cobybryant 0 Geplaatst 24 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 24 februari 2013 Volgens mij ben ik 5 kilo aangekomen in 3 dagen. Hmmm lekker, Italiaanse spaghetti, die moeder van Ken kan goed koken. Alleen de pizza's die we hadden laten thuisbezorgen, waren wat te kazig. Mijn smaak begint al decadenter te worden. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 28 februari 2013 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2013 Vanavond Napolitaanse lasagne bij mijn moeder gegeten, met stokbrood en een royaal glas Toscaanse chianti. Uiteraard volgens authentiek Italiaanse recept. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 9 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Hmm lekker, lasagne. Met pinksteren heb ik mezelf getrakteerd op een weekje Rome, ik kijk vooral uit naar het eten. Vanavond hutspot met een Javaanse schijf, ook lekker. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 9 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 9 maart 2013 Ik maakte een paar keer stokbrood, waarbij een deel van het deeg een nacht in de koelkast rijst en daarmee meer smaak krijgt. Heerlijk! Dit recept, alleen in mijn geval zonder rozemarijn. Oja, en met 100 gram meel en 400 gram bloem ipv 500 gram bloem. Want de eerste keer had ik te weinig bloem en lichtbruin smaakte ons goed. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 10 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 O dat lijkt mij het proberen zeker waard, ga ik 's doen. Ik maak straks tomaten-paprikasoep met gegrilde aubergine en feta. Pitabrood d'r bij. Link naar bericht Deel via andere websites
Josephina 0 Geplaatst 10 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 10 maart 2013 Gisteren een lekkere pastasaus gemaakt van ui, prei, room, witvis, kerrie en peper en zout. Het was wel een geslaagd maaltje moet ik zeggen Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Ken Jehuwdiy heeft gekookt bij cobybryant. Spaghetti naar origineel Italiaans recept. Mijn zoontje zei tegen z'n broertje, die het nog niet aandorst over te stappen van de kant en klaar hap van z'n moeder: oh, je weet niet wat je mist. Zaaaaaaaaaaaaalig. Link naar bericht Deel via andere websites
Archillion 0 Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Wat schattig. Ken mag vaker komen koken, denk ik zo. Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Haha die Ken pakt de jongens al in met zijn kookkunst. @Ken, houden zo! Link naar bericht Deel via andere websites
joon 0 Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Zo liefjes Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 11 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Haha, heel goed. Laat ze maar even goed wennen aan echt eten. Ik heb net tomatensaus gemaakt, contadino, met grove stukken tomaat en ui, en veel knoflook. Deeg staat te rijzen. Pizza time! Eentje met mozzarella en eentje met tonijn, rode ui en kappertjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 11 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 11 maart 2013 Haha, heel goed. Laat ze maar even goed wennen aan echt eten.Ik heb net tomatensaus gemaakt, contadino, met grove stukken tomaat en ui, en veel knoflook. Deeg staat te rijzen. Pizza time! Eentje met mozzarella en eentje met tonijn, rode ui en kappertjes. Veel knoflook? Weet je wel zeker dat dat contadino is? Ik dacht dat in de authentieke midden/zuid Italiaanse keuken de knoflook weggegooid wordt nadat het bruin gebakken is op een enkele uitzondering na. Link naar bericht Deel via andere websites
Ken Yehuwdiy 0 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Coby heeft afgelopen weekend heerlijke broodjes gemaakt met verse tomaat, mozzarella, zout en daaroverheen een beetje d.o.p. gecertificeerde olijfolie uit Umbrië. Ze leert het al! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 @Ken, Voorverpakt van de Aldi? Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 12 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Klinkt goed Gisteren heerlijke ç‚’é¥, 茄å en 豆è…, oftewel gebakken rijst (met zongedroogde garnalen, div. groenten, gefermenteerde zwarte bonen in een chili saus, kruiden en vetsjin of hoe je dat ook schrijft hier), aubergine (in repen gesneden en gestoofd met soja saus, suiker, beetje water, kruiden en op t einde een scheutje oestersaus) en tofu (met biologische spekjes, veel zwarte peper en vetsjin en gebonden sojasaus). Mmmmmm...... Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 12 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 12 maart 2013 Veel knoflook? Weet je wel zeker dat dat contadino is? Ik dacht dat in de authentieke midden/zuid Italiaanse keuken de knoflook weggegooid wordt nadat het bruin gebakken is op een enkele uitzondering na. Dat weet ik zeker. Link naar bericht Deel via andere websites
Dagmar 0 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Ik ga zo (ja om half negen) erwtensoep opzetten. Want ik ben jarig. Grappig genoeg heb ik nog nooit erwtensoep gemaakt omdat ik dacht dat mijn man het niet lekker vond. Bleek twee weken terug dat hij hetzelfde over mij dacht. En zo leer je elkaar elke dag weer een stukje beter kennen. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 13 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Haha, dat is wel grappig. Het is zo lekker! Gefeliciteerd trouwens hè. Ik maak een salade met gekookte bietjes, rucola, feta, hazelnoten, couscous en wat kruidenzooi uit de tuin. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Ik ga vandaag roerbakken/pseudo-wokken. Rijst, roerbakgroenten, paprika, uit, knoflook, tofoe en zelf gemaakte woksaus. Link naar bericht Deel via andere websites
Floes 0 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Hier vanavond gebakken spekjes n brickdeegflapjes, met noodles en daar nog wat groentjes tussen. Link naar bericht Deel via andere websites
cobybryant 0 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Zo, de frituurpan staat aan en de 5 minuten klaar macaroni pruttelt in de pan. Hmmm, lekker eten over 5 minuten. Link naar bericht Deel via andere websites
MysticNetherlands 298 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 Haha, dat is wel grappig. Het is zo lekker! Gefeliciteerd trouwens hè.Ik maak een salade met gekookte bietjes, rucola, feta, hazelnoten, couscous en wat kruidenzooi uit de tuin. dat klink als een mighty tasty salad!! Link naar bericht Deel via andere websites
Lobke 467 Geplaatst 13 maart 2013 Rapport Share Geplaatst 13 maart 2013 @Mystic Netherlands, Kom je oorspronkelijk uit China? Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 16 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 maart 2013 Ik maak straks wortelsoep met witte bonen en gember. Broodje erbij, mmm. Link naar bericht Deel via andere websites
Hongerige Wolf 0 Geplaatst 18 maart 2013 Auteur Rapport Share Geplaatst 18 maart 2013 Gisteren coq au vin. Vandaag ouderwetse kippensoep, de bouillon gemaakt van het karkas van gisteren, die gisteravond uren heeft staan trekken. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten