Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

het KAN wel.. tis namelijk al vaker gebeurd....

het is zo bij mij: Als ik veel gedronken heb en ik moet naar huis dan ben ik zo helder als een zomerse zon.. ook als er iets ernstigs gebeurd dan ben ik binnen no-time bij m'n verstand...

maar ik zou niet weten of 't wel of niet kan...

nu drink ik de laatste tijd niet meer zo veel.. omdat ik meestal m'n vriendin nog thuis moet brengen... 6 a 7 biertjes is de limit ongeveer.. das net lekker

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 19 februari 2003 10:58 schreef Eric het volgende:

het KAN wel.. tis namelijk al vaker gebeurd....

het is zo bij mij: Als ik veel gedronken heb en ik moet naar huis dan ben ik zo helder als een zomerse zon.. ook als er iets ernstigs gebeurd dan ben ik binnen no-time bij m'n verstand...

maar ik zou niet weten of 't wel of niet kan...

nu drink ik de laatste tijd niet meer zo veel.. omdat ik meestal m'n vriendin nog thuis moet brengen... 6 a 7 biertjes is de limit ongeveer.. das net lekker

Waarom zuip je bier? Voor de gezelligheid? Omdat het lekker is? Tell me smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Ik drink alleen alcoholische dranken als het moet, als het me voorgezet wordt. Dan weiger ik het niet, maar doe over een biertje evenlang als iemand die er 3 opdrinktsmile.gif

Ben dus geen drinker...

En of het kan, tjsa, kan ik niet over oordelen. Als je zelf nog vindt dat je bij je positieven bent...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:19 schreef Doeke het volgende:
Dronken moet je eerst meemaken voor je het laat.
smile.gif

Ben ik het niet met je eens Doeke.

Je hoeft er niet voor te kiezen om dronken te worden. Ik wil het niet en zal het dus ook nooit - zeg nooit nooit, maar voorlopig niet - dronken worden, vrijwillig.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 19 februari 2003 16:25 schreef John het volgende:

[...]

Ben ik het niet met je eens Doeke.

Je hoeft er niet voor te kiezen om dronken te worden. Ik wil het niet en zal het dus ook nooit - zeg nooit nooit, maar voorlopig niet - dronken worden, vrijwillig.

Owke.. maar.. ik denk dat veel mensen eerst dronken worden voor dat ze het laten.

zo goed??puh2.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 19 februari 2003 14:55 schreef Glenn het volgende:

[...]

Waarom zuip je bier? Voor de gezelligheid? Omdat het lekker is? Tell me
smile.gif

ik drink het omdat ik het lekker vind.. maar ik drink 't alleen als 't gezellig is...

overigens ben ik een beetje met de speciaal bieren bezig te proeven... errug lekker:~

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van mij mag iemand drinken wat hij wil zolang hij maar geen vreemde dingen gaat doen of andere lastig valt. En als ik mensen dronken zie zijn is het in mijn ogen een dikke kneus. Dronken zijn voelt zwaar vervelend en je help er niemand mee. Aangeschoten zijn daarentegen is wel leuk.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:10 schreef John het volgende:

Ik drink alleen alcoholische dranken als het moet, als het me voorgezet wordt. Dan weiger ik het niet, maar doe over een biertje evenlang als iemand die er 3 opdrinkt
smile.gif

Ben dus geen drinker...

En of het kan, tjsa, kan ik niet over oordelen. Als je zelf nog vindt dat je bij je positieven bent...

Zo zit het dus ook bij mij smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 19 februari 2003 15:10 schreef John het volgende:

Ik drink alleen alcoholische dranken als het moet, als het me voorgezet wordt.
Dan weiger ik het niet, maar doe over een biertje evenlang als iemand die er 3 opdrinkt
smile.gif

Ben dus geen drinker...

En of het kan, tjsa, kan ik niet over oordelen. Als je zelf nog vindt dat je bij je positieven bent...

dat vind ik dus echt onzin!! Niemand verplicht jou om dat aangeboden biertje op te drinken!!

Je kan toch gewoon nee zeggenverbaasd.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 19 februari 2003 20:28 schreef Jazper het volgende:

Van mij mag iemand drinken wat hij wil zolang hij maar geen vreemde dingen gaat doen of andere lastig valt. En als ik mensen dronken zie zijn is het in mijn ogen een dikke kneus. Dronken zijn voelt zwaar vervelend en je help er niemand mee. Aangeschoten zijn daarentegen is wel leuk.

Kijk hier ben ik het nou mee eensknipoog_dicht.gif.

Zolang je nog maar een beetje weet wat je die avond hebt gedaan en geen vreemde dingen doet dan is't allemaal toch niet zo erg?

Maar je moet gewoon niet TE ver gaan.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 20 februari 2003 10:18 schreef Eric het volgende:

[...]

dat vind ik dus echt onzin!! Niemand verplicht jou om dat aangeboden biertje op te drinken!!

Je kan toch gewoon nee zeggen
verbaasd.gif

Ja, dat kan. Maar in sommige situaties kan ik het me wel indenken. Laatst was ik op 't Zaanradio sterren gala (dat was een gala voor medewerkers van Zaanradio hamer.gif). Ik had daar een prijs gewonnen, en moest samen met de andere twee prijswinnaars naar voren. Vooraan kregen we champagne aangeboden. Dat vind ik niet te zuipen, maar toch heb ik het aangenomen. Op dat moment weigeren staat ook zo lullig...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 20 februari 2003 20:19 schreef Geja het volgende:

[...]

Kijk hier ben ik het nou mee eens
knipoog_dicht.gif
.

Zolang je nog maar een beetje weet wat je die avond hebt gedaan en geen vreemde dingen doet dan is't allemaal toch niet zo erg?

Maar je moet gewoon niet TE ver gaan.

Als je aangeschoten bent, verleg je ongemerkt je grens. Wanneer weet je dan wanneer je te ver bent? smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 08:26 schreef Glenn het volgende:

[...]

Als je aangeschoten bent, verleg je ongemerkt je grens. Wanneer weet je dan wanneer je te ver bent?
smile.gif

Je weet zelf heus wel ongeveer hoeveel alcohol je kunt hebben. Dus weet je wel wanneer je te ver gaat, en dus wanneer je moet stoppen. big-smile.gif

Tenminste zo ervaar ik hetknipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 20 februari 2003 10:18 schreef Eric het volgende:

[...]

dat vind ik dus echt onzin!! Niemand verplicht jou om dat aangeboden biertje op te drinken!!

Je kan toch gewoon nee zeggen
verbaasd.gif

Ja, je kan nee zeggen. En er is idd niemand die me verplicht dat op te drinken.

Maar ik heb er voor mezelf niets op tegen om alcoholische dranken te nuttigen. Maar zou ze zelf niet gewoon nemen. Maar als ze me aangeboden worden, dan interesseert het me niet zoveel, alhoewel ik liever gewoon cola hebsmile.gif

Dus er is niets/niemand die me verplicht, en als ik het echt niet wil zeg ik ook gewoon nee.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op vrijdag 21 februari 2003 16:16 schreef Geja het volgende:

[...]

Je weet zelf heus wel ongeveer hoeveel alcohol je kunt hebben. Dus weet je wel wanneer je te ver gaat, en dus wanneer je moet stoppen.
big-smile.gif

Tenminste zo ervaar ik het
knipoog_dicht.gif

Ik bedoel te zeggen dat als je aangeschoten bent, je 'weten hoeveel je mag hebben' ook veranderd... Ik merk het om me heen hoor, van vrienden knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 23 februari 2003 13:39 schreef Glenn het volgende:

[...]

Ik bedoel te zeggen dat als je aangeschoten bent, je 'weten hoeveel je mag hebben' ook veranderd... Ik merk het om me heen hoor, van vrienden
knipoog_dicht.gif

Nou, zo merk ik het soms. En dat is alleen nog maar op vakantie gebeurt(dat ik het gezien heb). Als je gaat drinken na een paar x dan kun je toch gewoon stoppen als je al ver aangeschoten bent. Want dat merk je dan toch gewoon? Lijkt mij tenminstesmile.gif....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 23 februari 2003 14:58 schreef John het volgende:

Weet iig van mezelf dat ik er niet zo super tegen kan als er iemand echt dronken is dat ie onderuit gaat en ligt te kotsen...voel dan eerlijk gezegd geen medelijden maar eerder het tegenovergestelde (kom niet op het goede woord)

Waarom? Ik zou me daar gewoon niets van aan trekken. Als diegene zo dom is... Ga ik me niet mee bezig houden op dat moment. (je kunt er ook heerlijk later om lachenknipoog_dicht.gif...haha, nee dat was gemeen).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:37 schreef Geja het volgende:

[...]

Waarom? Ik zou me daar gewoon niets van aan trekken. Als diegene zo dom is... Ga ik me niet mee bezig houden op dat moment. (je kunt er ook heerlijk later om lachen
knipoog_dicht.gif
...haha, nee dat was gemeen).

Ik kan er juist niet om lachen...als ze zo dronken zijn zoals ik beschrijf, verzieken ze de sfeer als je met een hele groep weg bent.

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid