Ursa 1 Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Thuiszitten met nekpijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 sterkte Ursa! ik ben vandaag naar een begrafenis geweest en moet vanavond weer werken, hopelijk gaat dat een beetje okey. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 20 november 2012 Rapport Share Geplaatst 20 november 2012 Hmm, vandaag heb ik van half negen tot half vijf college. Daarna nog een wasje draaien, en dan ben ik dolblij dat deze dag voorbij is. VEEL! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Net mijn kamer schoongemaakt. Enkele dingen verzameld die ik kan meegeven met de schoendoosactie, vrijdag maken we ze klaar tijdens de jeugddienst. straks bijles gaan geven en vanavond ook. tussendoor ontwerpen en haken op de trein Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
winterzon 0 Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Vandaag wat sollicitaties afwerken en een beetje studeren. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 21 november 2012 Rapport Share Geplaatst 21 november 2012 Vandaag lekker auto gereden, naar zus toe. Daar wiegje voor de aankomende baby in elkaar gezet en bekleedt. Katten en konijn geaaid. Terug naar huis, en nu uitrusten van het harde werk. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 23 november 2012 Rapport Share Geplaatst 23 november 2012 Getankt, boodschappen gedaan, klaar gemaakt voor de reis van morgen: in m'n ééntje per auto naar België en terug. Spannend. Nu genieten van Lord of the Rings. Lego Lord of the Rings om precies te zijn. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ik ga vandaag stage lopen tot half 5-_- daar gaat mijn zaterdaggevoel.. Dan om half 5 richting het winkelcentrum een vriendin van haar werk ophalen samen naar mijn huis fietsen, eten en langzaam maar zeker richting de jeugd Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Robert Frans 1.653 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 en langzaam maar zeker richting de jeugd GodGirl, wat klinkt dat toch poëtisch. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Ja, zou ik ook wel willen...richting jeugd. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Heb gedaan: mijn auto in wording op de proef gesteld, en inmiddels afbetaald, en eem wat dingetjes in de stad gehaald. ga nog doen: Een volleybalwedstrijd schrijven, en vanavon voor mezelf een film kijken.. Of 2. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Een volleybalwedstrijd schrijven hoe doe je dat? Ik ben vandaag gaan wandelen met lieff in het bos. We zagen een speeltuin en als kleinere kinderen hebben we er ook gespeeld daarna hebben we bij mij thuis Spider-man 2 gekeken:) nu ga ik werken voor school. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
gewoon Paul 8 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Een volleybalwedstrijd schrijven, is in mijn geval official zijn. Alle wedstrijdgegevens bijhouden(setstanden, time-outs registreren per set, begin-en eindtijd per set en van de hele wedstrijd, etc.). Uiteindelijk zat ik alleen te tellen met het telbord, mijn broer wilde perse schrijven:p Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Straks weer eens stappen met mijn ex-buurjongen die ook vrijgezel is en wel eens wat anders wil doen op zaterdagavond. Eigenlijk hoopt hij z.s.m. aan de vrouw te geraken om zodoende het ware geluk te smaken. Ik heb het hart niet om hem te zeggen dat de zaken soms ietsje genuanceerder liggen. Misschien waag ik me vanavond wel op de dansvloer, al acht ik de kans klein. Ik zou liever op een strand met een gitaar bij het kampvuur zitten met een gezellige groep mensen wat zingen en praten. Maar ja, dat zit er de eerste maanden sowieso niet in. Kan ik eerst mooi wat beter worden op mijn gitaar! Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Een volleybalwedstrijd schrijven hoe doe je dat? Ik ben vandaag gaan wandelen met lieff in het bos. We zagen een speeltuin en als kleinere kinderen hebben we er ook gespeeld daarna hebben we bij mij thuis Spider-man 2 gekeken:) nu ga ik werken voor school. Ik ben jaloers, alhoewel ik me behoorlijk oud voel als ik op sommige klimrekken probeer te klauteren en het zweet op mijn voorhoofd heb staan. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
GodGirl 0 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 en langzaam maar zeker richting de jeugd GodGirl, wat klinkt dat toch poëtisch. Whaha ik heb het wel 100 keer overgelezen en kan er niet echt iets poetisch uit halen.. maar wie weet moet ik daar gwn oud(er) en wijs(er) voor worden^^ Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 24 november 2012 Rapport Share Geplaatst 24 november 2012 Straks weer eens stappen met mijn ex-buurjongen die ook vrijgezel is en wel eens wat anders wil doen op zaterdagavond. Eigenlijk hoopt hij z.s.m. aan de vrouw te geraken om zodoende het ware geluk te smaken. Ik heb het hart niet om hem te zeggen dat de zaken soms ietsje genuanceerder liggen. haha een man naar mn hart ik heb vandaag eeh, gewerkt and that's it het leven is niet altijd een feest. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
tucker 28 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Veel te vroeg uit m'n bed vallen en daarna stage gaan lopen. Tussentijdse evaluatie Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ik heb ingrediënten gekocht voor mijn kerstkoekjes. Chocoladeletters die ik om ga smelten, poedersuiker voor glazuur en kleine snoepjes voor op de koekjes. Dat is voor straks of vanavond, nu eerst verder met het schrijven van muziek onder een gedicht. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ik ga vandaag trachten mijn eten verder binnen te houden Is eens iets anders he... Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 - Moed verzamelen om niet te procrastineren en om dan weer met mijn artikel aan de slag te gaan. - Bedenken wat ik vanavond ga eten. - Telefoontjes plegen Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Ursa 1 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 Ik ga zo lekker eten bij Happietaria. Lekker, goedkoop, fijne sfeer en eten voor het goede doel! (zie http://www.happietaria.nl/) Als ze ook in jouw stad zitten is het zeker een aanrader. /SPAM Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 28 november 2012 Rapport Share Geplaatst 28 november 2012 @Ursa, Goed initiatief Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Fee 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Ik ga colleges volgen, aan een opdracht werken, inzage van de tentamens bekijken, en dan verder aan het werk. Beetje veel te doen vandaag, alweer. Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
hann 0 Geplaatst 29 november 2012 Rapport Share Geplaatst 29 november 2012 Momenteel zit ik in een trein die gigantisch schommelt op weg naar leiden voor een dagje geschiedenis en als ik dan thuis ben ga ik werken Citeren Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten