Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

eh..ik ben nu 19 en ook nog geen echte relatie gehad

op één verkering na maar dat was meer z'n kinderverkering zegmaar(was toen 11 ofzo)

waarschijnlijk ook omdat het nogal moeilijk is een jongen te leren kennen als je nooit echt uitgaat en jongens die een serieuze relatie willen(en niet alleen op je uiterlijk vallen) zijn blijkbaar niet voor het oprapen

smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 02 oktober 2006 20:56:17 schreef *Roos* het volgende:

eh..ik ben nu 19 en ook nog geen echte relatie gehad

op één verkering na maar dat was meer z'n kinderverkering zegmaar

haha

waarschijnlijk ook omdat het nogal moeilijk is een jongen te leren kennen als je nooit echt uitgaat en jongens die een serieuze relatie willen(en niet alleen op uiterlijk vallen) zijn blijkbaar niet voor het oprapen

smile.gif

Ik ben wekelijks in de discotheek te vindenm eigenlijk jongerenvereniging en heb daar nooit een meisje ontmoet waarvan ik dacht met die wil ik later een beschuitje eten, in een discotheek is het sneller gebaseerd op uiterlijk terwijl het volgens mij gaat om het innerlijk, de keren dat ik goed op weg was naar een relatie is ook elke keer door gesprekken gekomen.

Samengevoegde post 02-10-2006 21:57:24:

Ohw ja en ik val er dus ook onder knipoog_dicht.gif

Samengevoegde post 02-10-2006 21:57:43:

Wat is dit!!!!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Er word ook niet gezegd dat je achter de geraniums moet zitten. Maar ik geloof niet dat je er zomaar op los moet gaan leven *ik zeg niet dat dat gedaan moet worden*. Ik ben er van overtuigd dat God iemand zal geven. Misschien ken ik haar al wel, misschien niet. Wie zal het zeggen. Maar ik weet zeker dat God iemand op het oog heeft voor mij. En als ik een relatie op mijn 25ste zou krijgen, so be it. Dan zal ik dus geduld moeten hebben maar ik mag weten dat God zal voorzien. En als God wil dat ik eeuwig vrijgezel blijf, so be it. Zolang ik God maar heb *klinkt als een heilig boontje maar ik meen dit wel*.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 02 oktober 2006 22:53:13 schreef Thijs K het volgende:

Ik zou niet achter de geraniums blijven zitten
;-)

Haha tuurlijk niet puh2.gif

Veel naar gelegenheden gaan waar je jouw soort mensen ontmoet flower.gif

Maar volhardend op zoek gaan is ook niet de bedoeling.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 02 oktober 2006 22:53:13 schreef Thijs K het volgende:

Ik zou niet achter de geraniums blijven zitten
;-)

Het stomme is dat ik het idee heb dat ik egt wel de persoon in mn leven heb ontmoet, maar ik voel ook dat het moment gewoon niet goed is...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 03 oktober 2006 07:22:53 schreef jeffrey_1989 het volgende:

Er word ook niet gezegd dat je achter de geraniums moet zitten. Maar ik geloof niet dat je er zomaar op los moet gaan leven *ik zeg niet dat dat gedaan moet worden*. Ik ben er van overtuigd dat God iemand zal geven. Misschien ken ik haar al wel, misschien niet. Wie zal het zeggen. Maar ik weet zeker dat God iemand op het oog heeft voor mij. En als ik een relatie op mijn 25ste zou krijgen, so be it. Dan zal ik dus geduld moeten hebben maar ik mag weten dat God zal voorzien. En als God wil dat ik eeuwig vrijgezel blijf, so be it. Zolang ik God maar heb *klinkt als een heilig boontje maar ik meen dit wel*.

dus jij wacht lekker af tot iemand bij je aanklopt.. je moet toch ook zelf op zoek?

Ik weet dat je het niet letterlijk zegt, maar krijg beetje het idee dat je maar 1 relatie mag hebben ofzo.. vink btje onzin. Van elke relatie leer je gewoon weer.

Samengevoegde post 05-10-2006 17:47:34:

Quote:
Op dinsdag 03 oktober 2006 12:42:25 schreef Thijs K het volgende:

[...]

Het stomme is dat ik het idee heb dat ik egt wel de persoon in mn leven heb ontmoet, maar ik voel ook dat het moment gewoon niet goed is...

en als jij het moment goed vindt is zij misschien allang niet meer 'beschikbaar' om het zo meer eventjes te zeggen. Lijkt me best een dilemma

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ohw zij weet er ook van omdat ik t r heb gezegd, en we hebben t r over fehad en daaruit zijn we er achter gekomen dat we beter nog een tijdje kunnen wachten ermee en ik ben er ook wel beetje mee eens, maar t knaagt wel een beetje, mja ik ga niet achter de geraniums zittenw achten totdat t zover is. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

haha! ik bne 17, en heb ook nog nooit verkering gehad/gezoent.

maar ik ben inderdaad niet iemand die niets doet. ik heb veel mensen ontmoet, en maak ook redelijk snel vrienden.

maar als God niet wil dat je iets met iemand begint op dat moment, laat Hij het wel merken. en God geeft je heus wel iemand, bne ik ook van overtuigd!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Quote:
Op zaterdag 11 december 2004 11:03:49 schreef essie het volgende:

[...]

Waarschijnlijk wel.

En dat terwijl die 'scharrelfase' juist zo leuk is
puh2.gifwidegrin.gif

ik kan het echt niet aanzien om anderen steeds te zien van: yes verkering!, jonges ik ben zo zielig het is na 2 dagen al uit... hamer.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 19:53:55 schreef michielstroo het volgende:

[...]

ik kan het echt niet aanzien om anderen steeds te zien van: yes verkering!, jonges ik ben zo zielig het is na 2 dagen al uit...
hamer.gif

Hoi Michielstroo,

Ik begrijp je reactie niet helemaal. Bedoel je dat je zelf niet langer dan 2 dagen verkering hebt, of dat anderen eerst roepen 'yes, verkering' en het dan bij hun na 2 dagen uit is?

(ik probeer je post al twee dagen te ontcijferen, dus vraag het nu toch maar knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb één keer eerder een serieuze relatie gehad met een meisje, dat is nou ook alweer een tijdje geleden. Scharrelfase ben ik wel een beetje zat, het wordt op een bepaald moment zó oppervlakkig als je begrijpt wat ik bedoel. De afgelopen maanden heb ik steeds meer contact met een heel lief meisje (ze is trouwens ook Joods, maar dat even off-topic) en ik denk dat het weleens meer zou kunnen worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid