Michiel 14 Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ik vind het een knap staaltje en ik heb groot respect voor Michiel, Dingo, de bughunters en alle anderen die hun steentje hebben bijgedragen. Het enige waar ik nog een beetje mee tob is de achtergrond kleur. Ergens heb ik toch het idee dat een witte achtergrond zoals voorheen beter zou zijn qua "feel". Maar dat is denk ik persoonlijk. Als het helemaal goed is, misschien dat je dan een keuze krijgt. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Zelf vind ik het wel prettig dat die rare tekens weer normaal worden getoond op het forum en je niet van die img src dingen krijgt. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Erg prettig dat je nu niet je complete post verziekt als je wijzigt. Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ik heb vn. last van bepaalde kleuren van de usernames op de achtergrond. Die zie ik erg slecht of 'Disco Klassik'.. misschien kleurenblindheidsproof maken Colorfilter Zet dan Rood/Groen aan met Rooddefectie. Ik zie geen verschil tussen de echte site en met het kleurfilter aan... dus ik weet niet of hij doet (met andere filters aan zie ik het wel Er zit ook niet heel veel rood in deze opmaak dus dan zul je het verschil idd niet echt zien. En wat Olorin zegt! En de rangen vinnik echt cool, vooral omdat ik al een Credi-shark ben:D Link naar bericht Deel via andere websites
Credible 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Admod note:Posts naar het bevindingen-meldingen-topic verzet, omdat het een bevinding betreft met betrekking tot de kleur. Link naar bericht Deel via andere websites
Jalikaatje 1 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Dat vind ik trouwens ook goed: dat de crew credible.nl heet (hoewel ik het hilarisch vind dat de crew nog een CrediGup is ) Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Whaha, dat is ook eigenlijk wel geniaal ja, de crew een credi-gup, hahaha:P Misschien moeten wij ze maar eens op weg helpen door even overal offtopic te gaan:P Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 De AT doet geen auto-refresh meer of wel? Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ook voor mij zal het wel weer even wennen worden. Ik vond de vorige layout wel erg fijn en rustig, maar ik kan me voorstellen dat een overstap noodzakelijk wordt omdat er hogere eisen aan de onderliggende structuur gesteld worden. Maar misschien kan de blauwe achtergrond wit worden? Dat zou de boel al een stuk rustiger maken. Ik kom weer even kijken!Wat is het forum ontzettend mooi geworden. Het traject van AT naar phpBB is een ingewikkeld traject, maar ik sta versteld van alles wat behouden is gebleven bij de overzetting. Mijn complimenten gaan uit naar iedereen die hier aan heeft meegewerkt, super! Heel veel succes en zegen verder! En misschien kom ik hier voortaan wel vaker... Gaaf dat je er weer eens bent, Glenn. Wat mij betreft kom je zeker vaker, je bent toch de aartsvader, de Abraham, van dit forum. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Dat vind ik trouwens ook goed: dat de crew credible.nl heet (hoewel ik het hilarisch vind dat de crew nog een CrediGup is )Hoe lager het post aantal van "Credible.nl" hoe beter jullie je gedragen. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Er is wat onduidelijkheid over een icoon bij de postings... Klik erop om: = Spring naar het LAATSTE bericht (op datum klikken doet hetzelfde). = Spring naar het laatste NIET gelezen bericht. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Wordt de FP eigenlijk ook zodanig omgevormd dat hij qua uiterlijk bij het forum past? Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Ja, dat staat hierna op de rol. Maar dat wist jij al. Link naar bericht Deel via andere websites
Annatar 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Min of meer. Ik heb niet altijd alles even helder voor ogen als ik zou kunnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Maar misschien kan de blauwe achtergrond wit worden? Dat zou de boel al een stuk rustiger maken. Nu is de achtergrond inderdaad nogal 'duister' Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Camel heeft de header gemaakt. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Goeie jongen, die Camel Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Als aanhanger van de Boze houd ik natuurlijk wel van Duisternisch maar deze lay-out staat me wel tegen eerlijk gezegd. Een lichtere achtergrond zou beter zijn. Misschien dat milde bananengeel dat we eerst hadden? Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Vet, volgens mij 'pakt' 'ie nu ook Grieks. Test: ευλογια . Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Vet, volgens mij 'pakt' 'ie nu ook Grieks. Test: ευλογια . Volgens mij ben jij nu helemaal in je sas, of niet? Link naar bericht Deel via andere websites
Ol Moth 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Misschien ook wel handig de userkleurtjes-legenda te updaten? Dat ene kleurtje voor allernieuwste users staat er niet tussen. Die zie ik als groen namelijk. Link naar bericht Deel via andere websites
EulogÃa 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Vet, volgens mij 'pakt' 'ie nu ook Grieks. Test: ευλογια . Volgens mij ben jij nu helemaal in je sas, of niet? Als de volgende test slaagt wel Eerder vandaag kon ik nog geen Bijbeltekst knippen/plakken / quoten, maar dat lijkt nu ook te gaan lukken Bijbelcitaat {SIMPLETEXT}:26 Broeders en zusters, wat betekent dit voor uw samenkomsten? Wanneer u samenkomt draagt iedereen wel iets bij: een lied, een onderwijzing, een openbaring, een uiting in klanktaal of de uitleg daarvan. Laat alles tot opbouw van de gemeente zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Michiel 14 Geplaatst 14 maart 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Misschien ook wel handig de userkleurtjes-legenda te updaten? Dat ene kleurtje voor allernieuwste users staat er niet tussen. Die zie ik als groen namelijk.Nee, die groep wordt niet getoond op de legenda net als "geregistreerde gebruikers" niet wordt getoond. Link naar bericht Deel via andere websites
Liset 0 Geplaatst 14 maart 2011 Rapport Share Geplaatst 14 maart 2011 Misschien een domme vraag, maar er is nu helemaal geen persoonlijk profiel meer? Kun je elkaar nu ook geen persoonlijke berichten meer sturen? Ik kan het iig nergens vinden... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten