Spring naar bijdragen

Aanbevolen berichten

Quote:
Op zondag 23 februari 2003 19:43 schreef John het volgende:

[...]

Ik kan er juist niet om lachen...als ze zo dronken zijn zoals ik beschrijf, verzieken ze de sfeer als je met een hele groep weg bent.

Joooooomig, jij neemt het gewoon veel te zwaar op! Laat ze lekker hun fout maken. Dan weten ze wat het kan veroorzaken houden ze later wel op.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 273
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 20:29 schreef Geja het volgende:

[...]

Joooooomig, jij neemt het gewoon veel te zwaar op! Laat ze lekker hun fout maken. Dan weten ze wat het kan veroorzaken houden ze later wel op.

Wat John zegt is wel waar hoor, het is niet leuk als je vrienden super dronken zijn dat elk normaal contact onmogelijk is. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op dinsdag 25 februari 2003 20:55 schreef Glenn het volgende:

[...]

Wat John zegt is wel waar hoor, het is niet leuk als je vrienden super dronken zijn dat elk normaal contact onmogelijk is.
knipoog_dicht.gif

En zelfs al zijn het niet je vrienden, als je met een groep bent dan is het sowieso niet leuk. Als groep ben je er toch verantwoordelijk voor en het verpest dan toch je hele avond...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 26 februari 2003 10:51 schreef Geja het volgende:

Nou, zo zie ik gewoon niet. Maar ja... ik heb zoiets van: Laat ze lekker hun gang en trek je er niets van aan. Maar ja, jullie trekken er dus wel wat van aan.

Jah, dat klopt jah clown.gif

We geven dit topic een andere wending: wat is er leuk aan dronken zijn? smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:22 schreef Glenn het volgende:

[...]

Jah, dat klopt jah
clown.gif

We geven dit topic een andere wending: wat is er leuk aan dronken zijn?
smile.gif

Geen idee, ik ben het nog nooit geweestknipoog_dicht.gif, maar gister ben ik uit geweest en was een meisje die ik ken wel dronken. Ikzelf een heel klein beetje aangeschoten. Vandaag herinderde ze zich niet zo heel veel meer van de avond. Dus weet ik niet wat er leuk aan is. Maar ook nogsteeds niet wat er erg aan isverbaasd.gif. Ik heb heb me totaal niet aan geërgerd....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Tussen dronken - iets erger dan aangeschoten - of echt dronken ligt wel een verschil. Heb het over echt dronken, dus mensen die onderuitgaan, daar liggen over te geven, ed.

EN over wat er leuk aan is: ze zeggen dat ze met drank meer plezier hebben en losser zijn...kan het niet bevestigen, eerder het tegenovergestelde bevestigen: met drank op vind ik ze meestal minder "leuk" (in de ruimste zin van het woor)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zaterdag 01 maart 2003 19:57 schreef John het volgende:

Tussen dronken - iets erger dan aangeschoten - of echt dronken ligt wel een verschil. Heb het over echt dronken, dus mensen die onderuitgaan, daar liggen over te geven, ed.

EN over wat er leuk aan is: ze zeggen dat ze met drank meer plezier hebben en losser zijn...kan het niet bevestigen, eerder het tegenovergestelde bevestigen: met drank op vind ik ze meestal minder "leuk" (in de ruimste zin van het woor)

Okay, en van dat losser worden: Dat wordt je ook wel met aangeschoten zijnbig-smile.gif. Dus wie dat ook zegt, dat is niet alleen met dronken zijn zo. En ik had het ook over echt dronken zijn met dat ene meisje. Haha, in de w.c. viel ze namenlijks echt om. Ik moest d'r weer overeind helpen en eerst ondersteunen. Nou als dat niet echt dronken is..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 03 maart 2003 14:30 schreef Geja het volgende:

[...]

Okay, en van dat losser worden: Dat wordt je ook wel met aangeschoten zijn
big-smile.gif
. Dus wie dat ook zegt, dat is niet alleen met dronken zijn zo. En ik had het ook over echt dronken zijn met dat ene meisje. Haha, in de w.c. viel ze namenlijks echt om. Ik moest d'r weer overeind helpen en eerst ondersteunen. Nou als dat niet echt dronken is..

Solly hoor, maar ik begrijp de lol daar niet van knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 03 maart 2003 19:00 schreef Glenn het volgende:

[...]Solly hoor, maar ik begrijp de lol daar niet van
knipoog_dicht.gif

Nee, dat dacht ik al. Wat ik me afvraag is waarom jullie je er zoveel van aantrekken. Ga dan met mensen om die niet dronken zijn....big-smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 03 maart 2003 21:22 schreef Geja het volgende:

[...]

Nee, dat dacht ik al. Wat ik me afvraag is waarom jullie je er zoveel van aantrekken. Ga dan met mensen om die niet dronken zijn....
big-smile.gif

Je kunt er weinig aan doen als je vrienden dronken worden, hè...je kunt al slechts je vrienden laten stikken en nieuwe zoekensmile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op maandag 03 maart 2003 21:56 schreef John het volgende:

[...]

Je kunt er weinig aan doen als je vrienden dronken worden, hè...je kunt al slechts je vrienden laten stikken en nieuwe zoeken
smile.gif

En om dat nou te doen. Dat gaat wel heel ver natuurlijk hè..knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op zondag 09 maart 2003 00:25 schreef John het volgende:

Verschil jij dan ook zoveel van mij?

(de volledige vraag...maar volgens de Nederlandse grammatica-regels mag je deze inkorten omdat de woorden al ervoor staan gebruikt
puh2.gif
)

Gericht aan Glenn...

Nee, niet zozeer, wat dit onderwerp betreft smile.gif Hoezo?

Link naar bericht
Deel via andere websites

big-smile.gif allen,

kwam surfing op deze discussie terecht. Mag ik het nog ff een nieuwe impuls geven?

'k ben niet vies van alcoholische versnaperingen, maar mijn lief zegt altijd: stel je nou voor dat de Heer terugkomt?verbaasd.gif Dan maak je toch geen beste beurthamer.gif

Ik stotter dan wat verlegen, stille grijns, maar ondertussen...mondhouden.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Op donderdag 13 maart 2003 17:02 schreef pj het volgende:

big-smile.gif
allen,

kwam surfing op deze discussie terecht. Mag ik het nog ff een nieuwe impuls geven?

'k ben niet vies van alcoholische versnaperingen, maar mijn lief zegt altijd: stel je nou voor dat de Heer terugkomt?
verbaasd.gif
Dan maak je toch geen beste beurt
hamer.gif

Ik stotter dan wat verlegen, stille grijns, maar ondertussen...
mondhouden.gif

Wel strakke opmerking stuutje.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid