Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • 2 weeks later...
  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Wat ik zelf de laatste tijd erg heb geleerd is dat verkering nie thet mooiste is wat je met iemand kan hebben, echte vrienschap is veel mooier, heb het onlangs ervaren met een meisje, ik zag wat in haar, zij gelukkig niet in mij het gevolg is dat we nu hele goede vrienden zijn en alles elkaar kunnen vertellen. Wat ik hier mee wil zeggen is, wordt niet neerslachtig als je nog steeds vrijgezel bent, ik ben het ook nog steeds. Zelf wordt ik er ook af en toe best depri van, maar blijf jezelf en onthoud dat verkering niet de weg is naar geluk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 24 september 2006 19:48:21 schreef Thijs K het volgende:

Wat ik zelf de laatste tijd erg heb geleerd is dat verkering nie thet mooiste is wat je met iemand kan hebben, echte vrienschap is veel mooier, heb het onlangs ervaren met een meisje, ik zag wat in haar, zij gelukkig niet in mij het gevolg is dat we nu hele goede vrienden zijn en alles elkaar kunnen vertellen. Wat ik hier mee wil zeggen is, wordt niet neerslachtig als je nog steeds vrijgezel bent, ik ben het ook nog steeds. Zelf wordt ik er ook af en toe best depri van, maar blijf jezelf en onthoud dat verkering niet
alléén
de weg is naar geluk.

Kleine aanpassing knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

@Dante: ik geloof het ook niet knipoog_dicht.gif

Maar dat weerhoudt ons niet van reageren engel.gif

Wat ik mij afvraag; waarom is het nog steeds een soort van not-done als je nog nooit een relatie hebt gehad, terwijl er nogal veel mensen zijn waarbij dat zo is? Stamt dat nog af van vroegah, waar je op je 20e 2 kinderen had?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik zelf heb twee keer verkering gehad.

Dus ook wel gekust...

Maar op je 13e is het nog braaf engel.gif

Het is niet raar dat je op je 17e nog geen verkering hebt gehad vind ik.

Dat is ook beter, want dan dan is de kans groter dat je echt je ware liefde vindt waarmee je gaat trouwen enzo.

Want als je 13 bent en je hebt verkering, is de kans erg klein dat je daarmee gaat trouwen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:44:02 schreef Dante het volgende:

Je zou verbaast opkijken als je het eens aan bepaalde mensen zou vragen.

Dat deed ik dus laatst bij iemand (ook 18) en die had ook nog nooit een relatie gehad.

Ik was verbaasd omdat ik echt anders had gedacht.

Dát bedoel ik dus smile.gif Als de meeste mensen het van mij horen, zijn ze ook vaak zéér verbaasd. What's the big deal?

@Jellyfish; daar heb je wel gelijk in ja, ik denk dat het zeer zeldzaam is als je vanaf je 13e verkering hebt en er dan na jaaaaaren mee trouwt knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 26 september 2006 18:31:19 schreef ~Joos~ het volgende:

@Dante: ik geloof het ook niet
knipoog_dicht.gif

Maar dat weerhoudt ons niet van reageren
engel.gif

Wat ik mij afvraag; waarom is het nog steeds een soort van not-done als je nog nooit een relatie hebt gehad, terwijl er
nogal
veel mensen zijn waarbij dat zo is? Stamt dat nog af van vroegah, waar je op je 20e 2 kinderen had?

Ik weet niet waar het vandaan komt, vind het zelf ook erg raar. Misschien komt dat vooral bij de mensen vandaan die vanaf hun 13e altijd op 'jacht' zijn gegaan naar de andere sexe, en als gevolg dus ook regelmatig verkering hadden of iets dergelijks.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid