Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Op zaterdag 21 oktober 2006 22:10:05 schreef Gilrea het volgende:

Verkering zuigt. Niet de verkering opzich, maar wel de tijd erna. Je beseft dan dat je nooit meer verkering wilt hebben. Ik wel tenminste.
puh2.gif

worshippy.gifwidegrin.gif

Samengevoegde post 21-10-2006 23:40:28:

Quote:

Op donderdag 19 oktober 2006 13:06:30 schreef Dante het volgende:

Het is zeg maar gevaarlijk om bij de eerste de beste al te denken dat die de ware kan zijn
nosmile.gif

Maarjah... het heet wel de 'scharrelfase'...
puh2.gif

waarom is dat gevaarlijk?

Ik heb geloof ik nooit in de 'scharrelfase' gezeten, kan me niet goed voorstellen wat dat is.. Als ik verkering met iemand krijg, dan ga ik er vanuit dat diegene degene is bij wie ik altijd blijf. En pas als het uit gaat, beslis ik dat het 'de ware' niet is. (Overigens heb ik een hekel aan de term 'de ware')

Link naar bericht
Deel via andere websites

hm, ja daar heb je een punt. Daarom vind ik het ook enigszins naief als je, als je verliefd bent, ook meteen denkt dat diegene de Ware is, de enige die bij je past, en de enige waar jij je leven mee zult delen. Omdat je dan een probleem hebt als de relatie verbroken word knipoog_dicht.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 23:32:26 schreef holla het volgende:

Ik heb geloof ik nooit in de 'scharrelfase' gezeten, kan me niet goed voorstellen wat dat is.. Als ik verkering met iemand krijg, dan ga ik er vanuit dat diegene degene is bij wie ik altijd blijf. En pas als het uit gaat, beslis ik dat het 'de ware' niet is. (Overigens heb ik een hekel aan de term 'de ware')

Daar ben ik het mee eens, ik zie 't zelf ook zo. Ik vind niet dat je verkering moet nemen 'voor het verkering hebben' maar omdat je bij elkaar wilt horen en het een voorbereiding is op het huwelijk dat er hopelijk op volgt. Ten minste, zo zie ik dat knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...

Quote:
Op donderdag 02 november 2006 23:43:45 schreef Michie23 het volgende:

Ik neem geen verkering meer
big-smile.gif

Tja... dat voornemen heb ik ook al maanden. Dat ik geen behoefte meer heb aan een relatie. Ik merk echter dat ik mezelf hiermee voor de gek hou.

(nu nog gegadigden knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 02 november 2006 23:49:57 schreef Michie23 het volgende:

Nou, ik ga gewoon voor een vrouw, verloven en trouwen dus.
knipoog_dicht.gif

Voor mij is er geen meerwaarde aan verkering.
smile.gif

dus jij weet bij de volgende die je tegenkomt en waar je verliefd op word ook al zeker dat je er mee trouwt?

eng nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Hee Iedereen,, Ik ben een Jongen van (Maar) 12 Jaar... widegrin.gif

Ik zit met 2 (Best) wel grote problemen:

Ik ben Verliefd op een Super Lekkere Chick,, Maar ik durf haar dus egt niet aan te spreken, en krijg al zweet handen als ik haar zie,, Nu ben ik dus te weten Gekomen dat zij een Vriend van mij Leuk vind. Die Vriend heeft geen Moeite met Flirten / Versieren,, Dus die Zit Lkkr met Haar te Flirten, Terwijl Hij weet dat ik Haar leuk vind!! Dat is egt goed Baluh,, hebben Jullie Tips hoe ik haar TOG kan Versieren??

Ik heb ook nog een Andere Vriend. Die Heeft egt altijd een Vriendin, en die is (eigenlijk) best een Player,, want hij Flirt egt veel,, Heel Vaak zie ik hem met egt leuke Meiden staan,, en die Lachen ook altijd om hem enzoo.. Ook ziet hij er egt Goed uit. Dus als ik dat zie,, Ben ik ook altijd wel een Beetje Jaloers: Waarom heb ik dat niet? Wat Doe ik Verkeerd? Waarom zie ik er niet zo goed uit?? Dit is egt Heel Vervelend.. Hebben Jullie ook hier Tips voor me hoe ik hier mee om kan gaan??

Greetz van een Wanhopige Jongen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid