Olorin 155 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 23:12:32 schreef MarinusCopy het volgende: [...] Hum dat is een takkeëind lopen zonder RG. Gewwon doorhobbelen zou ik zeggen. Mijn richting op. Met een beetje mazzel steekt iemand spontaan een naald in je nek, en anders revive ik je wel. Die hou ik als tweede optie open, eerst die RP proberen, kijken of dat werkt. Die is erg dichtbij. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Plan B is om hier te gaan staan. dat is een redelijk goede RP. en de kerk daarnaast kun je vrijwel altijd binnen. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 doen we Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 23:09:41 schreef Iriacynthe het volgende: Dit topic blijft grappig om te volgen. Je weet dat je een zombie aan wil maken. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Nope. Sorry. Ik zou er ook echt sowieso niks van snappen, ik ben echt onvoorstelbaar traag van begrip als het over spelletjes gaat. Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 alleen dan? Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Er valt weinig aan te snappen Je bent een zombie en je wilt eten. Zelfs voor mij eenvoudig genoeg om te begrijpen Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 23:29:42 schreef Iriacynthe het volgende: Nope. Sorry. Ik zou er ook echt sowieso niks van snappen, ik ben echt onvoorstelbaar traag van begrip als het over spelletjes gaat. Geloof me, het is extreem simpel. De grootste vraag is: wat is het doel? En dat is er dan ook niet. Maar het is toch erg grappig. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Maar heeft het leuke geluidjes en vrolijk makende kleurtjes en schattige bewegende dingen? Anders vind ik het na vijf minuten niet meer leuk. Op vlak van computerspelletjes ben ik echt een vijfjarige vrees ik, een van mijn favoriete spelletjes gaat over mooi gekleurde cakes namaken. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 23:31:31 schreef Morphogenesis het volgende: alleen dan? Doe niet zo vervelend en leer hoofdletters gebruiken. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 23:49:18 schreef Iriacynthe het volgende: Maar heeft het leuke geluidjes ehhhhh, ja, in zekere zin zit er erg veel leuk geluid in Quote: en vrolijk makende kleurtjes en schattige bewegende dingen? zeker! Quote: Anders vind ik het na vijf minuten niet meer leuk. Op vlak van computerspelletjes ben ik echt een vijfjarige vrees ik, een van mijn favoriete spelletjes gaat over mooi gekleurde cakes namaken. Dat speelt mijn zoontje van 4 ook graag! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Misschien moet ik mij toch maar eens een zombietje aanmaken. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 23:58:55 schreef Iriacynthe het volgende: Misschien moet ik mij toch maar eens een zombietje aanmaken. Ja, doe maar, en sommigen hier zeuren over doodgaan. Mijn betere zombie heeft ug kogels in zijn kop en komt iedere dag blij zijn goot uit. En daarna sloopt hij wat mensen en zo, en krijgt hij nog een kogel in zijn kop. Na level drie is dood in een goot liggen met een kogel in je kop bijzonder ontspannend. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 NecroTech Lab Assistant klinkt wel übercool. Helaas ook ingewikkeld, dus ik hou het maar bij zombie. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op zondag 06 juni 2010 23:37:53 schreef Cornelius van Wijck het volgende: De grootste vraag is: wat is het doel? En dat is er dan ook niet. dat is een prima omschrijving van het spel. Het doel is er wel (denk ik) en word gevormd door de 20.000 mafkezen die het spelen. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ok, ik heb een zombie gemaakt, helemaal zelf, en tot nu toe is het spel nog niet gecrasht, goed he! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Euh, ok, ik besta en ik ben blijkbaar in Eastonwood. Now what? Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 now eat! Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Ik ben er nog niet eens achter hoe ik moet bewegen, laat staan eten. Link naar bericht Deel via andere websites
MarinusCopy 0 Geplaatst 6 juni 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Quote: Op maandag 07 juni 2010 00:28:09 schreef Iriacynthe het volgende: Ok, ik heb een zombie gemaakt, helemaal zelf, en tot nu toe is het spel nog niet gecrasht, goed he! In welke suburb zit je? Ik wil je bij Big Bash, dat zijn wilde doch culturele zombies...... Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Eastonwood blijkbaar. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 Hmmm, ok, ik heb besloten zombie-Olorin maar eens op te zoeken dus ben daarheen op weg gegaan, die zit ergens in Brooksville. Al mijn puntjes zijn op en nu lig ik geloof ik te slapen in een wasteland in Havercroft. Ik snap dit spel niet zo best denk ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 6 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 6 juni 2010 OK, ik sta bij Pantling Towers, wil graag gerevived worden Link naar bericht Deel via andere websites
Jeast 0 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Kheb voor de coordinatie even een simpele chatbox online gezet. Dan hoeven we geen IRc te gebruiken (kheb et niet eensch :-P) Urban Credible Dead chat Link naar bericht Deel via andere websites
Morphogenesis 4 Geplaatst 7 juni 2010 Rapport Share Geplaatst 7 juni 2010 Dr zit een foutje in Als je niks invoert kan je toch op Say klikken Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten