Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw hier...en ben best blij dit topic gevonden te hebben, ben zelf 15 en heb nog nooit verkering gehad (ja kleuterschool-liefde) en ook nog nooit gezoend. Ik vond van mezelf dat ik echt al een leeftijd had gepasseerd dat je gezoend 'moest' hebben, achteraf natuurlijk de grootste onzin !! Ik wacht het allemaal wel af en ik hoop dat als ik iemand vind, het ook meteen de 'ene' is. Lijkt me heerlijk om alles te kunnen delen. Ik heb liever dan dat ik nu kan zeggen dat ik nog nooit gezoend heb dan dat ik schamend zou moeten zeggen dat ik al 23 jongens heb gezoend.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Denk dat je je daar helemaal niet druk om hoeft te maken of je wel of geen relatie heb...

Ben zelf nu 21 en heb nog nooit een echte vaste relatie gehad... meestal duurde het niet langer dan een week...

Denk dat verliefdheid/verkering heel bedriegelijk kan zijn en dat het uiteindelijk toch draaid om echte liefde en dat is iets wat je niet aan iedereen kan geven in een relatie...

Het is ook alles behalve verstandig om dit te gaan forceren... tuurlijk zal je mensen tegenkomen en er verliefd op worden en er toch achter komen dat het niet de juiste is... maar ooit zal je toch die ene tegenkomen...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Zoeken:

1. Meer kans door meer aanbod.

2. Je aandacht is vaak te oppervlakkig en kijkt te snel over de echte parels heen.

3. Naar verhouding meer tegenslagen dan bij afwachten.

Afwachten:

1. Verkleint de kansen.

2. Je hebt geen tegenslagen.

3. Vrije tijd party.gif

Maaarrr...

Wat dacht je van afwachtend zoeken?

Veel contacten leggen en veel nieuwe vrienden maken.

Zo vergroot JIJ de kans dat iemand ANDERS jou ziet staan.

Sociale dieren maken de meeste kans party.gifyes.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Idd, volgens mij gebeurd dat gewoon, op de een of andere manier. Althans zo ging het bij mij. Je ontmoet iemand (direct of indirect), het klikt, je gaat er steeds meer mee om, en dan kan er iets uit groeien, of niet. Niet te moeilijk doen lijkt me.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zou het 7 stappen plan van Marcoooooo gebruiken:

1) Je gaat douchen, hierdoor durven mensen binnen gezichts afstand van je te komen.

2) Je gaat naar de kapper en koopt fatsoenlijke kleren, hierdoor kan je optimaal gebruik maken van de winst van punt 1

3) Je gaat naar een plaats waar veel mensen komen, met name mensen van het andere geslacht. De huishoudbeurs is overigens een uitzondering, omdat je dan voor homoseksueel versleten zal worden. Op deze wijze kan je de winst van punt 1 en 2 optimaal benutten.

4) Zodra een kandidaat in visual range komt scan je je target en check je de belangrijkste criteria zoals: gewicht/lengte-ratio, cup-maat en pokdaligheid.

5) Je poetst je tanden, zodat je ook "hoi" terug kan zeggen bij een close encounter. Als een kandidaat voor je valt is dat mooi, als ze voor je valt wegens zuurstof tekort is dat minder mooi.

6) Is het getal van Satan, de verleider, dus je weet wat je te doen staat bij punt zes: verleiden. Je zet je liefste lach op, eventueel vooraf gegaan door een bezoek aan de orthodontist. Als je kandidaat gillend wegrent is een andere orthodontist te overwegen.

7) Je valt op je kniën en vraagt haar ten huwelijk, als dit niet genoeg is is ze vast niet de ware.

Link naar bericht
Deel via andere websites

ik heb nooit verkering gehad, maar ik denk gewoon je zelf wezen, want als je anders ben en ze leert je zo kennen, dan moet je heel je leven niet jezelf zijn puh2.gif, en dan heb je een probleem.

Er zijn er altijd wel wat die op je vallen, als ze niet te zwaar zijn dan breek je geen botten big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 5 weeks later...

Quote:
Op vrijdag 08 oktober 2004 20:16:17 schreef evelientje het volgende:

Hoi allemaal,

Ik ben een meid van 17 jaar. En ik heb nog nooit verkering gehad of ooit gezoend. Is dit raar???

Groeten Evelien

nee hoor hier is een lotgenoot! ik bne ook 17, heb nog nooit gezoent en ook nog nooit verkering gehad! mij lijkt het juist heel erg mooi om de jongen waar je verkering mee krijgt voor het eerst te zoenen.. dus ik wacht wel af! maar je bent dus niet de enige

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik heb pas mijn eerste verkering gekregen op mijn 21e, dus dan kun je nog ff. En zoenen, zelfde verhaal. Nu happy met m'n eerste (en enige, zullen we hopen) vriend, en zeker niet het gevoel dat ik iets moet inhalen of iets heb gemist dus... het kan zeker goed komen :-)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 08 oktober 2004 20:16:17 schreef evelientje het volgende:

Hoi allemaal,

Ik ben een meid van 17 jaar. En ik heb nog nooit verkering gehad of ooit gezoend. Is dit raar???

Groeten Evelien

Hey Evelien,

dat is helemaal niet raar hoor! Wees maar niet ongerust jou tijd komt nog wel. Liefde is nu eenmaal niet gebonden aan een leeftijd. Natuurlijk wil je graag die leuke jongen tegenkomen, want dat is harstikke leuk! Maar je moet er vooral niet te veel naar opzoek gaan. Het komt wel. Vraag God of hij je wil helpen, of hij je geduld wil geven.

groeten Faraways

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Quote:
Op dinsdag 20 juni 2006 16:43:56 schreef Marcoooooo het volgende:

Ik zou het 7 stappen plan van Marcoooooo gebruiken:

1) Je gaat douchen, hierdoor durven mensen binnen gezichts afstand van je te komen.

2) Je gaat naar de kapper en koopt fatsoenlijke kleren, hierdoor kan je optimaal gebruik maken van de winst van punt 1

3) Je gaat naar een plaats waar veel mensen komen, met name mensen van het andere geslacht. De huishoudbeurs is overigens een uitzondering, omdat je dan voor homoseksueel versleten zal worden. Op deze wijze kan je de winst van punt 1 en 2 optimaal benutten.

4) Zodra een kandidaat in visual range komt scan je je target en check je de belangrijkste criteria zoals: gewicht/lengte-ratio, cup-maat en pokdaligheid.

5) Je poetst je tanden, zodat je ook "hoi" terug kan zeggen bij een close encounter. Als een kandidaat voor je valt is dat mooi, als ze voor je valt wegens zuurstof tekort is dat minder mooi.

6) Is het getal van Satan, de verleider, dus je weet wat je te doen staat bij punt zes: verleiden. Je zet je liefste lach op, eventueel vooraf gegaan door een bezoek aan de orthodontist. Als je kandidaat gillend wegrent is een andere orthodontist te overwegen.

7) Je valt op je kniën en vraagt haar ten huwelijk, als dit niet genoeg is is ze vast niet de ware.

Prachtig, prachtig! Ik ga het toch niet riskeren puh2.gif.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid