Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Persoonlijk vind ik blik niet echt smaken, zelfs als je het overgiet in een glas smaakt het niet zo lekker. Je moet natuurlijk roeien met de riemen die je hebt, dus als er alleen blik is dan zal ik dat niet weigeren.

Ol Moth zit jij ook altijd gezellig op zaterdag voor de plaatselijke supermarkt halve liters weg te tikken, dan weer even met de pet rond voor een nieuwe ronde en dan nieuwe blikjes halen in de supermarkt. Wel vervelend altijd die mensen die met een grote boog om je heen lopen... net of ik een alcoholist ben ofzo..... knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wijn Diakio??? Je bedoeld het bloed van Christus denk ik. puh2.gif

Maar ik lust tijdens het uitgaan (of verjaardag) graag een biertje, ook wel meerdere. Maar ik laat me niet meer vollopen en ga er wel verantwoordelijk mee om. Door de weeks drink ik niet en als ik gezellig thuis zit in het weekend drink ik ook niet, ik ben puur een gezelschaps drinker.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op maandag 06 november 2006 22:06:26 schreef Thorgrem het volgende:

Wijn Diakio??? Je bedoeld het bloed van Christus denk ik.
puh2.gif

Als diakio zich net zo gedraagt als mijn vader toen die misdienaar was, nipt ie vást wel eens van de ongeconsacreerde wijn widegrin.gif

* Die schijnt wel eens, samen met zijn vriendje dat ook misdienaar was, flink kachel geweest te zijn ervan, althans, dat verhaal gaat knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Op maandag 06 november 2006 22:06:26 schreef Thorgrem het volgende:

Wijn Diakio??? Je bedoeld het bloed van Christus denk ik.
puh2.gif

Tsk, tsk, tsk. Sommige katholieken...

Mijn sig gaat overduidelijk over wijn, niet over het bloed van Christus.

Samengevoegde post 06-11-2006 22:11:09:

Quote:
Op maandag 06 november 2006 22:09:35 schreef Thorgrem het volgende:

Oww, zolang het ongeconsacreerd is is het prima toch? Hoe smaakt dat eigenlijk in grote hoeveelheden?

Ik drink eigenlijk nooit wijn, of andere alcoholica. Maar miswijn is vrij typisch van smaak, niet iets dat je in grote hoeveelheden wil drinken, lijkt mij.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid