Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik snap je al laat je die ervaring niet echt blijken uit je post puh2.gif

denk ook niet dat het hier per definitie gaat of je wel ervaring heb met vrouwen ja of nee, omdat ze de vraag neerlegt of het gek is dat ze nog geen verkering heeft gehad of nog niet gezoend heeft...

Quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:41:33 schreef hopeloos het volgende:

haha... dat wil een meisje niet horen hoor
puh2.gif

alhoewel je het vast niet over seks zal hebben, is dat het eerste waar ik aan denk bij zo'n opmerking

was dus niet de enige die direct daar aan dacht smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:50:18 schreef SeeJeZus het volgende:

Maar als mensen nou echt heel erg willen. Mag dat dan niet op een site zoals deze?

nah wat denk jezelf... je zit hier nog altijd op een christelijk forum, waar men andere normen en waarde hanteerd...

Of je het hier nu mee eens bent of niet is het denk ik handig om je hier wel aan te houden...

En nee dit is geen datings site voor een ieder die last heeft van zijn hormoontjes...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 19 juni 2006 22:53:33 schreef SeeJeZus het volgende:

1. Wat is BOT ( sorry ben nieuw )

2. Misschien is het wel een gemiste kans, want het kan ook op het internet heel goed klikken.

Voordat je actief gaat posten op Credible.nl zou ik je vriendelijk willen verzoeken om de FAQ te lezen.

@Iedereen: BOT

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid