hopeloos 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 och.. ik wordt omringd door 19 zombies, dus het zal vast niet lang duren Samengevoegd: dood nu weer even wat ap sparen en dan kan ik er vanavond weer tegenaan Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Gefeliciteerd met je dood! Samengevoegd: dit is ook fijn: ik login als B en als ik een stap zet ben ik ineens A! Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Als hopeloos even zegt waar ze precies in Old Arkham staat, dan gaan we daar heen. Hoogstwaarschijnlijk is dat Big Bash 3. Ik heb contact gehad met een van de leden, en ik ga me denk ik daarbij aansluiten. Je hoeft er verder niets voor te doen of zo. Ik zal mijn menneke een schop onder zijn hol geven dan is hij daar vanavond ook. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Prima, gaan we naar Old Arkham. Gaat wel weer even duren. Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 sta bij miller library Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 link kijk hier even naar, ik zit op het moment op hun chat Er zit ook een handig kaartje bij Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 woehoe net eindelijk weer even lekker hersenloos kunnen eten. 22 xp erbij en Guy Lovecraft is verlost van zijn miezerige, ellendige leventje en slechte adem en kan straks gezellig meefeesten als hij weer opgestaan is ik ben een zombie-saint Samengevoegd: Quote: Op zondag 06 juni 2010 16:35:12 schreef MarinusCopy het volgende: link kijk hier even naar, ik zit op het moment op hun chat Er zit ook een handig kaartje bij leuk ik hobbel wel mee Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Wat is de gein van die bashers? Ze doen niet zoveel als ik hun wiki goed lees? Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 17:04:29 schreef Cornelius van Wijck het volgende: Wat is de gein van die bashers? Ze doen niet zoveel als ik hun wiki goed lees? Het is een horde van tegen de 85 zombies. Als je aanhaakt kun je meehobbelen. Je kunt dan ook makkelijker gebouwen in, want die worden voor je opengebroken. Sommige van die zombies zijn erg altruistisch en voeren zombies met een laag level. (de zgn babahs = babies) Dwz dat ze halfdode survivors voor je naar buiten slepen zodat je die gemakkelijk kunt doden. als je iets doodmaakt krijg je een extra 10XP bonus. Het is een goede keuze voor ons omdat onze organisatiegraad wat laag is, zeg maar. En hoewel het gewaardeerd wordt als je af en toe op de chat komt, en je daar ook naar doelwitten kunt vragen. Maar niets van dat alles is verplicht. Verder is het heel geinig om de paniekreacties van overlevers te lezen als een grote horde door hun wijk trekt. Samengevoegd: Quote: Op zondag 06 juni 2010 16:56:39 schreef hopeloos het volgende: woehoe net eindelijk weer even lekker hersenloos kunnen eten. 22 xp erbij en Guy Lovecraft is verlost van zijn miezerige, ellendige leventje en slechte adem en kan straks gezellig meefeesten als hij weer opgestaan is ik ben een zombie-saint Je bracht hem BARHAH (= +/- de zombiereligie of halleluja oid, al naar gelang de context), zombies hebben ook een eigen taal, een eigen cultuur en eigen gebruiken. Wat je het beste kunt doen is even naar deze irc gaan: link Daar is meestal wel iemand aanwezig, dan zeg je bij Big Bash wil. Je geeft je profiel even af, die link ziet er zo uit, maar dan met andere cijfetjes: http://www.urbandead.com/profile.cgi?id=1739107, en verandert je Group Name naar Big Bash 3. Klaar... Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 meestal, maar nu niet kijk vanavond nog wel een keertje Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik denk dat er tussen 20:00 en 21:00 een aanvalstijd is, maar net zaten er 3 man. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Oh ja, ik kom niet meer op het #IncredibleUndead kanaal, de verbindin g schijnt verbroken te zijn Samengevoegd: Mijn ondode survivor is in Yagoton. Hoe kan ik hier genezing vinden? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 St Alexanders Church. Maar ik heb nog maar 1 AP Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 wie toevallig op zoek is naar eten: in emma general hospital zit nog wat. * hopeloos is helaas alweer door haar ap heen.. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ja, ik heb ook nog maar 1 AP, voor 4 zombies Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 graag! Samengevoegd: overigens, er staat daar nog een zombie. Wel de goede genezen he! Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik heb geprobeerd richting Pantling Towers te lopen, maar ik weet niet zeker of dat gelukt is. Samengevoegd: Oh, je hebt net wat DNA van me afgenomen Samengevoegd: Ik zou nu bij Pantling Towers moeten staan, maar mijn AP zijn op Samengevoegd: mm, niet dus. Dat stomme ding luistert niet, en logt me over naar mijn zombie in het zuiden Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 besluit ik een nieuwe zombie aan te maken (tja.. 1 is leuk, 2 is leuker ), val ik gelijk met m'n neus in de boter in lockettside Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Epic fail: mijn zombie leeft en mijn survivor is nu een zombie. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Waar zit je ondode survivor? En die zombie ademer moet je gewoon even buiten laten staan. komt wel goed dan. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 22:30:51 schreef MarinusCopy het volgende: OK nog een keer, ik sta hier buiten en zo dus ik word stralks opgevreten Samengevoegd: OK, ik word nu opgegeten, niets aan de hand verder, MAAR HAAAST JE!!!!!!! Ja, sorry, geen AP's, een falende interface, kortom, revive gewoon beide zombies! Samengevoegd: Quote: Op zondag 06 juni 2010 22:36:34 schreef MarinusCopy het volgende: Je hebt van die dagen. Eet smakelijk. @ CvW, ze werden een beetje bijterig daarbuiten, dus ik ben even de kerk inj gegaan. Zo zie je maar uiteindelijk krijg jij iedereen naar de kerk. Ik ben ondertussen gediplomeerd revivor en healer, dus echt erg is het allemaal niet. Als je zegt welke kerk, dan kom ik zodra ik weer genoeg AP heb Samengevoegd: oh wacht, we staan bij een kerk Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Het probleem is dat ik pas als ik minstens een stuk of 10 AP heb weer kan bewegen. Het programma heeft een fout, waardoor ik, als ik weinig AP heb, niets kan doen. Bij alles schakelt hij over naar mijn zuidelijke zombie. Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 22:46:29 schreef MarinusCopy het volgende: Waar zit je ondode survivor? En die zombie ademer moet je gewoon even buiten laten staan. komt wel goed dan. In Vinetown. Mijn plan is eerst maar eens naar een RP te lopen, maar momenteel heb ik weinig AP's en zit ik met een headshot dood te zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Dit topic blijft grappig om te volgen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 23:09:11 schreef MarinusCopy het volgende: [...] We proberen het morgen wel, Blijf daar gewoon staan/liggen en dan regelen we het morgen wel. Dan doen we het wel op de chat, want dit werkt gewoon niet. Als de chat niet werkt doen we het hier, Ik eis wel min of meer dat je in dit topic blijft en de refresh button in blijft tikken alsof je leven er van af hangt. Ik kan mijn werk niet goed doen als de halve buurt in mijn kont bijt.... helaas, ik ben morgen ondood IRL (vergadering) tot laat in de avond. Dan stik ik van de AP's, maar voor pakweg spookuur ben ik er niet. Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten