Spring naar bijdragen

Geen WK 2018 in Nederland


Aanbevolen berichten

Het zal velen misschien verbazen, maar ik ben blij dat het WK 2018 niet naar Nederland komt.

Al die Fifa Bobo's zijn een corrupt zooitje bijelkaar. Blatter heeft destijds bananenrepublieken geld gegeven om stemmen te kopen. Dus waarom zou Nederland met zulke figuren in zee willen gaan?

Daarbij zou meneer Blatter voor een aantal weken premier van Nederland spelen omdat iedereen zijn hielen moet likken en aan zijn regeltjes van de fifa moet voldoen.

Ook zou het ons allemaal veel gekost hebben en helemaal niet zo veel hebben opgeleverd(behalve voor die fifa bobo's die gaan er aan het eind weer met een riant bedrag vandoor).

En wie zit te wachten op al die supporters vooral de engelse en duitse??.....gezellig not_happy.gif

Wat dat betreft laat ik er geen traan om dat het wk in 2018 niet naar Nederland komt, ik heb een gat in de lucht gesprongen toen het niet Nederland en België werd. Zijn we van die ellende verlost.

Wie wil er zo'n ordinair zooitje binnenhalen als de Fifa? Laat staan al die duitse en engelse supporters die hier de boel op stelten gaan zetten?

En al die stadions die je moet bouwen en later als een soort ruine achterblijven zoals in Afrika nu het geval is. Klauwen vol met geld kost dat. Alleen naieve politici beweren dat het geld oplevert. In deze tijden van bezuinigingen moet je zeker geen geld steken in dit soort evenementen, want de verkeerde mensen gaan er met de opbrengsten vandoor en zeker niet de Nederlandse overheid, die had er weinig van geprofiteerd(zo ook zuid-afrika wat er geen meter mee is opgeschoten!)

Er wordt ons nu een hoop ellende bespaart.

Ik ben overigens geen voetbalhater, maar wel een hater van mensen als Blatter en zijn 'volgelingen' bij de Fifa. Je kan het nog net geen maffiabende noemen.

Wie van jullie vind het jammer??

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 66
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:

Helemaal mee eens. Ik vind het best leuk als NL eenmaal in de geschiedenis een WK voetbal zou organiseren, maar dan wel nadat Blatter dood is en er een grote opschoning is geweest in de FIFA. Maar het is de vraag of dat ooit zal gebeuren.

Ik ben ook niet 100% tegen een wk in Nederland. Maar dan niet met mensen als Blatter die ons hun wil opleggen en zelf op een corrupte manier aan het bewind binnen de fifa zijn gekomen.

Ook die duitse en engelse supporters zie ik niet zitten.. liever gaan dan komen als ik heel eerlijk ben.

En de manier waarop het in Afrika is gegaan waar stadions nu liggen weg te rotten vind ik ook niks. Zonde gewoon!

Nee ik ben blij dat het naar Rusland gaat in 2018. Uiteraard hebben die ook hun loting gekocht door vooral aan te dikken hoeveel geld het de FIFA gaat opleveren. De dollar....Roebel-tekens stonden al in de ogen van Blatter. knipoog_dicht.gif

Mensen wees blij dat wij dat FIFA zooitje niet hier krijgen en hun hielen niet hoeven te likken, en ze helemaal in de watten hoeven te leggen en te paaien voor hun gunsten!

Voor mij persoonlijk beschouw ik die loting nu als een overwinning. Ben zo opgelucht dat het niet naar Nederland komt, dat zou tegen mijn principes ingaan. De fifa is een club zonder moraal!

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Zeg je nu amen omdat iemand het met jou eens is?
puh2.gif

Amen omdat Propje hetzelfde vind. knipoog_dicht.gif

Iemand mag het ook oneens zijn en het helemaal geweldig hebben gevonden als de keuze wel op Nederland/Belgie was gevallen.

Op zich snap ik de charme van een wk voetbalfeest wel. Maar niet onder de voorwaarden van de Fifa en met de mensen die nu deel uitmaken van de FIFA. .

Link naar bericht
Deel via andere websites

Rusland and Qatar...

Als we het hele macht/geld gebeuren even buiten beschouwing laten, heeft Rusland wel een voetbal-historie. De Soviets hadden goede landenteams, met name in de jaren 60 en 80.

Dinamo Kiev was in de 80s ook een (technisch voortreffelijke) ploeg om rekening mee te houden, plus dat de Russen de laatste jaren wel een aantal goede spelers hebben geleverd, zoals Arshavin en Zhirkov.

Qatar is gewoon genant. kom op zeg. Had het dan Australie gegund.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Qatar is gewoon genant. kom op zeg. Had het dan Australie gegund.

Tsja een paar rijke oliesjeiks in combinatie met een geldzuchtige man als Blatter doet wonderen zullen we maar zeggen knipoog_dicht.gif


Samengevoegd:

Quote:

Op zich passen de FIFA en Rusland wel bij elkaar, logische keuze dus.
yes.gif

Inderdaad,

Corrupte lieden trekken elkaar aan inderdaad.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik ben er eerlijk gezegd wel blij om dat het hier niet gaat gebeuren voorlopig.

-Kost veel geld. De regering probeert nu al de halve bevolking kaal et plukken om te bezuinigen, ra ra wie er kan dokken voor het WK.

-Ik verwacht niet veel goeds als er ik weet niet hoeveel supporters uit overal naar Nederland komen, als er tussen Ajax en Feijenoord een wedstrijd is is het al regelmatig bonje, hoe moet dat dan gaan wanneer het om zulke (voor de voetballiefhebbers) belangrijke wedstrijden gaat? Ik zou een hoop rellen en geweld vrezen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ben ik de enige die het me werkelijk geen drol uitmaakt en vol verbazing kijk waarom ze nu al aan het plannen zijn voor 2018 en 2022?

En ben ik ook de enige wiens mond van verbazing open valt als Rutte naar Zürich afreist, een prins vanuit Groot Britannië en meer van dat soort ongein?

Alsof Rutte niks te doen heeft ofzo.

Link naar bericht
Deel via andere websites

En ik denk dat The Black Mathematician en Eli7 gewoon gelijk hebben. "We" hebben ons nooit iets aangetrokken van corrupte organisaties of landen als het om leuke en grote (sport)evenementen gaat. Olympische Spelen in China? Even wat gemorrel in het begin over mensenrechten enzo, maar verder werd het ook hier gewoon weer massaal gevolgd en gekeken. Terwijl er nauwelijks iets veranderd is in China op dat gebied. En straks wordt het WK in Rusland ook gewoon weer massaal gevolgd en zal er vast wel weer een topic hier erover verschijnen. Corrupte FIFA en Rusland of geen corrupte FIFA en Rusland.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik moet zeggen dat ik ook lekker meehuil met de wolven dat het ergens goed is dat we het WK niet hebben gekregen want we willen ons niet met corrupte zooi inlaten. Maar hoe zouden we gereageerd hebben als we het wel hadden gekregen? Misschien met: goh, de FIFA is kennelijk toch niet zo corrupt.

Ik had het een treurige dag gevonden omdat het klauwen vol met geld had gekost, en de fifa nog steeds een corrupte bende was gebleven wat mij betreft.

Mijn mening was niet anders geweest. Ik zou alleen treuren dat we die gasten dan hier hadden gehad!

Blatter zal er hoe dan ook geen boterham minder om eten dat is waar. Die zal hoe dan ook zijn zakken vullen en een 3e villa in Zwitserland kopen van al dat geld wat hij krijgt voor zijn 'gunsten'

Ben in ieder geval blij dat we nu in Nederland niet in de houding hoeven te staan voor meneer Blatter en consorten

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid