerob 0 Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 hahahaha nou das nou echt flink [edit] ja hahahah [admin-edit]Let op je taalgebruik Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 Back On Topic! Link naar bericht Deel via andere websites
spongerob 0 Geplaatst 10 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 10 mei 2006 (sorry hester je hebt gelijk) weet je evelientje het is helemaal niet erg op elk potje past een dekseltje zo zit het gewoon en dan komt het zoenen ook vanzelf ik wacht ook nog steeds op het juiste meisje en ben 18 en ik weet dat ze daar ergens is Link naar bericht Deel via andere websites
jeroeno 0 Geplaatst 12 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 12 mei 2006 als ik iemand leuk vind dan heeft ze: al een vriend, krijgt ze een vriend of vind ze me niet leuk. heb weinig geluk in de liefde Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2006 geduld... neem het leven gewoon zoals het komt vrijgezel zijn is best leuk, dus geniet er maar van zolang het nog kan Link naar bericht Deel via andere websites
Mystique 1 Geplaatst 13 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 13 mei 2006 Als ik kijk naar jongens/mannen, en ik zie mijn vriendin/klasgenootjes die verkering hebben. Weet je wat ik dan voel? Gelukkig dat ik niet zoveel twijfels heb in een relatie. Het zou me wel mooi lijken, maar ik ben een twijfelaar, een grote. Bovendien heb ik nu genoeg zooi gehad met gozers, misschien lag het aan mij, maar ik heb het echt een beetje gehad. Zeg ik nu. Link naar bericht Deel via andere websites
Michel19 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Hmm nou ja ik ben zelf 19 jaar bijna 20 en heb nog nooit een vriendin gehad... ik had wel de kans maar ik ben niet zo iemand die met de eerste beste meid gewoon verkering neemt.. Vroeger had ik er nog niet zo'n behoefte aan, maar nu wordt die drang toch wel groter, gewoon het gezellig samenzijn, maar ja we zien wel he. Ik zie nu tenminste dat ik niet de enige ben Link naar bericht Deel via andere websites
Mister_L 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Ieder op zijn tijd he.. ik ken ook iemand die is nu 37, sinds een jaar getrouwd.. daarvoor ook nog niemand gehad.. wil je niet demotiveren hoor Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 23 mei 2006 Rapport Share Geplaatst 23 mei 2006 Haha maar hij heeft het wel lang uitgehouden dan. Dat vind ik wel knap van hem zeg!! 37 jaar zonder een vriendin (of vriend, ik weet niet of hij/zij een man/vrouw is) dat zou ik niet volhouden denk ik. Of naja op zijn minst erg irri vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Hai Evelien! Ook ik heb nog nooit echt een relatie gehad (18 jaar). Nu begint langzamerhand het gevoel wel te komen, maar bijv. op school stelden die verkeringen ook weinig voor. Daar had ik dus echt geen behoefte aan.. Ik heb soms nog wel eens een negatief gevoel erover, maar als ik dan hier lees hoeveel mensen met mij zijn, dan denk ik: Het komt allemaal wel Ik blijf gewoon lekker mezelf, moet jij ook doen Link naar bericht Deel via andere websites
oikie 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Ik denk dat het belangrijk is om niet te veel waarde te hechten aan een leeftijd. Stel dat je 80 wordt, dan is het toch hartstikke leuk als je de helft vrijgezel bent geweest en de helft getrouwd? (Tenzij je kinderen wilt natuurlijk) Het is echt geen schande (meer) als je op latere leeftijd trouwt. Link naar bericht Deel via andere websites
Wassenaar 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Quote: Op maandag 05 juni 2006 12:16:46 schreef ~Joos~ het volgende: Hai Evelien! Ook ik heb nog nooit echt een relatie gehad (18 jaar). Nu begint langzamerhand het gevoel wel te komen, maar bijv. op school stelden die verkeringen ook weinig voor. Daar had ik dus echt geen behoefte aan.. Ik heb soms nog wel eens een negatief gevoel erover, maar als ik dan hier lees hoeveel mensen met mij zijn, dan denk ik: Het komt allemaal wel Ik blijf gewoon lekker mezelf, moet jij ook doen ze stelde die vraag 2 jaar geleden.. miss is ze nu al wel getrouwd Link naar bericht Deel via andere websites
Holla 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Quote: Op maandag 05 juni 2006 17:12:39 schreef Wassenaar het volgende: [...] ze stelde die vraag 2 jaar geleden.. miss is ze nu al wel getrouwd dan zou dat wel snel gegaan zijn zeg! Maarjah, alles is mogelijk Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Quote: Op maandag 05 juni 2006 17:12:39 schreef Wassenaar het volgende: [...] ze stelde die vraag 2 jaar geleden.. miss is ze nu al wel getrouwd Heb jij weer gelijk in. Niet naar gekeken. Ach, het gaat om het onderwerp nietwaar? Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Het hoeft natuurlijk niet gelijk te betekenen dat je op haar reageert. En anderen lezen het ook dus anderen die hetzelfde probleem hebben (alleen dan nu) hebben natuurlijk wel wat aan de reacties Link naar bericht Deel via andere websites
~Joos~ 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Quote: Op maandag 05 juni 2006 19:42:41 schreef jeffrey_1989 het volgende: Het hoeft natuurlijk niet gelijk te betekenen dat je op haar reageert. En anderen lezen het ook dus anderen die hetzelfde probleem hebben (alleen dan nu) hebben natuurlijk wel wat aan de reacties Precies Alleen het 'hai evelien' was dan wel beetje misleidend Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 5 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 5 juni 2006 Ja ok dat klopt dat kan misleidend zijn maar ok. Nu maar weer BOT dan he? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 11 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 11 juni 2006 Ik heb wel eens verkering gehad, toen was ik 15 geloof ik, toen had ik een half jaar ongeveer (weet ik niet meer precies) Voor de rest alleen maar 'scharrels' gehad. Niks mis mee naar mijn idee. Een serieuze vriendin komt nog wel, ik ben pas 18. Link naar bericht Deel via andere websites
Steven_90 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Ik heb al best veel meisjes gehad mischien kunnen we een keer afspreken Link naar bericht Deel via andere websites
SeeJeZus 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Als god het wil zal liefde je vinden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Inderdaad! Als je geen liefde vind wil God dat gewoon niet! Link naar bericht Deel via andere websites
jeffrey_1989 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Quote: Op maandag 19 juni 2006 22:15:25 schreef Steven_90 het volgende: Ik heb al best veel meisjes gehad mischien kunnen we een keer afspreken Heb je het nu tegen een bepaald iemand of niet? Dan bedoel ik dus het misschien kunnen we een keer afspreken. Link naar bericht Deel via andere websites
Steven_90 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Aan Evelientje dat snap je toch wel? Link naar bericht Deel via andere websites
living stone 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Quote: Op maandag 19 juni 2006 22:15:25 schreef Steven_90 het volgende: Ik heb al best veel meisjes gehad mischien kunnen we een keer afspreken wat heeft veel meisjes hebben gehad en afspreken met elkaar te maken ? Zal eerlijk gezegt eerder wantrouwend worden na z'n uitspraak dan positief... Link naar bericht Deel via andere websites
Steven_90 0 Geplaatst 19 juni 2006 Rapport Share Geplaatst 19 juni 2006 Ik bedoel het niet verkeerd Ik probeer haar alleen verder te helpen ik heb aardig wat ervaring als het om vrouwen gaat snap je? Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten