Spring naar bijdragen

Tieners: verschil seks J/M


Aanbevolen berichten

Quote:

[...]

Grote onzin dit. Vrouwen kleden zich 9 van de 10 keer echt niet op een bepaalde manier om een boodschap naar mannen uit te stralen, maar omdat ze er gewoon mooi en aantrekkelijk uit willen zien (zonder daar gelijk verdere bedoelingen mee te hebben).

Dat mannen dat vervolgens op een bepaalde manier opvatten is toch echt hun probleem. Erg makkelijk om de schuld dan maar bij de vrouw neer te leggen.

Sjaloom hopeloos,

Zie je, ik wíst gewoon dat zulke reacties zouden komen. Zeg iets over de verantwoordelijkheid die vrouwen óók hebben, en metéén wordt weer met de vinger naar de mannen gewezen. Zij moeten maar dit, zij moeten maar dat...

Net zo gemakkelijk is het ook om de schuld bij de mannen neer te leggen. Want er zijn wel degelijk vrouwen die zich bewust zeer gewaagd kleden om op te vallen bij mannen. En als een man dan nadert, dan steekt ze precies zo'n verhaaltje af: ik kleed me zoals ik wil en o wee de man die denkt dat ik dan wel wil. Want ik mag dat best uitstralen, maar de man mag dan niet denken dat ik dat uitstraal.

Wat mij betreft is het dood- en doodsimpel: mannen moeten van vrouwen afblijven als vrouwen niet willen, en vrouwen moeten dan ook in hun kleding uitstralen dat ze niet zomaar benadert willen worden. Net zoals mannen dat ook moeten doen. En er is dan een hééél groot grijs gebied tussen een burka en zo'n heel kort rokje. Voor het geval vrouwen weer over die burka beginnen.

Ik heb toch echt het idee dat er nog steeds een beeld bestaat van de seksbeluste man en het onschuldige meisje. En dat sommige vrouwen daar ook op slinkse wijze misbruik van maken. Maar in werkelijkheid spelen zowel mannen als vrouwen gewoon het spel van lokken, afweren en toch seks hebben mee. Alleen ontkennen hier de vrouwen blijkbaar hun aandeel daarin, om zo de man extra dubieus af te schilderen.

Link naar bericht
Deel via andere websites
  • Antwoorden 143
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ik denk wel dat de meeste vrouwen helemaal niet doorhebben wat ze met kleding doen. Om voor mezelf te spreken; ik kan echt totaal níet bevatten dat een man g*** wordt wanneer ik een minirokje draag of een shirt met een diep decolleté. Toch schijnt het zo te zijn dat dat wel wat met mannen doen.

Nou, ik word ook niet opgewonden wanneer ik een man half/helemaal naakt zie, dus waarom zou dat andersom wel het geval zijn?

En ik vind het daarom heel erg lastig om er rekening mee te houden. Ook inderdaad omdat er een groot grijs gebied bestaat én je je heel prettig kunt voelen in kleding die anderen weer te bloot of te uitdagend vinden.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik denk wel dat de meeste vrouwen helemaal niet doorhebben wat ze met kleding doen. Om voor mezelf te spreken; ik kan echt totaal níet bevatten dat een man g*** wordt wanneer ik een minirokje draag of een shirt met een diep decolleté. Toch schijnt het zo te zijn dat dat wel wat met mannen doen.

Nou, ik word ook niet opgewonden wanneer ik een man half/helemaal naakt zie, dus waarom zou dat andersom wel het geval zijn?

Het subjectieve antwoord: omdat, in tegenstelling tot naakte mannen, naakte vrouwen wél mooi zijn.

Het andere antwoord: geen idee. Overigens ken ik zat vrouwen die het juist wel sexy vinden als ze iets van een mannenlichaam kunnen zien doorschemeren door de kleding. Datzelfde effect heeft een minirokje + shirt met diep decolleté natuurlijk ook: de suggestie van aanwezigheid van vrouwelijkheid is een stuk groter dan bij een vrouw die in joggingpak loopt. Het kan trouwens ook zo zijn (zo is 't iig bij mijn vrouw) dat vrouwen vooral mooie kleding mooi vinden, terwijl voor mannen de kleding vooral een opstapje is om te fantaseren over wat eronder zit. Daarom is een uitdagend geklede vrouw ook zo veel opwindender dan een vrouw die helemaal naakt is. knipoog_dicht.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ik denk wel dat de meeste vrouwen helemaal niet doorhebben wat ze met kleding doen. Om voor mezelf te spreken; ik kan echt totaal níet bevatten dat een man g*** wordt wanneer ik een minirokje draag of een shirt met een diep decolleté. Toch schijnt het zo te zijn dat dat wel wat met mannen doen.

Nou, ik word ook niet opgewonden wanneer ik een man half/helemaal naakt zie, dus waarom zou dat andersom wel het geval zijn?

Omdat vrouwen borsten hebben clown.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites
Gast Anon_phpbb

Ik ben het met RobertF. eens, veel vrouwen doen daar idd ook aan mee. En de vrouwen die zeggen er gewoon mooi en aantrekkelijk uit te willen zien hebben óók nog wel een verantwoordelijkheid. Het kan wel zo zijn dat je er geen verdere bedoelingen mee hebt, maar het gaat toch ook om wat je uitstraalt? Je kunt die mannen niet verwijten dat ze je behandelen naar hoe je er uit ziet.

Trouwens; uit onderzoek is gebleken dat een vrouw zich mooier gaat kleden als ze vruchtbaar is. Zal er een vrouw uit dat onderzoek zijn die daar bij stil staat? Denk het niet, die zal ook gewoon zeggen dat ze het leuk vindt om er mooi uit te zien.. maar onbewust wil ze dus wel mannen aantrekken met je kleding.

@Nienke J. ; dat je het niet kan bevatten, betekent dan toch niet dat je het ook niet doorhebt? Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat er nog vrouwen zijn die niet weten wat een kort rokje en een diep decollete met mannen doen. Je ziet toch hoe mannen reageren? En daarnaast is het zo langzamerhand wel algemeen bekend dat mannen visueel zijn ingesteld en vrouwen minder..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Dus vreemdgaan omdat je te weinig seks krijgt van je vrouw is erger dan vreemdgaan omdat je man je te weinig aandacht geeft? Vind ik een gebrek aan seks toch een beter motief (als er al een beter motief zou zijn) dan een gebrek aan aandacht.

Dit is al een heel duidelijk voorbeeld dat de man toch anders tegen seks aankijkt dan de vrouw...

Quote:
En verder denk ik dat vrouwen gewoon net zo erg zijn als mannen het het helemaal niet om aandacht draait.

Want jij kunt bepalen wat vrouwen denken en voelen?

Ik vraag me af of hier niet wat meer feitelijke informatie over te vinden is, er zijn genoeg onderzoeken naar de seksuele beleving van tiener jongens/ meisjes. Dat mannen en vrouwen dingen anders beleven, beredeneren of handelen lijkt me vrij normaal. Dat is dan ook niet alleen op het gebied van seks, maar zo is de man of vrouw over het algemeen.

Jongens ontwikkelen zich later, op geestelijk gebied dan meisjes, dat is een vrij algemeen bekend feit, wat je bij iedere basis psychologie voorgeschoteld krijgt... Ik denk alleen dat we er geen waarde oordelen over moeten geven, maar het accepteren en ieder in zijn/ haar waarde laten.

Is het erg dat de vrouw emotioneler ingesteld is, of dat de man meer "stoer" gedrag vertoont? Ik snap het probleem niet zo....

* Diana zal vanavond of morgen eens kijken of ze onderbouwing heeft vanuit sociologische studies, dat zegt denk ik meer...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]

Is zij nog tiener?

Nee, dat niet. Maar denk je dan dat dat verschil op seksueel vlak enkel speelt tijdens de tienerjaren en daarna wegebt? Daar had ik zelf niet zo bij stilgestaan, ik ging er van uit dat men het had over een fundamenteel verschil tussen jongens en meisjes, of ze nu vijftien of vijfentwintig zijn.


Samengevoegd:

Enerzijds vind ik dat je moet kunnen dragen wat je zelf wilt, anderzijds vind ik ook wel dat je een beetje moet beseffen welk effect je kledij kan hebben. En ik denk inderdaad dat heel veel vrouwen dat maar al te goed weten en het ook gewoon leuk vinden er een beetje mee te spelen. Ik weet zelf bijvoorbeeld ook heel goed dat mijn decolleté er prima uitziet in een halterjurk, ik zie niet in waarom ik verontwaardigd zou gaan doen als mannen er een goedkeurende blik op werpen - bewijst alleen maar dat mijn spiegel me dus niet bedriegt. Als een man vindt dat je er ongelooflijk sexy uitziet en hij probeert je te versieren kost het toch niet zo veel moeite om beleefd doch duidelijk te zeggen dat je geen interesse hebt, dan is dat misverstand ook meteen opgelost. En het is over't algemeen toch niet zo vreselijk moeilijk om te beseffen welke dingen mannen zien als opwindend en wat niet, en als je echt geen zin hebt in dat soort aandacht is het toch ook niet zo'n moeite om iets aan te doen dat wat minder strak of bloot is, er zijn gigantisch veel leuke kleren in allerlei gradaties van sexy-ness.

(Voor alle duidelijkheid, ik heb het hier over mannen die je veelbetekenend aankijken, en die je proberen in bed te praten enzo, niet over mannen die je als een hoer behandelenen van geen nee willen weten, dat doe je gewoon niet en daar is een mooi decolleté geen excuus voor.)

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

[...]Want jij kunt bepalen wat vrouwen denken en voelen?

Want jij kunt bepalen wat mannen denken en voelen?

Quote:
Ik denk alleen dat we er geen waarde oordelen over moeten geven, maar het accepteren en ieder in zijn/ haar waarde laten.

Helaas denkt niet iedereen er zo over knipoog_dicht.gif

Quote:
Is het erg dat de vrouw emotioneler ingesteld is, of dat de man meer "stoer" gedrag vertoont? Ik snap het probleem niet zo....

Dat is in mijn ogen ook het probleem niet zo. Het ligt er een beetje aan hoe het gezegd wordt. Ik kom hier nogal vaak tegen dat het allemaal vanuit de jongen komt, omdat hij zogenaamd stoer moet doen. Dat vind ik gewoon een beetje makkelijke gedacht


Samengevoegd:

Quote:

Daarom is een uitdagend geklede vrouw ook zo veel opwindender dan een vrouw die helemaal naakt is.
knipoog_dicht.gif

Gelukkig nog echte mannen hier puh2.gif


Samengevoegd:

Quote:

[...]Zo is er natuurlijk ook een groep meisjes die minder problemen heeft met losse seksuele contacten. Immers, als jongens er "ff overheen gaan," dan natuurlijk meisjes ook, daar die meisjes daarin dan ook toestemmen. Anders kunnen jongens er toch niet "ff overheen gaan?"

Daarbij kunnen vrouwen daarin zelfs nog gemener zijn dan jongens. Wat meisjes namelijk nog weleens doen, is zich heel uitdagend, heel sensueel kleden en vervolgens verontwaardigd reageren als jongens ze daarop benaderen. Dus eerst uitstralen dat je zin hebt, en vervolgens de boot afhouden als een jongen daarop ingaat. Meisjes weten dan volgens mij echt wel precies wat ze doen.

Het fraaie is dan ook nog dat ze het voor elkaar hebben gekregen dat veel mensen vinden dat de jongen zich maar moet beheersen en het meisje zich maar moet kleden zoals zij wil. Vanzelfsprekend is aanranden geen optie, maar als een jongen een meisje benadert omdat ze in haar kleding uitstraalt wel zo benadert te willen worden, dan is dat ook de verantwoordelijkheid van het meisje.

Daarom blijf ik erbij dat zowel jongens als meisjes op hun eigen wijze bezig zijn met seksualiteit en hun lichaam en dat het bij meisjes er echt niet edeler of volwassener toe gaat dan bij jongens. Dat vervelende idealiseren van "de vrouw" moet maar eens afgelopen zijn...

Helemaal mee eens. Eindelijk iemand met eenzelfde gedachtegang smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Wij zijn gewoon simpel, als we speelgoed zien willen we spelen.
clown.gif
Is dat nou zo moeilijk?
puh2.gif

Die gedachtengang is mij als vrouw anders ook niet helemaal vreemd hoor. Het verschil is gewoon dat mannen er niet uitzien met minirokjes en decolletés. widegrin.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
Want jij kunt bepalen wat mannen denken en voelen?

Zeg ik dat dan? Ik heb dat nergens vanuit mezelf gezegd, dus wat je met deze opmerking wilt vertellen is niet duidelijk. Raido doet echter wel een uitspraak over hoe een vrouw zou denken, vandaar mijn vraag.

Quote:
Helaas denkt niet iedereen er zo over
knipoog_dicht.gif

Zoveel mensen zoveel wensen...

Quote:
Dat is in mijn ogen ook het probleem niet zo. Het ligt er een beetje aan hoe het gezegd wordt. Ik kom hier nogal vaak tegen dat het allemaal vanuit de jongen komt, omdat hij zogenaamd stoer moet doen. Dat vind ik gewoon een beetje makkelijke gedacht.

Ik denk dat vrouwen op een andere manier "stoer" gedrag vertonen wat we dan weer niet stoer noemen...

Ik denk dat de veronderstelling dat het vanuit de jongen zou komen, ook niet terrecht is. Ik geloof niet dat wanneer een vrouw kleding aan heeft die uitdagend zijn, dat ze dit niet zouden weten. (bv, hele lage decolletee) Misschien heb je het een keertje niet door, maar als je dag in dag uit erbij loopt van "zie mij" dan geloof ik niet dat ze dat niet zouden weten, en zo niet, dan zouden ze eens wat meer aan zelfreflexie moeten doen, maar goed, das mijn gedachte.

@ Robert: ik ben het inderdaad met je eens, je kleding spreekt ook een bepaalde taal en als je als meisje daar geen rekening mee houdt, dan moet je ook niet klagen dat er naar je gekeken wordt met een bepaalde blik. (overigens vind ik aanranding een stap te ver daarin, dat moge duidelijk zijn).

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:
@ Robert: ik ben het inderdaad met je eens, je kleding spreekt ook een bepaalde taal en als je als meisje daar geen rekening mee houdt, dan moet je ook niet klagen dat er naar je gekeken wordt met een bepaalde blik. (overigens vind ik aanranding een stap te ver daarin, dat moge duidelijk zijn).

Sjaloom Diana,

Zoals ik ook al zei: dat vind ik uiteraard ook. Een jongen behoort altijd van een meisje af te blijven als zij niet wil. Maar als een meisje zich gewaagd kleedt, heeft de jongen wel het volste recht om haar daarop te naderen. Of haar gewoon na te fluiten.

Link naar bericht
Deel via andere websites

fluiten of een drankje aanbieden oké. maar om meteen met oneerbare voorstellen te komen vindi k toch echt wat te ver gaan. een of andere vent van rond de 60 heeft me eens geprobeerd in bed te krijgen.. nou dan krijg je er wel de pest aan. en hij wist maar niet van ophouden..

aanspreken ed. oké maar kom niet op me af van "heeeeeee, neuken?"

Link naar bericht
Deel via andere websites

Sjaloom WonderfulStar,

Fatsoen moet gehandhaaft blijven. Maar ook dán moet het mijns inziens van twee kanten blijven. Wil je geen oneerbare voorstellen? Gelijk heb je. Maar kleed je er dan ook naar. Geen superkorte rokjes, geen delecotés tot aan de navel, dat soort eenvoudige dingen. Lok het dan niet uit met je kleding. Als meisje heb je mijns inziens dus ook je verantwoordelijkheid te nemen.

Jongens behoren zich normaal te gedragen. Maar meisjes ook. Zowel jongens als meisjes behoren gewoon niet uit te lokken, op welke wijze ook, en dus hun verantwoordelijkheid te nemen. Als dat betekent dat je je een beetje moet verdiepen in hoe het andere geslacht kan reageren op jouw toenaderingen, jouw kleding of anderssoortig uitlokkend tot oneervol gedrag, dan heb je dat mijns inziens dus ook gewoon te doen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Van die reacties gaat er toch binnen in mij iets stuiteren Robert.. Ik neem aan dat je geen coltruien-evangelie verkondigt, maar je neemt wel een punt in met een gróót grijs gebied.

Ik zie er een stuk mooier uit in een mooie spijkerbroek en shirt dan in bikini of minirok. Moet ik daarom maar in dat minirokje kruipen met mijn dikke bovenbenen en rol pens omdat ik er daarin minder mooi/verleidelijker uit zie?

-aanvulling-

elke jongen vind een meisje op een andere manier aantrekkelijk door haar kleding. Terug naar de aardappelzakken met een stuk touw?

-nog een aanvulling-

Een van de dingen die ik geleerd heb na mijn aanranding is dat ik zelfbewustzijn moet uitstralen. Dat is niet makkelijk voor iemand zoals ik. De manier waarop ik mij kleed straalt (meestal puh2.gif) uit dat ik een zelfbewuste, jonge vrouw ben (zou moeten zijn). Ik draag shirts met een klein beetje decolleté omdat ik me daar goed in voel en dat straal ik dus ook uit. Niet om mezelf te verkopen aan anderen, maar het is mijn manier om te dealen met mezelf. Om een beetje dat zelfbewuste op te kicken, een win-win situatie voor mezelf. Ik draag geen sletterige kleding, maar het zal beslist voor sommige jongens al overkill zijn....

Link naar bericht
Deel via andere websites

Wat een gedoe allemaal en dat in de 21 e eeuw 2008.Het spel gewoon spelen tussen man en vrouw,de man met een mooie gleufhoed op en de vrouw met kokete schoentjes aan,en dan maar lopen in een storm met veel slagregen,daar moet men al als tiener mee beginnen ,het verschil is er al de gleufhoed en de kokete damesschoentjes. pet.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Sjaloom WonderfulStar,

Fatsoen moet gehandhaaft blijven. Maar ook dán moet het mijns inziens van twee kanten blijven. Wil je geen oneerbare voorstellen? Gelijk heb je. Maar kleed je er dan ook naar. Geen superkorte rokjes, geen delecotés tot aan de navel, dat soort eenvoudige dingen. Lok het dan niet uit met je kleding. Als meisje heb je mijns inziens dus ook je verantwoordelijkheid te nemen.

Jongens behoren zich normaal te gedragen. Maar meisjes ook. Zowel jongens als meisjes behoren gewoon niet uit te lokken, op welke wijze ook, en dus hun verantwoordelijkheid te nemen. Als dat betekent dat je je een beetje moet verdiepen in hoe het andere geslacht kan reageren op jouw toenaderingen, jouw kleding of anderssoortig uitlokkend tot oneervol gedrag, dan heb je dat mijns inziens dus ook gewoon te doen.

Het grote punt is dat "uitlokken" niet echt een definieerbare term is. Moslims zeggen dat ze door Theo van Gogh gruwelijk werden uitgelokt. Maar dat zit altijd tussen de oren van degene die zich uitgelokt voelt: de een ervaart dat zo, de ander niet. Er waren ongetwijfeld zat moslims die zoiets hadden van "laat maar l*llen die Van Gogh". Dus wat is er dan objectief uitgelokt?

Het is maar zeer de vraag of je je moet richten naar mensen die de wet willen overtreden om jou kwaad te doen. Je doet sloten op je deuren om inbrekers buiten te houden. Maar zo'n inbreker wordt niet door huizen verleid of uitgelokt natuurlijk: die gaat met een plan op pad en of er een slot op het huis zit maakt 'm meestal niet zo veel uit. Zelfde geldt voor de meisjes die wel eens worden verkracht als ze 's nachts naar huis fietsen: die zijn op het verkeerde moment op de verkeerde plaats en ook al hádden ze een jutezak gedragen ipv hun kleding, dan nog waren ze de pineut geweest.

Wat jij in feite zegt is dat als je een mooi vrijstaand huis in de Hoornsemeer koopt, het je eigen schuld is als er ingebroken wordt.

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Ja, hier:

"Dit is al een heel duidelijk voorbeeld dat de man toch anders tegen seks aankijkt dan de vrouw..."

Misschien voor de duidelijkheid, niet ik geef dat voorbeeld... mondhouden.gif

Quote:

Het grote punt is dat "uitlokken" niet echt een definieerbare term is.

uit·lok·ken iets van iem. gedaan weten te krijgen door een bepaalde handeling te verrichten

Of het bewust of onbewust is, denk ik dat we bedoelen dat vrouwen zich zo kleden dat ze bepaalde ideeen opwekken bij de mannen.

Het wil naar mijn idee niet zeggen dat je dan maar direct seksueel getint op die vrouw zou moeten reageren, maar ik denk dat als je er bij loopt in kleding van "wie wil mij" je niet raar moet kijken dat mensen je ook zo benaderen.

Quote:
Zelfde geldt voor de meisjes die wel eens worden verkracht als ze 's nachts naar huis fietsen: die zijn op het verkeerde moment op de verkeerde plaats en ook al hádden ze een jutezak gedragen ipv hun kleding, dan nog waren ze de pineut geweest.

Het is niet altijd zo dat een verkrachter van tevoren plannen maakt, hoewel ze ook weleens een meisje volgen. Het maakt wel degelijk uit hoe het meisje in deze situatie reageerd en erbij loopt. Wanneer ze in elkaar gebogen en "angstig" rond kijkt, zal ze eerder de dupe worden dan een meisje dat met een recht rug en zelfverzekerd rond loopt. Dat wil niet zeggen dat het dan opeens gerechtvaardigd is, want dat is het nooit! Maar het zijn wel resultaten uit een onderzoek naar dit soort trietste voorvallen (ik heb geen direct bewijs, ik heb het van een psycholoog die gespecialiseerd is in meisjes die hiermee te maken hebben gehad).

Quote:
Wat jij in feite zegt is dat als je een mooi vrijstaand huis in de Hoornsemeer koopt, het je eigen schuld is als er ingebroken wordt.

Nee, dat is niet wat er gezegd is, er wordt gezegd dat wanneer je zo'n mooi vrijstaand huis hebt in Hoornsemeer, je niet op vakantie moet gaan en daarbij de voordeur open moet laten staan...

Link naar bericht
Deel via andere websites

Dos, niemand heeft het over verkrachting ofzo, ik ben er zeker van dat iedereen die hier gereageerd heeft dat totaal onacceptabel en vreselijk vindt. Voor zo ver ik het begrepen had is het gewoon dit: het is tamelijk voor de hand liggend dat je meer mannelijke aandacht trekt in een minirokje en een sexy paar pumps dan in een jeans met versleten sportschoenen. Dus als je die minirok wilt dragen, doe dat dan gerust en geniet ervan je mooi en vrouwelijk te voelen, maar doe dan niet vreselijk verontwaardigd als mannen naar je benen kijken en fluiten wanneer je langskomt. Dat betekent niet dat mannen zwijnen zijn die zich niet in bedwang kunnen houden en vrouwen degraderen, dat betekent dat je er nu eenmaal erg sexy uitziet.

Tenminste, dat was dacht ik Roberts punt?

Link naar bericht
Deel via andere websites

Juist Iriacynthe. Gewoon ook op dat gebied je verantwoordelijkheid proberen te nemen en niet alles maar zomaar op de jongen afschuiven. Net zoals mannen dat ook moeten doen. En daarbij kun je je het beste gewoon door je gezonde verstand en je omgeving laten leiden, niet door wettisch denken, zodat je in een juten zak of burka rond zou moeten lopen.

Link naar bericht
Deel via andere websites

en toch vind ik het idioot dat elke meisje met een minirok schijnt uit te stralen dat ze wel met de eerste de beste vent naar bed zou willen. fluiten etc. oké maar ik denk dat er maar weinig meisjes zijn die zich met die intentie kleden.

Maarja, dat zal wel weer het verschil tussen man en vrouw zijn..

Link naar bericht
Deel via andere websites

Quote:

Dos, niemand heeft het over verkrachting ofzo, ik ben er zeker van dat iedereen die hier gereageerd heeft dat totaal onacceptabel en vreselijk vindt. Voor zo ver ik het begrepen had is het gewoon dit: het is tamelijk voor de hand liggend dat je meer mannelijke aandacht trekt in een minirokje en een sexy paar pumps dan in een jeans met versleten sportschoenen. Dus als je die minirok wilt dragen, doe dat dan gerust en geniet ervan je mooi en vrouwelijk te voelen, maar doe dan niet vreselijk verontwaardigd als mannen naar je benen kijken en fluiten wanneer je langskomt. Dat betekent niet dat mannen zwijnen zijn die zich niet in bedwang kunnen houden en vrouwen degraderen, dat betekent dat je er nu eenmaal erg sexy uitziet.

Tenminste, dat was dacht ik Roberts punt?

Oooo, dan ben ik het met Robert eens. smile.gif

Link naar bericht
Deel via andere websites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies op je apparaat geplaatst om de werking van deze website te verbeteren. Je kunt je cookie-instellingen aanpassen. Anders nemen we aan dat je akkoord gaat. Lees ook onze Gebruiksvoorwaarden en Privacybeleid