Andere Jas 2 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Dat is een bepaald slag mannen ja... Meer Manowar luisteren, vort! Link naar bericht Deel via andere websites
Kurt 0 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Manowar is voor latente homo's. Geen probleem hoor, maar echte mannen luisteren naar Prince en Michael Jackson. Link naar bericht Deel via andere websites
Machiavelli 0 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Quote: Op donderdag 09 april 2009 17:39:58 schreef Kurt het volgende: Echte mannen lijken op mij of doen er alles aan om op mij te lijken. Echte mannen roepen niet dat ze borsthaar hebben, maar epileren hun wenkbrauwen, waxen hun borstkas en scheren hun schaamstreek. Echte mannen lijken graag op kleine meisjes? Link naar bericht Deel via andere websites
Eefz 0 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Tuurlijk! XX for the win (Mijn mening: laten mannen vooral mannen blijven. En laten we het hier weer overgaan op het vrouwlijke topiconderwerp! ) Ik heb 10 hele dagen vrij ( ) en ik ben onder ander van plan eens lekker te gaan... bh-shoppen! Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Als ik dit topic lees dan besef ik dat ik het goed getroffen heb Daarnaast bedacht ik me dat wanneer je moeite hebt met blousjes kopen, het tijd wordt een naailesje te nemen en zelf blousjes te maken, die passen perfect! (tenzij je twee linker handen hebt voor naaien...) Verder even voor de duidelijkheid, het mag dan een koffiebar topic zijn, het heeft wel ene thema, de mannen met een frustraties over bosthaar, bierbuiken en scheer problemen kunnen ergens anders geventileerd worden! Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Quote: Op donderdag 09 april 2009 21:40:40 schreef Diana het volgende: Als ik dit topic lees dan besef ik dat ik het goed getroffen heb Daarnaast bedacht ik me dat wanneer je moeite hebt met blousjes kopen, het tijd wordt een naailesje te nemen en zelf blousjes te maken, die passen perfect! (tenzij je twee linker handen hebt voor naaien...) Eens en niet eens; ik heb er het geduld niet voor er daarmee wil ik er ook de tijd niet voor maken. Dan maar geen blousjes. En ik val stijl achterover als ik de prijzen van een leuk stofje zie. Kan niet opboxen tegen de wat minder mooi zittende bloesjes. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Wat je natuurlijk wel kan doen als je kan naaien is bestaande bloesjes kopen in een maat waarbij ze passen op borsthoogte, en ze dan versmallen in de taille zodat ze daar ook goed zitten. (Niet dat ik het zelf kan, mijn naaiskills zijn heel beperkt en ik heb ook niet het geduld om ze uit te breiden, maar het is een optie.) Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 @ Joelle: Je moet ook wel op de juiste plaatsen kijken voor betaalbare, leuke stofjes @ Iriacynthe: Als je bestaande blousjes mooi wil vernaaien, zul je wel de naad uit moeten halen en opnieuw erin zetten zodat het ook mooi valt als je het aan hebt Link naar bericht Deel via andere websites
Joëlle 0 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Quote: Op donderdag 09 april 2009 22:12:52 schreef Diana het volgende: @ Joelle: Je moet ook wel op de juiste plaatsen kijken voor betaalbare, leuke stofjes Zaterdags om zes uur 's ochtends op de lapjesmarkt? Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 Quote: Op donderdag 09 april 2009 22:18:03 schreef Joëlle het volgende: Zaterdags om zes uur 's ochtends op de lapjesmarkt? Zie je mij om 6 uur op een lapjesmarkt staan Link naar bericht Deel via andere websites
Dubito 0 Geplaatst 9 april 2009 Rapport Share Geplaatst 9 april 2009 sorry dat ik over borsthaar begon, ik meen oprecht dat ik het gepraat over bloesjes en stoffen veel leuker vind. Ik had er even niet aan gedacht dat er natuurlijk weer allerlei ander manvolk over hun beharing achteraan zou komen. * Dubito gaat weer aan de kant zitten Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 22 april 2009 Rapport Share Geplaatst 22 april 2009 Ik meld me ook, ik heb sinds kort maat 70E, ze zijn in drie maanden 2 cupmaten gegroeid (waarschijnlijk door de pil) en toen ik BH's ging kopen met mijn moeder kwam ik zó chagerijnig de winkel uit dat ik wel letterlijk in tranen kon uitbarsten. Ik heb dus gewoon geen enkele BH meer die goed zit, dus ik moest er drie kopen toen,en ik heb er twee waar ik me nu net een oud wijf in voel en eentje die nog wel een beetje meevalt, maar het is echt niet leuk. En E klinkt wel groot, maar dat valt best mee. Het is in verhouding enzo, maar ik snap niet waarom ze geen sexy BH's in E kunnen maken, maar wel in D. Laat die cups voor E gewoon iets meer doorlopen naar boven en dan zijn ze prima.. Overigens is het ook heel apart dat alleen mijn linkerborst daadwerkelijk cup E is, en mijn rechter cup C/D. Valt niet op, maar zit wel vervelend met BH's.. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 23 april 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 dat vond ik aan het begin ook vreselijk, allemaal omamodellen qua bh's. t ziet er niet uit. ik baal er nog met enige regelmaat van maar ik heb de hoop al opgegeven om ooit echt mooi ondergoed te kunnen vinden in mijn maat, laat staan bikini's... Link naar bericht Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 welke pil heb jij dan annzie? Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 23 april 2009 Rapport Share Geplaatst 23 april 2009 @WS: ik heb wel een leuke bikini kunnen vinden, kostte me wel ruim 70 euro, maar ik heb em tenminste. Was een goedkopere variant uit een verder erg duur winkeltje xD @Luxuria: Steridil heb ik, sinds twee maanden. Daarvoor had ik een pil met dezelfde samenstelling, maar dan een merkloze volgens mij. Of ik weet het merk niet meer. Maar de samenstelling is hetzelfde en daar gaat het om. Link naar bericht Deel via andere websites
Aviator 0 Geplaatst 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst 24 april 2009 Quote: Op woensdag 22 april 2009 22:52:22 schreef annzie het volgende: Overigens is het ook heel apart dat alleen mijn linkerborst daadwerkelijk cup E is, en mijn rechter cup C/D. Valt niet op, maar zit wel vervelend met BH's.. Het is een vrij veel voorkomend verschijnsel, dat je borsten niet even groot zijn. Toen ik mijn trouwjurk liet maken en het torselet op maat, werd mij ook verteld dat er verschil in zat... toch wel handig om te weten vond ik Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst 24 april 2009 Ja, maar anderhalve cup? Das wel veel toch? Het valt niet op ofzo, en ik heb er ook geen last van, maar toch vind ik het wel vervelend, gewoon omdat ik weet dat het anderhalve cup verschilt xD Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst 24 april 2009 Mijn buik weet wel hoe regen voelt Ik troost mezelf met de gedachte dat het allemaal naar mijn hersenen is gegaan Link naar bericht Deel via andere websites
annzie 1 Geplaatst 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst 24 april 2009 Hehe, zo kan je het ook bekijken ja Link naar bericht Deel via andere websites
HelenaV 0 Geplaatst 24 april 2009 Rapport Share Geplaatst 24 april 2009 De kennis van droog en nat, mijn buik wou dat-ie het niet had Link naar bericht Deel via andere websites
hopeloos 0 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 x2 Link naar bericht Deel via andere websites
Esther 0 Geplaatst 28 april 2009 Rapport Share Geplaatst 28 april 2009 Je mag wel wat van mij hoor... Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 16 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2009 IK. HAAT. MIJN. BORSTEN. ik had een hele mooie jas gezien. echt heel mooi. in de winkel natuurlijk 200 euro. ja, veel te duur! uiteindelijk een tweedehandsje gevonden op marktplaats, in mijn maat, voor een aardig wat betere prijs. in goede staat. krijg ik hem vandaag binnen... hij past half... HIJ WIL ALLEEN BIJ MIJN BORSTEN NIET DICHT! leuke van marktplaats is natuurlijk dat je hem niet ff kan ruilen voor een maatje groter (die dan voor de rest weer raar slobberig zou zitten, dat ook) en ik maar denken dat het zich beperkte tot bh's, bikini's en blousejes. Link naar bericht Deel via andere websites
Jyoti 0 Geplaatst 16 september 2009 Rapport Share Geplaatst 16 september 2009 En je kan niet op een of andere manier de kraag wat laten vermaken zodat je bijvoorbeeld een diepere V-hals krijgt die dan niet dicht moet op borsthoogte? Geen idee of dat mogelijk is he, ik weet niet wat voor jas je hebt, maar zoiets kan misschien een oplossing zijn. Link naar bericht Deel via andere websites
WonderfulStar 0 Geplaatst 16 september 2009 Auteur Rapport Share Geplaatst 16 september 2009 ik heb er niet veel verstand van (kleding aanpassen) maar het is zo'n jas met knopen, kom je dan niet heel raar uit met de knoopsgaten? dan lijkt ie wel erg scheef denk ik... http://www.auvryndar.com/Jassen/324-shannon- dit is de jas. misschien heb jij (of iemand anders) er meer kijk op... Link naar bericht Deel via andere websites
Aanbevolen berichten