Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:53:18 schreef AkkA het volgende:

Ik ook niet zoveel. Alleen een ding wel. Het gaat bij vrouwen wel om uiterlijk 100%. Helemaal niks innerlijk. Misschien later. Maar uiterlijk is zeker wel belangrijk. En iedereen die zegt dat dat niet zo is liegt.

Ik was vroeger nog veel lelijker dan nu. Maar toen vonden meisjes me alleen zielig das pas erg... Je moet nooit iemand zielig vinden.

Dat is ook niet leuk voor de persoon.

Sorry. Maar jij hebt mijn exenlijst niet gezien. Alleen mijn vakantievriendje was knap, maar daar was ik niet echt verliefd op. En mijn laatste vriendje was knap, maar daar was ik niet op gevallen.

Het is die x-factor die het doet, en die zit hem niet in zijn kapsel, niet in zijn lichaam en uiteindelijk (knipoog_dicht.gif) ook niet in zijn ogen.

Ik heb o.h.a. een hekel aan zogenaamde liefde die om geld (auto's cadeautjes), aanzien (patsers) en uiterlijk (players) draait.

Dus zo iets moet je niet zeggen over vrouwen cry.gif

En ik moest er nog aan toevoegen. Nee, (de meeste) jongens begrijpen waar het om gaat! Of ze willen je in bed krijgen, of je bent een soort trofee en dan hangen ze je het liefst nog aan de muur! Hoe vaak ben ik niet tegen players aangelopen die me naar de mond praten en later gewoon *zakken bleken te zijn. En nou niet zeggen dat het aan mij ligt, want voor zover aan mij lag heb ik mijn best gedaan en ben ik wijzer geworden alleen wedden dat ik nog wel een keer gekwetst ga worden! Niet zeggen dat vrouwen gemeen zijn!

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 466
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 17:59:28 schreef Helena het volgende:

[...]

Sorry. Maar jij hebt mijn exenlijst niet gezien. Alleen mijn vakantievriendje was knap, maar daar was ik niet echt verliefd op. En mijn laatste vriendje was knap, maar daar was ik niet op gevallen.

Het is die x-factor die het doet, en die zit hem niet in zijn kapsel, niet in zijn lichaam en uiteindelijk (
knipoog_dicht.gif
) ook niet in zijn ogen.

Ik heb o.h.a. een hekel aan zogenaamde liefde die om geld (auto's cadeautjes), aanzien (patsers) en uiterlijk (players) draait.

Dus zo iets moet je niet zeggen over vrouwen
cry.gif

En ik moest er nog aan toevoegen. Nee, (de meeste) jongens begrijpen waar het om gaat! Of ze willen je in bed krijgen, of je bent een soort trofee en dan hangen ze je het liefst nog aan de muur! Hoe vaak ben ik niet tegen players aangelopen die me naar de mond praten en later gewoon *zakken bleken te zijn. En nou niet zeggen dat het aan mij ligt, want voor zover aan mij lag heb ik mijn best gedaan en ben ik wijzer geworden alleen wedden dat ik nog wel een keer gekwetst ga worden! Niet zeggen dat vrouwen gemeen zijn!

Ieder meisje wil een knap vriendje. En ik bedoel niet dat een jongen helemaal perfect hoeft te zijn voor een meisje. Maar als je lelijk bent is dat gewoon zo. Dan moet je echt geluk hebben. Als je dik bent, rood haar hebt en klein bent zweeer ik je dat er geen meisje op je valt. Echt niet.

Dat is de natuur. Vrouwen hebben daar veel minder last van omdat mannen veel minder selectief zijn. Dat is in de hele natuur zo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01:37 schreef AkkA het volgende:

[...]

Ieder meisje wil een knap vriendje. En ik bedoel niet dat een jongen helemaal perfect hoeft te zijn voor een meisje. Maar als je lelijk bent is dat gewoon zo. Dan moet je echt geluk hebben. Als je dik bent, rood haar hebt en klein bent zweeer ik je dat er geen meisje op je valt. Echt niet.

Dat is de natuur. Vrouwen hebben daar veel minder last van omdat mannen veel minder selectief zijn. Dat is in de hele natuur zo.

Dan vraag ik me af of wij van een andere planeet komen.

Maar t kan ook zijn, kijk, ik kom uit een gehucht. knipoog_dicht.gif

Ik denk dat het met bepaalde factoren te maken heeft:

* Het motief van een vrouw om een man te willen

1- Is lust het motief: Dan gaan we voor type Brad-Pitt

2- Is hebberigheid een motief: A la Bill Gates

3- Is zucht naar aandacht een motief: type loverboy

4- Is zucht naar liefde een motief: type sleeping beauty, want die zal wachten op haar prins en neemt zeker geen genoegen met een knappe *zak, een verwend nest, een op seksbeluste player.

Ik denk dat leeftijdsfase en situatie een grote invloed hebben op het motief van de vrouw. En er zijn veel motieven die niet goed voor je zijn.

Voor de mannen/jongens

Ben je een knappe jongen, dan trek je type 1 aan.

Ben je een rijke/hoogopgeleidde jongen, type 2.

Ben je op sex uit, type 3

Zoek je liefde, dan vind je type 4

stuutje.gif 90% onzin maar voor die 10% heb ik vast wel een beetje gelijk. Soort zoekt soort, zeg maar.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:01:37 schreef AkkA het volgende:

[...]

Dat is de natuur. Vrouwen hebben daar veel minder last van omdat mannen veel minder selectief zijn. Dat is in de hele natuur zo.

Tenzij je het als een last ervaart dat mannen je willen met grote tieten, korte rokjes en zaadvragende ogen (jah dat is me eens verteld en gelukkig maakte mijn toenmalige vriendje er verstandelijk lieve oogjes van).

Nee als je je maar vaak genoeg uitkleed kun je alle mannen krijgen. Yeaaaaaaaaaaah! bye.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mwah Veenendaal is geen gehucht. Verder heb ik vakantie werk gedaan en draaiden we ook een disco. Utrecht ga ik ook weleens ook geen gehucht. Maar in iedergeval daaar draait het alleen om uiterlijk. En verder. Jij stapt niet op een lelijke jongen af, en een lelijke jongen niet op jouw omdat hij dat niet eens durft.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17:49 schreef AkkA het volgende:

Mwah Veenendaal is geen gehucht. Verder heb ik vakantie werk gedaan en draaiden we ook een disco. Utrecht ga ik ook weleens ook geen gehucht. Maar in iedergeval daaar draait het alleen om uiterlijk. En verder. Jij stapt niet op een lelijke jongen af, en een lelijke jongen niet op jouw omdat hij dat niet eens durft.

Mwoehahaha...widegrin.gif

Lelijk bestaat niet qua uiterlijk.

En er is een heel groot verschil tussen LUST en LIEFDE.

Lust draait om uiterlijk en zorgt 9 vd 10 keer voor problemen.

Liefde gaat veel en veel verder.

Volgens mij zou ik nog verliefd kunnen worden op de achterkant van een varken, aangezien ik mijn roze bril heel snel op kan zetten. (En God zij dank ook snel weer af). En misschien maakte je daar wel een puntje:

Een jongen die zichzelf lelijk vind stapt niet eens op een meisje af, die zich vervolgens afvraagt of de jongen nou zo arrogant is of gewoon niets te bieden heeft.

En btw... Ik stap niet op jongens af. Ik geef ze hoogstens een onbewust seintje omdat ze me opvallen en het is aan hen om de eerste stap te zetten. Als ik eenmaal van iemand houd wil ik dan wel weer op en neer naar autralie rennen voor diegene. Maar dat was btw

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 22 oktober 2005 02:07:13 schreef Cake het volgende:

Lelijk en mooi dat is zeer persoonlijk.

Ik heb mensnen schilderijen laten zien waarvan ze vonden dat het walgelijk is. En met muziek hetzelfde. Mooie een lelijk is dus subjectief. Over smaak valt niet te twisten.

Neej en als je kijkt naar wat de gem. van vroeger mooi vond (rubensvrouwen) en wat ze nu weer promoten (graatjes)... Mooi veranderd...

Vroeger was mooi: dik, bleek

Nu: slank, getint

En t grappige is dat mensen vroeger gewoon mooi waren naar hun omstandigheden (rijk en lui) en men er nu fortuinen aan besteedt om aan het modebeeld te voldoen, en dat terwijl iedereen zijn eigen mening erover heeft.

Zijn we nou dommer geworden in de loop der tijd?nosmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Inderdaad, ik dat artikel wordt eens duidelijk gemaakt dat er veel meer jongeren worstelen met problemen.

De discussie gaat misschien wat te veel over mooi of lelijk. In mijn beleving kan niemand alleen mooi of lelijk zijn. Ieder heeft zijn goede en minder goede kanten. Daar moet je mee leren leven.

God kan je helpen als je je openstelt voor Zijn hulp.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 1 month later...

Hallo Mensen

Heb niet t hele topic doorgelezen, maar t komt me wel allemaal erg bekend voor. Heb wel een groot aantal vriendinnen enzo, en sommige vind ik best leuk. Alleen heb ik denk ik wat in me dat ze meer zijn als een hartsvriend, wat ook best wel leuk is hoor, maar ja je gaat toch twijvelen aan jezelf.

Ben wel al een keer ten huwelijk gevraagd toen ik 9 was door een meisje van 5 :S Mn zusje had een kinderfeestje...mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:38:55 schreef Eli7 het volgende:

Ik heb gisteren mijn vierde blauwtje gelopen... Voelde op zich niet heel erg prettig moet ik zeggen. Maar het idee, nog nooit een vriendin gehad te hebben komt mij best wel bekend voor...

* Kate slaat een arm om Eli7 heen en troost hem

Een blauwtje lopen is nooit fijn, maar wel onderdeel van een leerproces in ons leven.

Weet je Eli...wie jou laat schieten, weet niet wat ze mist flower.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 15 december 2005 12:31:03 schreef Kate het volgende:

[...]

* Kate slaat een arm om Eli7 heen en troost hem

Een blauwtje lopen is nooit fijn, maar wel onderdeel van een leerproces in ons leven.

Weet je Eli...wie jou laat schieten, weet niet wat ze mist
flower.gif

Dat doet me toch wel weer goed... Eli7 pinkt een klein traantje weg en gaat manmoedig weer op zijn weg!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 15 december 2005 00:38:55 schreef Eli7 het volgende:

Ik heb gisteren mijn vierde blauwtje gelopen... Voelde op zich niet heel erg prettig moet ik zeggen. Maar het idee, nog nooit een vriendin gehad te hebben komt mij best wel bekend voor...

He bah, een blauwtje oplopen is nooit fijn. Zeker als het voor de 4de keer is noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 21 oktober 2005 22:17:49 schreef AkkA het volgende:

Mwah Veenendaal is geen gehucht. Verder heb ik vakantie werk gedaan en draaiden we ook een disco. Utrecht ga ik ook weleens ook geen gehucht. Maar in iedergeval daaar draait het alleen om uiterlijk. En verder. Jij stapt niet op een lelijke jongen af, en een lelijke jongen niet op jouw omdat hij dat niet eens durft.

ik heb bij uitgaan altijd het idee alsof het toch wel draait om 'scoren'. En als je minder knap bent, lukt dat minder goed. Maar dat betekent niet dat je daarom geen verkering kunt krijgen als je minder knap of lelijk bent. *Je moest eens zien op wie ik verliefd ben geweestknipoog_dicht.gif*. Volgens mij ligt een heel groot deel aan hoe makkelijk je met mensen om gaat. Als je verlegen bent, ben je 'saaier' --> denken veel mensen.

En btw: ik vind je helemaal niet lelijk party.gif dus (hehe Holla de ervaringsdeskundige knipoog_dicht.gif)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 16 december 2005 00:04:38 schreef Lady-Kebiss het volgende:

Kleine tip voor de mensen die zichzelf hier 'niet zo aantrekkelijk vinden': Als jij zelfverzekerd overkomt, een open uitstraling hebt en een vriendelijk gezicht, ben je al een stuk aantrekkelijker!
smile.gif

Mensen die niet aantrekkenlijk zijn voelen zich meestal vaker onzekerder noparty.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid