Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

hey,

je moet gewoon accepteren hoe je bent. als je bijv. verlegen bent ofzo niet je niet de hele dag gaan denken dat de rest beter is dan jij want jij bent dan misschien verlegen maar jij hebt weer dingen wat de rest niet heeft (en waar zíj misschien jaloers op zijn knipoog_dicht.gif)

Blijf gewoon jezelf want als ze jou leuk vind omdat je anders doet dan je bent kan het nooit wat worden. Dan zou je jezelf altijd zo moeten blijven gedragen en dat gaat dan steeds moeilijker worden!

suc6! smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:03:03 schreef Ventielbal het volgende:

Zoeken:

1. Meer kans door meer aanbod.

2. Je aandacht is vaak te oppervlakkig en kijkt te snel over de echte parels heen.

3. Naar verhouding meer tegenslagen dan bij afwachten.

Afwachten:

1. Verkleint de kansen.

2. Je hebt geen tegenslagen.

3. Vrije tijd
party.gif

Maaarrr...

Wat dacht je van afwachtend zoeken?

Veel contacten leggen en veel nieuwe vrienden maken.

Zo vergroot JIJ de kans dat iemand ANDERS jou ziet staan.

Sociale dieren maken de meeste kans
party.gifyes.gif

Lol... widegrin.gif Mijn moeder heeft me een keer een wijsheid bijgebracht die haar en haar vriendin werd bijgebracht toen ze jong waren. De meneer zei: meisjes, jullie denken dat jullie een jongeman moeten zoeken, maar dat is niet zo. Jullie moeten een plaats zoeken waar jullie hem kunnen tegenkomen.

Samengevoegde post 10-11-2006 19:22:01:

Quote:
Op vrijdag 10 november 2006 19:18:34 schreef annia het volgende:

Of juist heel verstandig. Beter op je dertigste zoenen dan op je twaalfde omdat je anders niet hip bent

Zo erg is dat laatste nou ook weer niet. Dus ik ben het hier niet mee eens.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

ik ben bijna 17, en k ga over 3 1/2 jaar trouwen met mn vriend widegrin.gifengel.gif nuja, dat hoop ik...

en euhm, verkering totaal zonder aan eventueel trouwen te denken?

hum...

ik denk niet dat het heel erg eerlijk is tegenover de ander als je wel verkering neemt met de ander zonder dat je denkt dat je voor al tijd bij die persoon wilt blijven. natuurlijk, verkering is gewoon een tijd van elkaar beter leren kennen, maar elkaar leren kennen kan je inderdaad ook prima zonder verkering doen! niet waar? waarom zou je dan nog verkering nemen...? voor het zoenen verbaasd.gif

mijn vriend en ik zeggen al vanaf dat we nog maar net verkering hadden dat we (toen dan) over 4 jaar gaan trouwen... smile.gif

OK, nou wil ik niet zeggen dat wij het perfecte vorbeeld zijn, maar ik denk dat t absoluut niet slecht is om t er ns over te hebben... ook op dat vlak moet je elkaar eenmaal leren kennen puh2.gif toekomst plannen maken is bovendien nog leuk ook smile.gif erachter komen wat de ander later graag wil, toekomest dromen enzo delen... kan je veel over elkaar van leren!

Oh, ik moet gaan.

nuja, misschien schrijf k later nog wel verder. eerst eten smile.gif

groetjes!!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 4 weeks later...

Quote:
ik denk niet dat het heel erg eerlijk is tegenover de ander als je wel verkering neemt met de ander zonder dat je denkt dat je voor al tijd bij die persoon wilt blijven. natuurlijk, verkering is gewoon een tijd van elkaar beter leren kennen, maar elkaar leren kennen kan je inderdaad ook prima zonder verkering doen! niet waar? waarom zou je dan nog verkering nemen...?

Sterk punt smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 23 november 2006 18:08:01 schreef kelskip het volgende:

ik ben bijna 17, en k ga over 3 1/2 jaar trouwen met mn vriend
widegrin.gifengel.gif
nuja, dat hoop ik...

en euhm, verkering totaal zonder aan eventueel trouwen te denken?

hum...

ik denk niet dat het heel erg eerlijk is tegenover de ander als je wel verkering neemt met de ander zonder dat je denkt dat je voor al tijd bij die persoon wilt blijven. natuurlijk, verkering is gewoon een tijd van elkaar beter leren kennen, maar elkaar leren kennen kan je inderdaad ook prima zonder verkering doen! niet waar? waarom zou je dan nog verkering nemen...? voor het zoenen
verbaasd.gif

mijn vriend en ik zeggen al vanaf dat we nog maar net verkering hadden dat we (toen dan) over 4 jaar gaan trouwen...
smile.gif

OK, nou wil ik niet zeggen dat wij het perfecte vorbeeld zijn, maar ik denk dat t absoluut niet slecht is om t er ns over te hebben... ook op dat vlak moet je elkaar eenmaal leren kennen
puh2.gif
toekomst plannen maken is bovendien nog leuk ook
smile.gif
erachter komen wat de ander later graag wil, toekomest dromen enzo delen... kan je veel over elkaar van leren!

Oh, ik moet gaan.

nuja, misschien schrijf k later nog wel verder. eerst eten
smile.gif

groetjes!!

Dit is zeer goed mogenlijk en alles behalve oneerlijk tegen over de ander, omdat je ook te maken heb met mensen die niet willen trouwen of nog niet weten of ze in de toekomst willen trouwen...

Op dat moment heb je het gevoel dat je voor altijd bij die persoon wilt blijven en in veel gevallen reageren wij vanuit dat gevoel...

Natuurlijk kan je elkaar ook goed leren kennen als vrienden, maar ik denk dat je elkaar toch nog iets anders en dieper gaat leren kennen als je een relatie heeft... Heeft dan niets met alleen het zoenen te maken dat zal misschien een onderdeel zijn van de intimiteit die je heb die je waarschijnlijk als vrienden niet heb...

Dus gedeeltelijk kan ik het met je eens zijn dat je zonder verkeringstijd elkaar beter kan leren kennen, maar gedeeltelijk ook weer niet zonder vage blikken te krijgen van de buitenwereld...

Enne welke tijd is nou mooier dan de verkeringstijd puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 7 months later...
  • 9 months later...

Quote:

[...]

Heb je wel gelijk in, maar ik wil mezelf niet zo pushen in het persé een vriendin zoeken. Dan leg je de druk bij jezelf neer en wordt je misschien alleen maar pessimistisch al je geen vriend(in) kan vinden. Ik denk dat dat juist niet goed is. Ik ben meer van mening dat je in zoiets rustig aan moet doen (niet te rustig natuurlijk).

Het kan zelfs zijn dat je 'die ene' al jaaaaaren kent....

Even een kleine update... met een eigen quote widegrin.gif

In de laatste regel (het kan zelfs zijn dat je 'die ene' al jaaaaaaren kent) kwam voor mij echt uit.

Ik kende m'n vriendin al zo'n 7 jaar voordat ik verliefd werd op haar en verkering kreeg.

Het kan soms vreemd lopen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid