Spring naar bijdragen

Keukenprins(ess)entopic [3]


Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 996
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Voor vandaag had ik me kippenpootjes gegaard in heel veel water en wijn en anderhalf uur voorgesteld.

Het werd patat. Mijn trein deed onaardig, en ik had al trek.

Iemand hier nog tips wat lekker is bij kippenpootjes die door- en doorgaar zijn?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Patat en appelmoes was opzich nog best een idee geweest :P. Had het nog steeds helaas wel te lang geduurd.

En Dagmar, ik ken aardappelen met knoflook en rozemarijn eigenlijk alleen bij aardappels uit de oven. Deze ga ik eens proberen!

Link naar bericht
Deel via andere websites
Patat en appelmoes. :+

(overigens wel een erg lekkere combinatie :Y)

Heerlijk Robert Frans, je brengt me weer op een idee. Dat kan ik het beste klaarmaken. Appelmoes is ook ideaal om de smaak van de mislukte groente te maskeren. Hoorde van iemand die het zelfs over z'n chinese eten heen deed, dat lijkt me dan weer minder.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Vandaag had ik ze dan weer willen maken, blijk ik geen wijn meer te hebben.

Morgen de laatste poging. Als ik dan niet alles heb, maak ik ze gewoon klaar zonder verder ergens op te letten! Dat zal ze leren. Vooral mezelf; alles moet er gewoon zijn.

Dus nu ga ik een salade maken met sla, komkommer, tomaat, pinda's, rozijnen en een dressing. En misschien gooi ik er nog wat kaas door heen, maar dat weet ik nog niet zeker.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • 2 weeks later...
Patat en appelmoes. :+

(overigens wel een erg lekkere combinatie :Y)

Jazeker. Een eethuisje hier in de buurt heeft dat ook herontdekt en daar kun je nu gegrilde 1/2 (scharrel)kip met patat en appelmoes afhalen. Echt heerlijk.

Vandaag kliekjesdag: quiche met erwtjes, courgette en zalm, aangevuld met romige kippensoep van Jumbo huismerk die niet te eten was, en een verse salade.

Link naar bericht
Deel via andere websites
hmm jammer, ik wilde dat maken voor mijn ouders toen ik in nld was, maar kon het niet vinden. Hier ligt het standaard in de supermarkt, dus had er niet echt bij nagedacht. Maar het is dus niet echt makkelijk te verkrijgen?

bij "mijn" ah hebben ze het wel, maar dat is wel een AH XL. Het is ook heel duur vind ik. In andere supermarkten heb ik het nog niet gezien.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Authentieke Italiaanse spaghetti gemaakt met iets teveel authentieke Franse slag van coby erdoorheen, de kinderen vonden het niet te pruimen, dus ik heb voor 3 dagen weer voedsel voor mezelf. Ik heb gelukkig toch geen smaak. Wel op tijd begonnen en nog maar even spongebobmacaroni met vissticks en gebakken aardappels gemaakt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

5 verschillende groenten/fruit op een dag is wel belangrijk he? Ook voor jou persoonlijk :) het voedingcentrum zegt dat niet voor niets!

Ik merk aan mezelf dat ik een stuk lekkerder in mijn vel zit als ik mij daar braaf aan hou.

Wij eten vanavond stokbrood met een grote salade, met o.a. sla, selerie, tomaat, komkommer, paprika en radijs, een visfilet uit de oven, een stukje camembert in broodkruim uit de oven en gegrilde courgette.

Link naar bericht
Deel via andere websites
5 verschillende groenten/fruit op een dag is wel belangrijk he? Ook voor jou persoonlijk :) het voedingcentrum zegt dat niet voor niets!

Ik merk aan mezelf dat ik een stuk lekkerder in mijn vel zit als ik mij daar braaf aan hou.

Wij eten vanavond stokbrood met een grote salade, met o.a. sla, selerie, tomaat, komkommer, paprika en radijs, een visfilet uit de oven, een stukje camembert in broodkruim uit de oven en gegrilde courgette.

5 verschillende? Ehmm...., nou gelukkig hadden we een gemixte fruitbak dan, 2 soorten appels, druiven, ananas en meloen. Maar daar kom ik niet elke dag aan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid