Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 142
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Zal Van Marwijk nog lang aanblijven? En wie gaat het toernooi nu winnen?

Van mij mag hij best nog wel aanblijven. Ik vind het onzin om een bondscoach steeds te vervangen bij slechte prestaties. Volgens mij hebben vooral de spelers slecht gepresteerd in combinatie met de 'die hard' supporters die wel hebben laten zien echt gelegenheidspubliek te zijn. Dan kunnen we nog wat van de Ierse supporters leren.

Vervang maar wat spelers voor mensen die er wel voor willen gaan, ook al hebben die iets minder kwaliteit. Mentaliteit, daar moet aan gewerkt worden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat heerlijk, ik merk dat ik het veel leuker vind om naar zo'n EK te kijken als 'we' niet meedoen.

Blijkbaar ben ik toch gevoelig voor die nationale voetbalkoorts.

Laat ze maar lekker de kwalificatie voor 2014 missen, een verademing. Hup Italie, hup Engeland, Hup Duitsland!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Oh oh, deze avond was leuk! Spannend tot aan het einde :). Wel jammer voor Ierland dat ze, net als wij, zonder punten naar huis gaan, maar het was ook wel sneu geweest als zij Italië eruit gekieperd hadden.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Oh oh, deze avond was leuk! Spannend tot aan het einde :). Wel jammer voor Ierland dat ze, net als wij, zonder punten naar huis gaan, maar het was ook wel sneu geweest als zij Italië eruit gekieperd hadden.

Dan heb ik duidelijk de verkeerde wedstrijd gevolgd. :( Ik keek Kroatie - Spanje en dat was de meest frustrerende wedstrijd van dit EK tot nu toe. Spanje speelde belachelijk slecht voor Europees en wereldkampioen. De 1-0 winst hebben ze geen seconde verdiend.

Hopelijk zijn de wedstrijden van morgen leuker. Ik hou plots van voetbal. :) En zoals Dubito zegt, het is lekker om zo'n toernooi te volgen als je eigen land er niet in mee speelt.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Ik keek Kroatie - Spanje en dat was de meest frustrerende wedstrijd van dit EK tot nu toe. Spanje speelde belachelijk slecht voor Europees en wereldkampioen. De 1-0 winst hebben ze geen seconde verdiend.

De goal leek me ook iets weghebben van buitenspel of hands. Of beide.

De eerste helft heb ik Italie zitten kijken. Ik kan wel genieten van de Italianen. Leuke ploeg. Alleen Balotelli is zo gek als een deur.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Mjah, Duitsland voetbalt prima, hoewel de eerste helft gisteren nog wat slordig verliep, en als een team goed voetbalt, dan mag dat team wat mij betreft best winnen.

Wat mij meer verbaast is dat de scheidsrechters er volgens mij massaal vergeten zijn hun rode kaarten mee te nemen. Er zijn toch in enkele wedstrijden, waaronder gisteren al drie keer, toch vrij heftige overtredingen gemaakt die wel een blozende kaart verdienden...

Link naar bericht
Deel via andere websites
Spanje speelde vooral bloedstollend saai vandaag. Na de eerste goal was het enkel maar een beetje de bal rondtikken...

je hebt helemaal gelijk, ze speelden belabberd.... Daarom zijn ze ook de besten, slechts spelen en makkelijk winnen. Tegen Duitsland of Portugal schakelen ze wel een versnelling hoger.

Maar saai is voetbal sowieso... Je kunt beter samenvattingen kijken of NBA basketbal als je meer actie wil zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Spanje speelde vooral bloedstollend saai vandaag. Na de eerste goal was het enkel maar een beetje de bal rondtikken...

Mee eens. Dan was Duitsland - Griekenland toch een stuk leuker om naar te kijken. Hopelijk wordt Engeland - Italie van morgen wel een spannende wedstrijd.

Link naar bericht
Deel via andere websites
Spanje speelde vooral bloedstollend saai vandaag. Na de eerste goal was het enkel maar een beetje de bal rondtikken...

Ook Barcelona speelt soms van die wedstrijden. Spanje kan als geen ander een 1-0 over de streep trekken. (die strafschop was en cadeautje, die tel ik niet mee)

Maar ik denk als Spanje echt moet (als ze achter staan), dat dan de aanvallende kwaliteiten wel te zien zullen zijn.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik vind het ook niet erg netjes naar de supporters toe. Die maken in dit geval een lange en dure reis om je aan te moedigen, je hebt de kwaliteiten en de klasse om er 5-0 van te maken tegen een slecht en net zo ongeïnteresseerd spelend Frankrijk, de spelers worden daar dan ook vorstelijk voor betaald en gesponsord, ook uit gemeenschapsgeld, en dan lever je zo'n gedrocht af. Nu waren er volgens de commentator ook weinig Spaanse supporters in het stadion en ik kan me dat dan ook wel voorstellen. De vorige wedstrijd van Spanje was ook al niks.

Link naar bericht
Deel via andere websites

De vraag is dan of zo'n elftal het wel waardig is om Europees kampioen te worden. In mijn ogen niet. Dit is net zo'n wanprestatie als van het Nederlands elftal enkel dan met winst.

Ik verwacht dat een Europees kampioen zich helemaal geeft en een mooie partij voetbal laat zien.

Link naar bericht
Deel via andere websites
De vraag is dan of zo'n elftal het wel waardig is om Europees kampioen te worden. In mijn ogen niet. Dit is net zo'n wanprestatie als van het Nederlands elftal enkel dan met winst.

Ik verwacht dat een Europees kampioen zich helemaal geeft en een mooie partij voetbal laat zien.

Ik vind Spanje in het algemeen juist wel goed voetballen, mooie aanvallen, weinig ruwe overtredingen. Ok de afwerking was prut dit keer, maar Spanje is nog steeds het meest productieve team na Duitsland, qua doelpunten en doelpogingen.

Mensen zijn blijkbaar 'Spanje-moe' omdat ze al zo lang achterelkaar alles winnen. (En ja ze winnen heel vaak met 1-0, da's wel een punt)

Link naar bericht
Deel via andere websites
Het valt me op dat een aantal voetballers dikke blauwe lijnen op hun lichaam hebben. Bijvoorbeeld over hun bovenbenen. Is dit iets speciaals voor de spieren ofzoiets?

Bedoel je van die lelijke tatoos die ze bijna allemaal hebben? Of meer van die dingen die op blauwe duct tape lijken? Die laatsen zijn inderdaad om pijnlijke spieren te ontlasten

arm-1.jpg

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid