Mark1987 0 Geplaatst 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst 14 november 2006 Quote: Op zaterdag 16 september 2006 22:29:06 schreef Mark1987 het volgende: Ik zie een tattoo op zich ook wel zitten nu ik er zo over nadenk. Uiteraard wel een christelijke tekst of afbeelding ofzo. Als ik eenmaal een goeie lijfspreuk heb gevonden ofzo, zal ik dat misschien nog wel eens vereeuwigen Matteüs 22:37-40 is wel cool, alleen das meteen zo'n lap tekst Link naar bericht Deel via andere websites
Gusto 0 Geplaatst 14 november 2006 Rapport Share Geplaatst 14 november 2006 Quote: Op dinsdag 14 november 2006 16:53:09 schreef Mark1987 het volgende: [...] Matteüs 22:37-40 is wel cool, alleen das meteen zo'n lap tekst of 1 korinthe 14:18 is ook wel cool haha vooral als je uhm uit zn context gebruikt Link naar bericht Deel via andere websites
xXxCarinatjûhxXx 0 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 hallo mensen, ik ben carina en wil misschien een van de zomer een tattoo laten zetten wat te maken heeft met mijn geloof het liefst van pslm 139 wat mijn levens psalm is. ik zie een tatoage als versiering net als oorbellen en piercings. zelf heb ik 2 paar oorbellen een tong piercing een een labret (lip/kin) piercing. ik weet dat ik nu heeeeeeel heidens overkom maar ik zie het als versiering en dit heeft ook nog nooit invloed gehad op mijn geloof. kan iemand mij vertellen wat er over tattoo's in de bijbel staat en het ook letterlijk citeren? Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Waarom zou je heidens overkomen dan precies? Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Ik denk dat het allemaal tattoo's zijn van de hamer van Thor en de bliksem van Zeus. Link naar bericht Deel via andere websites
xXxCarinatjûhxXx 0 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Quote: Op dinsdag 06 maart 2007 22:28:01 schreef Gorthaur het volgende: Ik denk dat het allemaal tattoo's zijn van de hamer van Thor en de bliksem van Zeus. huh dit snap ik dan weer niet maar goed Link naar bericht Deel via andere websites
Andere Jas 2 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Quote: Op dinsdag 06 maart 2007 23:25:05 schreef xXxCarinatjûhxXx het volgende: [...] huh dit snap ik dan weer niet maar goed Symbolen van heidense goden, dan kom je inderdaad wel heidens over Maar waarom denk je dat je heidens overkomt zo? Link naar bericht Deel via andere websites
xXxCarinatjûhxXx 0 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 ten eerste eigenlijk zijn we allemaal heidenen en ten tweede nou omdat ik 2 paar oorbellen heb een tongpiercing EN een labret (lip/kin) piercing daarom snappie. en als ik van de zomer een tattoo laat zetten wil ik een mooie (zwart) afbeelding die met psalm 139 te maken heeft maar ik ga nu slapen morgen zal ik bij lezen Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 6 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 6 maart 2007 Quote: Op dinsdag 06 maart 2007 23:50:56 schreef xXxCarinatjûhxXx het volgende: ten eerste eigenlijk zijn we allemaal heidenen en ten tweede nou omdat ik 2 paar oorbellen heb een tongpiercing EN een labret (lip/kin) piercing daarom snappie. Deze man (Dan Weylandt) is ook christen. Er staat me iets bij dat hij ook een eigen tattoo shop heeft. Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op dinsdag 06 maart 2007 23:50:56 schreef xXxCarinatjûhxXx het volgende: en ten tweede nou omdat ik 2 paar oorbellen heb een tongpiercing EN een labret (lip/kin) piercing daarom snappie. En de bijbel zegt "als u piercings heeft bent u heiden" ? Link naar bericht Deel via andere websites
xXxCarinatjûhxXx 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Quote: Op woensdag 07 maart 2007 08:05:59 schreef Taam het volgende: [...] En de bijbel zegt "als u piercings heeft bent u heiden" ? nee maar er zijn van die christenen die niet weten dat elke christen een heiden is en daarbij piercings heeeeeel erg fout vinden snap je daarom Samegevoegd: Quote: Op dinsdag 16 mei 2006 14:13:00 schreef Helena het volgende: Ik ben bijna jarig, word ik 17, en dan nog één jaartje... Ik heb nog een jaar de tijd na te denken wat voor één. Grote kans dat het in het hebreeuws wordt wat symbool staat voor t feit dat ik van de HEER ben.. oeh dat is ook een idee ik lees ff et forum een beetje terug kan natuurlijk ook een chai (het leven) met daar handen omheen ofzo plaatsen dan is het idee God heeft jou Chai (leven) in handen. nou goed ik heb nog ff om na te denken Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Ik zit er aan te denken om "Joh 3:16" als tattoo te laten zetten (als ik me niet vergis heeft Brian Welch dat ook). *edit: Toch niet, hij heeft Mat 5:8 en mat 11:28* Link naar bericht Deel via andere websites
xXxCarinatjûhxXx 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 ik heb daarvan een mooie op et web gevonden, en ik denk dat ik mijn oude godsdienst leraar (van evangelische school de passie te utrecht) maar ff mailen om citaten enzo ik hoop dat de code het doet. zou iemand voor mij wat moois kunnen ontwerpen? Samegevoegd: ik heb ff iets gemaakt, als ik een tattoo wil laten zetten wil ik ongeveer zoiets: edit een nieuwe mooiere: wat vinden jullie daarvan? het hebreeuwse teken betekend het leven en de c is mijn voorletter dus carina's leven heeft God in zijn handen Link naar bericht Deel via andere websites
Groninger 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 Ik vind die kleine tatoos rond de navel van tienermeisjes altijd leuk. Ik verheug me er ook op als deze slanke tienermeisjes een jaar of 30 zijn en niet meer zo strak in het vel. Het kleine schattige vlindertje is uitgegroeid tot een monstervlinder van enorme proporties. * Groninger loves vlindertjes Link naar bericht Deel via andere websites
xXxCarinatjûhxXx 0 Geplaatst 7 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 7 maart 2007 nou dan heb ik het voordeel dat ik al niet slank ben whaha Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 ik denk dat je als je een tattoo neemt dan snij je in je zelf en het is je lichaam verminken en je lichaam is een tempel van de heilige geest en god heeft jou geschapen zoals je ben dus zonder tattoo anders had god je wel met tattoo geschapen maar wie ben ik om te oordelen je moet het zelf weten wat je doet ga er eens voor bidden dan kom je er wel achter wat god wilt Link naar bericht Deel via andere websites
Olorin 155 Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 Gebruik alsjeblieft hoofdletters, punten en andere leestekens. En als je God met een hoofdletter schrijft staat dat trouwens ook wat eerbiediger. Link naar bericht Deel via andere websites
LodewijkNapoleon 0 Geplaatst 22 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 22 maart 2007 Tattoo's zijn van satan, en wie dat niet vind, is ook van satan. Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2007 Toevallig hadden we het gisteren op bijbelstudie ook over tattoo's. Toen ik vertelde over mijn tattoo's bleek de gemeenteleider er ook een aantal te hebben Link naar bericht Deel via andere websites
Taam 1 Geplaatst 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2007 Quote: Op vrijdag 23 maart 2007 00:54:58 schreef Pius_XII het volgende: Tattoo's zijn van satan, en wie dat niet vind, is ook van satan. oeh mag ik hier een bijbelse onderbouwing bij? Link naar bericht Deel via andere websites
JoostG 27 Geplaatst 23 maart 2007 Rapport Share Geplaatst 23 maart 2007 Waarschijnlijk komt dat voort uit de Traditio Link naar bericht Deel via andere websites
Ank Myrandor 0 Geplaatst 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2007 Ik vind het raar als mensen tattoo's slecht vinden maar al helemaal als je denkt dat het van de duivel zou afkomen. Is dit niet eigenlijk meer een principe overgenomen uit de standpunten van je ouders die het weer van hun ouders krijgen / draditie zoals joostG hier ook al zegt ?! Ik heb zelf 1 tattoo , en ga komende zaterdag een 2e laten zetten, Ik zelf ben wel van mening dat een tattoo voor mij altijd een betekenis moet hebben. en niet dat het gewoon een mooie versiering moet zijn op je lichaam ( want daar zou je op uit gekeken kunnen raken ) Link naar bericht Deel via andere websites
Nicky1989 0 Geplaatst 1 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 1 mei 2007 ik wil erg graag een tattoo, ik heb iets met "hoop geloof en liefde" (mijn avatar bijvoorbeeld ) Mocht ik een tattoo nemen (over een jaartje ofzo ) word het waarschijnlijk iets met die woorden, of tekens daarvoor (kruis,anker,hart) misschien ontwerp ik zelf iets, of laat ik iemand iets ontwerpen. Link naar bericht Deel via andere websites
Leonardo80 0 Geplaatst 9 mei 2007 Rapport Share Geplaatst 9 mei 2007 Ik heb zelf ook enkele tattoo's.In de Bijbel staat er niks over dus ik zie eigenlijk niet wat er verkeerd aan is.Ik heb een keer iemand ontmoet die de hele verhaal van Jezus over zijn hele borstkas had getattooeerd.In het midden ging Jezus naar de hemel.Links werd die geboren,rechts gedoopt.Onder doopte Hij zelf mensen enzovoort. Link naar bericht Deel via andere websites
Snow 0 Geplaatst 17 juli 2007 Rapport Share Geplaatst 17 juli 2007 http://xtat.org/ Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten