wateengedoe2 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 22:09:35 schreef Thorgrem het volgende: Oww, zolang het ongeconsacreerd is is het prima toch? Dán wel, ja. Ik heb me wel eens onthouden van de geconsacreerde variant, toen ik op retraite was bij de trappistinnen en merkte dat ik me door de smaak ontzettend liet afleiden Quote: Hoe smaakt dat eigenlijk in grote hoeveelheden? Lekker en zoet, schat ik Diakio, weet jij waar je als particulier Miswijn kunt kopen (en dan liefst niet met minimumafname van een hele pallet tegelijk)? Samengevoegde post 06-11-2006 22:31:00: Ff gezocht, mja, 12 flessen is me wat gortig (de stuksprijs van €3,50 valt wel mee) Klik Link naar bericht Deel via andere websites
Thorgrem 430 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Geef de rest cadeau aan vrienden/familie of schenk het aan de kerk , Je kan het natuurlijk ook op een kerstmarkt verkopen. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 22:36:09 schreef Thorgrem het volgende: Geef de rest cadeau aan vrienden/familie of schenk het aan de kerk , Je kan het natuurlijk ook op een kerstmarkt verkopen. Als ik DAT aan mijn vrienden of familie ga geven, dan denken ze dat ik helemaal op mijn achterhoofd gevallen ben! (dat denken sommigen nu al, dus ... ) Aan de kerk geven is een optie, maar ik vind 't toch wat duur hoor ... ik moet ook op de kleintjes letten! Misschien is er een winkel waar je losse flessen kunt kopen. Ik wacht ff af wat diakio erover zegt. Link naar bericht Deel via andere websites
LaRosa 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Is miswijn niet gewoon ouderwetse zoete spaanse? Dat gooi ik door de stoofpeertjes Stootpeertjes rulen _0_ Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 22:15:58 schreef wateengedoe2 het volgende: Diakio, weet jij waar je als particulier Miswijn kunt kopen (en dan liefst niet met minimumafname van een hele pallet tegelijk)? Zie ik er uit als een koster? Samengevoegde post 06-11-2006 23:05:44: Quote: Op maandag 06 november 2006 22:41:26 schreef LaRosa het volgende: Is miswijn niet gewoon ouderwetse zoete spaanse? Dat gooi ik door de stoofpeertjes Stootpeertjes rulen _0_ Kweenie, tijdje terug stond er in KN een artikel over. Wie het weten wil moet daar maar eens naar zoeken. Link naar bericht Deel via andere websites
Naeva 182 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Back on Topic graag, het gaat hier niet over miswijn. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Oeps Eh, nou, geheel on topic dan maar: ik vind dronkenschap nogal storend. Laat ik het zo zeggen, mijn echte vrienden drinken net zo veel alcohol als ik zelf: niet. Niks tegen eens een glaasje, als je dat nou lekker vind, maar dronkenschap haalt dingen in mensen boven die ik liever niet zie. Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Ik heb gisteren anderhalve fles wijn naar binnen gewerkt. Voor het slapen gaan nog even de wasmachine volgeladen. De volgende dag met een lekkere kater wakker geworden. En toen bleek ik mijn mobieltje kwijt te zijn. Gelukkig vond ik hem in de wasmachine terug ... Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 * Gusto drinkt geen alchohol Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 * Michie23 wel, wijn Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 23:35:04 schreef The Black Mathematician het volgende: Ik heb gisteren anderhalve fles wijn naar binnen gewerkt. Voor het slapen gaan nog even de wasmachine volgeladen. De volgende dag met een lekkere kater wakker geworden. En toen bleek ik mijn mobieltje kwijt te zijn. Gelukkig vond ik hem in de wasmachine terug ... kapot zeker? slimmerd Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Nee, hij doet het wonder boven wonder nog. Zou dit het ultieme bewijs van het bestaan van God zijn, dat ie het nog doet? Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 23:41:24 schreef The Black Mathematician het volgende: Nee, hij doet het wonder boven wonder nog. Zou dit het ultieme bewijs van het bestaan van God zijn, dat ie het nog doet? Hnagt er vanaf: was je was nog net zo vuil als gisteravond? Dan is er een alternatieve verklaring Link naar bericht Deel via andere websites
Jipperd 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 23:41:24 schreef The Black Mathematician het volgende: Nee, hij doet het wonder boven wonder nog. Zou dit het ultieme bewijs van het bestaan van God zijn, dat ie het nog doet? vast wel, en anders sluit ik me aan bij diakio! Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Nee, de was is schoon hoor. Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 23:43:40 schreef The Black Mathematician het volgende: Nee, de was is schoon hoor. Bij zoveel bewijs, rest maar één conclusie: God is groot Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 23:47:03 schreef diakio het volgende: [...]Bij zoveel bewijs, rest maar één conclusie: God is groot AMEN Link naar bericht Deel via andere websites
Michie23 0 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Amén! Link naar bericht Deel via andere websites
The Black Mathematician 82 Geplaatst 6 november 2006 Rapport Share Geplaatst 6 november 2006 Hallelujah! Samengevoegde post 07-11-2006 0:42:40: Quote: Op maandag 06 november 2006 23:18:39 schreef diakio het volgende: Oeps [afbeelding] Eh, nou, geheel on topic dan maar: ik vind dronkenschap nogal storend. Laat ik het zo zeggen, mijn echte vrienden drinken net zo veel alcohol als ik zelf: niet. Niks tegen eens een glaasje, als je dat nou lekker vind, maar dronkenschap haalt dingen in mensen boven die ik liever niet zie. Ik moet beamen dat de keren dat ik rotzooi heb lopen trappen het altijd onder invloed van alcohol was. HEt kan het slechtste in je losmaken ja. Link naar bericht Deel via andere websites
wateengedoe2 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Quote: Op maandag 06 november 2006 23:04:50 schreef diakio het volgende: [...] Zie ik er uit als een koster? Ik sluit niet uit dat er kosters zijn die zo ongeveer jouw uiterlijk hebben Seriously: je ként vast en zeker wel een koster Link naar bericht Deel via andere websites
diakio 0 Geplaatst 7 november 2006 Rapport Share Geplaatst 7 november 2006 Quote: Op dinsdag 07 november 2006 07:37:35 schreef wateengedoe2 het volgende: [...] Ik sluit niet uit dat er kosters zijn die zo ongeveer jouw uiterlijk hebben Seriously: je ként vast en zeker wel een koster Jouw oom en tante bridgen met iemand die het zeker weet Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 -- Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 zes of zeven biertjes is niet veel haha ook niet weinig vind ik. Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 Quote: Op woensdag 08 november 2006 09:34:15 schreef gods girl 777 het volgende: zes of zeven biertjes is niet veel haha ook niet weinig vind ik. 6 of 7 in een jaar is niet veel maar ook niet weinig Link naar bericht Deel via andere websites
Yara 0 Geplaatst 8 november 2006 Rapport Share Geplaatst 8 november 2006 ik neem zelf heeeeel soms een wit wijntje... vind het vaak niet eens lekker, maar sommige tentjes hebben wel echt lekkere! voor de rest geen alcohol voor mij... dus I don't mind being bob Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten